YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Keskiviikko 9.10.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1..............37..............28/28..................?.................2
Zuza....................35...........1/29..................3.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........1/26-28 ..............10.................1
Carolina30+..........36...........13/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........6/26-28.............12................2
tinttu76................37...........15/32-36.............10................1
Emppis.................38...........25/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............17/26-27..........6.................2
Kukkaislapsi..........35...............13/34...............4...................1
SuloinenSalaisuus.........................25/28(-30)..........................
Uniikki75...............38?................7/xx........................................




DPO

Alien_1..............dpo 12



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Hymypallo............36...........xx/27-30..................................3
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
lokakuu........Tentsa yk5, Nipsu74
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa päivittää kp1, yk 3 ja kierron pituus oli 19 pv !!

Säikähdyksenomainen nauru pääs vessassa aamupissalla. Täti tuli muutaman serkkunsa kanssa kylään ja täällä uidaan, kirjaimellisesti ;)

Ei tunnu pahalta, säikähdin vaan ihan tosissaan kun en yhtään odottanut!!
Eli se ovis oli kuin olikin silloin heti km jälkeen. Silloinhan sain plussan tikkuun ja sitä ihmettelin.
Nää köyrimiset ja repimiset olikin ihan tätiä ja näköjään ovistikkuun viiva tummenee ennen tätiä..
Kierto jäi extralyhyeksi ja jännäilyt väliin, mutta josko tämä kierto sitten olisi jo normaali. Ja jatkan kiltisti v.a.öljyllä, jättihelokeilla ja foolihapoilla..

Pinkku tsempit sinulle ja uudella tarmolla tähän kiertoon. Mennään nyt käsi kädessä ihan prikuulleen ja tsempataan toisemme sinne ovikseen ja annetaan siittiöille KÄSKY tehdä tejhtävänsä!!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Piti käydä ihan selaamassa ketjua taaksepäin ja katsoa milloin ne tasavahvat viivat ovistestissä olivat, 16 pv sitten. Eli kyllä se ovis silloin oli. Yleensähän täti tulee 14 pv:n päästä ja testin tasavahvat ilmoittavat oviksen olevan pian käsillä.
Hyvä hyvä, nyt tiedän missä mennään ja toivon pääseväni normikiertoon nyt ;)
 
Jep jep Zuza etiäpäin vaan =)

Ihmettelen vielä näitä kovin erilaisia kiertoja!
Tämä nyt päättynyt oli melkeinpä ihan ilman mitään tuntemuksia ja se edellinen ihan hirveä! Kamalat jomotukset oviksesta menkkoihin.

tinttu76,mulla siis kp1/26-28 ja yk 10
 
Viimeksi muokattu:
Tinttu minulle ei siis tarvitse laittaa tuota 19 mennään sillä 28-29:llä. Ei varmasti kierto noin lyhyeksi tule jäämään ;) HOPE SO ainakin..

Kävin tilaamassa taas satsin ovistestejä. Niitähän nyt kului ihan sievoinen läjä ;D
Mukavaa on, että nyt ei tartte niiden parissa askarrella yli viikkoon !!
Pari kiertoa niillä vielä tarkistelen ovista ja sit jatkan luomuna.

Mietittiin etelänreissua ensi vuoden jouluun. 2 vk uimarannalla, eli saas nähdä onko meillä pötkäle silloin vaiko ei.. Luulis tuollaisten suunnitelmien jälkeen käyvän flaksi ;)

Tuolla halpatestin sivuilla oli miehelle hedelmällisyystesti !! Ihan mielenkiinnolla sitä luin ja jätin kyllä tilaamatta. Saattais ukko kavahtaa takajaloille kun käskisin leikkiä purkin kanssa. Mut aika hienoa, että kotona vois testata miehen siittiöt!!! Sehän se on helpoin tarkistaa ja sitten vasta nainen..

Mun pää vetää ihan ylikierroksilla nyt kun tuli tämmöinen käänne.. Tulee PIIIIITKÄ kuukausi eteen..
 
Pinkku sitähän nää kierrot on. Yhtään ei voi tietää oloista, onko tärppi käynyt vaiko ei. useastihan saattaa olla, että kiinnittyminen jää vajaaksi tai hipaisee kohdun seinää ja oloja yrittää pukata ja ne kuitenkin tyssää..

Minä en ainakaan luota omiin "tuntemuksiin" siinä, onko nyt jotain tulossa vaiko ei. Kun osaiskin sitten olla ihan TJOTtailufiiliksellä !!

Kyllä meitä naisia rääkätään tän asian tiimoilta aika lailla!

Me meinattiin joskus aikoinaan (kun pikkukolmosta ei kuulunut) käyttää muumimuki menetelmää. Minä olin siihen enempikin valmis. Olis ollut ainakin varma, että siittiöt pääsevät oikeaan osoitteeseen.. Mut sekin sitten jäi suunnitteluasteelle kun yritti unohtaa vauvahaaveet täysin..

Nyt touhuamaan jotain muuta niin saa nää kiertoasiat päässänsä kuriin !!

Plussapuhuria ja tarrasukkia matkaanne ;D
 
Zuza,olen minäkin tuota muumimukijuttua ajatellut,meillä kun jossain vaiheessa tuppaa ne suorituspaineet käyvän ylitsepääsemättömiksi..ainakin just silloin kun on oviksen aika!

Mut sit kun mietin sitä koko hommaa ihan todellisuudessa niin tuli jotenkin paha mieli...

Voihan se niissä siittiöissäkin olla vika..että ovat laiskistuneet...miehen kuopus on kumminkinjo 12-v...siinä ajassa voi jo tapahtua vikka mitä.

Mutta katotaan nyt vielä tää vuosi loppuun =)
 
Meillä on muumimukeiltu joitakin kertoja juurikin noiden suorituspaineiden vuoksi. Nyt on mietitty, josko otettais taas molemmat konstit käyttöön. Ensin luomusti ja sitten seuraavina päivinä mukeilua. Katsotaan. En ole kovin luottavainen tuon jälkimmäisen meiningin suhteen, mutta eittämättä se on pari kertaa antanut sellaisen positiivisen kaikkemme-on-yritetty-fiiliksen =)

Voi meitä tädin kylään saaneita, itsekin kiertopäivää kolme viettelen. Jospa vielä tärppäisi ja plussatuulet meillekin puhaltelisivat :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja *Pinkku*
Huh huh kun tämä on muuttunut. Mun iäksi voi laittaa sen 38.

Ovis olisi mulla ilmeisesti 18 päivä. Täti oli kylässä yllättävän vähän aikaa, kierto oli sen 28, kun joskus on ollut 32. Kävi vain mielessä, että koko vaihteet kolkuttelee.

Päätin kokeilla nyt miehelle mieluisaa asiaa. Meinasin heilutella peittoa koko tämän ja ensi viikon joka päivä ja jopa 2 kertaa päivässä. Luulisi nyt jotain tapahtuvan.

Mikä on muumi kuppi juttu? En ole koskaan kuullut tuommoista. jos se on jotain mikä auttaa vauvan saantiin, niin olen pelkkänä korvana.

Talon remontti edistyy hyvin, siksi tämän harvoin ON päivitys.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Zuza
Uniikki75,no se muumimukimenetelmä on sitä että mies "täräyttää"veitikat niinkuin käsipelillä johonkin kuppiin ja siitä ne sit imaistaan ruiskuun ja nainen ruiskuttaa ne sisälleen...
Esim.naisparit voivat tätä menetelmää käyttää kun lahjoittajan ovat löytäneet.

Olen lueskellut että pariskunnat joilla miehellä syystä tai toisesta,esim,jokin sairaus tai sitten nämä suorituspaineet yltyvät niin pahoiksi ettei yhdyntä vaan onnistu silloin kuin pitäisi,niin tällä tavalla ovat onnistuneet.

Eli tää on käynyt mulla mielessä kun meillä miehellä on "semmoinen pää"että jos joku asia mieltä painaa niin se vaikuttaa suoritukseen...vaikka aluksi läheisyydestä innostuukin niin jos ajatus karkaa niin ei tuu mittään.
Eikä tämä vauvaprojekti asiaa ainakaan auta,siis paineita vaan enempi.

Jotenkin tuo mukihomma kuulostaa niin vihoviimeiseltä vaihtoehdolta...mut voi olla että mieli muuttuu jos ei ala tuloksia tulemaan.Tiiän että se jokapäiväinen peittojenheilutus tärppiaikaan ei tuu onnistumaan.

Paljon onnea Uniikki75 :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvältä kuulostaa miltsu76 =)

Kovasti onnea sinne haastatteluun!

Mulle ei ole tullut yhteydenottoja sieltä työpaikasta,onneksi!
Eilen kirjoittelinkin sitten hakemusta yhteen toiseen paikkaan kun surffaillessani semmoisen satuin löytämään.Sinne ei ollut mikään aktiivinen haku käynnissä mutta sai laittaa avoimen hakemuksen menemään.
Sain melkeinpä heti mukavan oloisen vastauksen,lähinnä kuittauksen että viestini oli mennyt perille =)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Uniikki miehelläs on sitten kissanpäivät ;D

Miltsu hienosti se paino häviää ! Tsemppiä jatkokiloille..

Pinkku sehän kiva, että löysit itse jonkun mukavamman paikan. Jos ne sieltä toisesta ottaakin yhteyttä, voit sanoa odottavasi yhteydenottoa toisesta paikasta myös ;) Eli hiukan vihjaista, että olet itse mielekkäämpää hakemassa ;D

Susseli suht samoilla päivillä mennään ! Tehän ootte sit tosissaan kaiken välillä tehneet!!! Minä oon ainakin ihan avoin tolle muumimukeilulle. Siinä vois nainen tehdä hommat, mies vois vaan nauttia ja relata.
Siitä sit sisuksiin ja makoilemaan ;D

Kaipa tuotakin on jossain välissä kokeiltava, ihan vaihtoehtona/erilaisuutensa vuoksi.. Uskon, että ukko olis hyvinkin mielissään kun sais käsittelyn !!

ON mä vuodan ku hinaaja !! Ihan kamalaa miten naisesta voikin tulla paljon verta !! selkää repii, munasarjoissa tuntuu nipistelyä ja pöntöllä istuessa tuntuu, ettei sieltä viitsi nousta kun olis helppo lorotella sinne kaikki..

Koirallakin on juoksu, joten yhtä rättisulkeista meidän elämä:LOL:

Kirvestä en vielä kaivoon heitä, vaikka välillä itselläkin on fiilis, että miksi pitää taas rääkätä pääkoppaansa tällä. Ed. raskautumisen kesto kun oli 8 vuotta ja siinä huomas, että mitään ei ollut tehtävissä jos ei flaksi käynyt. Toisaalta olis kai pitänyt yrittää heti raskauden jälkeen, jos hormonitoiminta olis ollutkin hiukan avoimempi ??!! Ajatuksenakin parin vuoden yritys kauhistuttaa.. Mutta onneksi nämä mietteet tulee vain tädin aikoihin ...

Suurella kouralla plussapuhuria tähän kuuhun :heart:
 
Pinkku ei olla kokeiltu sitä. Puhuttiin kyllä joskus ihan vakavissaan siitä ja tuo lähinnä naureskeli, että hommiin vaan. Aikas avoin mies mulla eikä mitään paineita oo koskaan ollut. Jäi vaan kokeilematta se kun hiljaksiin haudattiin vauvahaaveet. Tai ne pakostikin jäi kun aikaa kului..
 
Ok,meillä varmaan tullaan kohta siihen että täytyy katsoa totuutta silmiin ja vakavasti jutella miten tästä eteenpäin.Että yritelläänkö samaan malliin vai otetaanko jotain konsteja käyttöön vai lähetäänkö ihan apuja kyselemään.

Kohtalon ivaa lienee että mulla varmaan palaa joku lamppu pään yläpuolella tärppipäivinä tai sit se vauvankiilto silmissä on niin ilmeinen että silloin pukkaa paineita...muuten kun seksi toimii ja on ihanaa.

Esimerkkinä omasta hurahtamisesta voin kertoa et vkonloppuna kun mies lähestyi niissä aikeissa niin mulle tuli heti ajatus "ei tästä nyt mitään hyötyä ole,ovis meni jo" :LOL:...en tietenkään sitä ääneen sanonut ja oikein ihanata oli...

Että semmoista :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Pinkku mä niin räkätin täällä tolle ;)
Mulla on useinkin ollut ihan samanlaiset mietteet. Ja useinkin tulee mietittyä, missä välissä kiertoa ollaan menossa.. heti on mietteissä "tarviiko" niitä kenties tallennella ;D Mutta näin kai tää meillä yrittävillä menee..

Vai on sulla "lamppu" pään yllä.. Teetkö sinä ehdotuksia yleensä silloin kun ovis lähenee? Voisko se haistaa sen jotenkin??
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tänne saapi päivittää kp 1 ja yk 9. Ei tartte testata huomenna kun täti sitten päätti kurvata kylää jo tänään... : /. Mutta jos jotain huonoa niin jotain hyvääkin, voi ihan rauhassa pörpötellä huomenissa risteilyllä :).

Piinailijoille ja oviksen metsästäjille onnea ja tsempit meille uuteen kiertoon lähteneille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
:D

Mä olen kyllä aktiivinen muutenkin,koin jonkinmoisen seksuaalisen heräämisen tavatessani tämän mun rakkaani 4 vuotta sitten...että en ole koskaan kärsinyt "päänsärystä" ;)

Mut minusta itsestäni tuntuu että naamasta näkyy ne tärppipäivät...tai jotain,en tiiä.Luulen kyllä että mies on pihalla kuin lumiukko missä mennään niinkuin muuten.Eilinen tädin tulo meni siis nyt itkuitta enkä hänelle siitä maininnutkaan mitään...
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Zuza

Yhteistyössä