YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Tämän takia en testaa vaikka täti myöhässä.. olis pitäny tajuta että kun oli säryt ja nippailut kun menkkoissa niin ei onnannu tälläkään kertaa:( ..hyvin kirkasta vuoto on eikä kovin runsasta mutta kivut kipeitä:(

No voi pöh miltsu76! Mä täällä jännäsin ihan tosissani puolestasi. Onneksi sulla painoprojekti on edennyt mallikaasti ja pääset pian soittelemaan hoitoasiaanne eteenpäin. Voimia!

Toivottelen plussatuulia muille jännääjille ja pahoittelut tosiaan kaikille joille täti on kurvannut toivomatta kylään!

ON: Täällä täti kurvannee paikalle loppuviikosta tai viimeistään alkuviikolla. Tällä viikolla oli joitain päiviä rinnat tosi vihlovat, mutta sekin "oire" on laantunut, joten eiköhän se täti kurvaile tosiaan kylään. Vielä tässä ehtii kierron jännäillä tämän vuoden puolella ja sitten tutkimuksiin.

Kaikille mitä aurinkoisinta viikonloppua!

Voi ei Miltsu: Voimahali ja tsemppiä Sinulle!!! Jännäsin jo oikeasti, että jokos se tärppi ois käynyt.

Mulla kun menkat myöhässä vähänkin se ois tosi outoa, kun tulevat kun nakutettu sillon kun pitäisi. Lähes samalla kellonlyömälläkin (ei nyt ihan).

ON: Mulla oli eilen illalla kumma palelukohtaus, otin lisäpeiton sohvalle, mitä en ole koskaan tehnyt. Kämpän lämpötila n. 21,5 astetta. Tätä vähän ihmettelin....melkonen nälkäkin ollut. Mutta mahassa ihan menkkamaisia tuntemuksia. Vihlontaa, aaltomaisia kipuja, turvotusta. Lähen kylään viikonlopuksi, joten saas nähdä. Ite pidän varsinaisena piinapäivänä huomista. Tänään kun on dpo 14. Testi kai näyttäs jo jos ois raskaana. Mutta en uskalla testata. Samoista syystä kuin täällä on jo kerrottukin...

Jotenkin vaan elämäntilanteestakin johtuen vaikea uskoa. Kun tuon stressin määrä on korkealla...

Mutta plussatuulia ja tsemppauksia ihan jokaiselle!!!

No ehkä tässä oppii tai sitten ei..ei usko raskautuneensa ennen kun menkat kaksi viikkoa myöhässä:p

No on vaan 1kg pois saatava niin saan soittaa naikkarille :) ja runsas viikko niin alkaa mun uus työ, eli kyllä kaikki varmaan on tarkotus mennä just näin!
Aina on toivoa vaan kun jaksaa unelmoida:heart:

• Tykkää
Reactions: Zuza
Heipä hei, "vanhukset"! (No nythän tää lähti hyvin...) Ajattelin tyrkyttää itseäni mukaan ketjuun, joka vaikuttaa pieneltä, tiiviiltää, empaattiselta ja kypsältä :). Teillä on ollut niin paljon juttuja, että ihan kaikkea en ole jaksanut lukea (eli olen selaillut sieltä täältä), mutta jos joukkoon mahtuu, niin mielelläni tulisin.

Tarinani on seuraava: Olen 35-vuotias (syntynyt -78) ja minulla on kaksi lasta (-08 ja -11). Vaivana lievä PCO ja kierto mitä tahansa 31 päivän ja puolen vuoden (!) väliltä. Silti raskaaksi tulemisessa ei oikeastaan ole ollut vaikeuksia, mutta epäilen, että nyt saattaa olla, sillä tuskin pystyn enää yhtä rennosti ajattelemaan, että tulee jos on tullakseen, kuten aiemmin.

Sain tällä viikolla keskenmenon (tai oikeammin havaittiin keskeytynyt keskenmeno) ja olin jo raskausviikolla 16 :(... Kokemus oli kammottava, kuten arvata saattaa, mutta en aio jäädä itsesääliin rypemään. Tämä koko kolmas raskaus oli puhdas vahinko ja aikamoinen shokki ja juuri kun miehen kanssa totuttiin ajatukseen, niin sitten se menikin kesken :(. Idea kolmannesta lapsesta on nyt syöpynyt päähän (toivottavasti ei pakkomielteisesti!) ja tuli sellainen "perkele, nyt näytän että tämäkin akka pystyy vielä tuottamaan kelvollisen jälkeläisen" -olo. Mies on koko ajan halunnut kolme lasta.

Yritän ottaa rennosti, siksi en kyttää ovulaatioita tms. ja aika vaikeaahan tuo olisikin todella epäsäännöllisen kierron takia. Nyt ensin täytyy tietysti odottaa yksi kierto, ennen kuin voi aloittaa yrityksen, mutta mielelläni lukisin kuulumisianne jo nyt, vaikka oma yritys ei ole vielä alkanut.

Päivittää voi, että väpä, 35 vuotta, lapsia siis kaksi, kiertopäivistä ja yrityskerroista ei ehkä kannata välittää.

Jos jaksatte millään, niin olisi kiva lukea teistä palstalaisista jonkinlainen esittely :)?

väpä

Väpä tervetuloa !
Äkkiä sie kärryille pääset, joukko tosiaan on suht pieni ja tiivis ;)

Kaikille tädin kohdanneille halit, samaan joukkoon tulin minäkin !
Miun kierto on nyt sitten lyhentynyt muutamalla päivällä.
Kp 2 ja 25-26

Aika hienoa, että kaikki alkanut toimimaan näin säännöllisesti, ei kä ollut mitään ylimääräistä juilintaa tms.

Viimeksi muokattu:
:hug: kaikille joita täti piinaa.. mun oma olotila on epätoivoinen. Pelkään niin sitä tähystysleikkausta, että olen väkisin kehitellyt itselleni taas oireita vaikka kuinka.. viikon päästä pitäis menkkojen alkaa, sen jälkeen varsinkin kun rupesin helokkiöljyä ottamaan, mun menkat on alkanu aikalailla päivälleen silloin kun kuukautiskalenteri sanoo.. Nyt se sanoo että ens lauantaina alkais.. voipi olla että ennen sitä tulee testattua ihan vain siksi että mulla on ihan hirveä pakkomielle että sais plussan testiin.. Nyt on kp 19 menossa.

Epätoivoista.. varsinkin kun monet näistä mun "oireista" on sellaisia että niitä on esiintynyt viimeisen 3 vuoden aikana aika usein ihan normi menkkaoireina. Hajoo pää kohta :headwall:

Tervetuloa porukkaan Väpä :) Itsekin vasta joku aika sitten tänne tulin ajatuksia jakamaan, oikein mukava fiilis täällä on !!

Harmitus kun täti tullut taas monen luo visiitille :( No jospa joku meistä sais sen ihanimman joululahjan :heart: Tai tietysti siis mahdollisimman moni !!!

Täällä pientä flunssaa pukkaa, toivottavasti saadaan nopeasti häädettyä pois jotta jaksaa peittoja heilutella, kun tärppipäivät kohta lähestyy ;)

Väpä pyysi pientä esittelyä, tässä meiän tarinaa :
Eli 37-v kovasti kolmatta kuumeileva täältä Päijät-Hämeen suunnalta. Ilman ehkäsyä oltu jo aika tarkkaan vuosi, mutta tähän asti lähinnä vältelty tärppipäiviä, kun mies ei vielä ollut ihan varma kolmannesta.. Nyt kuitenkin myös mies sitä mieltä että kolmas olisi kiva :) Ja näin ollen nyt päästään oikeasti yrittämään ja toivomaan yhdessä :heart:
Meillä kaksi lasta, 4 ja 6v. Ekaa tehtiin kolme vuotta, ihan luomusti lopulta tärppäsi, toka tuli heti :) Eli ollaan varauduttu ettei välttämättä ihan helposti onnaa, jos onnaa ollenkaan .. Ja karvasia kavereita myös meillä useampia :)

Ihanaa täällä on tullut tänään lunta ja maa on valkosena :) Voi ku se vielä pysyis..

Kaikille paljon onnea uusiin kiertoihin ja piinailijoille tsemppiä :)

Nuhaisin terveisin; takkis

Hei pitkästä aikaa!

Täällä on plussattu nyt. Ihanaa!:heart: ... Mutta samaan aikaa ei yhtään raskausolo ja pelottaa ihan kamalasti että kohta se kuitenkin otetaan multa pois :| Testaan joka päivä ja kyttään viivan vahvistumista. Nyt jo 4 päivää testaamista takana.

Yritä tässä nyt relata ja odottaa 3 viikkoa varhaisultraan. Nyt kaiketi menossa 4+2...

Heissan,
No niin...jälleen tietokoneen ääressä. Puhelimesta kirjoittamani viesti hävisi, joten viime viesti jäi varsin lyhyeksi.
Aada78: Tämä uutisesi sai minut hymyilemään. Nyt vain tarrasukkia matkaan. Mahtavaa. Onnittelut!

ON: Positiivista, että mulla luteraalivaihe 14 vuorokautta. :) Tällä kerralla pettymys ei ollut yhtä suuri kuin viimeksi kun menkat alkoivat. Jotenkaan sitä ei uskonut plussaan vaikka aivan uusia oireita rehellisesti tulikin.
Saas nähdä mennäänkö tässä miehen testaamiseen seuraavaksi...
Ja mulla ne hanat aukee heti täysillä. Sekin on ikävää, ei koskaan mitään jännättävää. Noh, unelma auttaa uskomaan ja jaksamaan! Kyllä se plussa vielä tulee toivottavasti (vaikka uskoa jo nytkin koetellaan.)

Onnea aada78 :heart: Aivan ihania uutisia tähän sateiseen ja tuuliseen sunnuntai-iltaan! Eikun oikein leppoisaa masunkasvatusaikaa sulle!

Ja tervetuloa Väpä :wave: Me yritellään tai tjottaillaan miehen kanssa toista ipanaa meille. Esikoinen syntyi 11/2012 eli mikään kiire ei sinänsä vielä ole. Mutta esikoinen sai alkunsa inseminaatiolla, niin odotuksetkaan nopeaan tai edes luomuplussaan ei ole kovin suuret. Käytössä mulla tällä hetkellä Terolutit (keltarauhashormoni) tasoittamassa kiertoja. Mulla ongelmana pitkät kierrot ja ovuloimattomuus. Länsi-Uudellamaalla asustellaan. Ikää on itsellä 35v. ja miehellä vuosi vähemmän.

Onnea aadalle plussasta :heart:

Tervetuloa väpä

Sisko36 me ollaan selittämättömästi lapsettomia (tai siis oltiin, kun nyt on 2 lasta saatu hoidoilla). Mitään vikaa ei löydetty kummastakaan, minulla tosin ollut endometriooma, joka leikattu pois, että olisiko se sitten vaikuttanut lapsettomuuteen jotenkin.. Yritystä oli ennen hoitoihin menoa pari vuotta, josta alkuun tjottailua..

Miltsulle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Mutta ehkä se on niin, kuten sanoit, että kaikella on tarkoituksensa. Sitä minä olen kans tässä omalla kohdalla yrittänyt ajatella moneen otteeseen..

Omaa napaa:
Keskiviikkona menin sinne äityspolille ultraan ja kaavintaan tarvittaessa. Lääkäri ultrasi ja kertoi kohdussa olevan runsaasti r-materiaalia ja labran kautta osastolle. Sain onneksi yhden hengen huoneen, vaikkakin jouduin samalle osastolle synnyttäneiden kanssa. Siksipä oli sydäntä riipivää kuunnella käytävältä vauvan itkua sekä vasta synnyttäneiden onnitteluja :'(
Vaikkakin isoimmat itkut itkinkin jo silloin kun tuulimuna todettiin ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, nosti tämä kaavinta kuitenkin tunteet pintaan ja monet itkut itkin viime keskiviikon aikanakin. Jouduin odottamaan 6 tuntia, ennenkuin pääsin kaavintaan. Toimenpide oli nopeasti ohi ja pääsin takaisin osastolle. Hoitohenkilökunta oli tosi empaattista ja huolehtivaa. Isot kiitokset lähetän heille :heart:
Kaavinnan jälkeen ei tullut kuin pikkuisen vuotoa ja se loppui torstaina, mutta sitten perjantaina alkoi vuoto uudestaan, se oli pari päivää runsaampaa, nyt on alkanut niukentumaan. Toivottavasti loppuu kokonaan pian. En haluaisi enää uuteen kaavintaan...

Oikein mukavaa alkanutta joulukuuta ihunat :heart:

• Tykkää
Reactions: miltsu76
Maanantai 1.12.2013

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........82/28..................?.................2
Zuza....................35...........3/25-26................5................4
*Pinkku*...............38..........26/26-28 ..............11...............1
miltsu76................37...........4/26-28...............1v...............2
Emppis..................38..........28/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35...........11/29...................8...............2
Kukkaislapsi............35..........67/34....................4................1
Uniikki75................38....... ..61/xx........................................
Hymypallo..............36........56/20-30...................................3
Kaneli-78...............35.........4/30.......................3................2
Pirpali...................36.........15/29......................2...............4
Takkutukka-76.......37.........13/30.....................12...............3
sisko36.................36........3/28-33...................6................1
väpä.....................35........................................................3

DPO

Alien_1..............dpo 64

RKTT

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom

Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
joulukuu.......Aada78
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille!

Katsokaapas nyt tosi tarkkaan noi kiertopäivät, mä täällä sähläilen, enkä nähtävästi osaa edes yksinkertaisinta yhteen laskua...

Tietääkös kukaan mitä kuuluu seuraaville siskoille: Alien_1, Kukkaislapsi, Uniikki75 ja Hymypallo? Kiertopäivät vaan alkaa ylittämään reilusti viittäkymmentä. Täytynee tehdä seuraavassa päivityksessä, että siirtää Alienin lokakuun plussanneisiin, kun muutakaan infoa ei ole tullut. Toivottavasti kaikki on mennyt hienosti. Muutkin mahdolliset pitkäkiertolaiset pääsevät takaisin listalle, jos vain huikkaavat!

Tervetuloa mukaan väpä! :wave:

Aada78: Onnea tuhannesti! Ihania uutisia! Tarrasukkia matkaan. :heart: Siirsin sinut jo innoissani juolukuun ensimmäiseksi plussaajaksi, toivottavasti sen sain tehdä?

Nipsu74: Kylläpäs sinua on koeteltu. Voimia suuren halauksen kera täältä :hug:.

Pahoittelut miltsu76, Zuza ja sisko36 tädistä! :(

väpä tuossa kyseli vähän taustoja, joten tässä niitä lyhykäisyydessä: Olemme molemmat 38 vuotiaita, kummallakaan ei ennestään lapsia, yhdessä kohta 3 vuotta, joista saman katon alla nyt reilu vuosi. Muutin Länsi-Uudeltamaalta pääkaupunkiseudulle samalla. Meillä yk2 tärppi, joka valitettavasti todettiin rv 12+0 keskeytyneeksi keskenmenoksi (rv 8+?) viime pääsiäisenä. Sen jälkeen odoteltu uutta tärppiä, jota ei siis kuulu ei näy. Vuodenvaihteessa olemme menossa tutkituttamaan asiaa, näin olemme päättäneet.

ON: Tämä kierto näyttää venyvän normaalia pidemmäksi, yleensä se on melko tarkalleen viimekuina ollut sen 26 päivää. Raskaana en ole, tein testin eilen aamulla ja aivan tyylipuhdas nega sieltä tuli (ei edes viivanpaikkaa), joten tätiä odottelen, josko suvaitsisi saapua. Eli jos on näkynyt käskekää tänne...

• Tykkää
Reactions: Nipsu74 ja *Pinkku*
Nipsu74 : :hug: Voimia sinulle!! Ehkä joo kaikella on tarkoitukensa, mutta ei sitä aina ymmärrä.. Toivotaan että vuoto loppuu ja pääsette alottamaan "puhtaalta pöydältä " :heart:

Muutamilla onkin jännät päivät päällä :)

Itellä edelleen räkänen olo, saa nähdä saako sitä sen verran tsempattua että jaksais peittoja heilutella..kun ei kuitenkaan haluis mitään pakkopullaa, pelkkää suoritusta asiasta tehdä..

Nyt pienille päiväunille :) Aurinkoista päivää kaikille :)

• Tykkää
Reactions: Nipsu74
Emppis,kiitos kun urakoit listan ajantasalle =)
Olisi kiva laittaa sinne jotakin jouluista kuvaa tms mut ei taidot riitä :ashamed:
Minäkin kyselin noista kadonneista siskoista...ei heitä vaan ole "näkynyt" :confused:
Muissa ketjuissa en ole käynyt etsiskelemässä.

Minä vaan tätsyä oottelen,ei riitä usko muuhun.
Vuodenvaihteen jälkeen heittäydyn tjottailemaan,tuskinpa täältä pinosta kumminkaan katoan,aina tarvii tukea ja kannustusta :heart:

:popcorn:

Kiitos tervetulotoivotuksista :D! Mukava oli viime viikon sairausloman jälkeen mennä töihinkin, kun ysiluokka sanoi, että jee, kun tulit takaisin, että meille ehti jo tulla viikossa ikävä :)...

Nipsu74, otan osaa raskaan kokemuksen johdosta :hug:. Tosiaan itsekin tiistaina osastolla maatessani mietin, että ei ehkä ole potilaan kannalta kaikkein onnistunein ratkaisu, että naisten taudit ja synnyttäneet ovat samalla osastolla :(. Toivottavasti et joudu kaavintaan uudelleen! Mulle onneksi kävi niin hyvä tuuri, että vältin kaavinnan ja nyt vaikuttaa siltä, että vuotokin on tyrehtymään päin. Onkohan nää nyt niin kuin "kuukautiset"? Eli että seuraavat oikeat kuukautiset tulevat sitten reilun kuukauden päästä? Jonka jälkeen voisi alkaa yrittämisen :)...

Kiitos esittelyistä Takkutukka-76, Kaneli-78 ja Emppis! Ja Takkutukalle tiedoksi, että minäkin asun Päijät-Hämeessä ja myös meiltä löytyy karvakavereita eli kolme koiraa (joista vanhin alkaa kyllä olla jo aika loppusuoralla, joten kohta joutuu varmaan tekemään aika raskaan päätöksen :( ). Mitäs karvaisia ystäviä teillä on?

Ja Kaneli-78, Terolutit ovat minullekin tuttu tuote. Söin niitä joitakin vuosia sitten kierron säännöllistämiseksi, sillä kuukautiset olivat miltei vuoden poissa kokonaan... Nyt en ole pariin vuoteen niitä tarvinnut, sillä jotenkin ne kai saivat hormonitoiminnan tasaantumaan (?) ja kierto on nykyisillään kuukaudesta puoleentoista kuukauteen. Toivotan teillekin hyvää tärppäystuulta :)!

aada78 , toivottavasti testin vaaleampi viiva johtuu vain jostain hormonitason pienestä heilahtelusta... Minä tosin en tiedä, kuuluuko viivan aina vahvistua? Itse en ole koskaan tehnyt kuin yhden testin, joten mitään omakohtaista kokemusta viivan seuraamisesta ei ole. Viisaammat ja kokeneemmat varmaan tietävät. Toivotaan, että tärppi on todellinen ja pysyy messissä :).

Jaa, pitää suoria tästä gagaran jalkapalloreeneihin. Palaillaan ja hyvää viikon jatkoa kaikille :)!

väpä

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Aada: toivottavasti viiva vahvistuu ja pikkuinen pysyy matkassa. Toivon onnea ja tarrasukkia rutkasti!!! :heart:

Nipsu
: Tsemppiä Sinulle. Ei todella ole kiva varmastikaan olla samassa paikassa juuri synnyttäneiden kanssa. Voimahalaus!!! Toivottavasti kaikki kääntyisi parhain päin!
Mukava myös kuulla, että teillä ovat hoidot onnistuneet. Antaa uskoa itsellekin. Kiitos tsemppauksesta. Meilläkin menty osin ehkä tjottailu periaatteella, mutta kyllä sitä yritystäkin on ollut ja oviksn bongailua tikuitta ja niiden kanssa.

Niin, voisihan sitä esittäytyä. Olen 36-v nainen ja mieheni on vuotta vanhempi. Mulla kaikki näyttää normaalilta nyt. Munasarjakystä todettiin yk 1 kohdalla mutta se saatiin poistettua primolut hormonilla. Nyt siis käytössä Luget ollut jo kahdessa kierrossa ja pian kolmannessa, jonka jälkeen oiskin sitten taas gyne ja tutkimukset. Yksityisellä käyn siis. Miestä ei tutkittu vielä. Kummallakaan ei lapsia ja yhdessä ollaan oltu 2 vuotta vähän reilu.

Taidan ottaa seuraavaksi vehnänalkioöljyt, helokkiöljyt ja gelee royalet käyttöön. Mitäköhän sitä vielä keksis. Alkaa näemmä tämä huumori taas kukkimaan!

Tsemppiä kaikille! Ja plussia meille kaikille!!!

• Tykkää
Kirjoitin tosi pitkän kirjeen ja se hävisi.
- Eli tissit ja varsinkin vasen on tulikuuma ja aristava.
-Koko ajan on ihmeen kuuma/lämmin olo
-Tänään on etonut
-eilen csi tai vastaavan ohjelman tietty tapaus sai minut yökkäämään
-Tänään katsoin sisaren lasten kanssa itse ilkimys 1 ja nauroin hysteerisesti. En ole kyllä ennen nauranut noin makeasti.

Että jokohan nyt olisi käry käynyt. Tätin pitäisi tulla kylään 5.12.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä