YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Kyllä siitä hyvä mieli tulee kun kuulee jonkun plussanneen =)
Tuo on kovin epäreilua miten toiset joutuu yrittämään pitkään eikä välttämättä sittenkään onnistu...mutta eihän sille mitään voi.Onneksi nykyään on noita keinoja millä asiaa voidaan auttaa ,niinkuin Milk@lla =) kävi.

Olen ihmetellyt tätä rauhallisuutta tässä "piinaillessa"..on jollakin tapaa sellainen TJOTtailu-fiilis..
Tänne on kumminkin kiva kirjoittaa,vähän niinkuin päiväkirjaa..ero viime kiertoon etten kuulostele kroppaa yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Milk@
Kauhian jännät paikat teillä. Mulla ei ollut ed mikään kiire tehdä testiä. Ja raskaanahan olin, turhaan tein kyllä negatiivisia ... Toivottavasti siis alitajunta antaa rauhan raskautuessa ;)

Vai niin se greippimehu toimii..
Ei varmaan tartte sit juoda, vaikka hyväähän geippi on.
Mulla kyllä tulee oviksen aikaan "limaisa" olo.Erittäin. Sitä vaan en ole koskaan miettinyt, tuleeko ne limat siinä vaiheessa kun ovulaatio on tapahtunut jo vai ennen..

En tosissani ole moisia koskaan miettinyt. Sitä tuli puuhasteltua viikon verran aina "pankkiin" varmuudeksi. (sillon vuosia sitten kun tosissaan yritti)

Nyt sitten hiukan enempi mietinnässä kaikki. Kai mä rupean metsästämään uudestaan tietoa netistä kunhan saan aikaa ja rauhaa siihen ;)

Plussatuulia kaikille !! Tää painuu taas maate ja pyörittelemään asioita päässään..
 
Zuza,niin paljon on tullut lueskeltua kokemuksia tuosta liian aikaisin testaamisesta..kun tosiaan raskaushormonin nousu on niin yksilöllistä,toisilla hyvinkin näyttää jo aikaisin ja toisilla ei vaikka olisikin raskaana.

Itse olen tositosi testikammoinen,tässä yritellessä ainoastaan yhden kerran ollut menkat myöhässä (5 pv) ja silloin uskaltauduin testaamaan...no,tuo oli se eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen,siks venyi....silloin oli roppakaupalla oireita ja olin ihan varma et on tärpännyt..
Jälkeenpäin sitten sain selville että hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen aiheuttaa ne oireet...mistäpä sitä ensikertalainen olisi arvannut.

Tätä en nyt edes luule raskausoireeksi mut olen ihmetellyt et miks joka aamu vatsa on löysällä,enemmän tai vähemmän :confused:
Mulla on kyllä laktoosi-intoleranssi mut osaan elää sen kanssa..olisinkohan nyt herkistynyt jollekin muulle ruoka-aineelle...toivottavasti en ainakaan viljoille...rrrrakastan ruisleipää...:heart:

Mitenköhän se tinttu76 ? Minä niin puhkun ja puhisen plussaa sulle :popcorn:
 
..minä en ala tätä :kieh:

Kroppa elelee taas ihan omiaan...alavatsalla menkkaolot ja samanaikaisesti jotain "tissituntemuksia"..

Mieli on ollut NIIN tyyni tähän asti *ärrinmurrin*..

Menen pihalle touhuamaan,jospa saisi muuta ajateltavaa..kiroaisi vaikka kotilot jotka tulevat rouskuttamaan kuunliljojen lehtiin reikiä!
 
Torstai 11.7.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Suski28..............35.............12/24-37..............1................4
Zuza....................35...........4/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........18/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........8/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........17/30-38...........8................2
Selina76...............37...........18/24-26.............6................2
miltsu76...............37...........19/26-28.............8................2
tinttu76................37...........32/32-36.............7................1
Emppis.................37...........16/25-29........... 5................1
Ollakovai...?..........38...........28/26-28..............4................3
Worf....................35.............11/28..............7...............1-2








DPO

Pinkku...............dpo 5
Selina76............dpo 5




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia vaan puhalluksista *Pinkku* :D. Ei täällä kuulu sen kummempaa. Alavatsa on turvoksissa ja etumusta kipeä, mutta niin ne on aina olleet loppukierrosta. Vähän närästää, mutta se taitaa johtua eilisestä grilliruuasta, jota tuli tietenkin syötyä ihan liikaa. Ovis oli niin myöhään, että täti voisi tulla ehkä tiistaina tai keskiviikkona, eli on tässä vielä useampi päivä odotettava :popcorn:.
 
Täällähän saa kohta ruveta jännittämään tintun puolesta :) Mikäs tilanne Ollakovai..lla on?

O.N. oon ollut tajuttoman väsynyt pari päivää ja viime yönä heräsin pahoinvointiin, joka ei mennyt ohi kuin vasta aamulla. Aiemmin ei ole tällaista ollut, joten taas herättelin toiveet korkealle.. En ikinä opi :headwall:
 
Selina76,en opi kai minäkään..tänään ollut kaiken päivää maha oudolla tavalla kipeä ja ihan ällö olo..
No,toisaalta ihan hirveästi en ole kuvitellut mitään..lähinnä miettinyt että olenko syönyt jotain väärää/pilaantunutta :O

Eilen iltasella oli semmoista huonon olon aaltoilua joka alkoi yläpäästä ja loppui tuonne alavatsaan.Mutta varmaankin kuuluu tähän kierron vaiheeseen...tää luomuelämä on tämmöistä.

Että melko tyynenä minä täällä viikonlopun viettoa suunnittelen,saunalla ajattelin aloittaa ja kai sen yhden kylmän oluen voi ottaa juomaksi.Toisaalta;taidan kipaista kaupasta ykkösoluen,varmuudeksi :p

Mukavata viikonvaihdetta :flower:
 
Kylläpä pitää kiirettä näin lomalla =D. No onneksi petipuuhia ehtii harrastamaan ;). Mulla on nippaillut mahaa jo kolme päivää, välillä enemmän välillä vähemmän. Jospa se ovis sieltä pian tulis niin pääsis jännäämään =)

Muille jännäilijöille plussa puhureita ja ihanata viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
No nyt oon sit kehitelly mukavasti oireita:p. Nännit edelleen tosi arat, kamala väsymys(kahdet tirsat päiväl ja silti nukahdan hyvin yöksi), vessassa juoksen koko ajan ja etova olo kun piti nukkumaan mennä nyt yöllä..

Nännit kyl enempi tai vähempi kipeet aina ennen menkkoja, väsy voi johtua ihan kuumasta ja mulla kun on se kilppari vajis niin se väsy lyö päälle välil vaik lääkitys kohdillaan, oon ehkä juonnu enemmän kun ollu kuuma ja eilen illal oli joku naposteluvimma ja oli meil vähän nami iltakin:p

Koetan pysyä maan pinnalla ettei tipahdeta taas kovaa alas:headwall:
 
miltsu76 kyllä nuo kovasti kuullostaa juur sille... Peukutan täällä kyllä kovasti sun puolesta !!
Tädin visiitti alkaa loppumaan ja muutenkin kaikenmaailman juoksut joka suuntaan. Pääsee pitkästä aikaa lueskelemaan kaikkea netistä :)

Ystävä ilmoitti toissapäivänä, että he on yrittäneet puolisen vuotta raskautua. Tuli ihan puun takaa, mut sit yhdessä juoruttiin ovulaatioista ym. Nauratti oikein, et eikö meillä muuta puhuttavaa ollutkaan. Sovittiin, että nähdään nyt vkl kahvin merkeissä ja päästään oikein fiilistelemään !!

Ollaan me naiset niin ihkuja olentoja :heart:

Plussatuulia kaikille ihan hirrrrrmuisen paljon ja muistetaan nauttia samalla näistä upeista ilmoista !!
 
Mulla on jo kolmatta päivää maha kipeä...ei niinkuin menkkakipuja eikä sellasta "mahatautikipuakaan"..ja huonon olon häivähdyksiä tänäänkin ilmassa.
Silti olen jonkin verran tappiomielialalla...ehkä suojellakseni itseäni en uskalla kuvitella tai toivoa mitään.

Tosi kiva Zuza että "löysit" juttukaverin vauvakuumeiluun,se on iso juttu että voi jakaa kokemuksia ihan livenä =)

Mulla ei oikein ole ketään,tai voisi ollakin mut en ole saanut aikaiseksi avautua asiasta kellekään.Siksi tää pino on mulle tärkeä juttu.

Että isot kiitokset tähän väliin kaikille..tästä on hyvä jatkaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Iltaa vielä, mä olen melko varma, että ovis on ollut tänä aamuna tai päivällä, aamulämmöissä oli notkahdus, normi 36,8 oli pudonnut 36,2 ja nyt illalla lämpö oli jo noussut 37,3, mikä yleensä merkkaa ovulaation menneen, näin siis ainakin minulla :). Olen näitä lämpöjä mittaillut ihan huvikseni koko kevään ajan :D

Ensimmäistä kertaa kun täällä kirjoittelen ja päiviä laskiskelen niin onko mulla nyt sitten dpo 0? Kiitos jos joku selventäis :)
 
Sunnuntai 14.7.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Suski28..............35.............15/24-37..............1................4
Zuza....................35...........7/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........21/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........11/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........20/30-38...........8................2
Selina76...............37...........21/24-26.............6................2
miltsu76...............37...........22/26-28.............8................2
tinttu76................37...........35/32-36.............7................1
Emppis.................37...........19/25-29........... 5................1
Ollakovai...?..........38...........31/26-28..............4................3
Worf....................35.............14/28..............7...............1-2








DPO

Pinkku...............dpo 8
Selina76............dpo 8
Suski28.............dpo 1




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Voi voi näitä oireita:|. Vaikka just käynny veskissä niin taas tuntuu rakko täydeltä..ja söin rahkaa iltapalaksi kymnenen aikaan ja nyt kaamee nälkää..odotan tätiä tulevaksi perjantaina ja ihan hirvittää se pettymys jos ja kun ne tulee:headwall:
 
..täällä samat fiilikset miltsu76...melkein 3 päivää kestäneet huono olo vatsakivut ovat helpottaneet..torstaista lauantai-iltaan sitä kesti..eli dpo 5-7..
Varmaan jotain mahatautia vaan,en uskalla edes toivoa muuta.

Se jäi mieltäni askarruttamaan kun eilen tuli vähän rusehtavaa vuotoa eikä mulla ole ikinä koskaan ollut mitään välivuotoja.Ei pillereiden kanssa eikä luomuna.
Mielessä kävi että olisiko joku tulehdus,jospa ne kivut liittyivät siihen :confused:..mutta mitä se voisi olla ja menisikö se sit itsekseen ohi kun ei enää koske minnekään :confused:

No,oli miten oli,lauantaina olisi tätipäivä jos niikseen on.
Meillä on just silloin yksille synttäreille meno ja eipä ole juhlafiilis jos hanat aukeaa.
Joutuu s-tana ihan täysillä skarppaamaan kun tiedän että mieli tekisi vain käpertyä peiton alle ja parkua päällimmäinen tuska pois :ashamed:

Että samassa veneessä ollaan miltsu76,koitetaan jaksaa,kävi miten kävi :)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Tule Selina76 veneeseen vaan =)

Kyllähän se mahdollinen pettymys pelottaa.
Mulle tuntuu tää kierto olevan jotenkin semmoinen että jos nyt ei tärppää niin tärppääkö sit koskaan.Puoli vuotta kumminkin ilman ehkäisyä oltu...
...eihän se toisaalta ole vielä mitään mutta pistää miettimään :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Kiitos Pinkku js Selina:heart:. Näin viel untakin et sain hymynaaman testiin, ihan outo testi oli:p. Mut me mennään miehen kaa tallinnaan to-pe hotelliin ihan yöks:heart: jospa se pitäs ajatukset poissa ikävistä jutuista niin kauan kunnes täti tuleee...:hug: teille kanssa veneilijöille
 
Joo ja meil yhdeksän kk kohta yritystä takana eli kyl mietityttää..mut me mennää elokuun alussa sinne julkiselle puolelle tutkimuksiin ja sekin jännittää sikana et mitä löytyy ja pystytäänkö meitä auttaa:kieh:
 
miltsu76,jospa teille löytyisi apua ja kävisi niin kivasti kuin Milk@lle...toki toivon että mitään vikaa ei löytyisi mutta jos löytyy niin on myös keinoja auttaa asiaa =)
Sitä en tiedä missä vaiheessa me lähdetään apua hakemaan...kun meien ongelma on lähinnä niissä kerpeleen suorituspaineissa jotka iskee tietysti just silloin kun olisi tärppipäivät...minusta varmaan näkyy päälle päin että on ovis...:LOL:
Ja mitäköhän apua siihen sitten voi olla...
Nytkin vkonloppuna oli niiiiiiiin romanttista...väärään aikaan vaan :ashamed:
 

Yhteistyössä