YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Väiliaikatietoja sen verran et tänään kp29/27 eikä tätiä näy...eilinen testi saattoi jotain pientä luvata testiajan puitteissa,muöhemmin kun tiirailin niin en enää nähnyt mitään...
Aikaisessa tosin testailin eli piinailu jatkuu...kurjaa jos kierto heittelehtii muuten vaan :ashamed:
Mitään tuntemuksia ei ole paitsi alaselkä kipuilee mut se ei ole uutta,on reistaillut jo pitkään.
Että töihin lähden tästä,siel ne hanat varmasti aukeaa.

Mors_maikku,aikaisessa säkin testailit,oottele muutama päivä ja kokeile uudestaan.Tiiän et ei ole helppoa mut nyt vaan täytyy yrittää malttaa...=)
 
Miltsu et sie yksin jää. Meillä meni vkl ihan persiilleen. En päässyt pupuilemaan millään. Äijällä hommia liikaa.. ;(
Sylettää kuin pientä oravaa. alavatsa juili niin mukavasti ja "limat" oli eilenkin vielä niin makoisat,tä olis ollut tarvetta päästä SELKÄÄN ;)

No, ens kuussa sit uusi yritys. Aika ärsyttävää tämmöinen !!!! Vielä tänään toki olis mahdollista, mut ....

Onnea Pinkku:heart:
Onnea Selina


Mie lähen shoppailemaan vit...ksen pois!
Tää on kuin tädin tulo..
 
Selina, paljon onnea!

Pinkku, voi, pidän peukkuja ja varpaita, että nyt sieltä se ansaittu plussa tupsahtaa!

Zuza, mä niin tiedän tuon tunteen, ärsyttää kympillä, kun kuukaudessa on ne pari-kolme otollista päivää, ja jos niitä ei sit pääse hyödyntämään

ON: mulla oli tod.näk. ovis vkl:na, en siis tikuttanut, mut melkoista juilintaa oli pe, la ja eilenkin. "Jalkaväki" sai liikekannallepanon la ja eilen, katsotaan parin viikon päästä, saavuttivatko kriisipesäkkeen ajoissa:D

Peukkuja kaikille muillekin piinailijoille ja plussan metsästäjille!
 
Onnea plussasta Selina, hieno juttu! :)

Tsemppiä jännäilijöille ja peitonheiluttelijoille :) Itse kyllä miellän kaikki mahdolliset välipäivät turhauttavimmiksi kun ei voi kuin odottaa... Tsemppiä siis eniten juuri siinä tilanteessa oleville! Kiitos myös tervetulotoivotuksista, olen valitettavan laiska kirjoittaja vaikka seuraan taustalta kyllä ahkerasti. Hengessä kyllä mukana kaikkien tilanteessa :)

ON: Täällä mojovat ovislimat havaittu. Ovistestit hieman hämää, tummin viiva tuli eilen vaikkakin ei ollut mielestäni tasavahva kontrollin kanssa. Tämän aamuinen taas haaleampi. Aiemmin vahva plussa ovistestissä ollut kaksikin päivää joten kummallinen kierto tällä kertaa... Näin vahvat limatkin harvinaista. Tuikkii kyllä mojovasti oikealle puolelle ja alavatsa on kipeä joten ovisoireita reilusti. Hyödynnettykin on. Keskiviikkona siis julkisen lääkäriaika jota olen odotellukin jo kärsimättömästi, katsotaan tuleeko sieltä mitään uutta :I En enää oikein osaa iloita raskaustestien plussistakaan näiden km:jen takia, huonosit on käynyt jo liian monasti. Turhauttavaa touhua. Onko teillä kellään muilla minkäälaista lääkitystä/hoitoa päällä? Itsellä tosiaankin pistoshoidot olleet yrityksessä keväällä 3 kierron ajan eikä suurempi hyötyjä kohdun ohueen limakalvoon. Samoin syön vitamiineja ja disperin 50mg päivittäin. Mielenkiinnolla odotan ehdottaako lääkäri samalla tiellä jatkoa vai mennäänkö järeämpiin hoitoihin ja mitähän ne voisi olla. Hedelmöittyminen selvästikin onnistuu, kesken vaan tuppaavat menemään ennemmin tai myöhemmin... Liekkö siis koeputki- tms. mitään hyötyä. No sen näkee sitten keskiviikkona. Kärsimätön mielenlaatu ei ole kyllä vahvuus tässä tilanteessa, tekis mieli vaan kiroilla ja raivota, mutta eipä sekään helpota kuin hetkeksi!
 
Voi miltsu76,et sinä yksin jää,minä olen sun seuranasi!
Tuhruttelu alkoi,punastakin seassa että eiköhän tää ollu tässä...

Kirvestä en kaivoon viskaa,ainoastaan noi halvat testit sinne lähetän ja aika hiton vauhdikkaasti..ihan turhia viivanaavistuksia antavat...ei ois pitänyt tehdä ollenkaan :kieh:

Nyt se on todistettu että kaikenlaista oireilua sitä voikin kierrossa olla,eikä olleet kuviteltuja.Tästä edespäin en niistä välitä.

Seuraavat tärppipäivät on jo valmiiksi katsottu,osuvat onneksi viikonloppuun..on ainakin se ilonaihe =)

Iso kiitos mukana jännäilystä...jatkoa seuraa....

Pudotus ja paha mieli oli taas kova mut nyt muutaman tunnin jälkeen olen taas intoa täynnä kuin ilmapallo :LOL:
..eihän tässä voi kun yrittää uudestaan,uudestaan...

Eli Pinkulle Kp1/27-28
 
Viimeksi muokattu:
Upeita uutisia Selina76! Onnea tuhannesti! Vau!

*Pinkku*, miltsu76 ja tinttu76: Pahoittelut tädistä! Ens kierto on pakko olla teidän.

Tervetuloa Mors_maikku! Aikaisessa testailit... Kuten *Pinkku* jo sanoikin muutaman päivän päästä uudestaan testiä kehiin...

Tervetuloa myös alien_1! Toivotaan hyviä uutisia lekurista keskiviikkona. Itselläni ei ole mitään lääkitystä. Yksi keskenmeno maaliskuun lopussa takana.

ON: On palattu "sorvin" ääreen ja varmasti tulee täällä taas enemmän loman jälkeen pyörittyä. Menossa kp 28, taitaa siis tulla pidempi kierto... Keskiviikkona testaan jos täti ei rynnistä sitä ennen paikalle. Rinnat kyllä vähän vihlovat ja alamahassa paineen tuntua, mutta en vielä halua innostua, vaikka aika lupaavalta tuntuukin. Pudotus tulee jo muutenkin NIIN korkeelta...
 
Voi pah ja pöh Pinkku, mut oon iloinen et saan sun kanssa yhdessä jännäillä edelleen=)

ON: päätettiin miehen kanssa ottaa iisisti siihen meidän hormoonoklinikka päivään asti vaik yhdet ovikset on kyl ennen sitä:p.
Ens viikolla pitäs puuhailla mutta kummityttö meillä hoidossa koko viikon niin ei oo sit stressiä keretäänkö ovistella ja puuhailla;)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku* ja Milk@
Pöh! Ilmottaudun seuraavaan kiertoon, kp 1 ja yk 6 saa merkata tälle päivälle : /. Miten sitä osaisi olla ennenaikaisesti herättelemättä toiveita... alitajunta vain kuiskailee entä jos, entä jos... Ei kai tässä auta kuin siirtää katsetta kohti tulevaa kiertoa ja olla lataamatta mitään paineita..., pöh! helpommin sanottu ku tehty!
 
Täälläkin suurin ärsytys mennyt menojaan. Intoa puhkuen, kuin sotaan valmistautuen, suunnittelen jo ens kuuta. Saa mies kyytiä, oli töitä tai ei :LOL:

Voi Pinkku, tsemppiä uuteen kiertoon. Mä olin jo varma että pääset siirtymään odottavien puolelle !!

Täälläkään ei mitään lääkityksiä, ei km. Ja muutenkin ihan "luomuna" ilman ovistestejä yritetään ALOITTAA tää yritys..

Plussatuulia nyt joka suuntaan puhallellaan, ainakin toi ulkona oleva tuuli olis meidän puolella ;)
 
Tiistai 23.7.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Mors_maikku.......34..............x/24-25.............?..................1
Alien_1..............37..............12/28..................?.................2
Suski28..............35.............24/24-37..............1................4
Zuza....................35...........16/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........2/27-28 .................7.................1
Carolina30+..........36...........20/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........29/30-38...........8................2
miltsu76...............37...........5/26-28.............9................2
tinttu76................37...........4/32-36.............8................1
Emppis.................37...........1/25-29........... 6................1
Ollakovai...?..........38...........9/26-28..............5................3
Worf....................35.............1/28..............8...............1-2








DPO

Mors_maikku......dpo 15
Suski28.............dpo 9




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Onnea matkaan Selina76 :heart:.

Mulla on tässä taas todennäköisesti monen viikon ovisodotus edessä eli en tiedä kuinka aktiivisesti käyn täällä. (Piinailemaan pääsen ehkä joskus elokuun lopussa.) Varmasti silloin tällöin, mutta muutkin voivat halutessaan kyllä päivitellä listaa =). Nyt tää lähtee ostamaan sitruspuserrinta, että saan "oikeaa" greippimehua, enkä sitä Valion toimimatonta verigreippimehua. Kaikkea sitä tekee, että tästä jotain tulisi...:D
 
Tänään pärähtikin ovistestiin plussa eli ovis sitten ilmeisesti huomenna. Toivottavasti lääkäri huomenna ultraa niin nähdään samalla kohdun limakalvon paksuus, se on oviksen aikaan paksuimmillaan. 10mm on kai optimi, itse en ole päässyt kevään aikana 6mm. Täällä hieman taisteluväsymystä joten en ole syönyt kuin perusvitamiinit ja disperiinin. Olen kokeillut aiemmin napsia vaiksunmitä limakalvoa paksuuntelemaan mutta ei ole auttanut helokkiöljyt, vehnäalkioöljyt tai kalanmaksaöljyt, oikeista pistettävistä lääkkeistä (gonal-f, menopur) puhumattakaan. Itse tykkään Rybb and Deckerssin greippimehusta mutta tässä kierrossa ei ole tullut sitäkään lipiteltyä, ollaan oltu alkukierron aikana reissussa. Syö naista tämä pettymyksien sarja ja kai sitä on tullut tappiomielialan annettua ottaa valta... Tai sitten painettua pahin paine taustalle vaikka kyllä se sieltä päivittäin nostaa päätään. Hieman hermostuttaa olenko laittanut liikaa toivoja huomiselle lääkärille, tuskinpa sieltä osataan sen isompia ihmeitä antaa kuin yksityinenkään. Sen näkee sitten.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, on se vaan rankkaa.
 
Voi harmitus *pinkku*! Jospa siellä jotain kiinnittäytymisyritystä on ollut kun testikin näytti jotain ja kiertokin pitkittyi.

O.N.Kiitos kaikille onnittelijoille! Käyn täällä jatkossakin aina kurkkimassa teidän kuulumisia, jotka mun kanssa yhtä aikaa kuumeilitte. Plussatuulia puuhkun pinoon!!
 
Tinttu mäkin ostin eilen uuden sitruspuristimen:D..en kyllå ajatellu greippiä sillä mutta muks ei kun tykkään greipin mausta:p.

Ei lääkityksiä tääl ainakaan viel mut saa nähdä tuleeko jotain k ollaaa siel hk käyty:D
 
Paljon paljon onnea Selina76,on se hienoa et sulla tärppäsi :heart:

Tunteet ovat olleet kovin ristiriitaisia,riippuu siitä miltä kantilta tätä touhua tarkastelee...välillä on mieli synkkä mut nyt taas melko malttamaton olo seuraavaa ovista ajatellen :p

Tänään varmaan viimeinen tätipäivä,eipä ole tarvinnut särkylääkettäkään vaikka Panadolit valmiina kaapissa..pitäisköhän sitä greippimehuakin hankkia...eipä se ota jos ei annakaan,kaikki konstit käyttöön vaan ;)

Worf,kurjaa tuo kierron heittelehtiminen :mad:

Nyt mä ainakin tiedän et muutama päivä oviksen jälkeen mulle vaan tulee maha kipeäksi ja aaltoilevaa huonoa oloa,kuuluu siis kiertoon=ei tarkoita mitään.

Perjantaina viimeinen työpäivä,alkaa LOMA!
 
Viimeksi muokattu:
Pöh, kroppa on sekaisin kuin seinäkello. Vklna oli sellaiset fiilikset vatsassa, että o-hetki on päällä, ja sen mukaan toimittiin. Ma oli ihan oireeton, mut eilen taas melkoiset alavatsakivut ja kivistää vieläkin, joten tänä aamuna piti hätäpäissään vielä miestä kiusata -ja mun ei tässä kierrossa pitänyt stressata:whistle: Miten pitkään teidän muiden o-kipuilu kestää? Tekis mieli jo käydä lääkärissä, kun kaikki systeemit tosiaan ihan sekaisin, mut en viitti edes soittaa, kun aikaa ei sais kuitenkaan:|

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, tää on välillä ihan hanurista, kun sitä kuitenkin aina loppuun asti toivoo, et se tärppi olis käynyt ja kun hanat sit kuitenkin aukeaa, niin kyllä ärsyttääketuttaamasentaasuututtaa.

Hitsi, mäkin kyllä ostan nyt tota greippimehua, jos se auttais. Nyt jos alkaa sitä litkimään, niin ehtii kai jo seuraavaan kiertoon vaikuttamaan.

Pinkulle hyvää lomaa, itsellä vielä tää ja ensi vko lomaa ja sit takaisin sorvin ääreen -ai että kiinnostaa ihan kympillä:LOL:

Ja tervetuloa Mors-maikku ja alien, en varmaan ole aikaisemmin muistanut toivottaa
 
Oon malttanu mieleni ja ollu nyt testailematta, jos täti ei tänään tuu niin huomenna aamulla testaan..Yhtään ei kyllä ole menkkamainen olo. Aamulla just tajusin et se joka kuukausi ilmestyvä naaman koriste on jääny tulematta =)


Vedin ihan hirveet itkupotkuraivarit miehelle maanantaina (oli ostanu väärää mehua kaupasta):D hetken jo aattelin et koko köriläs pihalle ja toivottavasti täti tulee...:O
nyt on aivan toiset aatokset..

Kaikille lomalaisille mukavaa lomaa ja meille kaikille paljon ++++
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Moikka kaikille!

*Pinkku* iso :hug:

ON: Tullut taalla reissun paalla testattua halppis testeilla jo varmaan miljoona testia (£1/2kpl liuskatesteja) ja kaikkiin ilmestyy samantien toinen viiva, haalea, mutta selvasti erotettavissa oleva. Mut musta tuntuu, etta ne ei vahvistu ollenkaan. Taman aamuinen oli ehka hieman hieman hieman tummenpi kuin eilinen, mut hermoja raastaa tama. Tiedan ettei passais testata mutku noi testit oli niiiin halpoja :D. Voiko olla etta noi herkat halppisliuskat ei vaan vahvenis? Vai oisko kyseessa sit kemiallinen? Toisaalta ma olen noista viivoista jo tosi onnellinen vaikka tasta ei viela vauvaa tulisikaan. Tiedanpahan ettei mun parasta ennen paivays ole viela mennyt :D.

Mut nyt tadin kohtaamille halit ja onnea seuraavaan kiertoon! Piinailijoille plussa onnea! Ma ilmoittelen omat kuulumiset myohemmin.
 
Tohtorilla käyty. Tämä oli joku "kartoituskäynti", lääkäri oli nuori mutta ihan varmaotteinen vaikka ei erikoistunut tälle alueelle. Iso kasa verikokeita määrättiin ja niiden tulosten myötä katsotaan jatkoa. Papankin otti. Tämä lääkäri sitten laittaa eteenpäin gynepuolelle hoitoihin jos on tarvis. Kokeiden joukossa oli myös hyytymistekijät ja niissä kestää suht pitkään (pari kuukautta) joten vartomiseks menee taas. Kovasti hän kuitenkin tsemppasi ja kiva oli kuulla et kolmenkin km:n jälkeen seuraavan raskauden onnistumisprosentit on 60-80. Nyt on ollut fiilis ettei mikään raskaus jatku vaikka plussaisinkin. Foolihappolisää suositteli 1mg/pv. Ultrattiin mutta laite oli joku ikivanha ja lääkärikin sanoi ettei ole sen alan asiantuntija, joten limakalvot jäi mittaamatta. Tuskinpa siellä isompia muutoksia tässä välissä on tullut. Nyt vaan jatketaan yritystä ja tsekataan kokeiden tulokset ja hingutaan sitten jatkotutkimuksiin/hoitoihin. Eihän noista kokeista yleensä syytä keskenmenoille löydy mutta onpahan nekin sitten katsottu.
 
miltsu76,mullakin oli kolmen päivän menkat ja ihan kivuttomat...tässä sitä jo mennään kp4 uutta mahdollisuutta kohti.
Saattaapi pukata stressin päälle tälle kierrolle..kun pitäisipitäisipitäisi onnistua....:O

Ollakovai...?,mulla ovis kipuilee melkein viikon päivät...niitä nippailuja viime kierrossakin luulin jo joksikin muuksi :rolleyes: minä höpsö....

Mietin tässä että tilaisko ovistikkuja vai ei....jos nyt luottaisi vaan kalenteriin ja tuntemuksiin...
 

Yhteistyössä