YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Minttumaari kohtutlehduksessa nousee korkea kuume ainakin. Sain tuon talvella keisarinleikkauksen jälkkäriksi. Kipu on aika julmettu ja tosissaan kova kuume nousee. Mulla se hoidettiin kahdella eri antibiootilla ja burana 800 pois..

Eli lääkärille ja labraan mars jos yhtään siltä tuntuu !!

No huh! ei onneksi ihan tolta tunnu. Ei ole kuumetta tai muutakaan.

Oliskohan se sitten toi limojen puuttuminen syynä? Mulla limat lähti siis jo viikkoa ennen ovulaatiota ja siitä saakka on ollut aika kumma olo tuolla alakerrassa.

Lueskelen tässä aikani kuluksi tuota ketjun alkupuolta. Tuntuu tosi hassulta, että vain muutama kuukausi sitten täällä on ollut ihan eri porukka kirjoittelemassa =)

Siitä vähän optimismia tähän hankkeeseen.

• Tykkää
Reactions: Zuza
Minttumaari kannattaa käydä varmaan otattamassa papa tms. Ei näihin kiertoihin kyl toivois ylimääräisiä murheita ainakaan !!

Mun hormoonitoiminta on nyt ihan persiillään, taas huomasin pari näppyä hiusrajassa ;D Uu mama, musta tulee teini !!

Täälläkin pukkaa näppylöitä naamaan...ja ihan samaan tapaan olen ihoa hoitanut kuin ennenkin eli joistakin sisäisistä jutuista tää johtuu :|
No,pieni murhehan tämä on,mutta varsinkin nuo leuan ja jopa kaulan alueelle tulevat ovat pirun kipeitäkin.

Minttumaari*,kyllähän täältä on porukkaa pikku hiljaa siirtynyt odottajien puolelle,mukavaltahan se tuntuu vaikka itse tässä vielä tahkoaakin tuloksetta.

Zuza, pidän peukkuja, että kahden viikon päästä kohdustasi löytyy iloinen yllätys -nostan hattuja sun hermoille, mulla on vu 23.9. ja en jaksais välillä millään odottaa..

Minttumaari, ilman muuta lääkäriin, jos kroppa mietityttää, sitä varten ne ovat olemassa. Kohtutulehdus kyllä tekee niin viheliäisen olon, ettei sitä voi olla huomaamatta -tosin päivystyksestä saatetaan silti käännyttää kotiin ja kehottaa painumaan omaan tk:een..

Näppylöistä, mulla ei hirveesti ole tullut näppyjä, mutta kasvojen iho rupes hirveesti rasvoittumaan t-alueelta, kun jätin keväällä pillerit pois. En ymmärrä mistä moinen, koska ennen kuin aloin 2-kymppisenä niitä popsia mulla oli lähes täydellinen iho. No, ehkä se tasoittuu jossain välissä, mutta pillereihin en varmaan enää palaa ja jostain luin, et rasvaisempi iho ei niin herkästi rypistyis. Mene ja tiedä.

Oikein paljon plussa-onnea teille kaikille!

Sori kun täältä taustalta vielä huutelen, mutta täällä limbo-tilassa on vähän tylsää haahuilla..

• Tykkää
Reactions: Zuza ja *Pinkku*
Tervetuloa Kukkaislapsi

Tinttu76, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, pidän peukkuja, että onnistuu :)

Zuza, tsemppiä, jospa se raskaus on niin alussa vasta, ettei ultrassa näkynyt mitään. Varmasti on pitkä aika odottaa tuota seuraavaa ultraa..

Pinkku, oletko kokeillut digitestiä? Se on kyllä kalliimpi, mutta on se mielestäni varmempi. Itsekin kokeilin aikoinaan tavallisia testejä ja kyllästyin arpomaan viivan vahvuutta, vaihdoin digitestiin, sillä olen saanut hymynaaman (eli positiivisen tuloksen).

Minttumaari, toivottavasti ei ole kohtutulehdus. Olisko hiivaa? Minulla oli kerran hiivatulehdus, kävin lääkärissä, kun oli niin ihmeellisiä tuntemuksia alapäässä, paljastuikin hiivaksi..

Omaa napaa:
Eilen kävin uusinta ultrassa, tein matkan varrella ovistestin, kun meiltä on ultraan matkaa 180 km (pitkä matka, huokaus). Ja kappas vaan, digitesti näytti positiivista. Mutta koska perjantain ultrassa oli follikkelit 6 mm kokoiset, päätin jatkaa matkaa. Lääkäri ultrasi ja sanoi, että vasemmalla puolella on 20 mm follikkeli, ja ovulaatio siis tulossa justiinsa. Varattiin siirtoaika perjantaille klo 12. Nyt vaan peukut pystyyn, että joku niistä 5.stä alkiosta selviää sulatuksesta ja päästään siirtoon. Alkiot on pakattu 3 olkeen (2+2+1) ja niitä aletaan sulattelemaan torstaina.. jännäääää

• Tykkää
Reactions: *Pinkku* ja Zuza
Nipsu tuohan kuullosti sangen positiiviselta ;)
Peukut pystyyn jatkolle !!!

Noista näppylöistä: on sangen outoa saada niitä yhtäkkiä naamaansa ;( Kai hormoonitoiminnassa on jotain meneillään. Ja huomasin, että hiukset rasvottuu nopeampaan.
Viime raskaudessa ei tarvinnut juuri hiuksia pestä, ja karvankasvu tyrehtyi melkein kokonaan. Mutta vain tuossa vikassa. Ed on niin aikaa, etten enää muista.

Eihän toi ultra mitään vastausta oikein antanut. Lääkäri oli aika pyllystä kun ei kuunnellut mitä kierron aikana on tapahtunut. Oli vaan vähättelevällä kannalla tuosta. Ja oviksen mukaan pitäis olla jo 7.s raskausviikko menossa, ei alku.
Ota tuosta nyt selvää ;)
Munasarjat ainakin oli ok ja kaikki näytti muuten hyvältä.

No, stressaamalla tästä ei pääse mihinkään, joten häntä pystyyn uudelleen. Eilen piti hiukan asioita miettiä ja kiukutella ukolle puhelimessa :LOL:

Eihän tää kaks vk loppuviimein pitkä aika ole. Ja onneksi täällä tapahtuu kaikilla jotain jossain vaiheessa kiertoa, että saa myötäelää ja jännäillä.

Pinkku otin sen v.a.öljyn eilen tonnikalan seassa ;) Oli avattu purkki (öljyssä) niin samaan lusikkaan ja hups, sinne meni. Ei se kuulemma pahalta maistu, mutta hyvinkin öljyltä ja se kuulemma potkasee takasin..
Tänään yritän keksiä jotain muuta, ettei tartte noita tonnikalapurkkeja turhaan avata !!

JA kysyin siitä plussasta ja ovistikkujen plussasta, meinas, että r-testiin voi saada haalean viivan kun ovulaatio tapahtuu?!!
Mulla ei kyllä ollut ovistuntemuksia/limoja tms mitään oireita siihen suuntaan.
Eli nyt mulla on vaan sellainen tunne, etten siis tunnekaan ovista ;( vaikka omasta mielestäni sen olen tuntenut hyvinkin !!
Tikut tulevat siis tarpeeseen jos niikseen käy.

Tämänhetkisistä tuntemuksista kropassa, sanoisin että ovis on juuri nyt ;)
Nippailee vasemmalle puolelle ja jotenkin "kourii" kohdun kohdalla ja hyvinkin kostea olo.

Eli hymyssäsuin mietiskelin saaneeni kesto-oviksen !!

• Tykkää
Reactions: Minttumaari*
Keskiviikko 18.9.2013

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............22/25-33.............5..................1. yht
Alien_1..............37..............x/28..................?.................2
Zuza....................35...........44/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........6/26-28 ..............9.................1
Carolina30+..........36...........20/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........10/26-28.............11................2
tinttu76................37...........29/32-36.............9................1
Emppis.................38...........4/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............24/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........31/27-30..................................3
Minttumaari*........36............29/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........40/25-35...........................1. yht
Nipsu...................39....................x/x.................................3
Kukkaislapsi..........35..................x/xx...................................1

DPO

Minttumaari*.......dpo 6

RKTT

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom

Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Viimeksi muokattu:
Laitetaan Nipsu peukut pystyyn.

Zuza ja Ollakovai...? odottaminen on kyllä maailman tylsin juttu ikinä (Aikakin jotenkin hidastuu :). )

ON: Eipä mitään kummempaa. Parina aamuna on ollut kummallinen pala kurkussa (nieleminen on jotenkin vaikeaa). Pahoinvointi loppukierrosta on kyllä tuttua, mutta tällaista en muista. No, enää pari päivää. Täti tullee sunnuntaina tai maanantaina.

Tinttu se pala näköjään on kiertävä ;) Ensin Pinkku sanoi siitä, sit tuli minulle, nytkin tuntuu vähän ja varsinkin illalla tuppaa ilmestymään kuvioihin..

Pinkku minkäslainen tädin vierailu oli, jos tuntemukset alhaalla on oudot?
Voisko olla että täti teki turhan vierailun??
Sehän on ihan mahdollista ;)

• Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza,jepjep,näköjään meni kiertoon se "palanen" :LOL:

Olen vissiin googlannut liikaa...kaikenlaisia vuotoja ollut ihmisillä ja nyt pisti itseäkin mietityttämään...
Oon kyllä aina ajatellut että menkat on menkat ja tarkoittaa negaa.

Minusta vuoto poikkesi siinä mielessä (nyt tulee ällötystä) että oli enempi semmoista värillistä,ruskea ja punertavaa limaa kuin ihan "oikeaa"verta.Viime kiertoina vuoto ollut myös ihmeen niukkaa ollakseen ihan "luomuvuotoa" ja vaan n.3 päivää kestävää kun nyt tihkutteli vielä eilenkin eli viidettä päivää.

En sitten tiedä.Jos ne tikut jo tänään tulisi niin kokeilen huomenaamulla niin saan mielenrauhan.

• Tykkää
No onpas täällä taasen paljon keskustelua =) Tulee ihan kiire kun koittaa lounastauolla lukea ja vastata.

Zuzan tilanne on todella jännittävä - oliko sulla jotenkin erityisen kipeä ovulaatio ja nyt normaali alkuraskaus vai kuinka tuo olis selitettävissä? Toivottavasti tähän saadaan onnellinen loppu ja siirrettyä sinut plussanneiden listalle!

Omia tuntemuksiani analysoidessa pari kertaa on käynyt mielessä ajatus, että jos mulla oliskin ollut ovulaatiot kummallakin puolella ja eri aikaan tässä kuussa... mutta on se aika kaukaa haettua.

Toi "kipuilu" ei kuitenkaan ole ollut mitenkään voimakasta vaan pelkästän "erikoista" joten en nyt tässä vaiheessa mene lääkäriin - kun jo kerran tässä kuussa gynellä kävin ja en asiaan silloin saanut vastausta (joskaan en juuri tätä suoraan kysynytkään).

Tänään on kuitenkin hiukan erilainen olo. Heti aamulla tuli mieleen että täti on tulossa (mulla ei kyllä juurikaan etukäteen varoittele) - pitäisi ottaa siteitä tms mukaan töihin. Lisäksi aamulla huomasin, että valkovuotoa on taas ja nyt päivemmällä että se on sellaista juoksevaa versiota. Eli limojen puolesta ollaan edelleen aivan sekaisin. Teki mieli aloittaa ovistestit - vaikka nyt pitäisi olla dpo 6.

Sit vielä noista finneistä: mulla oli pillerien aikaan aina finnejä suun ympärillä, mutta nyt kun mennään luomuna, on iho siltä alueelta aivan puhdas (lukuunottamatta yhtä suurta finniä jonka sain eilen). Näiden vanhojen tuttujen kuivan ihon finnien sijaan mun iho on nyt alkanut voimakkaasti rasvoittua ja siinä on sellaista pientä näppyä, erityisesti hiusrajassa ja pohjassa. Tähän onneksi auttaa ihan normaalit akneihon tuotteet.

Tuli kuitenkin mieleen kun tuossa aiemmin kerroin käyttäväni joko vehnänalkio tai helokkiöljy kapseleita - muistin väärin. Kyseessä onkin iho omega ja sitä vehnänalkioöljyä en käytä enää koska koin nimenomaan sen tuotteen aiheuttavan mulla finnejä. Mulla nä kaikki on siis olleet kapselimuodossa. Mun äiti on innokas luotaistuoteharrasta ja itse en niinkään. Yleensä ostan jotain hänen vinkkiensä mukaan ja kun kaapit ovat tuotteita täynnä, niin en sitten aina muista mitä juuri kulloinkin on menossa. Kuitenkin tuossa iho-omegankin paketissa mainitaan jotain hyödyistä odottaville ja imettäville.

Nipsulle tsemppiä perjantain siirtoon! Kerrohan ihmeessä lisää noista hoidosta ja mitä siellä tapahtuu... itseäni alkoi ainakin kovasti kiinnostaa =)

Ja Tintulle piinailu-onnea, meillä taitaa mennä tää kierto suunnilleen samassa tahdissa =)

Tervehdys! Ihanan vilkasta keskustelua täällä, jälleen kerran! Perässä täytyy yrittää pysyä...

Nipsu74: Tulipas hyviä uutisia ultrasta :). Täällä peukut pystyssä, että pienten huurulaisten sulatus sujuisi hyvin ja siirto saadaan tehtyä. Tsemppiä perjantaille!

miltsu76: No ihan näitä uutisia en toivonut kuulevani teidän lääkärireissulta. Positiivista kuitenkin se, että luomuraskautta ei ainakaan suoraan poissuljettu. Tsemppiä painonpudotuksen haasteeseen! Toivon täällä sitä pientä ihmettä tapahtuvaksi teille -luomuplussa :heart:. Kannattanee kysyä tosissaan sitä toista mielipidettä ja ehdottomasti sitä, että pääseekö jatkoon aiemmin jos saa painon tipautettua nopeammin alas.

Zuza: Varsinainen taupaus tuo sinun ultrassa käynti. Toivon parin viikon päähän mitä parhaimpia uutisia :heart:. Onneksi tosiaan se pari viikkoa menee suht nopsaan. Mä täällä totaalirepesin, kesto-ovis :LOL:.

Kukkaislapsi: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :wave:

Minttumaari*: Piinailuonnea!

tinttu76: Mut voinee poistaa seuraavaan listaa tuolta dpo-listalta, kiitos. Komppaan tosiaankin muita, suunnitelmasi ensi keväälle kuulostaa hyvältä :). Piinailuonnea!

ON: Tein tänä aamuna sen hedelmällisyystestin ekan osan -negatiivinen. Jes! Eli ei siis vielä kuitenkaan vaihdevuodet. Luin nyt ohjeet tarkoin ja siinä sanottiin, että kolmen päivän jälkeen kuukautisten alkamisesta ja seuraava tästä seitsemän päivän jälkeen. Sitä odotellessa, menee jo oletetun ovisajankohdan nurkille sekin...

Emppis kyllä tää naurattaa jo itteensäkin. ;)
Vai vaihdevuosia se kyttäilee!! Hyvä että tuli nega !

Pinkku niin pessimisti olen, että tilasin minäkin sieltä halpatestiltä tarjouspläjän testejä !! On ainakin sit ovistikkuja mihin pissiä jos kerran en sitä osaakaan paikantaa, murrr sille !!
Ja tilasin ne foolihapotkin sieltä. >Oli sen verran edullinen boksi<

Minttumaari omasta mielestäni bongasin oviksen hyvin, iitä viikko ja tuli pieni tuhru paperiin pyyhittäessä. Fiilistelin kiinnittymisvuotoa. Ja sit ennenkuin tädin piti saapua, tuli 3 pv tätikivut kertaa tuhat. ajattelin sen tulevan miljoonan serkkunsa kanssa kun niin kipiää teki. Sit vaan nippailuja ym
Ja kaikki tuntemukset sein-nippailuja-ei mitään... jne jne..

Ja nyt sit oliskin tärpännyt vasta myöhemmin`??? En ole kyllä ovismaisia kipuja tuntenut ennen tätä päivää uusiksi. Ja ne testit!!!!

ISO PÖH.
Eli katsotaan tilanne sit parin viikon päästä uudelleen, ellei mitään muutosta tule.

Ainakin kaikeni teen jatkossa; foolit, v.a.öljyt, isohelokit, b-vitamiinit ja OVISTESTIT..

Plussatuulia, tarrasukkia ja kirveet kaappiin piiloon, kyllä me täältä ponnistetaan !!

• Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza,kyllähän tuo kuulostaa kuin suoraan olisi oppikirjasta...tai kun olen lueskellut :headwall: noita plussanneiden ja tukevasti raskaana olevien oireita..
...mutta odotellaan ja kuulostellaan =)

Yhden semmoisen näkökulman bongasin myös noista syömisistä,vitamiineista sun muista...siinä oli ajateltu asiaa siltä kantilta että miten sitten selittyy tuo räjähdysmäinen väestönkasvu niillä maailman alueilla joissa on nälänhätää eikä ruuasta varmasti saa edes niitä välttämättömiä ravintoaineita...

Kieltämättä tuossa on selvä pointti...pää on ihan pyörällä...pitäisi oikeasti löytää jotakin sisältöä näihin päiviin,olen nyt 6 viikkoa ollut työttömänä enkä joka päivä viitsi sinne systerin luokaan pyöräillä,heillä kuitenkin se vauva-arki pyörii jo ihan mukavasti alkutakkuilun jälkeen.
"Päivystän"kumminkin puhelimen päässä josko tarvitsevat auttavaa kättä,muuten tää on mennyt lenkillä käynnin ja kotihommien jälkeen netissä roikkumiseksi,plääh.

Tuossa tulevana vkonloppunahan sitä voisi jo alkaa vauvantekoon,ainakin harjoitella :p,onhan lauantai ja sunnuntai jo kp:t 9 ja 10....vaikka laskurit ennustivat otollisisa päiviä vasta ensi viikolle niin helpottaisi mieltä.Nyt vaan surettaa kun mies on piiiiiitkän työpäivän jälkeen ihan kuitti,iltapalan ja suihkun jälkeen sänkykamaa..siis nukkumismielessä :LOL:

• Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Pinkku tolla oppikirjamaisella tarkoitit varmaan sitä ovista ja kiinnittymisvuotoa.? Jos oliskin tärppi käynyt silloin, niin olis hyvinkin oppikirjamaista. Mut raskaus olis alkanut vasta myöhemmin. Siellä ei näkynyt kk mukaan 6+viikolla olevaa alkiota eikä sydänääniä. Ne olis näkyneet kuulemma jo..
Eli siellä näkyi hyvin varhaista raskautta vastaava ja paksu limakalvo?
Yritin kysyä voisko se olla mennyt kesken, johon lääkäri ei osannut sanoa mitään (koska ei vuotoja) eli siksi odotellaan se 2 vk. Näkyis sit jo millä vk ollaan jos ollaan.

Mut se siitä ;)

Minäkin märehdin täällä kotosalla kun auto odottaa uutta tuulilasia, eli aika tylsäksi käy päivät. Tuollaiset sadekelit ei innosta kauheasti edes vaunulenkille ;(

Kenelläs alkaa piinailupäivät, olis kiva kuulla oireita ja tuntemuksia ;D
Niin tarkalleen pyörii fiilikset tän palstan ympärillä !!

Zuzatoivotaan parasta sulle!

Ja kiitos kaikille kannustuksesta. Jos kuukauden päästä kilot näyttää alkaneen karista kunnolla niin soitan kyllä ja kysyn et pääsekö aikasemmin käynnille ja hoitoihin, uskon että karisee hyvin kunhan kilppari on kiltisti:p. Alotan muuten tiistaina painonhallinta ryhmässä, saas nähdä antaako mitään uutta=).

Mietin tässä että kandeeko ovista tikutella ees jos ei kumminkaan normisti raskaudu:headwall:

• Tykkää
Reactions: *Pinkku* ja Zuza
No täällä on kyllä piinailupäivät meneillään...

- mutta kaikki tuntemukset ovat todella vähäisiä. Suurennuslasilla itseäni tarkkailen, vaikka koitan olla tekemättäsä sitä.

Eilen tuli se limaklöntti ja valkovuoto - aika vähäistä kumpikin ja niitä sitten googlettelin. Löytyi muutama raskautunut joilla kiinnittymisen aikaan on ollut vastaavaa.

Hiukan on ollut nipistelyä rinnoissa, alavatsassa ja selässä munasarjojen korkeuksilla - mutta ei nyt kuitenkaan mitään niin kovin paljon tavallisuudesta poikkeavaa. Vatsassa on kyllä ihan tietty kohta johon nippaa.

Pahoinvointiakin on ollut, mutta mulla on usein ollut paljon pahempaakin.

Ja sit toi tädin varoittelu - mulla ei yleensä varoita, ei edes aiheuta kipua (ärtyneisyyttä aiheuttaa) ja nyt on jo toista päivää sellanen olo, että vuoto alkaa justiinsa.

Eilen aamulla oli sellanen tunne, että olisin saamassa keuhkokuumeen tai jotain.

Oikeastaan kuitenkin sanoisin, että normaalisti mulla on enemmän pahoinvointia jne tähän aikaan kierrosta!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Zuza,jep ja noita "tädintulokipuja",niitä kun tuntuu monella plussanneella olevan,mutta ilman vuotoa siis.
Aika hurjaa luettavaa on olleet nuo kertomukset joissa vuotoa on ollut reilustikin mutta silti raskaus jatkunut...Osaatteko sanoa että mikä siellä sitten vuotaa silloin,mistä se tulee?

miltsu76,painonhallintaryhmä on varmasti hyvä juttu...vertaistukea ja kannustusta tarvii siinäkin hommassa =)

Että voi pientä jännittäääääää : /

Pienet pakkasnenät otetaan näillä näppäimillä sulamaan... ei oikein pysty keskittymään mihinkään... ajatus karkaa koko ajan :ashamed:

Oi oi oi, että sitten toivon, että ivf-hoitajat ei soita, vaan kaikki menee hyvin ja päästään siirtoon huomenna... :heart:

Kirjoittelee parasta toivova ja pahinta pelkäävä Nipsu

Yhteistyössä