YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Milk@,kiva ettei sattunut..nyt sit vaan jännätään :popcorn:

Mulla dpo4 eikä mitään ihmeempiä tuntemuksia..alakerrassa vaan ihmeen märkää :confused:

Leivon tässä vapaapäivän ratoksi herkkuja huomisille vauvakutsuille..nyt tuntuu ihan kivalta,toivottavasti klaaraan huomisen..voinhan minä sit kotiin palattuani revetä jos siltä tuntuu..

Mukavaa viikonloppu teille naiset :flower:
 
Jep, eipä tarvitse enää piinailla, sillä ei-toivottu vieras saapui iltapäivällä etkoilemaan eli kp 1/26-28. Mulla ei ole koskaan ollut näin lyhyt kierto, mut voihan olla, että se huhtikuinen kkm vielä sekoittaa. Harmittaa, tai oikeestaan v****taa, jos ihan suoraan sanon. Aina sitä kuitenkin toivoo niin kovin ja nyt oli niin oudot nää pms-oireet. Ei auta, uutta yritystä kehiin parin viikon päästä.

Mukavanpaa viikonloppua teille muille!
 
No voi kehvatsu Ollakovai...?...ja miä (murre paljastaa mistä oon kotosin) kun niin viskasin sun kirveen kauas pois...:hug:

Mulla ei mitään,eilen oli tissit ihan tosi kipeät,tänään ei,siskon vauvakutsut klaarasin ihan ok,kotona kun mies kysyi miten meni niin repesin...itku tuli.

Voi perse.
 
Pinkku oot ollu tosi urhee, en tiiä kykenisinkö mä menemään kenenkään vauvakutsuille:|. Mulla ei oikeen mitää oireita mut ei mul kai yleensäkkään oo ku oviksesta viikko noin...saas nyt nähdä..toivossa on hyvä elää:heart:
 
Sunnuntai 16.6.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Miia3+2................37...........xx/xx..................?..................6
*Pinkku*..............37...........20/27 .................5.................1
Carolina30+..........36...........10/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........26/30-38.............7................2
Selina76...............37...........16/24-26............5................2
Milk@...................37...........13/26-33...........8................1
miltsu76...............37...........19/26-28.............7................2
tinttu76................37...........7/32................7................1
Emppis.................37...........15/25-29........... 4................1
Ollakovai...?..........38...........3/26-28..................4................3
Pikkusukka............35............19/26-27.............7................3
Worf....................35.............15/28..............6...............1-2



Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76.......dpo 4
*Pinkku*.......dpo 7




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
kesäkuu.......Blitzenrex
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
tinttu76,mulla vasta tänään dpo7 =)

Tissit kovin kipeät,naama kukkii ja jonkinmoisia menkkatuntemuksia...ja johan minä niistä kehittelen mielessäni vaikka mitä :whistle:
Just tasan viikon päästä olisi totuudenhetket..kurvaako täti paikalle,odotuttaako itseään vai pysyisikö,perskules,kokonaan poissa.
Ja eilen tuntui oikealla alavatsalla pari semmoista ovistyylistä repäisyä tai miten sitä nyt kuvailisi.

Onneks on vkonloppu ollut täyttä tohinaa,ei ole ehtinyt hirveästi kieriskellä oletettujen oireiden ihmeellisessä maailmassa.

Eihän tämä nyt tähän kuulu mut kerron että sisko joutui sairaalaan kun alkoi vuotaa,siis la 1.8.
Pääsee tänään kotiin,ilmeisesti tilanne sen verran vakaa.Aikanaan sitten sektio edessä.
Pelottaa :'(

Mutta ihanaa :flower: juhannusviikkoa :flower: kaikille!
 
Jahas, täällä onkin vasta kp 2/27-29, la ja pe pelkkää ärsyttävää etkoilua, mutta nyt on hanat auki niin maan perusteellisesti. Jotenkin taas tympii koko homma, yritin kyllä olla toivomatta liikoja, mutta silti tuntuu, että olisi tullut naama edellä asfalttiin.

Jos jotain hyvää, niin loma ja seuraava tärppi-aika alkaa samanaikaisesti ja onneksi ajoittuu viikonloppuun, niin on hieman helpompi hyödyntää -tällä hetkellä mies kyllä ärsyttää niin paljon, että jos nyt olis tärppi-aika, niin hyödyntämättä jäis.

Pinkku, toivotaan, että siskosi pääsisi turvallisesti loppuun asti, noi vuodot on kyllä niin pelottavia, vaikka usein ovat vaarattomiakin
 
Ollakovai...?,etiäpäin vaan ja uskoa tulevaan!

Niinhän se on että väkisinkin niitä odotuksia lataa itelleen liikaa vaikka kuin muuta yrittää...sit sitä putoaa korkealta ja kovaa.
Mutta tuo kuulostaa hyvältä että sulla on seuraavat tärppiajat valmiiksi katsottuna..eli katse eteenpäin..kyllä me naiset ollaan sitkeitä sissejä kun jotakin oikein kovasti halutaan =)

Mulla kuumottelee pari r-testiä jemmassa..vähän tekisi mieli juhannuksen kunniaksi testata,kun mieskin on sit vapaalla...perjantai ois kyllä vasta dpo11..että enpä sit tiiä *syvä huokaus*

Toisaalta on ehkä parempi viettää juhannus pienen pieni toivonkipinä yllä ja antaa uuden viikon sit kertoa missä mennään..verrattuna siihen jos testin tulos on tyly.


*muoks*istuskelen tässä sohvalla läppäri sylissä ja äsken alkoi ihan oudosti pistellä tuonne alakertaan..siis lähinnä tuonne jalkojen väliin mut sisäpuolelle kumminkin...
 
Viimeksi muokattu:
Nännit alkoivat tuntua aroilta eilen, tosin ennen menkkoja ne kyl miltei aina kipeytyy:|.
Ja nyt monen vuoden tauon jälkeen iski myös hiivatulehdus, tai ainakin epämielyttävä tunne alapäässä ja kokkareista valkovuotoa:(.
Ens maanantaina pitäs menkat alkaa tais sit ei...
 
miltsu76,ensi maanantaina juu..alkais sit jo sunnuntaina jos on pakko niin ei tarvitsisi sitä tätiä yksin kohdata...

Mitään uusia tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole ilmaantunut vaikka kuin kyttäisi...eilen lueskelin tuota hätähousu-ketjua ja melkein rohkaistuin testaamaan mut en sit kuitenkaan...olen siis jonkin verran hätähousu mutta enempi testikammoinen kuin himotestaaja.Joten hautukoot testit vielä laatikossa.

Tänään siis dpo8 jos joku päivittelijä tulee paikalle =)
 
Viimeksi muokattu:
Tänne on rantautunut klassinen kestov***tus -kaikki maan ja taivaan välillä ärsyttää ja mikään ei huvita/kiinnosta. Toivon, et tää on menkoista ja hormooneista johtuvaa, eikä mikään pysyvä olotila -sekin nimittäin ärsyttää, että kaikki ärsyttää ja tympii:LOL:

Eilen tein periaatepäätöksen pysyä poissa fb:sta -en vaan kesta katsella muiden vauvavatsoja/vastasyntyneitä, vaikka kuinka iloinen heidän puolestaan olenkin. Ihan naurettavaa, mut mulle tulee paha mieli niistä kuvista ja onnen hehkutuksesta.

Pinkku ja Miltsu -maltatteko oikeesti odottaa testien kans viikonlopun yli? Minä en kyllä malttaisi, ja täällä teidän tuloksia innolla odotan -minäkö utelias ja malttamaton:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Huomenta =) Olen täällä aina käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta kun puhelimella käyn niin en jaksa alkaa aina näpyttelemään itse. Tsemppiä *Pinkku*, mä pidän peukkuja että tää ois SE kierto =) Itse olen ottanut sen kannan, että en testaa ainakaan ennen dpo10, mullakin enemmän testikammoa.. Itsellä on nyt dpo6 ja taas sitä on tultu luettua vaikka mitä raskausoireketjuja, ja aina löydän oireita itseltäni ja aina nostan toiveet ylös... Miks sitä ei vaan voi olla ajattelematta tätä!
 
Ollakovai...?,ärsyttäminen ärsyttää,niin se on...

Mikä siinä onkaan että raskaana olevia suorastaan tungeksii ruokakaupan käytävillä,kirjastossa ja postissa ja ja ja...just nyt kun ei tahtois yhtään katsella semmoisia...

Voipi se olla et juhannusaattona testaan.Ehkä.Kun en tiiä.Tässä on nyt vastakkain pienen toivonkipinän ylläpito ja se saakelin tyly yks viiru testissä.

Viikonloppuna oli pinna tiukilla muutamaan otteeseen mut syypää taisi ennemminkin olla miehen murkkuikäinen tyttö mutkitteluineen kuin pms-oireet.

Sen verran skeptinen tuli taas oltua et laskeskelin kalenterista jo seuraavaa ovista...toivottavasti sille ei ole "käyttöä" mut jos on niin sattuu tosi hyvään ajankohtaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 18.6.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Miia3+2................37...........xx/xx..................?..................6
*Pinkku*..............37...........22/27 .................5.................1
Carolina30+..........36...........12/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........28/30-38.............7................2
Selina76...............37...........19/24-26............5................2
Milk@...................37...........15/26-33...........8................1
miltsu76...............37...........21/26-28.............7................2
tinttu76................37...........9/32................7................1
Emppis.................37...........17/25-29........... 4................1
Ollakovai...?..........38...........5/26-28..................4................3
Pikkusukka............35............21/26-27.............7................3
Worf....................35.............17/28..............6...............1-2



Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76.......dpo 6
*Pinkku*.......dpo 8




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
kesäkuu.......Blitzenrex
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Selina76, munasoluista 7 hedelmöittyi, ja eilen mulle kerrottiin, että ne on kaikki lähteneet jakautumaan normaalisti! :) Viljelyä kuitenkin jatketaan vielä huomiseen, jotta nähtäis, mitkä niistä on parhaita. Siirto on suunniteltu huomiselle, mutta soittavat mulle vielä aamulla kertoakseen, mitä alkioille kuuluu... Että jännitystä riittää edelleen.
 
Milka@ kuulostaapa hyvälle :). Onnea matkaan!

ON: Täällä on taas ovisoireita. Viimeksi ne kesti kaksi viikkoa, joten saa nähdä kuinka kauan nyt kestää ennen kuin kroppa saa jotain aikaiseksi. Lämpöjen mittaaminenkin on lähtenyt ihan kivasti liikkeelle. Ostin mittarin, joka mittaa muutamassa sekunnissa, joten ei ole ollut kovin paha vaiva mittailla lämpöjä viideltä aamulla. (Yleensä siis herään siinä kohtaa ekan kerran. Mittari suuhun, tulos ylös ja pää takaisin tyynyyn. Mielenkiinnolla odotan näkyykö ovis tällä tavalla...)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Ihana uutinen MILK!.Olen usein turhaan testannut jos täti vähänkin myöhässä joten jos vaan pystyn odotan kp29 ;). Uskaltaako muuten Diflucan tabun ottaa hiivatulheduksen hoitoon jos oliski tärpänny?

Eilen olin liikenteessä ja näin miltei pelkkiä raskaana olevia naisia:|MÄKIN haluun!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
ai sunkin miltsu76 näköpiirissä ollut pelkkiä tulevia äitejä...mulla kaiken huippuna naapurin koirakin on maha pyöreänä..aaarrgh :kieh:

nyt oon taas sitä mieltä et en testaa ollenkaan...sit vasta jos menkkoja ei kuulu..melkoinen tuuliviiri olen :headwall:

Hyvältä kuulostaa Milk@ =)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
oireilua sen verran että olen ihan superhyperherkkänä,liikutuin töistä kotiin polkiessani kun mp3:lta kuuntelin Samuli Edelmannin kappaletta Tähtipölyä...hitto vieköön,kyyneleet virtasi pitkin naamaa..onneks ei ollu vastaantulijoita...

Samaa tapahtuu kun lueskelee eri ketjuja..raskautumisuutisia,ilmoituksia keskenmenoista jne.

Oon kyllä aika mestari jos nää kaikki on pelkkää "kuvittelua" :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Raskaustesti on loppujen lopuksi ihan hiton pelottava vempele...mikään ei ole niin karu näky kuin se yks viiru.Hyvin tyly.

Sitten tietysti jos pärähtäisi se plussa ruutuun niin se olisi ihan maailman paras testitikkunen.Oikein mussukka :LOL:
 

Yhteistyössä