YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Juuri tulin kotiin hammaslääkäristä, kolme reikää paikattiin :ashamed:, mut olipas jännä kun piti sanoa lekurille, että raskauden mahdollisuus on :). Viime kerrasta onkin niin pitkä aika. No mun pitää vielä jännätä monen monta pitkää päivää ennen kuin voi edes harkita testaamista. Mut onneksi voin jännätä teidän muitten puolesta :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Olen tässä surffaillut ja etsinyt selitystä tuohon eiliseen vuotoon...en kyllä tullut viisaammaksi.Alavatsa on nyt kumminkin ihan normaalin tuntuinen eli tuskin mistään vakavasta on kyse.
Se siis oli semmoista vaalean rusehtavaa limaa..sori nyt ällötys mutta jos kellä olisi ollut vastaavaa?? :rolleyes:
 
miltsu76,totta puhut...nykyään onneksi löytyy konsteja =)

Olisipa jo ensi maanantai,oltaisiin paljon "viisaampia"... mahdollisesti iloisia uutisia jaettavana tai sitten katkerin vaihe taas onnellisesti ohitettuna ja uudella kierrolla...

Lueskelin *hitto sentään* noita oirepinoja...tulin siihen tulokseen että joko on niin että noita klassisia oireita löytyy kasapäin tai sitten ei yhtikäs mitään..ja silti sitä on joko raskaana tai sitten ei ole..

Pää vissiin pehmenee,teksti alkaa kuulostaa siltä :O
 
Lomareissulta palattu -muuten hieno reissu, mutta kutsumaton vieras kurvasi paikalle 4 päivää etuajassa:mad: Mulla on kroppa ihan sekaisin, kierto oli nyt vain 24-25 päivää, ja jo pari päivää ennen hanojen aukeamista ärsyttävää tiputtelua, jota ei kyllä aikaisemmin ole ollut. Eli kirves taas kaivossa ja sinne taitaa jäädäkin. Ehkä mä olen vain yksinkertaisesti jo liian vanha.

Sorry valitus, mut ketutus on taas maksimaalinen -tsemppiä kuitenkin teille muille!
 
Voisin ilmoittatua tähän ketjuun, jos kelpuutatte seuraanne, olen pyörinyt aiemmin tuolla keskenmenon kokeneiden ketjussa, mutta arvelen että hoitopuolen osalta täältä voisi löytyä kanssasisaria. Yksi 2,5v lapsi ja ongelmaton raskaus ja sen jälkeen nyt kolmatta keskenmenoa kokeneena, joista yksi keskeytynyt ja kaksi varhaista. Olen ollut yksityisellä gynellä hoidossa pääasiassa piikityshoidoissa ja ensi viikolla on aika julkiselle puolelle. Viimeisin km oli enemmänkin positiivinen raskaustesti ja menkat pari päivää myöhässä, mutta se laskettiin kolmanneksi jonka myötä pääsimme julkiselle hoitoihin. Kova paikka on ollut kyllä jokainen km. Ongelmana ilmeisesti kohdun ohut limakalvo eikä tapahdu kunnollista kiinnittymistä, ehkä saamme julkisella puolella enemmän vastauksia kun yksityisellä ei menty vielä kovin syvällisiin tutkimuksiin. Ikää 37v.


Alien_1 .... 37 ...... 4/28 ...... ? ..... 2
 
Viimeksi muokattu:
Antaa tulla vaan Ollakovai...?,tiedän kyllä sen ketutuksen määrän...
Kurjaa jos on tuolla tavoin alkanut kierto heittelehtiä..ihan kun tää muutenkaan helppoa olisi...:(
On itselläkin jonkinmoinen tappiomieliala,vaikka jännäpäiviä elelenkin...tässä viuhuu kohta yks sun toinen kirves ilmassa.Ja kaivoa kohti.

Tervetuloa mukaan porukkaan alien_1 :)
Sun kertomuksen luettuani kyllä pisti miettimään että mitä ihmettä varten tuollaista pitää tapahtua..kamalan julmaa.En osaa muuta kuin tsemppiä toivotella ja lupautua "kuuntelevaksi korvaksi" tarpeen tullen...itse saan täältä kyllä paljon,eri kokemuksia ja näkemyksiä ja ensikertalaisena opastusta vaikka yksilöllistähän tää loppujen lopuksi on,mitä kenenkin kropassa tapahtuu tai jää tapahtumatta.

Jostakin syystä ei nuo hymiöt pelitä...pöh.
Piti laittaa "manuaalisesti" nuo kaksi..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: alien_1
Tiistai 16.7.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1..............37..............5/28..................?.................2
Suski28..............35.............17/24-37..............1................4
Zuza....................35...........9/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........23/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........13/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........22/30-38...........8................2
Selina76...............37...........23/24-26.............6................2
miltsu76...............37...........24/26-28.............8................2
tinttu76................37...........37/32-36.............7................1
Emppis.................37...........22/25-29........... 5................1
Ollakovai...?..........38...........2/26-28..............5................3
Worf....................35.............16/28..............7...............1-2








DPO

Pinkku...............dpo 10
Selina76............dpo 10
Suski28.............dpo 3




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Alien_1 :wave:.

Ollakovai...? en ole varma ymmärsinkö sun kp:n oikein, mutta muutan kyllä tarvittaessa. Tuo kropan sekoilu on kyllä niin ärsyttävää.

ON: Mun kirves on kaivossa. Hanat ei ole auki, mutta ihan varmasti on täti tulossa. Tosin jälleen kerran mun kierto on pidentynyt :headwall:, eli kropan kanssa taistellaan täälläkin.
 
No nyt sit tänään tuntunu juilimista vatsassa, ikään kuin menkkajuilimista..pitäskö heittää kirves kaivoon täälki:headwall:. No ei tarttis tädin tulla kyl ainakaan ennen pe iltaa kun ollaan miehen kanssa kotiuduttu reissusta:stick:
 
ollakovai..? :hug: tää on just oikea paikka purppaukselle! Se ketutuksen määrä on sanoinkuvaamaton ja kestää aina aikansa toipua.. se että saa aina uudelleen ja uudelleen pettyä vie kyllä uskon koko hommaan :(

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan alien. Ei ole sunkaan tie helppo ollut!

Itsellä ei ole niin mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. viikonloppua odotellessa!
 
Mulla on tuntunut tuolla alakerrassa melko tuttua tuntemusta...menkkoja edeltäviä semmoisia...plääh ja pöh :mad:
Lauantaina ois se kp27/27...vielä tietysti on toivoa..
Edelliseen kiertoon erona on noitten viimeviikkoisten epämääräisten oireilujen lisäksi se että tissit ei ole milläskään..ei sitten yhtään kipeät.

Ja minä kun lupasin olla tarkkailematta itseäni...näköjään onnistuu ihan alitajuisestikin..|O
 
Täytyypi tunnustaa teille....kävin hakemassa jo pari raskaustestiä kaappiin odottelemaan :ashamed:. Kaikissa aiemmissa raskauksissa olen ollut autuaan tietämätön mistään ennenkuin menkat on ollut reilusti myöhässä ja nyt mä en malta millään odottaa, että pääsisin testaamaan! Ja olevinaan kaikenmaailman kipuja alavattalla. Mikä kyllä oikeasti on vähän erikoista sillä menkkakivut mulla aina repii reisiin ja menkkoihinkin on aikaa vielä hurumykket. Ja eihän siellä mitään edes vielä ole kiinnittynytkään eli täysin tuulesta temmattuja nämä oireet :). Miusta on tullut siis kärsimätön ja vainoharhainen vanhemmiten :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
suski28,kuulostaa kovin tutulta...kaikenlaisia oireita on eri kierroissa tuntunut,uskon kyllä että ovat olleet ihan todellisia,mutta johtuneet ihan vaan tästä luomuelämästä...että nipsuttaahan ne lähestyvät menkat alavatsaa :ashamed:

Mun täytyy alkaa keräilemään itseäni ja skarppaamaan kovasti,siskon synnytys alkaa olla ovella...tuntemukset kuulemma semmoiset että lähtö voi tulla milloin vaan.
Että sit kun tämä täti saa sen tuhisevan käärön syliinsä niin voi voi....ihan pelottaa mitä tunteita se herättääkään...:'( ja toisaalta :)

Näin viimeyönä unta että tein kaksi raskaustestiä,toinen oli nega ja toinen niin plussa kuin olla voi...jälkimmäinen oli semmoinen kuumemittarin näköinen kapistus :LOL:...kaksi elohopeavanaa vierekkäin...

Mutta jos siihen päästään että testata täytyy niin todennäköisesti se tapahtuu sunnuntaiaamuna..
 
Vielä piti tulla tänne tirskumaan semmoista asiaa kun mulle on viime aikoina tullut sähköpostiin paljon roskapostia..milloin mitäkin mainoksia..tänä aamuna siellä odotti joku laihdutusvalmistemainos otsikolla "Get a flatter belly" !...ja minä kun tahtoisin just sen pallomassun,en litteää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja suski28
*Pinkku* mä näin keväällä ennen yritystä tosi useasti unia raskaustesteistä :D. Ne oli aina positiivisia, mut mun reaktio oli joka vähän erilainen. Ja aamulla sitten harmitti, kun uni ei ollutkaan totta :/.

Siskollesi tsemppiä synnytykseen :).
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta, kyllä tämä taas tästä, kunhan selviää alkukierron ketutuksesta:)

Tinttu, kp:t saa olla ihan niin kuin olet laittanut, en itsekään enää pysy kärryillä missä mennään, kun tosiaan tiputtelee, lorahtelee, välillä ollaan saharassa ja sitten taas sademetsässä. Ja pidän peukkuja, ettei sun tartteiskaan heittää nyt kirvestä kaivoon, niin kauan on toivoa, kunnes hanat aukeaa ja jos aukeaa, niin uusi kierto = uusi mahdollisuus

Olen pikku hiljaa alkanut psyykata itseäni siihen suuntaan, että vaikka ei tärppäisikään, maailma ei kaadu. Mulla on jo kuitenkin nämä kaksi pikku nihilistiä ja jos kolmatta ei tule, niin sitten ei tule.

Peukkuja kaikille loppukiertolaisille, kun ei ole itsellä jännättävää, on kiva jännätä teidän muiden puolesta:)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Pinkku se sun pieni vuoto saattoi olla toki kiinnittymisvuotokin. Joillain tulee kun raskaus alkaa !! En halua herättää turhia toiveita, mut se mahdollisuus on..

Ja tervetuloa UUSI, mä jo unohdin nimen :LOL:
Pehmeä pää...

Täällä on täti poistunut. Tasan viikon vierailulla olikin ja ihan normimäärällä. Ihan kiva tutkailla kun se yksi visiitti jäi pois.

Olen yrittänyt miestä houkutella vkl kotiin, on vaan kuulemma kauheasti hommia!!
En ole suoraan viitsinyt sanoa, että sänkyyn ja mars, kiitos !! ;)
Vaikka mieli kyllä olis tehnyt. Toisaalta vois ajella "visiitille", mut yritäppä siinä houkutella toista pupuiluun jos se on rehkinyt ilman vapaita pari viikkoa..

Itse vaan haluaa antaa kropalle sen mahdollisuuden ja olishan se kiva päästä jännäilemään. (kahelia)

Mutta EXTRAKIVA jännäillä teidän kuulumisia.. Huh, tuleva vkl voi muuttaa paljon :heart:

Palailen taas ;)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza,sen verran höppänä olen ollut että olen hakenut juttuja tuosta kiinnittymisvuodostakin ja lueskellut niitä...ajankohtakin täsmäisi.
Mutta ihmeen tyynenä täällä kumminkin piinailen...toisaalta kiva että tuommoisia toiveita herättäviä oireita ilmaantuu mutta sitä korkeammaltahan sitä sit tippuu :ashamed:

Yks testi on jemmassa sunnuntaita varten,silloin on jo dpo15 jos täti ei paikalle kurvaa,että jotain pitäisi jo näkyä :rolleyes:

Että päivä kerrallaan mennään...mitenkäs ne mun jännäilykaverit..:confused:..mitkä fiilikset:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Muutaman kuukauden oon viel 35v. eli alaikäinen, mutta pääsiskö silti mukaan? :)

"Kuumetta" löytyy ja oireita kuviteltuja tai oikeiat läjäpäin.

Kierto on aika vakio 24-25 (muutaman kerran vuodessa 27-28), nyt dpo 10.
Viikonlopusta alakaen ollu kovat menkkamaiset kivut alavatsassa, ristiselkää särkeny melkein päivittäin, hieman etovaolo ja rinnat hieman arat ja "pitkät päällä" koko ajan.
Normaalisti ei oireita ennen menkkoja (ei edes rintojen arkuutta), vasta ekana vuotopäivänä vähän vihlontaa alavatsassa.

Toiveissa siis ensimmäinen lapsi ja aika hukassa näiden mahdollisten oireiden ja tuntemusten kanssa :confused:
 
Nyt tulee omaa napaa... ette usko! Mulla oli eilen illalla ihan järkyttävä turvotus mahassa, sellaista ei ole aiemmin ollut. Ja tänään dpo12, testasin äsken ja mitä siellä näkyikään: HAAMU :heart: Tuli ihan testiajan puitteissa ja selkeästi sen omalla silmällä näen, vaikka olenkin sitä nyt jo sata kertaa käynyt katsomassa, että onhan se varmasti edelleen siellä :LOL:

En saata uskoa :heart: Testaan lauantaina uudelleen ja toivon-toivon-toivon että se vahvistuu!
 
Kyllä tänne mukaan pääsee Mors_maikku,tervetuloa vaan =)

Jännäpäiviä elelet siis sinäkin,mulla tänään dpo12 :rolleyes:

Mullakin ollut oireita jonkin verran,just huomasin että sijoittuivat lähinnä päiville jolloin mahdollinen kiinnittyminen olisi voinut tapahtua (dpo5-8),sen jälkeen ollut tasaisempaa...eilen kyllä lenkkipolulla tulvahti hetkeksi hiton huono olo ja vatsaa puristi,piti ihan pysähtyä hetkeksi.Se meni nopeasti ohi ja niin minä taas juoksentelin...:D


Minäkin esikoista yrittämässä,pillereiden jälkeen kroppa palautui luomutilaan suht nopeasti ja kierrot rullaavat etiäpäin..kunpa se tärppi kävisi pian...on tää kumminkin melkoista jojoilua,pilvilinnoista alas mätkähdys sattuu :ashamed:...täällä porukka kumminkin kannustaa uuteen yritykseen,hienoja naisia :flower:
 
Voi IHANAA Selina76!!!! Sinä NIIN ansaitset tuon!
Voin jotenkin kuvitella miltä susta tuntuu..onnenkyyneleitä pukkaaPinkulle :heart:

Sinä sit uskalsit testata! Minä en vielä vaik samalla dpolla mennään...

Onnea isosti ja tarrasukkaa vino pino!!!
Vahvistukoon haamulainen!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja Selina76

Yhteistyössä