YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Sunnuntai 7.7.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Suski28..............35.............8/24-37..............1................4
Zuza....................35...........x/28..................0.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........14/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........4/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........13/30-38...........8................2
Selina76...............37...........14/24-26.............6................2
miltsu76...............37...........15/26-28.............8................2
tinttu76................37...........28/32-36.............7................1
Emppis.................37...........12/25-29........... 5................1
Ollakovai...?..........38...........24/26-28..............4................3
Worf....................35.............7/28..............7...............1-2








DPO

Pinkku...............dpo 1
Selina76............dpo 1




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Ihanaa kun aurinko paistaa ja voi kitkeä rikkaruohoja koko päivän sortseissa :D. Oviksesta alkaa olla viikko, joten mielenkiinnolla odotan mitä mun kroppa nyt keksii. Tähän mennessä se on melkein joka kierrolle keksinyt jotain uutta, joten luusisi, että alkaa jo uudet oireet loppua...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
tinttu76,kyllä varmaan jotakin oireita ilmaantuu...:rolleyes:..ja oli ne sit mitä hyvänsä niin raskausoireita ovat tietysti...silleen meillä kroppa toimii :LOL:

Mulla siis tuntemusten mukaan oli ovis lauantaina ja puuhastelua oli perjantaina aamuyöllä kun terassikierrokselta kotiuduttiin...toivottavasti riitti,perjantaina oli nimittäin kaamea krapula ettei pystynyt edes ajatella ja lauantai meni hääreissulla..olin kyllä suunnitellut miehen kellistystä vielä toistamiseen mut en tiiä mikä iski,ei huvittanutkaan yhtään :confused:

Noista krapuloista sen verran et onko teilläkin vanhemmiten muuttuneet paljon pahemmiksi kuin joskus nuorempana? Mulla on tosiaan jos joskus enemmin ottaa niin menee kaksi päivää toipuessa takaisin normaaliolotilaan...

Mut en silti kadu tuota illanviettoa,kesällä pitää ainakin kerran lähteä polkupyörällä kiertämään paikalliset terassit...silleen huolella :p

Eli jos nyt vaikka sattuisi tärppäämään niin kyllä siinä "nenä valkenee" piiiiitkällä nollalinjalla :D

Mukavaa uutta viikkoa kaikille :flower:


Ja jälkihuomautuksena vielä....jos siis ne mun miehen "vintiöt" ovat pyristelleet 1,5 vuorokautta hengissä niin kaikki on mahdollista..onhan?????
 
Viimeksi muokattu:
*Pinkku* hyvät on tsäänssit :D

Itse meinasin tänään fillaroida keskustaan ja hakea apteekista jotain vitamiinin tynkää/foolihappoa ja kaupasta greippimehua. Eilen näitä keskusteluja selaillessa tuli palautettua mieleen greippimehun ihmeellinen vaikutus :D. Muistan, että nuorimmaista kuumeillessa käytin sitä ja limat oli tosi selkeät ja silloin tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, mutta ikääkin oli kuusi vuotta vähemmän silloin :/
 
...ja semmoista vielä että olen nyt semmoisissa fiiliksissä että jos nyt ei tärppää vaikka kaikki on natsannut kohdilleen niin tästä taitaa tulla vaikeeta...kirves ei ole vielä lähelläkään kaivoa mutta jollakin tapaa pelottaa :ashamed:
 
*Pinkku* älä tosiaankaan heitä kirvestä kaivoon, joskus vaikka kaikki osuisi justiinsa kohdilleen niin raskaus ei vain ala, mutta kovasti täällä peukutan ja plussatuulia puhaltelen sinne päin :). Ja onhan se yrittäminenkin ihan kivaa ;). Ymmärrän kyllä, jos pitkään on jo yrittänyt, että pelko alkaa hiipiä, mutta pysy positiivisena :hug:

Olisi kiva kokeilla tuota punkkua, mut mä saan jo lasillisesta kovan päänsäryn, joten passaan sen kokonaan. Mutta siis lukenut olen minäkin, että se olisi ihan hyvästä :). Greippimehua lähti kaupasta mukaan kolme litraa, jos niillä pääsis alkuun :D. Apteekista en sitten ostanutkaan mitään. Ennen lähtöä googletin sitä foolihappo juttua ja totesin, että mä syön niin paljon vihanneksia ja täysjyväleipää, että en usko ainakaan pahasta puutteesta kärsiväni. Ja se olisi pitänäyt aloittaa jo kolme kuukautta sitten?? No mut tämä kierto näillä eväillä :D
 
suski28,tämä fiilisten laidasta laitaan heittelehtiminen on ihan tuttua...varsinkin näin piinapäivinä.
Nyt tiedän kuitenkin että jokainen vatsannippailu,huono olo jne ei välttämättä tarkoitakaan mitään,ainakaan raskautta..edellisissä kierroissa olen ollut ihan täpinöissäni erilaisista tuntemuksista..minä hupsu :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Joo kyll tissit tai siis nännit ihan törkeen kipeet ollu perjantaista..saas nyt taas nähdä tärppäskö vai ei:p..

Juu kanunat kestää kaks päivää ainaski vaik olis juonnu vaan kaks pulloo vaik olutta tai lonkeroo..en tiiä onko vaan ikä vai onko kilpparin vajaatoiminnalla osuutta asiaan myös..:)

Hyvää alkanutta viikkoa kamut! :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Täti tuli VIHDOIN kylään ;)'
Eilen jo pettyneenä mietin, jääkö taas välistä ja tänäänkin vasta illallaalkoi. Ihan hämärää kun aina aamusta alkaa kun vessaan pääsee. MUTTA, tästä se alkaa !!

Mitenkäs toi greippimehu? Pitääkö sitä juoda päivittäin vai lähellä ovista tms. ??
Minäkin siitä jotain kuullut, mutta een tarkemmin.

Täällähän on pian jännät paikat toisilla ;)

Mulla kierto oli siis 29
Nyt unille tyytyväisenä, suunnittelemaan "tähtäyshetkiä" parin vk sisään !!
Ainakin viimeksi h-hetki oli 11pv tädin tulosta ja siitä raskauduin. Eli vissiin aika ajoissa tulee ovis?!!
 
  • Tykkää
Reactions: suski28 ja *Pinkku*
Zuza,käsittääkseni greippimehua olisi syytä lipitellä kuukautisista ovulaatioon saakka...itse en ole kokeillut,tykkään siitä kyllä joten voisihan sen ottaa ihan tavaksi läpi kierron,ei varmaan haittaakaan ole..=)
Googlaamalla varmasti löytyy tietoa/kokemuksia.

Ja kiva että se täti tuli,Zuza =)...ei muuta kuin tähtäilemään sitten kun aika on oikea :p

Itsellä dpo3 ja ihme rauhallinen olo,en edes viitsi surffailla ja lueskella mitään oirelistoja,viime kierto siis opetti jotain.Vielä eilen oli ihme limaiset olot,mietinkin että olenko nyt pysynyt laskuissa mukana mutta kai ne tikut jotain tiesi ja olihan lauantaina selvät ovisolot..

miltsu76,puhkuttelen plussaa sinnepäin...terveisin piinailukaveri :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Kiva kuulla Kolibrinkukka että kaikki on hyvin =)

Aika totisesti menee nopeasti...tässä nämä kierrot pyörii jännäpäivineen ja pettymyksineen..täytyyhän tämän joskus tuottaa tulosta,jos ei niin sit on varmaan tarkoitettu niin.Mutta olen vielä luottavainen,puoli vuotta olen kuitenkin vasta kuumeillut..
Väkisinkin sitä miettii että jos tuo pupuilupuoli olisi aktiivisempaa niin missä sitä jo oltaiskaan...mut minkäs teet,rakkaani on stressaaja ja jos paineet kasautuu niin ne kasautuu.En silti häntä vaihtaisi ikuna päivänä :heart:

Ootko miltsu76 jo mitä oireita kehitellyt niiden nännien lisäksi :rolleyes: ?
 
Tiistai 9.7.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Suski28..............35.............10/24-37..............1................4
Zuza....................35...........2/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........16/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........6/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........15/30-38...........8................2
Selina76...............37...........16/24-26.............6................2
miltsu76...............37...........17/26-28.............8................2
tinttu76................37...........30/32-36.............7................1
Emppis.................37...........14/25-29........... 5................1
Ollakovai...?..........38...........26/26-28..............4................3
Worf....................35.............9/28..............7...............1-2








DPO

Pinkku...............dpo 3
Selina76............dpo 3




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Hienoa Kolibrinkukka että maha kasvaa =).

Itse uskon jossain määrin tuohon greippimehuun ja litkin sitä kp 1:stä ovikseen, vaikka ei sitä plussaa olekkaan tullut. Tosin mielestäni tuo uusi verigreippimehu ei toimi niin hyvin kuin normi, joten vähän pohdin, että pitäiskö ostaa sitruspuserrin ja siirtyä oikeisin greippeihin... (Mulla siis ei aikaisemmin ollut oikein mitään kananmunalimoja, mutta mehun kanssa on.)

ON: Eipä tässä ihmeempiä oireita ole ilmestynyt. Onneksi loppuviikon on vieraita, niin aika kuluu keittiössä ja seurustellessa mukavasti, eikä tarvi koko ajan miettiä sitä omaa napaa :D.
 
Kolibrinkukka ihana kun sun odotus etenee hyvin :)

Pikaisesti greippimehusta eli meidän cittarissa on tropicanan greippitäysmehua, ostin sitä pari litraa ja sitten sen valion verigreippimehun. Mutta itse tykkään tuosta tropicanan mehusta enemmän.
 
tinttu76,mä mietin että eiköhän ihan oikeat greipit ajaisi saman asian..olen tykännyt syödä niitä ihan sellaisenaan..siis leikkaan lohkoiksi ja nam nam.Hapanta on mutta ehkä mulla on jokin happaman puute...:LOL:..kun anoppikin on iloinen ja nauravainen niin ei ole tullut yliannostusta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Pinkkutossa lauanaina kun kp14 oli niin illalla vatsa turposi ihan älyttmästi ja oli hetken pinkee..saatto kyl olla salaatissa oleissa punasipulissa vika:p kun vasta ei siedä oikein sipulia mutta en syönny kyl paljoa ;). Muita oireita en oo viel tutkaillu kun ehkä lievää ärtyneisyyttä ;)
 
jep,jep..itse olen ollut ihmeen tyyni.liian aikaistahan tässä olisi mitään tunteakaan..toivottavasti rauhallisuus säilyy =)

Jännitän vaan siskon puolesta,lähti taas sairaalaan kun alkoi vuotaa...no,laskettuun aikaan enää kolme viikkoa joten tuskin tässä hätää on,eiköhän siellä masussa ihan valmis pikku pöppiäinen jo ole :heart:
 
Joo o en mä kauheesti viitsi otta stressiä noista tuntemuksista et onko vai ei, nämä nännit ovat melko usein tosi kipeet oviksen aikaan ja loppuu kuukautisiin mutta tällä kertaa ovat olleet tosi hellät;).

Silloin kun odotin tytärtäni niin en tajunnu olevani raskaana, tein raskaustestin kun huomasin et menkat viikon myöhässä...ja kun mulla oli kohdun ulkopuolinen niin en sitäkään tajunnu vasta kun oli kovat alavasta kivut ja vuosin verta:(, miltei pahin kokemukseni elämässäni oli se :(
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Milk@: Onnea ja tarrasukkia matkaan, täältäkin.

On kiva kuulla teistä odottajista ainakin niitä hyviä uutisia, että kaikki menee niin kuin pitääkin. Eli hyviä vointeja Kolibrinkukalle!

ON: En jaksanut tässäkään kierrossa alkaa ovista tikuttamaan, ajattelin lomalla kaikesta ihan kunnolla... Viime kierto oli tosi hämärä vain 22 vai 23 päivää. Tosi outo. Nyt on varmaankin jo tärppipäivät takanapäin ja odotellaan ja odotellaan. Vaikka sutinaa makuukammarissa onkin ihan kovasti ollut, on jotenkin skeptinen olo raskautumisen suhteen. Mutta aika näyttää...

Nyt puhalletaan sellainen plussa-puhuri tälle palstalle, ettei ole moista ennen nähty, jookos... Jos nyt tästä kierrosta ei tärppää, niin viimeistään seuraavasta. Näin olen juuri päättänyt! Nih.
 
miltsu76,kamala kokemus on sinulla ollut :hug:

Tässä on elämän isoimmat asiat kyseessä,miten suunnatonta iloa ja onnea parhaimmillaan ja se kääntöpuoli...ei sitä voi kun kuvitella :(

Näinä kuukausina pettymysten jälkeen eteenpäin rämpiessä katkerana katselee ja kuuntelee naisten "hupsis vaan,taas olen raskaana"-juttuja..ihan inhimillistä lienee nuo kateuden ja katkeruuden tunteet mutta kun miettii niitä kaikkia komplikaatioita mitä toisille tulee jopa raskauden ollessa jo pitkällä,melkeinpä hävettää...

Mutta,minkäpä tunteille mahtaa...itse olen ainakin kovin tunneihminen,välillä tuntuu että jopa liian herkkä.Helpompaa vois olla jos olisi vähän "karskimpi"..who knows :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76

Yhteistyössä