YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Pinkku kannattaa laittaa varmaan aika selkeästi mitä haet ja elämäntilanteenhan voi mainita. Mä ainakin tekisin kaikkeni, jotten joutuisi hankalan matkan päähän ainakaan.. ;) Kehitteleppä jotain !!

Uniikille ja miltsulle pahoittelut tädistä !! Pyh pah mokomaa eukkoa!!

tentsa ja nipsu ihania uutisia lokakuun alkuun:heart:

Sipuriina kuullostaapas hermoja raastavalta alkutaipaleelta !! Hyvä juttu on noi oireet, niitä siulla riittää !! Toivottavasti pikkuinen on tarrannut kunnolla kiinni ja pysynee matkassa ihan loppusuoralle asti !! Käyhän kertomassa välillä kuulumisianne!!

Minttumaari :hug:

ON en ole vieläkään bongannut ovista. Saattaahan siis olla, että se oli silloin heti km jälkeen. Limoja liikkunut, mutta kipuja ei. Selänrepiminen ainoa, mutta se nyt tulee huonoista asennoistakin.
Jatkan vielä muutaman päivän tikuttelua ja sitten jään odottelemaan tätiä. Peittoja EI olla heiluteltu. Nyt on ollut oman kropan tutkimusmatkaa tämä kk ;)
 
Mä rustailin äsken sen pakollisen työhakemuksen....siitä tul aika lyhyt ja asiallinen.
Ei siitä paista läpi se etten kyseistä paikkaa millään haluaisi mutta en liiemmin itseäni kehunutkaan enkä pursunnut intoa kyseistä työtä kohtaan.

Tuon kyseisen alan töitä olen tehnyt vuonna 2002!!! ja sen laitoin tosi selvästi näkymään...siitähän on jo aikaa..

Toisaalta on paska olo,töitä kyllä tahtoisin,kun sekä aika alkaa käydä pitkäksi että rahapuoli on vähän huononlainen...saan kumminkin ansiosidonnaista mutta eihän sillä paljon "juhlita"..

Nyt pelko pepussa siis odottelen tuleeko mitä vastausta...viimeinen hakupäivä on tiistaina...

Muuten ei mitään oloja,paitsi selittämätön kiukkutunne tuossa aikaisemmin päivällä eli kuulostaa ihan tädin kolkuttelulta..mut sekin selviää viimeistään perjantaina.

Paljon onnea Sipuriina-75 ja niitä tarrasukkia täältäkin suunnalta!!!
 
Zuza,mä pitkään pyörittelin mielessäni että laitanko hakemukseen näin:"Perheeseeni kuuluu avomiehen lisäksi hänen kaksi lastaan,yhteisiä lapsia meillä ei vielä ole",mutta jätin tuon maininnan yhteisten lapsien puuttumisesta pois....
..työkkärissä saattavat olla just niin ikäviä että katsovat sen tahalliseksi maininnaksi etteivät kiinnostuisi minusta työntekijänä.

Siis jos saavat tietää...ja kyllähän ne kumminkin urkkii..:kieh:
 
Siis nyt on pakko tyhmän kysyä. Mistä te laskette sen ensimmäisen päivän kierrosta? Siitäkö kun alkaa ruskea tiputtelupäivä? Vaiko siitä kun hanat aukiaa kunnolla? Osaisi nyt jotenkin sitten itse laskea ovista. Taidan ostaa itekkin ovis tikkuja ja alkaa tikuttamaan, josko sitten alkais tarttumaan..
 
Uniikki75,olen samoilla linjoilla Zuzan kanssa tuossa vuotoasiassa...

Mulla melkeinpä aina alkaa ruskealla tuhrulla mutta muuttuu vereksi jo saman päivän aikana....
Eli jos monta päivää vaan tuhruttelee niin voipi olla hämmentävää..

En ole vielä uskaltanut katsoa sähköpostia josko siellä olisi siitä helkutin työpaikasta tullut jotain vastausta....mä EN OIKEASTI sitä nyt haluaisi...voi kunpa sinne olisi tullut tulvimalla muita innokkaita hakemuksia!!!

Taitaa olla dpo11,lentsu selätetty...ei mitään tuntemuksia.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Maanantai 7.10.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1..............37..............26/28..................?.................2
Zuza....................35...........18/29..................2.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........25/26-28 ..............9.................1
Carolina30+..........36...........11/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........4/26-28.............12................2
tinttu76................37...........13/32-36.............10................1
Emppis.................38...........23/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............15/26-27..........6.................2
Kukkaislapsi..........35..................11/34...............4...................1
SuloinenSalaisuus.........................23/28(-30)..........................
Uniikki75...............38?................5/xx........................................




DPO

Alien_1..............dpo 10



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Hymypallo............36...........xx/27-30..................................3
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
lokakuu........Tentsa yk5, Nipsu74
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Onnittelut Sipuriina-75! Toivotaan kovasti, että pysyy matkassa :heart:.

Piinailuonnea SuloinenSalaisuus ja *Pinkku*!

Uniikki mä olen laskenut aina sen ensimmäisen oikean vuotopäivän mukaan.

ON: Tällä viikolla pitäisi olla ovis. Tikut on kaivettu esiin ja miestäkin on jo varoitettu, eli tästä se lähtee :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja *Pinkku*
ON näin aamutuimaan. Mun ovis taitaa nyt sitten ilmestyä. Uih mitkä selkäjumit!! Illalla myöhään alko jo tuntumaan tutulta ja tein n 12 aikaan uuden ovistestin, hiukan tummempi kuin päivällä, joten tästä se lähtee. Mä jo hiukan huolestuin, kuinka pitkä kierto olis tulossa. Mut nyt näyttäis siltä, että mennään 32-33 ehkä. Testaan vielä tänään. Mulla näköjään näkyy paremmin iltapäivällä kuin aamulla, joten ihan vielä en viitsi.
Ukkokin olis maisemissa kun on vaihdattamassa mun auton tuulilasia ;) Saas nyt nähdä tehdäänkö tälle kuulle mitään jänskättävää, vaiko annetaan olla ihan tutkailukuukausi.
Hiukan tuli itselle sellainen---sänkyyn ja heti---- fiilis ;)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Heippa naiset! Mä satuin bongaamaan työpaikkahakemuksen jossa saisin tehdä keveämpää työtä ja olis parempi mun polven kannalta, siis perjantaina hain kaupungin omilta sivulta ja tänään sain puhelun ja nyt torstaina olis haastattelu :). Pitäkää peukkuja!:)

Ja ortopedi soitti tänään ja puhu vaan mun päälle kaikkee..mut oli tyytyväinen et paino alkanu tippuu..pitää jatkaa samaa rataa:D.

Tätipäivät jo miltei ohi, kaks päivää voi sanoa et tulee kunnolla vuotoa ja sit vaan miltei pyyhittäessä..Tsemiä piinapäivillä olevilla!
 
Paljon onnea haastatteluun miltsu76 :heart:

Ja hienoa että paino on alkanut tippua,siitä saa lisää tsemppiä jatkaa kun tulokset näkyvät =)

Luulin jo päässeeni siitä lentsusta mut eilen illalla alkoi kurkku tuntua kipeältä ja on edelleen...taitaa olla sitkeää sorttia tai sitten ihan kokonaan uusi tauti :|

Dpo12 ja vahva tunne siitä ettei tälläkään kertaa tärpännyt.
Mitään fyysisiä tuntemuksia ei ole.Mut laitan ne tamponit ostoslistaan,sen verran pessimisti nyt olen.

Mitenkäs Zuza ?...hyödynsitkös sä sitä että ukko on maisemissa? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Zuza
Minä taidan roikkua vielä täällä, en uskalla siirtyä vielä odotuspuolelle. Oireita ei ole yhtään.. siksipä tämä vähän hirvittääkin, onko siellä masussa mitään :headwall:
Alkuraskauden ultra olis varattuna kolmen viikon päähän, siihen saakka piinaillaan ja odotellaan miten käy.

Tinttu76 ja Zuza tärppionnea!

Onnea Miltsu76 työpaikkahaastatteluun!

Pinkulle plussapuhureita puuh puuh! :heart:
 
Miltsulle tsempit haastatteluun !!

Pinkku mä niin toivon, että sun oireettomuus nyt oliskin sitä itteään !! PEUKUTAN ihan tosissaan ;)

Nipsu ymmärrän fiiliksesi! Roiku täällä vaan meidän tuttujen matkassa ja pura mieltäsi jos siltä tuntuu. Olemme hengessä mukana.
Älä turhaan kuitenkaan kanna huolta. Kaikki varmasti on juurikin oikein ja oireethan tulevat monille myöhemmin. Sit niistä saakin kärsiä monta viikkoa ;D

ON HYÖDYNNETTIIN todellakin ;) Hyvä fiilis jäi kun edes jotain tehtiin asian eteen. Yöllä vielä kolotteli munasarjat kivasti, joten ihan kohdillaan oltiin. Mun ed. raskaus alkoi ainakin pari pv jemmassa olleista siittiöistä, eli tämmöistä täsmälaakia en ole ennen saanutkaan. Nyt pääsen edes ihan pikkuriikkisen jännäilemään tai kuvittelemaan kaikkea. Fiilis nousussa, hiukan vauvahaaveet kävi jo pakkasen puolella..
 
Sipuriina-75: Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan! Toivottavasti pikkuinen on tarrannut kiinni kovasti ja pysyy matkassa loppuun asti.

Piinailuonnea *Pinkku* ja SuloinenSalaisuus sekä alien_1!

miltsu76: Paljon tsemppiä ja onnea työhaastatteluun!

Onkos Zuza päässyt sängystä pois?! ;) Muoks* Olithan sentään, hyvä! :)

Nipsu74: Tottakai saat olla täällä meidän seurana just niin kauan kuin tarvitsee. Varmasti jännittää, mulla olis varmaan kans paniikki päällä. Ja tulee olemaan jos tässä joskus plussataan.

tinttu76: Onnea oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen!

ON: Eipä mitään erityistä, siis mitään mitä muissakaan kierroissa ei olisi ollut. Jotenkin en jaksa siihen plussaan uskoa, odotan siis tätiä loppuviikolla kylään. Perjantaina olen lähdössä A-luokan risteilylle ihan naisporukassa (puolisot eivät pääse tälle risteilylle mukaan :) ), joten jos tätiä ei näy ennen perjantaita, joutunee testaamaan ja varmistamaan kumminkin tilanteen... Mitään ei halua riskeerata, vaikka onhan se tympeetä tehä se negatesti...
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitto sentään kun tää lentsu sitoo mut nyt tähän kotiin murehtimaan kaikenlaista.

Kauhuskenaario on lähinnä se että sieltä työpaikasta jota en nyt halua,soitetaan ja pyydetään haastatteluun tai mikä pahinta ottavat suoraan töihin.Ja kaiken kukkuraksi saan sen tädin loppuviikosta vieraakseni.

Anteeksi tämä mörköily.

Oli vaan pakko jakaa tämäkin.Jos ois vaikka helpottanut :O
 
miltsu76,on vähän kaksijakoinen tämä olotila,toisaalta tahdon töihin mutta...mä niiiiiin rakastin mun entistä duunia,se oli paras koskaan.Ja mulla kuitenkin muutama eri työpaikka on ollut mihin verrata.Ei siinä työssä rikastumaan päässyt mut oli tosi mielekästä =)

Näin nämä tilanteet vaihtelee.
 
Emppis juu, pääsihän sieltä sängystä pois. ;D Fiilistellyt ihan koko päivän, että on jotain mitä odottaa taas !!

Pinkku jos ne sieltä soittaa niin sanot istuvasi pöntöllä raskaustesti kädessä ;D
Toivotaan sinulle plussatuulia vaan, duunituulia sitten kun löytyy osuva paikka!!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza :D ...no jollakin tavalla aion asiasta vihjata,kunhan vaan saisi tulemaan sen mahdollisimman luontevasti.
Olen asioita pyöritellyt mielessäni,tähän asti olen aina järkkäillyt elämääni duunin "pillin"mukaan muttä nyt täytyy laittaa tämä projekti etusijalle ennenkuin se on liian myöhäistä.

Lentsussa edelleen,kurkku kipeä ja räkää liikkeellä...ja vessakäynnillä jotakin hailakkaa ruskeaa tuhrua pyyhkiessä :|..voi saatana taas.No,niin kauan mä pidän pientä toivonkipinää yllä kunnes punaseks muuttuu.
Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin se tapahtuu tässä aamun aikana.

Alkaa pikku hiljaa usko loppua.Jossakin lienee nyt vika.Täytyy jutella miehen kanssa mitä asialle tehdään vai annetaanko olla.Vähän niinkuin tosiasiat vaakakuppiin ja katotaan mihin kallistuu.
 
Ja sitten alkaa yk 10....siis kp1/26-28 :|

Alan vissiin turtumaan tähän,ekaa kertaa ilman itkua uuteen kiertoon.

Seuraavan oviksen aika laskeskeltu,mietin nyt että tilaanko tikkuja vai en.
Kivasti vkonlopulle sattuisi ainakin alkupuoli tuosta hedelmällisestä ajasta,riippuen siitä onko kierto 26,27 vai 28 päivää niin ovulaatio olisi 21-23.10.

Kauhean pitkäikäisiä "meidän"siittiöt ei taida olla,tosin se mitä ainakin kerran kuvittelin täsmälaukaukseksi,ei tuonut toivottua tulosta sekään.

Pöh.

Mutta kiitos likat taas tsemppauksesta :heart:
 

Yhteistyössä