YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Mulla tuo ainokainen tuli heti ekasta kerrasta ja ikää minulla oli silloin 25. Nyt tätä toista on yritetty jo jonkin aikaa. 5 vuotta sitten aloitettiin ja yritystä oli noin vuosi mutta yritys oli aika rentoa enkä laskeskellu ovispäiviä ym. Mutta eipä ollut menkat edes kertaakaan myöhässä :p Nyt sitten vuoden alusta yritetty uudestaan ja ovistikut hankittu. Tosin viime kierto jäi tikuttamatta. Mutta enpä usko et tärppäs....menkkaja enteilevä oireilu taas alko tänään eli huoh :|
 
Worf..toiveita on niin kauan kuin täti pysyy piilossa...toki tunnemmehan me omat kroppamme ainakin tuossa menkka-asiassa..oireet ovat niin kovin tutut *syvä huokaus*

Mulle uutta viime kierrossa oli ne oviksen jälkeiset nippailut ja yks "superpistos" jjoka tuntui lävistävän eka rinnat ja sit alavatsan..oisko ollu dpo10..
Silloin olin ihan satavarma et tärppi on käynyt...mitä hittoa se sit oikein oli :confused:

En nyt ole ihan varma että tilaanko tikkuja vai en..osaan kyllä jo laskeakin oikean ajankohdan ja tiiän tuntemukset...ajattelin et jos kutittelis tuota miestä vähän niinkuin harva se ilta,täytyyhän sen joskus onnistua ja jos se ei sitten niin stressaisi kun tottuisi että olen kimpussa koko ajan :LOL: enkä vaan tärppipäivinä..en kumminkaan sille kerro milloin ne on..
 
Täällä ilmottautuis yksi mukaan jännäilemään.
Luin koko ketjun läpi ja silmät on nyt ristissä:O

Meillä on 3 tyttöä, nuorin 4.5kk (älkää nyt nirhatko mua heti alkuunsa)..
Yritystä oli takana 8 VUOTTA !! Ja viime kesäkuussa seksiä oli yhden ainoan kerran ja siitä tärppäsi.

Tyttö syntyi helmikuussa hätäsektiolla vk 33. Raskaus jäi siis ihan kesken, olisin siitä halunnut nauttia hiukan pidempään.

Siskolla huomenna la ja kateeksi seon käynyt itselläkin katsoa täysaikaista masua..

Täällä pitäis tädin tulla kylään sunnuntaina ja siitä se sitten lähtis. Ed. vuoto kesti 7pv ja sitä edellinen jäi kokonaan pois, joten saas nähdä miten nyt käy.

Pakkohan se on alkaa yrittämään kun aikoja sitten päättänyt että jos luoja vielä lisäystä suo, yritetään paria ;)

Esikoinen ja keskimmäinen ovat toistensa parhaimmat kaverit olleet aina, joten kaveri tällekin neidille olis toiveena.

Mutta tosiaan, tutkimuksiin meinattiin joskus lähteä, mutta mietittiin sitten, että tulee jostulee ja vuosia sitten jo tyydyin siihen, ettei lisää ole tulossa !!

Ja nyt sitten kaipuu lisäykseen on TAAS kurkkimassa ja miehelläkin sama :heart:

Koskaan en ole tikuttanut, enkä ymmärtänyt puoliakaan noista teidän "termeistä".
Ajattelin kokeilla alkuun ilman testejä. Viime kesästä peittoja heiluteltiin 11pv:nä ja kierto on ollut aina 21pv? Kolmen viikon välein siis ihan kuin nuorena pillereillä.

Ikää 35 ja 37.

Voitte jeesiä noissa termeissä ym. että pääsen sisään tähän touhuun.
Nimimerkkejä seurailin ja kaikki jossain takaraivolla..

Mutta nyt koneelta pois, melkein on huono olo kun lukenut niin paljon ;)
 
Iltapala syötynä ja silmiä lepuutettu hetki.
Tulin vielä kommentoimaan tietoihini: minulla todettu kilpirauhasen vajaatoiminta n 5v sitten. Luultavasti vasta viime keväänä saatiin lääkeannos oikeaksi.
Viime ultrassa toisessa munasarjassa oli 6cm suuruinen kysta??!!
Kysyin siitä ja ultraaja totesi sen olevan normaalia hedelmällisessä iässä olevilla naisilla..
Ja jälkitarkastuksessa kun en ehkäisyä ottanut, lääkäri totesi, ettei raskautta suositella ainakaan vuoteen sektion jälkeen. Mutta katsotaan tapauskohtaisesti sitten jos niin käy.

Edellisen "yrittämisen" kestton vuoksi en viitsi jäädä aikailemaan, kun vauvat ei sieltä niin vaan tule. Kaksi ekaa kyllä tulivat heti ekasta yrittämästä, mutta ikääkin oli hiukan yli 20!!!

Ja yksi haaste on se, että mies on viikot töissä toisella paikkakunnalla. Toki sinne vois ajella tuon 1.5h, mutta siihen ryhdyn sitten "joskus"jos silä tuntuu. Luotan siihen, että nuo siittiöt tuolla kuitenkin elävät useamman päivän. pupuiluja tulee siis vain vkl jos tulee silloinkaan.

Ja ymmärrän niin hyvin tuon tuskan katsoa raskaana olevia ja vauvoja. Itsellä oli pitkään sama homma ja viime keväänä kun oma koira oli tiineenä, tunsin siitäkin piston sisimmässäni :LOL:

Nm ei muistissa, mutta sinulle, joka piikittelit itseässi, hirrrrrmuisesti onnea matkaan jaa kaikille muillekin plussatuulia.

Nyt pehkuihin kiitos!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Tervetuloa Zuza =) mukavaan joukkoomme! Meillä juuri monella päättyi piinailut siihen ikävämpään tulokseen eli menkkojen tuloon joten ollaan tappiomielialalla ja pettyneitä...mutta kyllä tämä tästä =)

Täältä saa tukea ja lohdutusta,uutta näkemystä asioihin ja niinkuin minä ensikertalainen,hyviä neuvoja.

En sanonut miehelle tädin tulosta mitään kun ajattelin että itkuksi menee kumminkin ja olin jo "reipastunut" ja taas on katse eteenpäin.Mut varmaan se arvasi..lukee minua kuin avointa kirjaa..

Zuza,minunkin sisko on raskaana,la 1.8.Olen siitä onnellinen ja täpinöissäni mutta toki pelottaa ne tunteet mitä sitten herää kun se vauva syntyy :ashamed:
Vaikea paikka,täytyy myöntää.
 
Haa, mies kellistetty eilen -tai no jos tarkkoja ollaan, niin mies taisi kellistää mut, mutta pääasia, että talleteltu on:D Ja tänään mies ei ärsytä yhtään niin paljon kuin eilen:LOL:Tänä aamuna viiva oli kyllä tikussa hailakampi kuin eilen, mutta en usko, että o olisi vielä ohi livahtanut, ehkä miettii vielä tuloaan:confused:

Voi Pinkku, kohtalon ivaa toi sun uusi työkaverisi -voisin kuvitella, että jos itse saisin raskaana olevan työkaverin niin aika vaikeeta vois olla mun olo. Nyt yritän vältellä tuttavapiiriin kuuluvaa raskaana olevaa naista, jolla on laskettu aika samaan aikaan, kun meillä olisi ollut, jos ei olis tullut kkm. En vaan kestä nähdä sitä vatsaa.

Joku kyseli aikaisempien raskauksien alkamista eli mulla tärppäsi esikoinen periaatteessa ekasta varsinaisesta yrityskierrosta ja kuopusta tehtiin hampaat irvessä ja tärppi tuli yk 4. Huhtikuun kkm tärppäsi yk 1, josta jo heti ajattelinkin, et tää ei voi olla näin helppoa tässä iässä -ja eihän se sitten ollutkaan:(

Ja tervetuloa Zuza!
 
Hieno juttu Ollakovai...?,varmasti ärsyttää vähempi :LOL:
Toivotaan että kellistys tapahtui otollisella hetkellä.

Minä sit kumminkin tilasin niitä tikkusia..ompahan jotain rapisteltavaa taas..ja tulihan siitä semmoinen tunne että tekee asian eteen jotakin...eli ihmeesti on sieltä suosta jälleen noustu.Ja kirveskin haettu takasin kaivosta :p

Täytyy skarpata ja käydä auttelemassa siskoa kotihommissa,hänellä aika tukalaa sen massun kanssa,eikä muutenkaan saisi nyt rehkiä että kestäisi se pikkuinen sisätiloissa vielä jokusen viikon...

Mitenköhän Milk@lla menee?
 
Tiistai 25.6.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza....................35...........x/21..................0.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........2/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........19/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........35/30-38...........7................2
Selina76...............37...........2/24-26.............6................2
Milk@...................37...........22/26-33...........8................1
miltsu76...............37...........3/26-28.............8................2
tinttu76................37...........16/32................7................1
Emppis.................37...........22/25-29........... 4................1
Ollakovai...?..........38...........12/26-28..............4................3
Worf....................35.............24/28..............6...............1-2



Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO






RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Zuza! Lisäsin sun tiedot listalle, toivottavasti meni oikein :) (Päivityspyynnöt jatkossa punaisella niin ne on helpompi poimia listalle :)) Itsekin haluaisin toisen lapsen suht pienellä ikäerolla, mutta tätä menoa se ikäero kyllä kasvaa ja kasvaa..

Voi *Pinkku* sinäkin tulit mukaan uudelle kierrokselle! No mut saatiinhan me meidän porukasta yksi siivottua listalta eli lisäsin nyt Pikkusukan plussanneisiin :heart: Voitas muutenkin siivoilla tuota listaa, eli huhuu Syystuuli74, Hymypallo, Elena75 ja Sihkis - oletteko vielä mukana, teistä ei ole kuulunut aikoihin mitään?

Pitäisköhän minunkin hakea se kirves sieltä kaivosta jo.. siellä se vielä kelluu..

Milk@n kuulumisia haluaisin kuulla minäkin =)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkusukka
Hae vaan Selina76 kirves takaisin....
Meillä on näköjään sama kp sekä yk...=)

Kyllä nämä päivät nyt matelee...minua kyllä ehkä jännittää enempi tää oviksen ja pupuilun odottelu ja yhteensovittaminen kuin dpo-päivät..

Sen verran olen lueskellut muita ketjuja että siellä monet tuntuvat totaalisesti työlästyvän yrittämiseen ja jättäytyvät pois listoilta ollakseen ajattelematta koko asiaa...
Vaikka kirves kaivoon aina heilahtaakin niin on tää paikka kumminkin jonkinmoinen henkireikä enkä itse usko että täältä pois jääminen asiaa auttaisi.Kun se on mielessä niin se on.Ja piste.
 
Hei ihanaiset, kiitos kuulumisten kyselemisestä :) Mulle ei kuulu mitään muuta erikoista kuin hengenahdistus, joka alkoi viime yönä. En pystynyt nukkumaan selälläni enkä vas. kyljelläni, koska rintalastan takana oikealla tuntui niin kova kipu ja tuntui, etten saa henkeä. En osaa yhtään sanoa mistä sellainen johtuu. Hartiapistos voi johtua siitä, että vatsaonteloon pääsee nestettä, joka ärsyttää palleahermoa, joten oliskohan tämä hengenahdistus kaikuja viime torstain hartiapistoksesta..

Me päätettiin testata viikonloppuna. Mä pissaan tikkuun ja mies katsoo tuloksen. En itse jännitykseltäni pysty... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Heippa tännekin! Mulle voisi nyt päivittää kp 1 - blääh. Mulla oli aika reilua valkkaria poikkeuksellisesti viime viikolla, joten ehdin jo toivoa muuta...

Meillä on tosin pian häät ja häämatka, eikä niin paljon harmita tää menkkojen alku kuin yleensä, kun saa nyt sitten siellä olla rennosti.

Muuten kyllä aika paljon masentaa tää ikä, kun toivoisin useita lapsia, ja tässä vieläkin tahkotaan. Mutta onneksi kohtalotovereita saa voimia! Onneksi täällä menee muitakin melkein samassa tahdissa.

milk@, aivan mahtava toi teidän testaussuunnitelma! Jännitetään sit yhdessä ja pidän kovasti peukkuja jo nyt!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Lise,mietinkin jo ettei sinusta ole kuulunut mitään pitkään aikaan...ja uudelle kierrolle sinäkin..

Mulle on nyt ilmeisesti vakiintunut nämä niukat menkat.Eilenhän nää alko tuhrulla,vähän tuli vertakin mutta tänään ei juuri mitään.En valittaisi muuten mutta nyt pelottaa ja mietityttää että onko jotakin vialla :confused:

Ennen pillereitä (joita käytin 3 vuotta) vuoto oli melko runsastakin ja kesti aina sen 5 päivää.Eli siihen verraten tää on ihan eri planeetalta.
 
Ootko puhunut menkkojen niukkuudesta lääkärin kanssa Pinkku? Suosittelen, ettei tarvitse valvoa ja pelätä asiaa. Kyllähän se muutos saattaa jostain kertoa. Jostain mikä voisi olla hoidettavissakin...?
 
Lise,en ole vielä lääkäriltä kysynyt...jotenkin ajatukset ovat pyörineet vain tämän yrittämisen ympärillä.Olin tyytyväinen että kierrot asettuivat melko nopeasti tuohon 27 päivään ja olen bongannut oviksen,tikuilla sekä tuntemuksilla..ja sit tietysti nämä joka kierron jännäämiset ja pettymiset...
Eli nyt vasta aloin murehtimaan tätä asiaa kun muistin et viime menkatkin oli niukat

Taidan soitella heti tänään niin ei tarvi miettiä yksikseen.

Googlasin kyllä eilen asian tiimoilta ja löysin paljon samanlaisia kertomuksia,se huojensi vähän.
 
Meillä ei nyt ihan mene putkeen.. Mun maanantaina alkanut hengenahdistus on pahentunut, joten lääkäri käski mut päivystykseen tarkastukseen. Täytyy sulkea pois keuhkoveritulpan ja munasarjojen hyperstimulaation mahdollisuus. Pienesti meinaa pelottaa, mutta en anna sille valtaa...
 
Katselin että Emppis elelee jänniä aikoja...:popcorn:

Mulla tosiaan täti kyläili sen kaksi päivää tuhrutellen ja meni pois.Jos en ois sitä negatestiä maanantaiaamuna tehnyt niin todennäköisesti testaisin nyt ihan vaan mielenrauhan takia.Enkä saanut aikaiseksi lääkäriltäkään kysyä näistä "minimenkoista" kun kroppa tuntuu muuten toimivan.

Tilasin ne ovistikut,on muuten tosi nopea toimitus Halpatesti.fi:ssä.Jos esim.tänään tilaa ennen klo 14 niin huomenna ovat perillä =)
 
Torstai 27.6.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza....................35...........x/21..................0.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............37...........4/27 .................6.................1
Carolina30+..........36...........21/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........2/30-38...........8................2
Selina76...............37...........4/24-26.............6................2
Milk@...................37...........24/26-33...........8................1
miltsu76...............37...........5/26-28.............8................2
tinttu76................37...........18/32................7................1
Emppis.................37...........24/25-29........... 4................1
Ollakovai...?..........38...........14/26-28..............4................3
Worf....................35.............26/28..............6...............1-2



Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO






RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Täällä lomaillaan ekaa päivää ja sen kunniaksi tehty myös talletuksia, toivottavasti kasvavat korkoa:D Tänään kyllä tuli tikkuun hyvät viivat, et ajoituksen pitäis olla kohdillaan, mut tavanomaisia alavatsajomotuksia ei juuri ole ollut. Tärppää tai ei, niin yrityskin on kivaa -sanoo hän tänään, mutta kahden viikon kuluttua kannattaa taas väistellä mun kaivoon lentävää kirvestä ja sulkea korvat itkuvirsiltäni:LOL:

Muistakaahan heilutella peittoja, vaikka se näin helteellä aika hikistä touhua onkin -jospa sit syksyyn mennessä meillä kaikilla todettaisiin vilttikäärmeen purema:D
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*

Yhteistyössä