YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Uusi päivä jälleen..vähä menkkatyylistä tuntemusta oman navan alapuolella,nukkumaan mennessä paleli ja yöllä oli nokka tukossa.

Voi kun olisi olemassa joku takuuvarma oire joka ilmestyisi heti jos on tärpännyt niin ei tarvisi vatvoa tätä eessun taassun....mutta eeeeiiihän nyt sentään,pohjamutien kautta kahlaten,välillä onnenkukkuloilla hyppelehtien,kapsahdetaan katajaan..ja taas ylös :headwall:

Mukavaa päivää ja +++plussaaaaaaaa+++++ :flower:
 
*Pinkku* Tämä on tosiaan ahdistavaa, kun välillä on onnenkukkuloilla toivo korkealla ja sit taas siellä pohjamudissa kahlaamassa :headwall: Olin eilen illalla taas sellainen raivotar, että oksat pois - kuten usein ennenkin aina dpo 6. Sehän rupes ottamaan päähän vielä enemmän, kun tajus että ei tässä todellakaan mitään raskaana olla :headwall:
 
Selina76,mulla ollut semmoisia pieniä kiukutusoloja,olen yrittänyt tsempata mut jos ne on pee-äm-ässää nii sit ne on.Ei mahda mitään.

Harmittaa kun en ole viime kierroissa kirjaillu ylös tuntemuksia näin dpo-tasolla...voisi vähän vertailla...kun ei oikein muista et mitä on ollu oikeasti ja mitä ei..kuvittelua nyt varmasti on ollu :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Pinkku, toi palelu kuulostaa nii-in hyvältä, mua on aina paleltanut ihan hirveesti ennen plussaa =)

Selina, äläpä vielä heitä kirvestä kaivoon ettei osu minuun, kun olen sieltä kohta omaani pois -taas kerran-hakemassa. Toivoa on niin kauan kun tulee nega, ja sit on aina se seuraava kierto.

Itselläkin mieliala heittelee kuin vuoristorata -eilen oli tooosi huonopäivä, mut tänään taas parempi ja toiveikkaampi. Tärppipäivinä ja niiden jälkeen on taas toiveet korkealla ja sitten kun menkat taas alkaa, tullaan alas kovaa ja korkeelta -miksi, oi miksi en osaa relata tään homman kanssa? Olen kyllä oikeesti alkanu miettiä, että miten ihmeessä joku tulee vahingossa raskaaksi, kun itsellä ei meinaa onnistua huolellisella suunnittelullakaan vai onko vika just tässä suunnittelussa:confused:
 
Niin on samoja fiiliksiä PINKKU! Mä kans palellu varsinkin iltasin et laitoin maanantaina jopa saunan päälle et lämpenis:p. Ja eilen tuli illalla eka vollotuskohtaus kun luin kirjaa missä sattu ja tapahtu..ja myöhemmin kiukkusin ku känny temppuili:p.

Mut pms:ää..mut mä haluun+++++++++
 
Keskiviikko 19.6.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Miia3+2................37...........xx/xx..................?..................6
*Pinkku*..............37...........23/27 .................5.................1
Carolina30+..........36...........13/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........29/30-38.............7................2
Selina76...............37...........20/24-26............5................2
Milk@...................37...........16/26-33...........8................1
miltsu76...............37...........22/26-28.............7................2
tinttu76................37...........10/32................7................1
Emppis.................37...........18/25-29........... 4................1
Ollakovai...?..........38...........6/26-28..................4................3
Pikkusukka............35............22/26-27.............7................3
Worf....................35.............18/28..............6...............1-2



Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76.......dpo 7
*Pinkku*.......dpo 9




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
kesäkuu.......Blitzenrex
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Mä olen viimeiset puolivuotta kirjannut ylös oireita ja kaikki mahdolliset löytyy :D. Tietenkään niissä ei ole mitään logiikkaan vaan aina ne on vähän erilaisia, joten aina voi toivoa, että joko nyt, mutta ei...

Alkaa muutenkin mennä taas hermot tähän kroppaan. Hirveitä ovisoireita, mutta tikku on vitivalkoinen. Ensin viikon tätioireet sitten pari viikkoa ovisoireita ja lopuksi viikon pms oireet... Elämä on nykyään pelkkää oiretta :headwall:. En kyllä oikeasti tajua miten jotkut naiset selviää ilman pillereitä koko elämänsä tai sitten niillä ei ehkä ole näin vaikeaa. Sori tämä purkaus, mutta ärsyttää.

Ja kaiken lisäksi taas tuli lähipiiristä vauvauutisia, huoh.
 
Viimeksi muokattu:
Ollakovai...? hyvä huomio! Olin eilen jo siinä kaivon reunalla ja jo melkein heitin kirveen sinne :LOL: pitääpä muistaa sihdata teistä ohi, jotka ootte sieltä takaisin kirvestä hakemassa :)

*Pinkku* mä oon nyt kahdessa viime kierrossa kirjannut tuntemuksia ylös dpo- tasolla. Kiva näin jälkikäteen vertailla oloja.. tai kiva ja kiva, dpo6 se raivotar ilmaantuu :whistle: ja nyt otin käyttöön sen woman login mistä joku joskus mainitsi täällä :)
 
Juu,oiretta pukkaa taas ihan täyttä laitaa..

Eli sarjassamme Pinkun työmatkapyöräilyt osa 2:tolkuttoman kuvottava olo iski....
Siis eilen itketti ja tänään oksetti.

Jos mun mieli ja kroppa yhteistyössä tän kaiken järkkää ihan ilman oikeaa syytä niin johan nyt on meininkiä!
En ala tällästä :headwall: on epistä..

Mutta testit saa edelleen oottaa..kuulostelen itteäni nyt niin maan perusteellisesti :LOL:
 
Ollakovai...?,ihana tuo sun kommentti...mut älä nyt "hullua yllytä"...:p

Systeri pääsi kotiin,komensivat ottamaan rauhallisesti..mitään ei saa rehkiä,kantaa yms.
Joten minä lähen ruokaostosapulaiseksi kauppaan ja lupasin myös siivota...
Tilanne kyl huolettaa mut kiva kun voin olla avuksi,tulee hyvä mieli eikä ehdi niin paljon pyöriskellä oman navan ympärillä.

En sit tiedä onko se tämä suunnitelmallisuus mikä tässä stressaa ja on kompastuskivenä...kun tosiaan noita "hupsis,oon raskaana taas"-naisia on olemassa ja me väännetään väkisin eikä mitään :kieh:
 
*Pinkku*, kyllähän se on mukava tunne, ku tietää, että on ainakin mahdollisuus. Mutta nyt ei voi muuta ku odottaa, ja oon ihan varma että mietin joka ikistä olotilaani seuraavan puolentoista viikon aikana tyyliin: "Onkohan tää nyt sitä, oonkohan mä nyt raskaana..?!" Ja mä ku olin päässy pahimmista oireiden kyttäilyistä jo eroon.. :)
 
Ihan hurjasti pomppii mielialat...aamupäivällä kun teki pahaa niin olin ihan täpinöissäni "ihanaa mul on huono olo" :LOL:
Ja nyt kun ei tunnu oikeastaan miltään niin meinasin jo mennä tilaamaan ovistikkuja :ashamed:

Miehelle en ole sanonut oloistani vielä mitään,mut sit JOS päätän testata viikonloppuna niin sitä ennen kerron kyllä..tarvin tukea kuitenkin,oli tulos mikä hyvänsä..

Mut vielä oon sitä mieltä et en testaile.
 
Herätty päivään nimeltä dpo10 =)...

Toivottelen jo tässä vaiheessa teille kaikille ystäväisille oikein ihanaa ja rentouttavaa :flower: keskikesän juhlaa :flower:

Juhannussuunnitelmat on vielä vähän auki,ideoita kyllä on mistä valita joten kotona läppärin ulottuvilla tuskin tulee oltua.Eli pakko jatkaa piinailua itsekseen.Palaan "linjoille" sitten joko hyvin tai huonojen uutisten kanssa..tai yhtä epätietoisena kuin nytkin :headwall:
 
jonkun sittemmin plussanneen piinailijan oirelistassa luki joskus maininta unista..että niitä oli joka yö paljon ja olivat selkeitä....se täsmää kyllä minuun......tää kuulostaa jo epätoivoiselta...voi elämä.
 
Täällä on taas jännäpäivät monella :popcorn: *Pinkku* ja miltsu76 hitsi mua jännittää teidän puolesta :) toivottavasti viimeistään Juhannuksen jälkeen saatais tuonne listalle lisää plussaajia! Käyn itse täällä palstalla varmasti Juhannuksen aikakin utelemassa, että joko olette testailleet, että älkää pitäkö hullua jännityksessä :LOL:

Milk@ ihania uutisia, sulla on nyt pikkuinen siellä matkassa :heart: Toivottavasti tarraa ja on mukana seuraavat 9kk =) Mutta tosiaan on aika piinaavat päivät edessä sulla...!!!
 

Yhteistyössä