YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Mielettömästi onnea matkaan Nipsu :heart:.

Täällä on ihan viimeiset piinailupäivät menossa. (Tätiä odottelen sunnuntaiksi tai maanantaiksi). Ihan on samanlainen olo kuin ennenkin tässä vaiheessa kiertoa. Se palakin taisi hävitä kurkusta. Ei siis ole yhtään raskautunut olo. Lämmöt on pysyneet koholla, mutta mitään nousua ei ole havaittavissa.
 
Oletteko te Tinttu olleet vielä missään tutkimuksissa?

Itse menin hyvissä ajoin sen vuoksi, kun mulla ON se PCO ja ajattelin, että sitä voisi helpottaa lääkkeillä (mun mielestä muilla foorumeilla on ollut puhetta clomifenistä, terolutista ja metuista).

Nyt olen edelleen ihan ihmeissäni, kun mulla on mielestäni PCO oireita - ja munasarjat olivat niin hyvässä kunnossa. Se osaltaan lisää kiireen tuntua, kun pelkään, että ne rakkulapinnat palautuu mitä pidempi aika kuluu ilman pillereitä.

Painoa pitäisi myös saada alaspäin - mutta pari viime viikkoa olen kyllä sortunut herkkuihin. On mennyt pähkinöitä ja suklaata... ihan liikaa.

Paino siis edelleen vaan kilon alempi kuin kaksi viikkoa sitten (ja useampi kilo korkeammalla kuin heinäkuussa).
 
Nipsun huurunokille paljon sulailuonnea ja huomiselle tarrapintaa ja hyviä ajatuksia :heart:

Tinttu älä silti heitä kirvestä kaivoon, ennenkuin täti tulee, kaikki on mahdollista. Toivottavasti siellä olis kyytiläinen hillityillä oireilla !!

Minttumaari eikös jossain palstoilla suositellakin suklaata ;)
Eikun ääntä kohden vaan. Minä ainakin mussutan !!

Mie kävin tekemässä autolle sisäputsin ja kaupassa vaunuilemassa. Kyllä peffa ja reidet huutaa hoosiannaa jokapäiväisistä lenkeistä. Täällä kun joutuu mäkeen, meni mitä kautta vaan !!
 
Zuza,minäkin kävi reipastelemassa...aikani arkailin tuota vesisadetta mutta kun olin työmatkapyöräilyja varten hankkinut vettä pitävän ulkoilupuvun niin sekaan vaan!
Ja mukavaahan se oli...pukeutumiskysymyshän se on.

Nyt alkaa kumminkin olla ne ajat että jos antaa säätilan sanella ulkoiluajankohdat niin vähäiseksi jää...pururadalla juoksenteluun tuommoinen puku on kyllä tukala mutta kävelylenkeillä toimii =)

Minä sain ne tikkuset..maanantaina siis alkaa rapistelu.Ne kaupan päällisenä tulleet r-testit odottakoot parempia aikoja,alakerta jo ihan normaalin tuntuinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Minttumaari* ei olla vielä oltu missään hoidoissa. Koska noin niinkuin ulkoisesti ei ole mitään vialla (siis ok kierto ja ovis kai tulee ym.), niin ollaan ajateltu, että yritetään tämä vuosi ominvoimin ja katsotaan sitten.

Toki toivon loppuun asti, että jotain on matkassa, mutta tosiaan mitenkään erilainen olo ei ole :).
 
Pinkku mullekin tuli sähköpostia, että tilaus lähetetty, eli saas nähdä tuleeko huomenna vai ens viikolla.
Nyt en niitä toki mihinkään tarvitse, mutta kerrytän varastoa !!

Mullakin on kunnon ulkoilutamineet. Eihän tuonne muuten viitsisi mennä tarpomaan ;D
Hyvä mieli aina tulee kun saa edes jotenkin liikuttua..
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Rakkaat kanssasisaret hyviä uutisia. Sain puhelun lääkäriltä jonka luona kävimme maanantaina. Mnulle tehdään kohdun tähystys jotta saadaan tietoa kohdun tilasta että pystyykö kantamaan raskauden. Ja meille hoidoksi koeputkihedelmöitys ainoastaan. Ja saan soittaa ajan heti kun olen laihduttanu niin et BMI on 35! Eli ei tartte odottaa puol vuotta=). Vähän tirahti helpotuksen kyynel.

Kunhan kilppariarvot pysyy kilttinä niin onnistun kyllä!
 
Mä oon nyt pikakelannut tätä ketjua läpi iltaisin ja muistelin, että ainakin Ollakovai...? sanoi, ettei tärppikierrossa ollut juuri minkäänlaisia tuntemuksia. Tinttu - täytyy nyt vaan toivoa, että se olisi meilläkin niin :heart:


Ja itseasiassa mä ainakin koitan hiukan ignooratakin joitain tuntemuksia, etten sitten niin kovasti pettyisi. Vaihtoehtoisesti voisin hajota ihan täysin tonne itsetarkkailun maailmaan.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi! Mä en muistanutkaan, että sulla oli se keisarinleikkaus! Oon nyt kahlannut koko ketjun läpi, mutta menee vielä hiukan sekaisin nämä tarinat.

Toisaalta onhan niitä keisarinleikkauksia tehty kautta aikojen... miksi se sitten olisi sulla niin erilaista. Ei-ymmärrä.

Ja onhan noita poikkemia ja erilaisuuksia ihmisillä tosi paljon - saattaa olla että tässä asiassa tieto vaan lisää tuskaa. Yhdelle mun kaverille sanottiin joskus murkkuikäisenä, että sen kohtu on kääntynyt jommalle kummalle sivulle - ja siinä edessä se vatsa pömpötti kun hän esikoisensa sai (ei ollu kainalossa, niinku tää kaveri etukäteen pelkäsi) :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Ei kai tääl nyt kaikkien juttuja voi muistaa:p. Mulla on siis surkastunu oikea puoli kohdusta ns yksisarvinen kohtu, ja ku tyttö synty niin joutu tehdä kohtuun apuviillon että saatiin tyttö ulos siksi varmaan nyt tarkistetaan kohdun tila mikä ihan hvä=)
 
Voi miltsu76 miten hyviä uutisia :heart:

Tästä tulee varmasti aimo täräys lisää puhtia ja toivoa! Hieno homma =)

Hyvä juttu se on että tarkastavat paikat,helpottaa varmasti omaa mieltä tosi paljon,kyllähän sitä haluaa antaa pikkuiselle parhaat mahdolliset lähtökohdat =)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Kyllä tämä pino on hyvää aamukahviseuraa...minä olen niin tavattoman aikainen kananen kun mies lähtee jo viiden jälkeen töihin niin pikku hiljaa minäkin kömmin peiton alta esille...hullua toisaalta kun saisin nukkuakin :O

Aamut ovat vaan jotenkin niin hienoa aikaa...varsinkin silloin kun ei tarvitse lähteä minnekään.

Zuza,mä tilasin tällä kertaa kotitestistä ja kesti melkein viikon kun tulivat 2.luokassa,euron lisämaksusta olisivat tulleet nopeammin mutta eihän tässä nyt jäniksen selässä oltu...halpaa joka tapauksessa 7 ovisliuskaa 5,95+ ne kaupanpäälliset 2 r-liuskaa.Pientoimitusmaksu oli 1 e jonka olisi siis säästänyt jos olisi tilannut yli kymmenellä eurolla...

Mutta siitähän sitä lähdetään ettei ovulaatiotestejä tarvita kuin tälle kierrolle,toivo on jälleen pilvissä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Hellurei täältä keittiö/olohuone remontin keskeltä. Ihana elää pakkelin ppölyssä, kun sitä on ns. kaikkialla. Noh kuitenkin.

En ole kerennyt olemaan tietsalla en yhtään. Kaikki asiat pyörii vain tämän remontin keskellä. Anteeksi siis, kun en ole ollut täälläkään.

ON: Ovis nippailut oli eilen, ja laskin että tulisi vasta 12kp. Limat on semmoiset kun niiden pitäsi olla,ja kuumeinen olo, ja rintavarustus oli tosi kipeä, kuten tavallisesti oviksen aikoihin. Noh peitot sitten heiluikin edellisenä iltana,että simpat oli varmasti nyt oikeaan aikaan.

Onnea kaikille plussanneille, ja plussa tuulia jännittäjille.

Hiomakone kutsuu ;)
 
Onnea Nipsulle päivän koitokseen! Täällä jännitellään sun puolesta!


Ja uniikilla on edessä jännät piinailuviikot ;)

Mites Zuzan tuntemukset? On kyllä tosi jännä toi sun tilanne. Oletko yhtään laskenut millä kiertopäivällä tärppi olisi sitten oikeasti ollut?



Täällä on optimismi vaihtunut tädin odotteluun. Heitin jo rätit käsilaukkuun.
 
Pinkku mä taisin tilata jonkun 21+5 setin ja sit ne foolihapot ja siihen tuli vielä 2 r-testiä lisää.. Saas nähdä tuleeko tänään.'
Melkosen kauan kesti sun tilaus. Onneksi ei ollut kiirusta. - Ja totta, toiveenahan on, ettei niitä sn enempää tarvitsisi ;)

Tää on munkin aamun kohokohta !!
Meillä nukuttiin yli 9 tänään ja aamutouhujen jälkeen lennossa koneelle :LOL:

Uniikille mukavia remppahetkiä ja tulevia piinapäiviä. Sulla on mukavasti muutakin touhua, et ehdi ajattelemaan 24/7 näitä kiertojuttuja ;)

Minttumaari älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Kaikki on mahdolista, ennenkuin täti punainen näyttäytyy- jos näyttäytyy !!!

ON selkää repi taas oudosti illalla, hiukan kuin täti tulisi, mutta maltillisemmin. Nyt on "limat" lähteneet liikkeelle, se on ainoa sama OIRE kuin muissa raskauksissa.
Nytkin hiukan muilii selkää ja munasarjojen kohdalla on tuntemuksia ja ne alkoivat aikalailla v.a.öljyn aloituksen jälkeen. Josko tuo siellä vahvistelee fiiliksiä tms ;)

Minulle tulee kohta siskontyttö (alle 3kk) hoitoon !! Sisko menee koulujuttuja tekemään yliopistolle.. Eli kääääääääk, kädet täynnä kahden vauvan kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Kuulostaa siltä, että teillä on tulossa aivan ihana päivä! Kyllä ihan mielellään vaihtaisin omalta jakkaralta kahden vauvan hoitoon. Ja ajatteles, yhdeksän kuukauden kuluttua niitä vauvahoidokkeja voi olla jo kolme! Siinähän voisi tulla jo kiirettä.. :D

Ei mulla ihan koko kirves kaivossa ole - mutta tuntemuksia ei juurikaan ole. Paino oli aamulla vähän noussut ja ajattelin sen johtuvan menkkaturvotuksista. Hassua kyllä mulla on yleensä paljon enemmän kaikenlaista pahoinvointia jne ja vähemmän tuntemuksia tuolla alakerrassa. Mutta niinhän se on, jokainen päivä on erilainen, eikä tosta voi mitään päätellä.

Yleensä mulla on puolukat alkaneet dpo 10 ja se on edessä huomenna. Kaiken järjen mukaan tänään olisi odotettavissa jonkinsortin känkkäränkkä - vähän ikävä myöntää, mutta siitä viimeistään tietäisin, että vuoto on tulossa. (toisaalta mulla oli alkuviikosta sellanen kriisi, että tässä on ehkä känkkäränkkä lopussa tämän viikon osalta...)

Mutta eniveis huomenna tulee vieraita ja ohjelmaan kuuluu baarikierrosta jne. Jos täti ei tule, haluaisin jonkinlaista osviittaa testeistä. Kumpikohan olisi parempi - vai molemmatko? Mulla on niitä halpatestin halvimpia ovis ja r-testejä mukana - ja tosiaan vasta dpo 10 kun huomenna testaan.
 
Perjantai 20.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............24/25-33.............5..................1. yht
Alien_1..............37..............x/28..................?.................2
Zuza....................35...........46/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........8/26-28 ..............9.................1
Carolina30+..........36...........22/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........12/26-28.............11................2
tinttu76................37...........31/32-36.............9................1
Emppis.................38...........6/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............26/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........33/27-30..................................3
Minttumaari*........36............31/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........42/25-35...........................1. yht
Nipsu...................39....................x/x.................................3
Kukkaislapsi..........35..................x/xx...................................1




DPO

Minttumaari*.......dpo 8


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Hienoja uutisia miltsu76. Nyt vaan sitten hihat heilumaan dieetin kanssa =).

ON: Tänä aamuna romahti lämmöt, joten toivo taitaa olla menetetty. Vielä ei näy punaista ja nenäkin on vähän tukossa, mutta eikähän tilanne jo huomenna ratkea lopullisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Tuli aamusella se omena takaisin tuonne jalkojen väliin joten sitten pissin purkkiin...
Ja väriähän siihen tuli...tosin enempi mallia "läikkä" kuin viiva :O

Että kuulkaas naiset,onko teillä mitä kokemuksia noista Sofi One Step-liuskoista :confused:
Tekeekö ne helposti tuommoista kiusaa...: /

No anyway,minä yritän pari päivää odotella ja katotaan sit uudestaan..tosin jos "vanhan"kierron mukaan elettäis niin olisi jo kp36/26-28...eiköhän ne viivat pitäisi olla jo tasavahvat ja ihan topakasti..

Ahistaa.
 

Yhteistyössä