YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Perjantai 22.11.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........72/28..................?.................2
Zuza....................35...........19/29...................4................4
*Pinkku*...............38..........16/26-28 ..............11...............1
Carolina30+...........36...........30/27...................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76................37..........23/26-28...............1v...............2
Emppis..................38..........18/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35.........30/26-27.................7...............2
Kukkaislapsi............35.........57/34.....................4................1
Uniikki75................38.........51/xx........................................
Aada78.................35.........18/25-30.................4................1
Hymypallo..............36........46/20-30...................................3
Kaneli-78...............35........25/35......................2................2
Pirpali...................36.........5/29.......................2................4
Takkutukka-76.......37.........3/30......................12...............3
sisko36.................36.......22/28-33...................5...............1


DPO

Alien_1..............dpo 54



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75
Pippurihäntä



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
*Pinkku*: Tämä joka toinen/kolmas päivä on hyvä tahti päivityksille. Eipähän ketju venähdä ihan hirmuisen pitkäksi pelkistä pivityksistä. Tosi hienoa, että ehdit aamuisin ennen töihin menoa koneelle, mä en toimi ennen ku oon töissä... *haukotus*. Yleesä en ehdi tänne kuin myöhemmin aamupäivästä tai vasta iltapäivällä. Joten saapi päivitellä aamusta :).

miltsu76: VAU! Jo niin lähellä tavoitetta!

Zuza: Toivottavasti ei ole mitään vatsatautia, voisiko olla jotain "parempaa"? Tosin ovis olisi pitänyt olla jo tosi ajoissa... Toivottavasti outo oloilu selvenee.

ON: ei mitään ihemeellistä, ei mitään poikkeavaa oloissa.

Hyvää viikonloppua!
 
Heippa!
Ja kiitos päivittäjille, itse peukalo keskellä kämmentä kaikkien teknisten juttujen kanssa, niin kiva jos joku kerkeää ja viitsii tehdä :)
Miltsulletsemppiä loppurutistukseen, pienestä enää kiinni :heart:
Pinkku: tsemppiä taisteluväsymykseen, välillä tuntuu et ei mitään järkeä tai ei kuitenkaan mitään tapahdu..mutta omakohtaisesti voin sanoa että juuri silloin kun sitä vähiten odottaa niin voi tapahtua :heart:

ON: Täällä täti alkaa olla häädetty ja pääsee taas uusi kierto vauhtiin..gyneaika varattu ja ostoslistalla greippimehu :)
Kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja jännittäviä piinailuhetkiä niille , joilla alkaa jännät päivät olla lähellä !!
Nyt herkkuja ja juorulehtiä, tällein yövuoron jälkeen ei järkevämpään toimintaan kykene :)
 
Miltsulle tsemppiä loppurutistukseen. Ei ole enää paljon jäljellä!
Emppikselle kiitos päivityksestä. (Mula kiva seurata kiertopäiviä kun menevät yhdessä kalenteripäivien kanssa. Ihan hauska sattuma. :kieh:

ON: Oviksesta alkoi nuha, joka jatkuu laimeana edelleen....höh. Raskaustuntemukset ovat siksi olleet enemmän ja vähemmän taka-alalla. Tänään siis dpo 7 ja ekan kerran vähän alkanut nippailla molemmilta puolilta kohtua. Eilen myös ihan hurja väsymys, vaikka nukuinkin pitkän yön. Nuo Lugethan aiheuttaa väsymystä myös....mutta mielenkiintoinen piirre on, että ekassa luge kierrossa eli viime kierrossa oli ihan mahdottomat tuntemukset ja olin toiveikas jo raskautumisesta. Keho ikään kuin heräsi eloon. Nyt ei juur mitään ja siksi vähän höh olo...ja mitä tuo nuhakin teki? No ei niitä raskausoireita kaikilla tule ennen plussaa.

Mulla taas semmoinen onnekas tilanne, että piinapäiviksi pääsen kotiympyröistä pois. Ois taas menny viikonloppu tihrustamiseksi joten nyt pääsen ihan muihin maisemiin. Ihanaa. Tosin siellä testailu voipi olla hankalaa...tai sitten tulee täti siellä kylään. Mutta siihen asti painetaankin tukka putkella töitä, myös nyt viikonlopun.

Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja plussatuulia puhaltelen sekä ovistestailuihin, että siihen "tärkeimpään" testiin. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Eilen olin töissä aamusta, yht.äkkiä tuli tosi paha olo, oksensin vähän, lähdin kotiin sit lepämään(3h meni kevyeesti). Iltapäivällä sit oli vielä hönelö olo mutta illalla pystyin syömään jo ruokaa. Voiko vatsatauti mennä noin nopeasti ohi vai voisiko olla mahdollista...:p? En oikein sitä mahda uskoa kumminkaan..tädin pitäs kurvata tiistaina paikalle:|
 
Emppis tuo tais olla ihan vaan joku vatsatauti ;)
Oviksestakaan en ole yhtään varma enää kun tikkuihin sain kahtena eri viikkona tummat viivat !! Täti sitten näyttää kumpi viikko osui oikeaan ;) Ed. kierto oli 25 pv, ja normaalisti sen on 28-29 et näillä mennään..

Miltsu tuohan kuullostaa vallan lupaavalta ;)
 
Jaa a aika vaikea uskoa;). Söin ekaa kertaa vihersmoothien seassa spirulinaa eilen aamulla, joten mietin vähän sen osuuttá tuohon pahaan oloon, otin varmaan liikaa näin ensikertalaiseksi, vaik oireita ei ihan heti tullut vaan muutaman tunnin viiveellä...
 
sisko36 niin se tutkimus oli siis sellainen missä kohtuun ruiskutettiin suolavettä (ja jos oikein ymmärsin niin sinne tehtiin myös ilmakupla) ja sen ois pitänyt ideaalitilanteessa lähteä munanjohtimia pitkin munasarjojen luo ja ultralla sitten seurattiin että onko munanjohtimet auki eli meneekö se vesi ja kupla vapaasti sinne minne pitää.

Muutenkin se oli outoa koska vaikka siellä oli se "ilmapallo" estämässä ettei sen nesteen olisi pitänyt valua ulos niin koko ajan sitä valui sieltä reilusti pihalle..?

Vaikka mä nyt olenkin jo aika varma näin yli 3 vuoden jälkeen etten mä enää luomusti pysty lisääntymään niin silti epätoivoisena toivon että nyt jostain ihmeestä tärppäis koska en halua joutua nukutukseen.. Ovulaatio mulla kyllä taisi olla jo kun to-pe yönä oli hirveet pistot jo, yleensä ovistuntemukset on kp12 mikä on tänään.
 
Sirpa75: Älä menetä toivoa :heart: Mulla henk koht kokemuksia ja lähipiirissä kokemuksia useallakin siitä että ovat pitkään toivoneet lasta ja lakanneet jo yrittämästäkin, kun sitten onkin tapahtunut "pieni ihme"...Tiedän että helppoa ei ole ja sinnikkyyttä vaaditaan mutta aina on toivoa! Vaikka en sitä itsekään aina jaksa uskoa...

Miltsu: Toivotaan kuitenkin että huono olo johtuis jostain ihan muusta kuin pirtelöstä :)

Pieni galluppi; onko kuumeilijat täällä mistäpäin Suomea? Itse kuumeillaan täällä Päijät-Hämeen alueella :)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
En ole kirjoitellut pitkään aikaan kun ei ole ollut sähköjä meillä. Myrsky katkaisi. Täällä korvessa ei ihan heti ole asentaja tarjolla. Nytkin kirjoitan nopeasti

Eli ns. Ovis käytettiin hyväksi mietin erästä asiaa. 2päivää ovulaatiosta.. selkään ja mahaan koski aivan kauheasti. Ihan kuin joku vanne olisi ollut päällä. Se kesti yhden päivän ja sitten helpotti.nyt vasen rinta on aivan sairaan kipeä sivulta ja alta. Jos maa olisi raskaus merkkejä.. Olisipa se ihana joululahja.

Kaikille plussa tuulia ja tarra sukkia
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Sirpa75: Hurjasti tsemppiä, ei saa luovuttaa. Ihmeitä tapahtuu...pitkänkin ajan kuluttua luomusti. Uskotaan ja jaksetaan yrittää.

Uniikki75: olipa teillä pitkä sähkökatko, jos se tuosta viime myrskystä johtui...toivottavasti pysyvät nyt kuitenkin päällä.

Sen minkä olen huomannut, että väsyttää kyllä ihan eri tavalla kuin normaalisti. Viime yönäkin tuli vetäistyä sellaiset 10 tunnin yöunet ja normaalisti pää on sekaisin jo 9 tunnin yöunista, mutta nyt ei lainkaan. Kohdun molemmilta puolilta nippailee...tätä oli viime kierrossakin tässä vaiheessa. Epäilen myös, että lämmöt on koholla (luget nostaa peruslämpöä).

Mulla suht. uusi suhde mieheni kanssa (n. 2 vuotta yhdessä, reilu vuosi asuttu saman katon alla). Hänellä on oma menneisyytensä, joka poikkeaa ns. keskivertomiehen elämästä ja tämä selittää mm. sitä miksi hänellä ei ole vielä lapsia. Sain mieheni suostuteltua tähän projektiin lopulta. Saas nähdä, suostuuko mies kuinka helposti lapsettomuushoitoihin ja miten saan hänet spermatutkimuksiin, jos sinne asti pitää päätyä. :confused:

Lähinaapurikin odottaa esikoistaan. Ei yhtään helpottanut oloa vaikka suuresti iloitsenkin heidän puolestaan, kun ovat aivan ihana pariskunta. Kutsuinpa heidät kyläänkin. :flower:

Tsemppiä ja jaksamista kaikille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
Toivoa todellakin on !! meillä esikoinen tulee ens kuussa 15, keskimmäinen täytti kesällä 12 ja kuopus on nyt 9.5kk. Eli 8v meni ilman minkäänlaista ehkäisyä ja niin se vaan lopulta ihme tapahtui ;)
Niin kauan kuin munasolu irtoaa, on aikaa !!

Mä sitten ihmettelen näitä mun limoja. Koko ajan on kostea olo ja pyyhittäessä liisteriä ;) Kuivat kaudet in my ass!!! Muuten on ihan perus-normi-olo.
 
no mä en muuten pelkäis "ajan loppumista" mutta kun ei voi tietää pystynkö mä ollenkaan enää luomusti lisääntymään ja naikkarille kuulemma tosissaan on ikäraja 39. Eli nyt on kiire lohjalla saada homma mun kohdalla siihen pisteeseen että voivat lykätä mut naikkarille jonoon ennen ensi lokakuuta jolloin mä täytän sen 39..

kyllä se mun ovis tais vaan olla pari päivää aikaisessa :O
 
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
Takkutukka kyllä mäkin niin toivon, mutta mulla niin pienet mahikset tulla luomusti raskaaks, ollanhan me jo hoitosysteemissä sisällä mutta mitään ei tehdä ennen kuin kohtu tähystetty ja ennen sitä taas pitää vielä laihtua..
Totta kai sitä toivoo mutta kun on yli vuosi saanut pettyä niin ei enää jaksa uskoa:(.

Ja eikö mulla pitäs olla huono olo joka aamu? On ollu tietty semmosia aamuja ettei tee mieli syödä ja ihmetelly asiaa kun mulla ei ongelmia yleensä aamulla syödä:p
 
Miltsu :heart: Tsemppiä!!

Missäs Pinkku luuraa?

Täällä työvuorossa...Välillä ottaa niin päähän kun työskentelen lastensuojelussa ja paljon nään perheitä missä lasten ei ole hyvä olla..miksi näille ihmisille siunaantuu vauvoja toisensa perään ja miksi ne jotka oikeesti välittää ja toivoo , joutuu odottamaan ja joskus pettymäänkin..ei oo aina reilua toi elämä..

Itse toki onnellinen noista kahdesta ihanasta :heart: , mutta kovasti kolmannellekin olisi tilaa...
Ois niin ihana tuoksutella sitä vauvantuoksua :) no siinä toivetta ja tavotetta ens vuodelle :)

Tsemppiä kaikille ja kiva kun saa täällä jakaa tunteita, me kun ei ainakaan kellekään ole asiasta/ toiveesta puhuttu..itse asiassa kaks ihmistä taitaa tästä toiveesta tietää ainoastaan eikä ajatusta edes enempää asiaa jakaa..jotenkin kuitenkin semmonen pessimistinen olo että näinköhän sitä enää onnistaa.. eipä sit tarvi kellekään selitellä..

Näihin mietteisiin; takkis
 
Viimeksi muokattu:
No niimpä, on tää elämä välil epäoikeudenmukasta:|.

Alan olla jo ihan vainoharhanen tai jotain, oltiin just kaupassa mieheni kanssa, tunsin kun joku ihminen seisoi mun takana h´ja haistoin vanhan viinan hajun..kun katsoin taakseni niin ihan tavallisen näkönen mies, ei näyttäny kaljakeisarilta tai mitää:D.

Kyllähän mulla herkkä hajuaisti on mutta nyt menee jo överiksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Sunnuntai 24.11.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........74/28..................?.................2
Zuza....................35...........21/29...................4................4
*Pinkku*...............38..........18/26-28 ..............11...............1
Carolina30+...........36...........32/27...................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76................37..........25/26-28...............1v...............2
Emppis..................38..........20/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35...........3/29....................8...............2
Kukkaislapsi............35.........59/34.....................4................1
Uniikki75................38.........53/xx........................................
Aada78.................35.........20/25-30.................4................1
Hymypallo..............36........48/20-30...................................3
Kaneli-78...............35........27/35......................2................2
Pirpali...................36.........7/29.......................2................4
Takkutukka-76.......37.........5/30......................12...............3
sisko36.................36.......24/28-33...................5...............1


DPO

Alien_1..............dpo 56
Aada78..............dpo 9


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75
Pippurihäntä



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Mulla on taas ollut vähä kummallinen oviksenaika...tiistaina ja keskiviikkona sain tasavahvat viivat tikkuihin ja jomotuksia ollut nyt vasta viikonloppuna...:confused:

Dpota en siis tosiaan osaa sanoa mutta peitto heilahti eli pääsen piiiiitkästä aikaa piinailemaan =)

Ihan rauhassa aion ottaa,päivä kerrallaan...jos ei vuoden loppuun mennessä tule tärppiä niin heittäydytään tjottailemaan..ei tätä stressiä ja jännittämistä jaksa.
 
Mulle voi päivittää kp3 ja kierron pituudenkin vois laittaa 29. Sori, en saanut värejäkään onnistumaan....mä oon kyl niin rikki tästä turhasta yrittämisestä, että olin ajatellut kans siirtyä kohta tjottailemaan. Kaks kiertoo vielä yritän, mutta sitten yritän keksiä elämälle jotain muita tavoitteita. Mun mieli ei vaan kestä tätä... :(

Oon kuitenkin tosi iloinen, että Pinkku pääset piinailemaan! Niin toivon teille jo tärppiä!
Ja tervetuloa kaikki uudet ja hieno tsemppi Miltsu painon kanssa!
 
Onko kukaan tietoinen Alien-1 ja Kukkaislapsen tilanteesta?
Katselin päivittäessäni että kiertopäivät "paukkuu" yli jo melko lailla...=)
Saa listalla tietty mukana olla,ajattelin vain että onko multa jäänyt jotain huomaamatta :rolleyes:

Unelmatar,mä olen kans alkanut miettimään tän kuumeilun vaikutusta...asia pyörii mielessä jatkuvasti,ei niinkään että tietoisesti miettisin mutta pitkin päivää se muistuu jostakin mieleen..ruokakaupoissakin käy nykyään vain pallovatsaisia naisia :LOL:

Täytyy yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on,ja kun sitä oikein ajattelee niin mullahan on vaikka mitä!
Maallisen mammonan perään en ole,mulle riittää tämä kohtuuelämä eli rakkaista ihmisistä,työstä ja vapaa-ajasta...niistä on mun elämä tehty :heart:
 
Et ole Pinkku missannut mitään. Eivät ole hetkeen linjoilla olleet ;)
Ja hienoa että pääset "ressailemaan" ;D

Taitaa suurin osa meistä siirtyä TJOTtailemaan vuoden vaihtuessa.. Mä olen liiankin pessimisti tän suhteen nykyään. Tässä kuussa ei ainakaan tulla korkealta ja kovaa, jotenkin on saanut pidettyä itsensä kurissa. Oireitakaan EI ole, limoja ainoastaan.

Aada kuullostaa kyllä niin pienen tarraamiselta :heart:

Ja Tuusulasta tää huhuilee ;)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku* ja aada78
Paino noussu perjantaista 500g eli enteilee tätiä:(. Eilen illalla jo ajattelin et alkaa vuoto kun niin särki ja jomotti kun nukkumaan menossa...ajattelin siirtyä tämän tädin myötä sivuun ja odotella että saan soittaa naikkarille ja et pääsis hoitoihin..mut katsellaan nyt et se täti tulee ensin:headwall:
 

Yhteistyössä