YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Voi *Pinkku*, laitan kaikki sormet ristiin, että lopputulos olisi toivottu :heart:.

Sulla on kyllä uskomattomat hermot, jos jaksat pari päivää odottaa. Itse varmaan jo kiitäisin kohti apteekkia ja uusia testejä (lukuisia, jotta voisi jo heti tänään tehdä ekan :D). Sellainen tuli mieleen, että onko nuo testit kovin herkkiä? Muistaisin lukeneeni jostain keskustelusta, että herkkiin testeihin on vaikea saada vahvaa viivaa, joten vähemmän herkkä olisi parempi, jos hormonia kuitenkin pitäisi olla... :confused:.
 
tinttu76,minua nyt lähinnä kiukuttaa..lähinnä tämä kroppa ja miten se oviksen jälkeen oireili,hyvinkin toiveita herättävästi ja sitten kuitenkin se täti tuli...semmoisena "värillisenä limavyörynä",sitten muutama "normipäivä" ja taas on omena pyllyssä!

Ja nuo testit ovat luku sinänsä! Näyttävät olevan herkkyyttä 10mIU/ml....eli hyvinkin herkkiä siis jos olen oikein ymmärtänyt.

Kyllä mä kovasti yritän pitkittää,ainakin sunnuntaiaamuun ja jos vielä haamuilee niin sitten maanantaiaamuna soittelen neuvolaan ja kysyn apua.
 
PINKKU mulla on noita sofi one ovisliuskoja ja ekaa käytin tällä viikolla mutta ei oo enempi kokemusta.

ON: Saatiin meidän paperit tänään sielt hormooniklinikalta, mutta en mä nyt enää mieti meneväni yksityiselle kun homma hallussa:p. En meinaa ottaa yhtään esmes alkoholia ennenkun oon semmosissa mitoissa et kelpaan hoitoihin, sillä otin kolem olutta viime lauantaina ja näkyihän se heti painossa.'
Mut hyvin on alkanu ainakin=)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tinttu - onko sulla tietoa paljonko lämmön pitäisi olla noussu, jos olis raskautunut? Mä olen tässä kuussa jonkin verran seuraillut lämpöjä, mutta en kovin järjestelmällisesti vielä. Sen nyt kuitenkin totesin, että tänään oltiin vielä koholla. Alkukuusta lukemat alkoivat 35:llä ja nyt ollu 36,6.

Niin ja kiitos tuosta listan päivityksestä! Ensin katsoin, et mun piinailut on siinä väärin - mutta vasta sitten tajusinkin, että olen itse kiirehtinyt päivän edelle. Aika tuntuu menevän todella hitaasti kun on jotain näin jännittävää odotettavaa.
 
Kiitokset kaikille peukutuksista ja tsempeistä, se auttoi, pieni muru haettu äidin masuun köllimään :heart:

Minttumaari, noista meidän hoidoista. Eli ollaan selittämättömästi lapsettomia (tai no, onhan me 2 hoidoilla saatu, mutta kuiteskin). Minulla tosin on ollut endoa aiemmin, en tiedä onko sitä tullut takaisin. Eka lapsi saatiin ivf hoidoilla. Ja toinen isci. Nyt tätä kolmatta toivotaan tuosta icsin pas:sta. Noissa hoidoissahan minä ensin suihkuttelin nenään sellaista lääkettä, mikä ajoi alas oman hormooni toiminnan ja sitten lääkärin määräämänä päivänä aloin pistämään piikillä masuun lääkettä (taisi olla puregonia) ja sitten kun munasolut oli tarpeeksi isoja, oli punktio. Tähän saakka molemmat hoidot oli samanlaisia. Ivf hoidossa laitettiin munasolut ja siittiöt maljalle ja ne hedelmöittyi siinä itsekseen. Iscissä sitten siittiö vietiin munasolun sisään. Sitten pari päivää hedelmöittymisestä oli siirto. Molemmista tuoresiirroista on nämä meidän pojat lähteneet "kasvamaan" :) Siinäpä meidän hoidot noin karkeasti kerrottuna :)

Vieläkös sulla on pahoinvointia? Oletkos testannut vielä? Plussasäteitä ++

Emppis hienoa, että testi oli nega, tämä on varmaan sellainen testi, johon toivoo tulevan negatuloksen ;)

Tinttu toivottavasti täti ei tule vaan testiin tuleekin ++++

Mukavia uutisia on miltsu saanut lääkäriltä, tsemppiä!

uniikille tärppionnea +++

zuza plussapuhureita ja vauvaliimaa :)

Pinkku sullahan on siellä jännät paikat, sinnekin lähetän plussasäteitä +++

Ja sitten omaa napaa hiukan :)
Eli tosiaan, siirtoon päästiin ja mukaan saatiin 1 luokan 3 soluinen pieni vauvan alku. Pakastettaessa oli ollut 1 luokan 4 soluinen, eli oli menettänyt yhden solun sulatuksessa. Siinä vaiheessa kun luokitus oli tehty sulatuksen jälkeen, ei alkio ollut vielä ehtinut jakautua. Sitä, että missä vaiheessa sulatuksen ja siirron välillä tuo luokitus on tehty, ei hoitaja osannut sanoa, laboratoriosta varmaan olisi saanut vastauksen... No, toivon, että pikkuinen on sitkeä ja alkaa jakautumaan ja tarraa pieneen yksiöönsä seuraavaksi 9 kk.deksi. Tukilääkitykseksi sain lutinukset ja niitä tulee käyttää r-testiin saakka, joka on sitten 2 viikon päästä.

Nyt on sitten pp1 menossa.

Nipsu
 
Ihanaa Nipsu!:heart:

Ja kiitos=)vähän kyllä jänskää tuleva mutta eka nää kilot kuriin. Onko kauheen rankka tuo IVF hoito? Kuullu kyllä että aikamoista kun joutuu itseensä hormooneja pistää, meille ei kai muuta hoitoa ole kun mulla rakennevikaa:p
 
Tänne saa päivittää kp2 ..
Eilen illalla alkoivat helvetilliset kivut ja mentiin miehen kanssa tuonne Hyvinkäälle sairaalaan. Vuoto alkoi sit pikkuhiljaa tulemaan ja minä jäin sinne tarkkailuun. Aamulla lääkäri katsoi että kaikki olis hyvin tyhjentymässä. Ja kipulääkereseptin kanssa kotiin ;(

Pää on hyvin tyhjä tällä hetkellä. Palailen kunhan saan asiat sinuiksi itseni kanssa.
 
Minä en sitten kuitenkaan malttanut olla testailematta jo tänä aamuna...kun ajattelin että pari saunaolutta olisi iltasella ihan paikallaan...
Siellä kurkisteli nyt selvempi haamulainen kuin eilen...

En tiedä mitä tästä ajattelisi...voiko siellä olla jotakin ja onko kaikki niinkuin pitää kun ei tuon selvemmin näytä....?

Pähkinänkuoressa tämä koko "homma":

-lh-huippu tikutettu ke 28.8
-kivulias ovulaatio to 29.9 ja illalla seksiä...
-dpo1 ja dpo2 nännin älyttömän kipeät
-dpo 5 tissit kipeät
-dpo 5-14 enemmän ja vähemmän menkkatyylisiä kipuja
-dpo 15 alkaa vuoto,enempi veristä limaa kuin "oikeaa"verta,kestää kp1-kp4
-kp8 eli eilen ja tänäänkin paineen tunnetta jalkovälissä(se omena)

Ja ne haamut, eilen suttuisempi ja tänään selvärajaisempi...

Eli en tiedä eletäänkö tässä nyt "vanhaa"kiertoa ja mulla onkin kyytiläinen vai tätä uutta kiertoa ja nää tuntemukset on jotain muuta ja noi testit jekuttaa mua!

Haen maanantaina digitestin niin jospa se kertoisi jotakin..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos miltsu76,mutta en vielä uskalla edes toivoa...yritän nyt pitää jalat maassa kunnes saan semmoisen "oikean"testin käsiini nii katsotaan sitten!

Jotkut kertoilee noista sofi-liuskoista että saattavat antaa turhia toiveita just tuolleen haamuillessaan...vahvat viivat on sitten asia erikseen.

Miehelle en vielä sanonut mitään,voihan se jotakin epäillä kun ei maistukaan se saunaolut :D..mutta täytyy jutella sit...
Jotenkin en vaan halua herättää toiveita ennen kuin on jotain varmempaa kerrottavaa....toisaalta,yhteinen projektihan tämä on mutta silti...
 
No mutta toivoa siis on;). Ollaan to-aamuna puuhailtu ja ehkä tänä iltana kellistän ukon tai toisinpäin:p, mullaki jää nyt viikonloppu oluet siksi että sais nää kilot pois ja pääsis nopeesti hoitoihin, tai jos vaikka tärppäis kumminkin luomusti=)
 
Sunnuntai 22.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............26/25-33.............5..................1. yht
Alien_1..............37..............x/28..................?.................2
Zuza....................35...........3/29..................2.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........10/26-28 ..............9.................1
Carolina30+..........36...........24/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........14/26-28.............11................2
tinttu76................37...........33/32-36.............9................1
Emppis.................38...........8/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............28/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........35/27-30..................................3
Minttumaari*........36............33/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........44/25-35...........................1. yht
Nipsu...................39....................x/x.................................3
Kukkaislapsi..........35..................x/xx...................................1




DPO

Minttumaari*.......dpo 10


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Peukut on edelleen pystyssä *Pinkku*!

Voi Zuza, vaistosi oli siis sittenkin oikeassa :hug:.

Minttumaari* siis lämmöt nousee aina oviksen jälkeen (mun kirjan mukaan vähintään 0.2 astetta), mutta joillakin ne nousee vielä lisää, jos kiinnittyminen tapahtuu. En tiedä kuinka paljon, eikä todellakaan kaikilla.

ON: Eilen alkoin tuhrutella, mutta tänään oli lämmöt taas koholla. Tosin nenä on tukossa, eli kohoaminen voi johtua siitäkin. Ei auta kuin odotella, että aukeaako hanat vai ei...
 
moi pitkästä aikaa kaikki! olen kyllä aktiivisesti seurannut taustalla teidän vaiheita mutta koska olen ollut työreissussa, niin en ole oikein ehtinyt kirjoitella. ja oma kiertohan meni ajoitusten suhteen ihan harakoille, niin en ole omissa oloissakaan tehnyt mitään seurantaa. nyt tosin tuosta tilannekatsauksesta huomasin, et tänään on jo päivän yli mun normikierron. tänä illalla pääsen kotiin ja aamulla teen kyllä testin, jos ei oo alkanut.
 
no, täti tuli odotetusti kylään eli mulle voi merkitä kp1
nyt alan valmistautua uuteen nousuun tässä kierrossa. toivottavasti ajoitus onnistuu tällä kertaa.

tinttu toivottavasti täti ei tullut sullekin?

kovasti toivon jaksamista Zuza :'(

Pinkku onpa sulla jännät kuviot?! teitkö vielä uuden testin tänä aamuna?
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Ukon kainalossa oli hyvä viettää vkl. Eilen jo lähdin illalla lenkille ja selvittämään päätäni kun tuo lähti takas työmaalle.

Kivut olivat aika mahtavat, tuumasin, että synnytyskin on ollut helpompaa kuin nuo krampit mitä km toi tullessaan. Menen to vielä käymään lääkärissä, katsotaan, että kaikki tyhjeni loppuun ja on kohdallaan.

Nyt pikkuhiljaa mieli tulevassa ja kiltisti jaksoin ottaa vitamiinit tuossa vkl vaikka usko oli hetkeksi latistettu ;(

Lääkäri olis sitä mieltä, että parempi että vuoto alkoi itsekseen, eikä kaaavintaa tarvittu. Toivottavasti ei tarvitakkaan !!

Joten nokka tulevaan ;)

Pinkku mitenkäs siellä??? Jännät paikat sulla. Mä oon kanssa noista Sofin testeistä lukenut huonoa.. Toivottavasti nyt antoivat sinulle kuitenkin oikean haamun!

Mites Tinttu aukesko hanat vai vieläkö jännätään??

Unelmatar me mennään nyt kovin liki tuleva kierto !! Hyvä, että on seuraa vaikka vielä en tiedä saadaanko tässä kuussa vielä "yrittää"..

Nipsu kovasti tarrasukkia ja plussapuhuria teille. Toivottavasti siellä menee kaikki hienosti !!
 
Unelmatar,elelen epätietoisena vieläkin....testaaminen menee huomisaamuun kun menen apteekkiin vasta iltapäivällä ja haluan ehdottomasti aamupissistä sen tehdä.

Yllättävän levollinen olo silti,ihmeellistä.
Jotenkin olen kelaillut tän silleen että jos on tärpännyt niin ei se hätäilemällä siitä miksikään muutu ja jos ei niin tällä viikolla on taas uudet tärppipäivät ja tallettelu aloitettiin jo lauantai-iltana...

On mulla toki :D se selvempi "haamutikku" tallella ja kurkistin sitä aamulla...hih.

Mutta,isosti onnea uuteen kiertoon Unelmatar =)

Ja tinttu76,peukut pystyssä täälläkin...pysyköön se tädinretale etäällä :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Pinkku pissi nyt vaan siihen tikkuun ;) Ei sen tartte aamupissa olla enää tossa vaiheessa ;)

Tää raskautuminen ja km on sellasia asioita, joille ei itse mitään mahda, se tapahtuu mitä tapahtuu.
Syvästi toivon vaan, että kaikki vitamiinit ym. avittaa edes hiukan. Taidan siirtyä taas jotain palstaa lukemaan. Jotain km jälkeen juttuja jo luinkin.
Tiukasti taas "yrityksenreunassa" kiinni ja jännäilemässä teidän puolesta !!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza,no totta kyllä ettei tarvisi aamupissaa olla....tää erikoinen tilanne on vaan saanut jotenkin "varpailleen"...
Mut anyway,tikkuset on vielä apoteekissa ja pilvet roikkuu siihen malliin että kohta sataa ja vaikka en sokerista olekaan niin käyn sit iltapäivällä kun auto on kotona...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Voi miten kurjaa Unelmatar :hug:. Päivittelen listaa taas huomenna.

Hienoa, että valoa alkaa näkyä tunnelissa Zuza :heart:.

ON: Mun kroppa sekoilee oikein urakalla. Tuhruttelu loppui eilen, mutta tänään on taas lämmöt tosi alhaalla. Jotenkin ei vaan ole yhtään raskautunut olo, mutta oliskohan ollut jotain yritystä ja siksi täti nyt antaa odottaa itseään :confused:. Odottavan aika on niiiiiin pitkä.
 

Yhteistyössä