YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Perjantai 18.10.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1..............37..............37/28..................?.................2
Zuza....................35...........10/29..................3.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........10/26-28 ..............10.................1
Carolina30+..........36...........22/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........15/26-28.............12................2
tinttu76................37...........24/32-36.............10................1
Emppis.................38...........9/25-29........... 9................1
Unelmatar............35.............26/26-27..........6.................2
Kukkaislapsi..........35...............22/34...............4...................1
SuloinenSalaisuus.........................4/28-30..........................
Uniikki75...............38................16/xx........................................
marjaorvokki..........35................3/28-34............8..................3
Aada78................35..................7/??..................2..................1



DPO

Alien_1..............dpo 21



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Hymypallo............36...........xx/27-30..................................3
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
lokakuu........Tentsa yk5, Nipsu74
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Olen muuten huomannut semmoisen asian,että kun on oviksen aika lähellä, niin mulla on aivan kauhea salmiakin ja suklaan himo. Voisin syödä mielin määrin. Sitten kun ovis alkaa olla ohi, niin ei tee yhtään mieli.

Ovis ilmeiseti oli mulla kp13, kerta silloin oli limaisin kierto ja kipeimmilläni alapäästä. Noh eilen sitten on peittoja heiluteltu oikein kunnolla, josko se nyt auttaisi asiaa,eikä ollut liian myöhäistä.

Unohin muuten mainita sen asian, että afta tulee aina oikean puolen poskeen sisäpuolelle, kun ovis on lähellä. Toinen on poskessa ja toinen huulessa. Ennen ei ole kahta ollut yhtäaikaa. Tarkoittaisiko tämä nyt tupla mahdollisuutta. Ärsyttävä sinänsä, mutta hyvä ns. merkki tietystä päivästä. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa kaikille :)

Ajattelin tulla piipahtamaan täällä ihan kunnolla, yleensä käyn vain lukemassa teidän juttuja. Meillä ei ole tapahtunut mitään edistystä mihinkään suuntaan :( mies on vetkutellu tutkimusten kanssa ja parisuhde ei voi kovin hyvin tällä hetkellä.. kerran oon jo ottanu sormuksetkin pois syksyllä...

Rupesin tuossa kesällä syömään sellaisia kalaöljykapseleita missä on helokkiöljyä. Olen helokkiöljyä syönyt joskus monta vuotta sitten ja se autto tosi hyvin pms-oireisiin ja en nyt taas ymmärrä miksi mä silloin jätin kokonaan sen pois (siirryin pelkkään kalaöljyyn kun jossain luki että pelkän helokkiöljyn syöminen voi pistää aivojen rasvahappotasapainon sekaisin)

No nyt siis olen syönyt kalaöljy-helokkiöljykapseleita useamman kuukauden ja ero on huomattava. Pms-oireet on vähentyneet minimiin, ei ole ylimääräisiä nippailuja, ei monen päivän aamuhikoiluja ja mikä parasta: tiputtelu ennen menkkoja on ollut nyt pari kuukautta ihan kokonaan pois :D eli ei tule mitään yli viikon menkkoja kun ensin tulee vaan paperiin monta päivää verta ja sitten monen päivän menkat ja loppuvuoto päälle. Viimeksi alkoi niin että tuli 2 päivää vähän verta ihan siteeseen asti, yhden päivän vähän reilummin, toisen päivän vähän vähemmän ja se rusehtava loppuvuoto kesti päivän.

Eilen alko taas sillä että tuli vähän, mielenkiinnolla katson että miten nämä menkat menee :) ja yksi hyvä puoli on myös se että selviää paljon pienemmällä buranamäärällä kuin aiemmin. Viime menkoissa otin yhtenä päivänä 2 buranaa kun normaalisti otan ainakin 2 päivänä.

Että semmoista, suosittelen kokeilemaan jos on mitään pms-/menkkaoireita =)

Ja multa on varmaan mennyt tässä plussia ohi joten onnittelut jos joku on plussan saanut viime aikoina :flower:
 
Uniikki toihan on kätevää, että on moisia oireita oviksen aikaan !!

Sirpa hyvä että sulla on helokeista positiivisia kokemuksia. Muistathan, että oviksen jälkeen jätät syömättä tätiin asti jos yrität raskautumista. Ne voi kuulemma aiheuttaa kouristuksia kohdunseudulle ja näin ollen lisätä keskenmenoriskiä. Eli tädin tullessa aloitetaan ja ovikseen asti popsitaan !!

ON meinasin juurikin kirjoitella noista lisävitamiineista !! Mullahan on käytössä foolihapot, vehnänalkoiöljy ja jättihelokit.
Vuoto oli melkoisen normaali, kaks pv tuli kyllä ihan megapaljon, mut ilman kipuja täysin. Ei mulla aina muutenkaan ole kipuja tädin aikoihin.
Helvatun limaisa olo suurimmanosan kiertoa, ihan oikeasti lorahtelee pöksyyn useamman kerran päivässä, alkaa jo hieman häiritsemään :LOL: On sellainen hetivalmis- olo koko ajan..
Ja nää ovista-kohti-tuntemukset on paljon rankempia kuin ilman vitamiineja. Eli nyt jo juilii ja kolottelee siihen malliin, että tiedän olevani lähellä ovista..
Eilen tikkuun tuli jo hiukan tummempi viiva, eli nyt tikutan joka päivä, ettei vaan mene ohi.. Ja ihanaa, saan jättää noi jättihelokit sitten kaappiin pariksi viikoksi !!!!!

Täytyy sanoa, että iho on aivan ihana nykyään. Ikäänkuin tasoittunut ja pehmittynyt. Alun näpytkin katosivat kuin tuhka tuuleen. Sen puolesta suosittelen kyllä meidän ikäisille e-vitamiinia lämpimästi. Toimii oikeasti.

Muusta suosittelusta en kyllä vielä mainitse, katsotaan nyt miten tämän kokeilukierron käy ;)
V.a.öljykin menee hienosti rutiinilla jo alas. Jääkaappikylmänä lusikkaan, nielaisu ja päälle tilkka appelsiinimehua. Hengittämättä niin ei maista. Eihän se pahaa ole, öljyistä vaan ja se vähän töksähtää..

toivon tuon oviksen olevan nopsaan ohi, aika juilimista munasarjoissa nytkin ja välillä käy mielessä, että kuinka PALJON siellä tapahtuneekaan näillä "kivuilla" :LOL:

Oikein ihanaa viikonvaihdetta kaikille. Plussapuhuria tähän kuuhun nyt oikein roppakaupalla ja tarrasukkia tarvitsevien masuihin !!
 
onko sulla jotain linkkiä johonkin tutkimustulokseen tuosta asiasta? syön koko kierron kyllä, tässä vaiheessa kun on yritystä ollut yli 3 vuotta ilman yhtä ainoota plussaa ei paljon viitti enää pelkän raskauden toivossa jättää mitään pois ellei sitten jotain selkeetä tutkimusta löydy jostain. Itse löysin vaan artikkelin jossa sanotaan että helokkiöljy ei ole myrkyllistä eikä aiheuta sikiövaurioita.
 
Sirpa75 muistatko kenen valmistaja nuo sun öljykapselit on? Onko ne apteekki vai markettikamaa? Mä kanssa toivoin, että tuo helokkiöljy voisi auttaa pms-oireisiin, mutta en kyllä ole huomannut mitään eroa eli voisi kokeilla välillä muuta. Monelta nettisivulta olen lukenut tuosta helokkiöljyn mahdollisesta kohdunkouristeluvaikutuksesta, mutta tutkimusta en asiasta tiedä.
 
Mulla on käytössä eye-q valmiste. Tuollainen on siinä mielessä hyvä koska siinä ne rasvahapot on valmiiksi mietitty sopivaan suhteeseen. Meillä syö lapsetkin samaa..

Silloin vuosia sitten kun ekan kerran tajusin helokkiöljyn voiman, annoin positiivista palautetta firmalle. Kyseessä oli efamol helokkiöljy. Sain vastauksen sieltä ja mulle kerrottiin, että luontaistuotteita kun ei valvota mitenkään niin kuka vaan voi käyttää kenen tahansa tekemiä tutkimustuloksia. Eli kuulemma monia helokkiöljyvalmisteita kaupataan Efamolin tutkimustuloksilla eli periaatteessa mikään ei sano sitä että joku toinen valmiste jonka ostat, olisi oikeasti hyvä tai että siinä olisi helokkiöljyä sen verran mitä tarvitaan auttamaan.

Täytyy yrittää tutkia vielä enemmän, tuntuu hassulta että se lisäisi kouristeluja kun mulla se nimenomaan vähentää menkkojenkin aikaan esiintyvää kouristelua :O oon tänään ottanut yhden buranan (Eikä kyllä ois ees tarvinnut, ei ollut kovia kipuja) ja mun olo on hyvä. Normaalisti buranakaan ei oo vieny kaikkia kipuja pois, on vaan helpottanut sen verran ettei kuolema tuu..
 
Sirpa ei mullakaan mitään sivustoa erikseen ole. Lueskelin aikani noita palstoja ja monessa neuvottiin lopettamaan nuo oviksen jälkeen. Siis todella monella palstalla suositeltiin noin. Ainakin itse aion lopettaa aina loppukierroksi. Hyväksihän ne on menkoille, mut ei ilm. raskauden alkamiseen..

Tsiisus sentään noita munasarjoja, piti ihan burana vetästä jo !!!
 
Moro likat! Olen pitäny itseni kiireisenä mutta nyt pitää teitäkin tulla moikkaamaan.
Viel olis 4kg pudotettavaa että saa soittaa hormooniklinikalle:p.
Selvis syy miksi edelleen vatsa ummessa koko ajan, kilppariarvot eivät olleet alentuneet ollenkaan, nyt lisättiin sit kunnolla lääkitystä joten toivoa saattaa että auttaa ja että paino jatkais tippumista.

En ole kuullu viel mitään siitä uudesta työstä missä kävin haastattelussa, mä niin tahtoisin sen työn:kieh:.
Sain eilen kahteen eri pääsykokeseen kutsun eli joko toimintaterapeutti tai terkkariopinnot olis tähtäimessä :).
 
Maanantai 21.10.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1..............37..............40/28..................?.................2
Zuza....................35...........13/29..................3.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........13/26-28 ..............10.................1
Carolina30+..........36...........25/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........18/26-28.............12................2
tinttu76................37...........27/32-36.............10................1
Emppis.................38...........12/25-29........... 9................1
Unelmatar............35.............29/26-27..........6.................2
Kukkaislapsi..........35...............25/34...............4...................1
SuloinenSalaisuus.........................7/28-30..........................
Uniikki75...............38................19/xx........................................
marjaorvokki..........35................6/28-34............8..................3
Aada78................35..................10/??..................2..................1
Hymypallo............36...........14/20-30..................................3



DPO

Alien_1..............dpo 24



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
lokakuu........Tentsa yk5, Nipsu74
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Ovis takana päin, ja nyt ollaan piinaviikoilla. Eilen koski oikealle puolelle nivusiin aivan sairaan kovasti. Tiedä mitä sekin oli. Kuumeinen olo on päällä, mutta voihan se olla, että tätä flunssaa pukkaa. Simpat on kyllä ajoitettu niin hyvin paikoillee, että luulisi nyt takertuvan..

Plussatuulia muille
 
Hienoa Miltsu76, että paino on pudonnut :flower:!

Tsemppiä piinaviikoille Uniikki75!

Ehkä mun kroppa sai vihdoinkin jotain aikaiseksi, kun lämmöt on olleet pari päivää koholla. Mitään oireita ei kyllä ollut. Harmillisesti kiidettiin koko viikonloppu paikasta toiseen, joten ei tullut edes "vahingossa :)" talletettua, mutta toisaalta jos tämä nyt tarkoittaisi sitä, että täti tulee parin viikon päästä. Parempi sekin kuin ties miten pitkä odotus...
 
Viimeksi muokattu:
Hyvältä kuullostaa Miltsu !! Tsemppiä jatkoon ;)

Uniikki ihanaa, nyt pääsee jännäilemään sun puolesta !!!


Tinttu toivottavasti oli ovis jo ja saat tädinkin joskus. Ikäviä noi kierron venymiset..

ON koko vkl menty buranan voimalla. Alavatsa ollut kuin tulessa, eilen hiukan jo helpotti. Tikutellu en ole, en olis äijää päästänyt lähellekään näillä oloilla ja fiilis tipotiessään.. Nyt ajattelin olla tätiin asti ilman vitamiineja, josko se helpottais tonne alakertaan.
 
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :flower:

Löysin eilen jemmasta pari ovistikkua ja pitihän niitä sit kokeilla,eilen tasavahvat viivat ja samanlaiset piirtyi just äsken näkyviin...

Eli tänään pitäisi tapahtua :heart:
Toivottavasti murusellani on fiilikset kohillaan töistä tultuaan,jännittää ihan kamalasti.

Jos hommat menee putkeen niin on edes se pieni toivonkipinä,jos ei niin armoton-suoraan sanottuna-vitutus.
 
Täällä parin viikon hiljaiselo kun olen panikoinut saamaani plussaa... Takana keskenmenoja jo monta niin ei osaa oikein iloita ja yksi varhainen km oli juuri edellisessä kierrossa. Nyt ehkä vähän parempi lähtö raskauteen kuin edellisessä, mutta pelko on puserossa :I Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
 
Kadonnut Hymypallo löytyy täältä :)
Soittelin tuossa juuri aikaa gyn.hoitajalle ja sainkin ajan ylihuomiselle :flower: Otetaan jotain näytteitä/kokeita ja varmaankin ohjaa mut lääkärille. Ovulaatio-ongelmia tässä ollut, kipuilua ym :/ Kp 14/20-30
 
Moi kaikki! ihan ensi alkuun pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille! Olen vähän ollut radiohiljaisuudessa loman takia ja piinapäivätkin meni sen suurempia ajattelematta, kun oli niin paljon muuta tekemistä. Ollut myös vähän yritysväsymystä koko touhuun. No, täti kuitenkin on myöhässä ja tietysti ehdin jo toivoa, joten tänä aamuna tein testin, kun pitäisi olla kai dpo 15. Puhdas nega oli.

Aika turhautunut olin kun negan jälkeen oli myös loman jälkeinen eka työpäivä. Tädistä ei kuitenkaan kuulunut mitään päivänkään aikana ja huvikseni tongin illalla roskat. Ja siinä oli iiiiihan vaalea haamu! Eihän niitä sais tulkita ja pelkään, että taas vaan turhaa toivoa. Kun vaan tulis huominen aamu, niin tekisin uuden testin. Takana on kuitenkin yks keskenmeno, ja se muuten tuli yk 6, niinkuin on tämäkin... :( no, ei auta kuin odottaa
 
Nyt vähän sellaista lima-asiaa.

Mun luomukuukautiskiertoon on aina kuulunut se kirkas limaklöntti ovulaation yhteydessä.

Keväällä 2010 aloittaessani pillerit "klöntin tuleminen"loppui.

Ja nyt helmikuussa 2013 päätettiin siis jättää ehkäisy pois.

Vasta tässä kierrossa,tänä aamuna,päivänä joksi ovulaatiota odotin,tuo klöntti ilmestyi ensimmäistä kertaa yrityksen aikana.

Kertooko se jostain?

Voisiko olla että pillerit ovat jollakin tapaa vaikuttaneet tähän asti ja kroppani on vasta nyt palautunut kokonaan luomutilaan?

Lh-huippuja olen toki bongaillut pitkin yritystä ja kaikenlaisia nippailuja kokenut oviksen aikaan mutta olisiko niin että vasta nyt olisi kaikki oikeasti mahdollista?

Oon ymmälläni.
 
Alien tarrasukkia matkallenne oikein paljon <3

Hymypallo toivottavasti saat vastauksia ja apuja, varsinkin jos kipuilet !! Ei kivaa..

Unelmatar iso hali !!!! Syö paljon suklaata ja kiukkua jos siltä tuntuu ja sit uuteen kiertoon pää pystyssä. Tää on niin tätä !!

Pinkku no jopas !! Toiset tulevat heti pillereiden lopetettua raskaaksi, eli en tiedä voiko viedä noin kauaa.. Mut toisaalta, miksei..
Toivotaan että nyt on extramahdollisuudet tässä kierrossa :D

ON tikutinpas eilen. Melkein tasavahvat viivat sain ja isäntä ajoi kotiin iltasella. Omasta tahdostaan, mulla oli hyvinkin hälläväliä fiilis.. Vkl EN tikutellut, eli en tiedä onko viiva ollut jo vahvempi silloin.. Tänään siis tikuttelen vielä, sais jotain selkeyttä.
Mulla limoissa notkahdus, sellaista paksumpaa oli nyt, lorahtelut viime viikolla, eli sen mukaan ovis kai olis ollut jo??

Herrrrrmot menee välillä tähän touhuun :)
 
Kaks tasavahvaa viivaa tuli, eli tais tallettelut osua kohdilleen. Tosin, asento oli epäkäytännöllinen.. Ukko alla.. Mulla on jotenkin hälläväliä fiilinkiä päällä nyt. Totesin ukolle, että ens vuoden puolelle siirryttäessä lopetan "yrittämisen" ja haaveilun. Tää on aika hermoja raastavaa touhua !!
 
Ymmärrän Zuza,kyllä tämä tosiaan rassaa ihmistä....

Eilen odottelin sit miestä kotiin mutta kävipä sitten niin että olin vissiin liian "läpinäkyvä" eikä koko hommasta tullut mitään :(

Mä en sit enää jaksanut esittää urheaa ja itkuhan siinä tuli.Juteltiin asiasta melko pitkään..meillä hieman näkemyseroja...hän on sitä mieltä että mikäs kiire tässä on ja tulee jos on tullakseen ja mä taas vähän selvensin tätä kuukautiskiertoa ja vetosin tietty ikääni,että mua pelottaa sen takia.

Hänellä töissä stressiä,eikä saa jätettyä niitä murheita työpaikalle.Tiedänhän mä vanhastaan että se on helkkarin toimiva ehkäisy...

No,tänään olisi ovispäivä,jos tää nyt menee harakoille niin ensi kierrossa sit uudestaan.
 

Yhteistyössä