YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Pinkku eilinen lämpöiseen upotus toi ihan saman tuloksen. Vielä ei kummemmin tunnu ovikseltakaan, eli josko on kierto hiukan sekaisin. Ihan parin pv:n sisäänhän sen pitäis tulla jos normikierto !! No, tänään taas jatketaan tikkuun pissimistä kunhan saan hädän aikaiseksi ;)

carolina ovistesteissä ei näy mitään ja r.testissä en ainakaan mun koneella erota viivaa??!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
carolina30+,kuulostaa melko samalta kuin mulla viime kierrossa...se outo vuoto ja oviksen jälkeiset kipuilut pisti minut sit testailemaan vaikka siis vuotoa olikin...haamuja sain ja olin ihan ymmälläni kunnes sitten haamuilu loppui ja sain selvän negan.

Mutta kyllä pisti päätä pyörälle...loppu tuloksena se että olin ihan ok saatuani sen negan,jotenkin sitä vaan halusi selvän vastauksen.
 
Carolina sori tuo hätäinen tylyntuntuinen vastaus. Nuorimmainen saa jostain syystä aina hepulin juuri kun yritän kirjoittaa tänne ;)
Nyt nukkuu !!

Eli jotta ovistestillä näkyisi raskaus, täytyy sen toisen viivan olla yhtä tumma, ellei tummempi kuin testiviiva. Näin minulla ainakin näkyi ennen raskaustestin tekoa. Viiva tummeni tummaksi jo ennenkuin testiviivaa kunnolla näkyi..

ON tein testin nyt toisen merkkisellä ja viiva oli entistä haaleampi. Joko ovis olikin silloin su-ma kun oli limat tai sitten kierto on pidempi kuin ennen. Jatkan tikuttelua ;D
 
zuza Minulla on kerran r-testi näyttänyt oviksen ja se tässä nyt tavallaan oli taas mielessä, mutta pää sekoaa tuosta että ovis olisikin JO NYT ollut siis tuo kp5... Vuoto oi kyllä sen 2pvää niin runsas että menkoiksi sen laskin, mutta ihmetytti tuo 2 pvää vuodotonta ja sitten ruskeaa tiputtelua alkoi tulla ja ovisviivat vahveni heti. Yleensä ovis on siinä puolivälissä minulla ja nyt oireet ollut oviksen puolella kyllä ja märkä olo. pelkään vaan että tulee todella lyhyt kierto jos ovis oli nyt jo ja kun meillä on juurikin reilu viikon päästä matka edessä ystävien luo viikoksi ja minä en osaa/tykkää vaihdella siteitä kenenkäään muun luona. (olen aika arka siinä asiassa ja mielelläni en edes kaikille kerro kiertoni siitä vaiheesta ja töissäkin etsin vessan mihin ei muut "eksy")
 
Zuza,mulla livahti kerran lh-huippu ohi ihan näkemättä..testien väli oli varmaan se 24 tuntia että niinkin voi käydä =)
Mutta jatka vaan,onhan se ihan mielenkiintoista ja siinä tuntee tekevänsä jotakin konkreettista asian eteen :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Ruskea vuotoa tuli tänään eikä oireita, että saapa odotella vkon lopulla tätiä kylään. Miksiköhän se ei nyt vain suostu tarttumaan..

Niinpä niin täti tulikin nyt sitten iltasella kylään
 
Viimeksi muokattu:
Voi miten kurjaa Uniikki75 :( :hug:

Mulle on alkanut pikku hiljaa hiipiä pelko peppuun just tuon saman mietteen takia....miksi ei tartu :confused:

Näitä eri pinoja selaillessa olen kyllä oppinut paljon...en ainakaan pidä enää mitään itsestään selvyytenä.
Että miten kauan tässä nyt yritellään ja haetaanko apua ja jos niin milloin...

Ajatus siitä ettei raskautuminen tulisi koskaan onnistumaan luomuna on pistänyt miettimään että pitäisikö sitten vaan antaa olla?

Pettymys kerta toisensa jälkeen on kuluttavaa...ja tää yrittäminen itsessään hallitsee nyt elämää melko lailla...toisaalta ihan tjottailun varaankaan ei tässä iässä uskaltaisi laskea.

Pattitilanne.

Tällaisia ajatuksia on toki mulle tullut jo ennenkin,nyt vaan sain ne ulos itsestäni.
Ehkä mulla on vaan huono aamu...on semmoinen haikea fiilis,en tiiä miksi.
 
Jo näin pitää ajatella:heart:. Vähän vaan pelottaa viel se kohtutähystys et jos siel näyttää siltä ettei jaksa raskautta niin se on tappotuomio:headwall:, mut koetan ajatella positiivisesti et siel kaikki muu ok paitsi surkastunu oikea puoli:p
 
Varmasti pelottaa...en tietenkään ihan täysin osaa kuvitella sun fiiliksiä mutta itse olen semmoinen että mieluummin otan totuuden ja faktat..epätietoisuus on niin kamalaa.
Ainakin näin ajattelen elämän muissa isoissa asioissa..nää raskausasiat ovat tietysti luku sinänsä,paljonpaljon herkempää..
 
Onko sulla miltsu76 tai teillä muilla kokemusta miten toimia kun sain vähän epämieluisan kirjeen työkkäristä...siis työtarjouksen paikkaan joka työnä kuulostaa olevan ihan jees mutta sinne kulkeminen on tosi ongelmallista...

Niin pakkohan mun on sinne hakea mutta missä määrin voin korostaa hakemuksessa sitä että on näitä vauvasuunnitelmia...vai uskaltaako mainita ollenkaan etteivät huomaa että tahallaan yritän olla epäsopiva hakija...

Vaikea juttu.Ahistaa.
 
Plussaonnea Emppis :)

Pikaista paranemista Pinkulle!

Uniikki :hug:

Onnea Tentsalle plussasta :heart:

Ja sitten vähän omaa napaa..
Aloittelin siis tekemään r-testejä jo sunnuntaina (hupsu minä :ashamed: ).. niihin tuli haaleat viivat. Pikkuhiljaa ne on siitä vahvistuneet ja viimeisin testi oli kyllä jo selvempi kuin sunnuntain, joten eiköhän siellä ainakin tällähetkellä pikkuinen ole tekemässä pientä pesää :heart: Tukilääkitys loppuu tänään, vähän pelottaa, että kuinka käy, mutta ei kai auta muuta kuin toivoa parasta, että pikkuinen pysyy kyydissä tukilääkityksen loppumisesta huolimatta..

Joten minut voi tieten siirtää plussanneisiin, jos huonosti käy, niin siirrytään sitten pinosta pois :ashamed:

Mukavaa viikonloppua!
 
Perjantai 4.10.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1..............37..............23/28..................?.................2
Zuza....................35...........15/29..................2.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........22/26-28 ..............9.................1
Carolina30+..........36...........8/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........1/26-28.............12................2
tinttu76................37...........10/32-36.............10................1
Emppis.................38...........20/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............12/26-27..........6.................2
Kukkaislapsi..........35..................8/34...............4...................1
SuloinenSalaisuus.........................20/28(-30)..........................
Uniikki75...............38?................2/xx........................................




DPO

Alien_1..............dpo 7



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Hymypallo............36...........xx/27-30..................................3
Sipuriina-75..........38...........xx/25-35...........................1. yht
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
lokakuu........Tentsa yk5, Nipsu74
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari*
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Nipsu74 ja Tentsa. Lokakuu lähtikin rytinällä käyntiin :heart:.

Voimia Miltsu76 ja Uniikki75 :hug:.

*Pinkku* olen kanssa miettinyt tuota tarttumista, kun tässä on jo aika monta kiertoa mennyt ajoitukset nappiin ja silti ei mitään. Tosin jos hyvissä olosuhteissakin on vain 25% mahdollisuus, niin ei kai sitten niin ihme ole, mutta tylsää silti.
 
Viimeksi muokattu:
Voi mitä täällä lukeekaan! Onnea Tentsa ja Nipsu74! Toivotan tarrasukkia roppakaupalla teille molemille mukaan. Ihanaa! :heart:

Omaa napaa lyhyesti. Voi kunpa pääsisi hyppäämään tämän plussajunan kyytiin... Pidätelkää Tentsa ja Nipsu junaa vielä ensi viikkoon... Perinteistä paineentunnetta on ollut ja välillä hieman nippaillutkin :) (tosin kaikki voi olla ihan mielikuvituksen tuotetta...), mutta vasenta kylkeä on tosissaan särkenyt, ihan joutunut ottamaan panadolia välillä. Tosi en kyllä tätä laske sopivaksi oireeksi, kun jomottaa tosta kylkiluiden päältä eikä alempaa. Voiko pötköttämällä (kuumeessa pari päivää alkuviikosta) reväyttää kylkensä???

Pinkulle sen verran sanoisin, että en ehkä välttämättä laittaisi hakemusvaiheessa kauhean korostetusti vauvahaaveita, vaan kertoisin niistä haastattelussa. Yleensä kun kysytään aina tulevaisuuden suunnitelmia tai haaveista, niin siinä voi olla hyvä sanoa, että haaveissa vielä ryhtyä äidiksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Minttumaari*
No juu Emppis,niin se voi olla viisainta.
Toisaalta kun ei ole mitään kuvaa kuinka paljon/vähän meitä "tarjokkaita"sinne on että jos nappaavatkin sen enempiä haastattelematta..jos siis on ihan huutava pula työntekijöistä.

Jotenkin noloa kyykyttämistä tämmöinen pakkohakeminen..en ole työtä vieroksunut koskaan ja lähes aina itse työpaikkani itselle hommannut...nyt pari kuukautta työttömänä ollut siis.

Onnea Nipsu74 :heart:

Nää plussausuutiset kyllä pelastaa kurjankin päivän,kyllä on mukavata!

Ensi viikolla on sit taas jännät paikat mulla...mitään ihmeempiä tuntemuksia ei tosiaan ole..aamulla pikkusen jotain menkkatyylistä jomoa ja kaupassa käydessä meinas palaa pinna..lieneeko pee-äm-ässää... :kieh:

Saatan viettää vkonlopun hiljaiseloa joten oikein mukavia päiviä kaikille :wave:
 
Onnea TENTSA!
Ei ole mulla PINKKU kokemusta tommosista työtarjousjutuista ku ollu työtön..toivottavasti asia selkiää..

Työkokeilussa oltu nyt kuukausi 4h/pvä ja nyt maanantaina alkaa sit toka kuukausi ja 6h/pvä..ihan hyvin menee mutta mitään raskasta en pysty tän polven kanssa tekee joten ajatukset menee tulevaisuuteen ja jos pääsis vaikka jotain uutta opiskelee, kun tuo vauvaprojektikin vaan pitkittyy:p
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Huokaus...

Tulin ilmottautumaan pikaisesti.

ZUZAlle ensimmäiseksi halaus! Ja miljoonasti voimia!

TENTSA ja NIPSU onnea matkaan ja tarrasukkia, liimaa ja teippiä! :heart:

ON on plussannut 3.9. Tämäkään raskaus ei mene oppikirjan mukaan: rv6 vuotoa, rv6+5 viikkoja vastaava alkio jolla terhakka ja voimakas sydämensyke, sokerit korkeella, diagnoosi raskausdiabetes ja aloitettiin insuliinipistoshoito, rv7+4 verta pyyhkiessä, rv7+5 ei verta, rv7+6 verta pyyhkiessä. Pientä jännitysmomenttia joka vessakäynti. Kipuja ei ole. Aiemmissakin raskauksissa on ollut vuotoa rv 20 saakka, mutta vetää tämä hermoraunioksi...enkä oo odotuspuolelle uskaltanut mennä. Kova pelko keskenmenosta. Ja kun oon nähnyt sen pienen ihmisalun sydämensykkeen...ajatus siitä, että se ei enää syki on karmiva. Pahoinvointia on, tissit on kipeet, nännit erityisesti. Viikon ollut aika lailla ilman pahoinvointia ja totaalisen ilman oksennuksia, kun ostin nää pahoinvointirannekkeet. Mutta siis hitaasti pelossa menneään eteenpäin...

Sipuriina ja toivottavasti sitkeääkin sitkeämpi katkis rv 7+6
 
Waude - täällähän on lähtenyt varsinainen plussapuhuri tuulemaan! Onnea kaikille plussaneille - ja tsemppihenkeä uuteen kiertoon / piinailuun muille =)

Pinkku - mä olen aikanaan saanut noita työhönosoituksia (kun olin vastavalmistuneena 4 kk työttömänä). Osa niistä oli aivan älyttömiä - siis paikkoja joilla ei työnkuvan tai sijainnin puolesta ollut mitään tekemistä minun kanssa. Mä laitoin ihan pokalla sellaisen hakemuksen jossa kerroin saaneeni työvoimatoimitosta työhönosoituksen ko paikkaan - ja sitten jatkoin kertomalla kuka minä olen ja millaista työtä haluaisin tehdä. Yksikään näistä ei ikinä johtanut haastatteluun saakka - eli ainakin mulla tuntui toimivan tuo taktiikka.

Miltsu - kovasti tsemppiä ja voimia tähystykseen!

Mulle vois muuten päivittää plussauslistaan yk 3. Ihan hiukan on alkanut olla pelkoa persiissä, että kuinka tässä käy - sairastin nimittäin todella rajun vatsataudin tällä viikolla ja sen jälkeen on raskausoireet olleet ihan minimissä. Huoh - ei voi kun oottaa ja katsoa kuinka tässä vielä käy.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*

Yhteistyössä