YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Täällä pienoinen pessimismi iskenyt...oon IHAN varma että puuhasteltiin kuitenkin liian myöhään...
Vaikka edellisten kiertojen ja tuntemusten mukaan olin myös IHAN varma että tähän mennessä ollaan oltu aina liian aikaisin liikkeellä...ja sen takia viilailin myöhemmäksi tallettelua..taisi vaan lipsahtaa vähän ronskisti myöhemmäksi :LOL:

Mulla on ollut niin paljon epäuskoa tähän touhuun nykyisin että kynnys lähestyä miestä niissä aikeissa on kasvanut ja paljon...vähän semmoinen "ei siitä kuitenkaan mitään tule eikä varmasti tärppää"...eli spontaani seksielämä alkaa kärsiä ja sitä mä en halua!

Mutkikasta.

|O
 
Siirtäkää taustalle kiitos Palaan kun on aihetta...mies reissuhommissa ja joka toinen kuukausi on pari vkoa kotona niin ei paljoa nyt ole yritystä enään... Hoidot taitaa olla meidän seuraava askel tämän 4.v piinailun jälkeen...palataan kun on aihetta...
 
Aada78: Kuulostaapa tuo sinun kuvauksesi repäisyistä niin ihanalta. Kumpa siellä todella joku tarrautuisi nyt kunnolla kiinni.

Miltsu: Älä luovuta vielä...mä en ole noin tarkkaan seurannut painoani, että voisin sanoa sen suunnasta mitään.

Carolina30+: Tsemppiä sulle, toivottavasti asiat ratkeavat. Tuo sun kertomuksesi miehen reissutyöstä kuulostaa ihan mun entiseltä elämältä ex:sän kanssa. Tiedän miten rankkaa tuo miehen reissutyö voi olla....:hug:

ON: Mulla toisaalta seesteinen, mutta toisaalta aika jännittävä elämäntilanne, joka osaltaan saattaa vaikuttaa raskaaksi tuloon. Saas nähdä miten tässä oikein käy...
Noh, nippailua oli eilen kohdun vasemmalta puolelta ja tänään on nippaillut oikealta puoleltakin. Mutta Luget tekee raskausoireet, joten eipä tässä voi sanoa mitään. Tänään viimeinen tabletti tässä kierrossa, jihuu!!!!!!!!!!!!!! Viime kierto meni tuohon 33 päivään, mutta oviskin oli vasta kierron 19 päivä. Eli nyt tämän logiikan mukaan kierto ois nyt n.29-30 päivää...saapas nähdä.

Kaunista talvista viikonjatkoa kaikille! Tarrasukkia ja plussia kaikille! :heart:
 
Pinkku: Toivotaan ettei ajotus ihan pieleen mennyt ;) Pidetään peukkuja :)

Aada: Kuulostaa hyvältä :heart: Toivotaan että siellä joku pitää tiukasti kiinni :)

Siskollakin hyvältä kuulostavia nippailuja :)

Älkää nyt kaikki kadotko tjottailemaan, muutenhan meillä käy täällä kato ;)
Ei vaiskaan, toivottavasti kato kävis tonne toiseen suuntaan, plussanneiden puolelle :heart: Ihania pieniä merkkejä kenties joillain jo ilmassa.. oikein paljon tsemppiä piinailuihin!!

ON: Täällä vasta täti häädetty ja pikkuhiljaa pitäs lähtee uuteen yritykseen..Tällä hetkellä hyvä fiilis kaikesta muusta, miettii aina välillä että miksei voi olla tyytyväinen tähän olemassaolevaan..muttakun..
Ihanaa kun tulee joulu :) meillä jo kotia laitettu joulukuntoon ja lahjojaki jo hankittu..vielä kun sais lunta maahan ja pikkupakkasta niin olis täydellistä :heart:

Jouluisin terveisin; Takkis
 
Tiistai 26.11.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........76/28..................?.................2
Zuza....................35...........23/29...................4................4
*Pinkku*...............38..........20/26-28 ..............11...............1
miltsu76................37..........27/26-28...............1v...............2
Emppis..................38..........22/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35...........5/29....................8...............2
Kukkaislapsi............35.........61/34.....................4................1
Uniikki75................38.........55/xx........................................
Aada78.................35.........22/25-30.................4................1
Hymypallo..............36........50/20-30...................................3
Kaneli-78...............35........29/35......................2................2
Pirpali...................36.........9/29.......................2................4
Takkutukka-76.......37.........7/30......................12...............3
sisko36.................36.......26/28-33...................5...............1


DPO

Alien_1..............dpo 58
Aada78..............dpo 11


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!

Olen ollut viimeaikoina taustalla, kuulumisia olen käynyt aina välillä lukemassa. Niitä onkin tullut paljon tässä välissä. Joten kommentoin ihan vaan viimeisiä kuulumisia. Kuitenkin lähetän halit niille, jotka ovat joutuneet uuteen kiertoon :hug: Ja onnittelut niille, jotka ovat saaneet plussan :heart: Plussasäteitä ja tarrasukkia piinapäiviä viettäville :heart:

*Pinkku Tsemppiä! Voin sanoa, että tiedän tunteen! Itselläkin välillä tuntui, että vauvan yrittäminen meni välillä ihan yrittämiseksi ja halut olivat tipotiessään, mutta pakko oli kuitenkin oviksen aikaan puuhailla :ashamed:

Aada plussasäteitä lähetän ~~~ :)

Takkutukalle onnea uuteen kiertoon, jospa joulu toisi tullessaan maailman parhaimman lahjan :)

Pinkku laitatko minut taustailijoihin, kun yrittämäänkään ei vielä olla päästy eli omaa napaa:

Lääkkeellisen keskeytyksen jälkeinen vuoto jatkuu vaan edelleen, ekan lääkkeenhän otin 4 viikkoa sitten. Reilu viikko sitten näytti, että vuoto loppuu ja se muuttui ruskeaksi tuhruksi. Mutta pari päivää sen jälkeen alkoi maha- ja selkäkivut sekä uusi runsas vuoto. Kävin lääkärissä, koska mieleen tuli heti kohtutulehdus. Onneksi tulehdusta ei ollut, mutta lääkärin mukaan kohdussa vielä jotain raskausmateriaalia. Ultratulos oli siis vähän epäselvä. Lähete kaavintaan ja aika on huomenna. Kyselin lääkäriltä, että olisiko tämä "uusi" vuoto voinut olla jo kuukautiset, mutta hän oli sitä mieltä ettei ole, koska raskauden keskeytyksestä oli vasta kolmisen viikkoa.

Surkeaa, nyt siis vauvan yritystä joutuu siirtämään eteenpäin, eli todennäköisesti alkuvuoteen :'(
Tympii niin kovin.... Mutta tuosta jälkivuodosta haluan eroon, toivottavasti kaavinta auttaa siihen... 4 viikkoa olen jo rätti persauksessa kulkenut, eipä naurata ei :headwall:
 
Huomenta :)

Nipsu: :hug: Toivottavasti pääset vihdoin eroon vuodosta! Tuli mieleen erään ystäväni tapaus, kuuostaa niin paljon samanlaiselta..hänellä myös lääkkeellinen keskeytys, ei tyhjentynyt kunnolla ekalla kerralla. Hänen lääkäri kuitenkin sitä mieltä, että kaavintaa vältetään viimeiseen asti ja hän sai toisen lääkkeellisen tyhjennyksen, minkä jälkeen kohtu tyhjeni ja kaavinnalta vältyttiin.. Näin lääkäri halusi välttää sen että kaavinta ei jätä mitään vaurioita kohtuun..Tokihan se ei yleensä mitään vauriota tee, mutta lääkkeellinen on aina luonnollisempi vaihtoehto! En missään nimessä halua pelotella vaan ajattelin että ehkä kannattaa lääkäriltä kysyä asiaa, jos sielä vielä jotain rippeitä on.. Toki ymmärrän myös että ärsyttävää noin pitkä vuoto eikä varmasti jaksais enää ... Tsemppiä, päätyi lääkäri mihin vaan :heart:
Täällä poika yön kuumeessa, tuli itsekin heräiltyä potilaan kanssa useaan otteeseen :(

Nyt suihkuun ja töihin :) Aurinkoista pakkaspäivää kaikille !!
 
*Pinkku* mä edelleen suosittelen lämpimästi aamulämpöjen mittaamista. Niiden avulla pääsee luotettavasti kiinni siihen milloin ovis oikeasti tapahtuu sen testiplussan jälkeen. Mulla ainakin meni aina suht samalla tavalla ( 2 päivää plussatuloksesta), eli riittänee jos vaikka pari kiertoa seuraa. Itse koin, että tuo vähensi stressiä, kun ei tarvinnut arpoa, että joko se meni. (Niistä nippailuista kun ei voi oikein päätellä mitään luotettavasti.)

Nipsu74 kuulostaa tosi kurjalta tuo sun tilanne. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
tinttu76,voipi olla että vuoden alusta aloitan mittailla.
Tuohan se ainakin jotakin uutta tähän touhuun =)
Tosiaan niitä nippailuja oli vasta niin monta päivää sen lh-huipun jälkeen etten tajua mitä olivat...
Mutta katotaan nyt mitä tuleman pitää,
taidan ostaa itselleni joululahjaksi HIENON KUUMEMITTARIN,niinku IHAN OMAN :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
*Pinkku* keltarauhanenkin voi nippailla ja silloin ovis on jo ohi. (Mulla nippailee vieläkin kyljistä vähän väliä.) Mulla oli ihan Prismasta ostettu Vicksin kuumemittari. Maksoi alle kympin ja mittasi noin 5 sekunnissa ja lopuksi syttyi vielä valo siihen näyttöön. Tosi kätevä :). Mittailin sillä ekan kerran kun aamulla heräsin, katoin lukeman ja jos ei vielä tarvinnut nousta niin jatkoin unia. Koko hommaan meni ehkä 30 sekunttia. Kijoitin lukemat ylös sitten kun varsinaisesti heräsin.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
tinttu76,no minäpä hankin samanlaisen =)
Mietinkin jo että kun miehellä soi herätyskello 5.45 niin siinäpä oiva tilaisuus täsmälliseen mittailuun.

Keltarauhasen nippailut tuttu juttu,tää ja edellinen kierto vaan poikkesivat edellisistä tuntemusten suhteen.
No,viikon päästä selviää miten se ovulaatio tällä kertaa sijoittui...
 
Nipsu toivottavasti kaikki on pian ok ja pääsette jatkamaan yritystä. Onhan kamalaa kun joutuu nuin kauan vuotamaan ja koko ajanhan tuo asia on sitten mielessä !! Iso hali sinne!!

Tinttu ja Pinkku eli keltarauhanen voi nippailla??? KääK tuo oli ihan uus juttu mulle. Eli siis minä oon aina mieltänyt nippailut siihen ovikseen??!! Nyt ei tullut kyllä minkäänlaisia..
Hahaa, täytyyp tarkkailla.

ON lämmöt koholla, eilen mittasin ihan hupiini. Normi 35,3 oli nyt 36. Mutta eikös ne tässä vaiheessa voi ollakin?? Ei muuten mtn mainittavaa ;D
 
Zuza,niin olen käsittänyt että munarakkulasta muodostunut keltarauhanenkin voipi nippailla sitten ovulaation jälkeen...*nipsnips siellä ja nipsnips täällä*,sitähän tää on :LOL:

Ja kuuluupi asiaan että sulla lämmöt koholla tähän aikaan kierrosta...mullakin varmaan on...tahtoo jopa mennä 37 "paremmalle" puolelle....joskus mittaillessani olen ollut moisesta lukemasta ihan täpinöissäni :ashamed:
 
Nipsun tilanne kuulostaa kurjalle :O Kovasti tsemppiä jos toimenpiteeseen joudut :hug:

Täällä täti jo ilmoittelee itsestään ja vaaleanpunaista valkkaria lorahtelee. Jouduin tässä vähän testailemaan, kun viime viikonloppuna oli kovasti juhlimista tiedossa ja enköhän mä onnistunut jonkun haamujen esiäidin siihen testiin kehittämään :kieh: Piti sitten oikein Cittarista käydä lisää Pregcheckejä hakemassa ja sainkin vielä toisenkin haamulaisen maanantaina. Nyt eilen ja tänään olleet sitten ihan selviä negoja nuo testit. Liekö jotain kiinnittymisyritystä ollut kuitenkin?
No mutta hyvillä mielin kohti uutta kiertoa! Ens kierron jännäpäivät osuukin joulunpyhiin!

-Kaneli
 
Heipsan,

Tsemppiä Nipsu! Toivottavasti vuoto loppuu mahdollisimman pian ja pääsette aloittamaan yrittämisen. Kamalaa tuollainen...toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin nopeasti!!! Halaus sinulle!!!

ON: Täällä pohdintoja laidasta laitaan. En voi toisaalta uskoa mitenkään tärppiin...olenhan jo 36 eikä lapsia ole mulla eikä miehellä. Ensin sitä ultrassa käytyään ja kuultuaan, että kaikki näyttää hyvältä alkoi uskoa että tärppi tulee varmasti heti. Sitten kun lukenut kirjoituksia selittämättömästä lapsettomuudesta onnistumiseen on vain niin mahdoton uskoa. Miestäkään kun ei ole tutkittu vielä...(yllättävän usein lapsettomuus johtuu myös miehestä mitä olen lukenut).

Täällä alavatsassa juilintaa, aaltomaisia kipuja jotka tulee ja menee. Turvotusta myös. Viimeisen lugen otin maanantaina eli tänään saanut näyttia ekasta päivästä ilman pöhköä ja väsynyttä oloa.

Tuosta keltarauhasen nippailusta; osin itselle uusi asia...mutta pitää varmasti paikkaansa kun eka keltarauhashormonihoitojakso viime kierrossa herätti mun kropan eloon, joita seuras nuo mainitun kaltaiset nippailut aika voimakkaana. Luget siis voimisti mulla noita nippailuita.

On tää jänskää aikaa....kun ees vois varmaks tietää kuinka pitkä kierto nyt on. Ja mun haaveena ois saada tehdä kuukautisten myöhästymisen vuoksi raskaustesti. Sitä kun en ole päässyt vielä tekemään. Ja tuolla kaapissa polttelee nuo kaks testiä.

Mukavaa syksyn jatkoa ihan jokaiselle!!! Plussia ja tarrasukkia ja iloista mieltä joulunodotukseen!
 
Mulle voipi päivitellä tälle päivälle kp1/30 ja yk3. Tuota kierron pituuttakin voisi muuttaa siis lyhyemmäksi kun tuntuu että Terolutit on nyt alkaneet lyhentää kiertoa. Oon nyt 3 kiertoa noita napsinut ja mietin että uskaltaiskos mennä tämän kierron ilman niitä.
 
Kaneli siellä siis oli todella jotain yritystä. Tuohan kuullostaa hyvin lupaavalta tulevaisuutta ajatellen ;)

Miltsu huiiii !!! Rohkaise mielesi ja tee testi ;) Voivat juurikin olla NIITÄ nippailuja kun ei tätiäkään näy!!! Peukut ja varpaat pystyssä!!

ON kp 25 ja tuttu juilinta alkanut munasarjojen kohdalla, pian siis luulis rysähtävän täti punaisen. Selkä ihmeen kipeä ollut pari päivää ja eilen lorahteli pöksyyn muutamaan otteeseen ja kiirus juoksu vessaan tarkistamaan väri ;) On se jännä, ettei mulle sitä saharaa tule laisinkaan ;D
 
Torstai 28.11.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........78/28..................?.................2
Zuza....................35...........25/29...................4................4
*Pinkku*...............38..........22/26-28 ..............11...............1
miltsu76................37..........29/26-28...............1v...............2
Emppis..................38..........24/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35...........7/29....................8...............2
Kukkaislapsi............35.........63/34.....................4................1
Uniikki75................38.........57/xx........................................
Aada78.................35.........24/25-30.................4................1
Hymypallo..............36........52/20-30...................................3
Kaneli-78...............35.........1/30......................3................2
Pirpali...................36.........11/29.......................2................4
Takkutukka-76.......37.........9/30......................12...............3
sisko36.................36.......28/28-33...................5...............1


DPO

Alien_1..............dpo 60
Aada78..............dpo 13


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Miltsu: oispa se vaan ihan mielettömän hienoa jos teillä kuitenkin olisi luomusti tärpännyt! Täällä jännätään sun puolesta, eli tuuthan sitten heti kertomaan tilanteen? :popcorn:

Nipsulle voimia myöskin, tosi kurja kun jäi yritykset tässä kuussa väliin - ja ihmeen harvoin ne noita yrityskertoja teillekin tarjoaa! Luulis, että sitä vois mennä yritämään heti kun on normaalikierto taas päällä.

Oikein paljon plussapuhuria kaikille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Miltsu: Mäkin jännään sun puolesta. Olen samaa mieltä kuin minttumaari, että ihan mieletöntä, jos teillä ois nyt tärpännyt. Toivotaan niin!!! Mä oisin ihan sekasin ja tehnyt varmasti jo testin.

ON: Nippailuja on ja aaltomaisia tuntemuksia. Turvotusta myös. Jännäillään. Huomenna hermoillaankin sitten jo...

Plussatuulia puhaltelen kaikille!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76

Yhteistyössä