YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

blitzenrex,ihanaa! Onnea ja tarrasukkia vino pino!

Olkoon tämä nyt sen SUUREN plussa-aallon alku!!

Ollakovai...?,onnea piinailuun!
Nyt minä taas olen ihan hermona..melkoiset ovisjomotukset ja tahtoisin NIIN vielä hyödyntää tätä otollista aikaa.Täytyy kutitella miestä kunhan se iltasella kotiutuu...mutta eiköhän ne sunnuntaiöiset vintiötkin vielä ole voimissaan,että tärppää jos niikseen on...mutta niinkuin varmuuden vuoksi,tiedättehän ;)
 
Valtavasti onnea blitzenrex ja tarrasukkia matkaan :heart:.

ON: Siirryin sitten itseni tarkkailussa digiaikaan ja latasin puhelimeen Womanlog nimisen appsin. (Tähän asti olen vaan kirjoitellut noita paperikalenteriin.) Vaikuttaa mielenkiintoiselta...
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Hih,no nythän mullakin olisi hyvä syy ostaa tommoinen älykännykkä..tähän asti olen pärjäillyt ihan tavallisella ja ollut vahvasti sitä mieltä etten sen kummempaa edes tarvi..
Apteekista saatuun kalenteriin olen laitellut merkintöjä..asiasta tietämättömille näyttäisivät varmaan joiltakin kemiallisilta kaavoilta/latinalta :LOL:

Ihan hurjat ovisjomotukset..ja menkat sitten taas nykyään ihan kivuttomat.Hassua.
 
Vihdoin tikutin ovistestiin hymynaaman tänään!:). Ja peittoa heiluteltu kun mies tuli töistä;).
Ei mitään ovisoireita eli hyvä että oli tuo cb digitesti, tikutin jo neljättä päivää ja ajattelin jo että ei hymynaamaa tuu ollenkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Hei! Uskaltaudun joukkoon jos tänne mahtuu :D . Olen loppukesästä 38 täyttävä kolmen tytön ja kahden pojan äiti. Ensimmäisestä liitosta tytöt 1998, 2002 ja 2003. Nyt tästä liitosta pojat 2010 ja 2011.
Olin jo luopunut toivosta kun tuo isäntä oli sitä mieltä niiiin varmasti että nämä riitti kun pojilla oli ikäeroa alle puoltoista vuotta.. Sitten yhtäkkiä parrakkaalta osapuolelta tuli ehdotus että josko yksi vielä.. eikä mun päätä tarvinnu kauaa käännellä että suostuin.
Elikkä yk ykkönen lähtee käyntiin ja ovis olis ensi viikolla. Nuo pojat tehtiin ekasta kierrosta, tosin ekan kohdalla koettiin ensin keskenmeno alkumetreillä mutta poika lähti silloinkin seuraavasta kierrosta.. Joten toivotaan että jatkuu samaan malliin :D

Miia
 
Tervetuloa mukaan miia3+2 =)

Kyllähän mukaan mahtuu ja henkilökohtaisesti tykkäänkin että mukaan tulee naisia jotka ovat jo äitejä,mulla ensikertalaisella on välillä paljonkin kyseltävää ;)

Ei siitä eilisestä "vauvankiilto silmissä"-lähestymisestä tullut mitään,mies tuli myöhään töistä ja oli ihan naatti.
Eli näillä mennään,oli kyllä ihan hurjat ovisrepäisyt..melkein veti kaksinkerroin :confused:

Milk@,kylläpä on jännää,peukut on pystyssä! Jotenkin kuulostaa ettei tuo nyt millään voi mennä pieleen =)
 
blitzenrex, paljon onnea ja tervetuloa miia 3+2 ja Milk@:lle peukutuksia.

Pinkku, pakko tunnustaa, että minä kerran oikein suutuin miehelle, kun lähestyin häntä "tärppipäivinä" ja mokoma ei jaksanut, oli niin väsynyt -tää kypsä aikuinen sitten piti mykkäkoulua:ashamed:

Täällä tänään -taas "vaihteeksi" - tappiomieliala. Suihkuun mennessä nännipihat näytti aavistuksen verran laajentuneilta ja rintsikat hiertää ja kihelmöi, mutta alavatsaa jomottelee, joten menkkojahan se tietysti enteilee. Jotenkin on taas epätoivoinen ei-tästä-nyt-mitään-tule -fiilis:| No, yritän lohduttautua, että voin sitten jussina korkata himoitsemani Fresita-pullon ja ehkä sitten seuraavassa kierrossa jne.

Sori ärsyttävä valitus, pistän pms:n ja vesisateen piikkiin:whistle:
 
Ollakovai...?,täytyy myöntää et olen minäkin kiukustunut siinä tilanteessa..pisti vihaksi kun tuntuu ettei toinen tajua että en pysty itsekseni raskautumaan vaan tarttis tehdä jotakin! Ja kun niitä tärppipäiviä ei oikeasti ole roppakaupalla.

Hänellä kun tosiaan on jo ne kaksi lasta niin välillä tuntuu ettei hän ymmärrä mun fiiliksiä ja kärsimättömyyttä yhtään.
Että marttyyri olen ollut minäkin :kieh:

Mutta niinkuin totesin jokin aika sitten,nää kierrot menee kyllä nopsaan ja uusia mahdollisuuksia tulee,koitetaan jaksaa!!

Älä mitään anteeksi pyytele,anna tulla vaan,jos se edes vähän helpottaa :hug:
 
Hei hienoo täällähän on moni jo ovuloinut, eli pääsen jännittämään teidän puolesta. :popcorn: Minä kun tulen nyt vähän jälkijunassa eli ovulaatiota ei näy ei kuulu. Kp11 menossa eli luultavasti tuossa loppuviikolla voisi ovista odotella, jos yhtään tunnen kroppaani.. En kylläkään ole tikutellut vielä.

*Pinkku* mua kans aina ärsyttää suunnattomasti, kun niinä harvoina ovispäivinä ei sitten pystytäkään puuhailemaan syystä tai toisesta. Viime kierrossakin kerettiin puuhailemaan vain ovisplussapäivänä, mutta ei sen jälkeen. Mutta jospa tästä kierrosta. Ainut että itse olen ovispäivänä niin kipeä, että ei ihan heti mitkään puuhailut ole mielessä. Pitää yrittää tsempata tässä kierrossa :D

Onnittelut blitzenrexille plussauksesta!! :heart: Vaikka vain vähän aikaa täällä olitkin, niin toivottavasti olit sen alkusysäyksen antajana plussaustulvalle :heart:

tinttu76 & miltsu76 enpä ole kuullutkaan, että tähänkin hommaan on appseja olemassa. En tosin ole yllättynytkään asiasta :D Pitääpä minunkin perehtyä tuohon Womanlog appsiin.. Onko se vaikeaselkoinen?

milk@ kuullostaa tosi hyvältä, täällä pidän peukkuja sun puolesta, että nyt tästä kierrosta tärppää =)

tintulle kiitos listan päivityksistä!

miia3+2 tervetuloa joukkoon :wave:
 
Tiistai 11.6.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Miia3+2................37...........xx/xx..................?..................6
*Pinkku*..............37...........15/27 .................5.................1
Carolina30+..........36...........5/28................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........21/30-38.............7................2
Selina76...............37...........11/24-26............5................2
Milk@...................37...........8/26-33...........8................1
miltsu76...............37...........14/26-28.............7................2
tinttu76................37...........2/32................7................1
Emppis.................37...........10/25-29........... 4................1
Ollakovai...?..........38...........22/??..................3................3
Pikkusukka............35............14/26-27.............7................3
Worf....................35.............10/28..............6...............1-2



Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Hymypallo............36...........??/28..................................3
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Ollakvai...?....dpo 9
Selina76.......dpo -1




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
kesäkuu.......Blitzenrex
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa miia3+2 :wave:.

Selina76 en osaa vielä sanoa miten hyvin tuo Womanlog toimii. Laitoin sinne jonkin verran asioita takautuvasti, mutta tuo viimeinen liian pitkä kierto varmaan sotkee sitä. Nyt olisi tarkoitus yrittää pari kiertoa ihan tosissaan löytää se ovis ja jos se sen jälkeen osaisi jo ennustaa asioita...
 
Mäkin palailen tänne jossain vaiheessa. Nyt vaan toivon, että pian alkaa testi näyttää negaa. Eilen jo haalistumaan päin.

Viime tortainan tyhjennys sairaalassa.
Ultrassa viikko sitten rv 6+5 vastaava eloton pieni. Viikkoja piti olla 9+.
22.5 kävin ultrassa ja viikkoja 6+2 vastaava pieni sykkeellä. Piti olla viikkoja 7+.
Jos nuo ultran viikot olis pitäneet paikkaansa, niin olisin plussannut jo 2+. Joten arvasin jo ultrassa mitä tulee käymään.
Ja mulla oli jo heti plussasta olo, että tää ei pääty hyvin ja niin kävi.

Tässä nyt mietin, et pitäskö antaa heti lupa uuteen raskauteen vai oottasko ne yhdet menkat.
Vähän kai lisää keskenmenon riskiäkin, jos raskautuu heti... Mut onnistuakin voi.
Mut toisaalta ei vaan jaksais odottaa edes niitä yhtiä menkkoja...

Kunpa nyt kroppa alkaisi kiltisti toimia ja tyhjennys olis onnistunut kunnolla.
 
Voi PiipaKaa :hug: Jotenkin vetää sanattomaksi :(

Mun piti tulla vielä lisäilemään, että en sitten taidakaan tuntea kroppaani kun tein äsken ovistestin ja heti tuli selkeä plussa siihen! Eli mulle voi päivittää dpo-1. Hyödynnettiin jo aamulla ;)
 
Voi sentään PiipaKaa..kylläpä on ikävää :ashamed:

Minkä takia tuommoista pitää sattua..julmaa.
Mitä se lääkäri sanoi uuden yrityksen suhteen?
Varmasti olet malttamaton..voi elämä tätä elämää..

Tsemppiä ja voimia sulle :hug:
 
Selina76,kyllä se todellakin ns.syö naista jos niitä harvoja tärppiaikoja ei pääse hyödyntämään...rkele,kun ei tää muutenkaan helppoa ole :kieh:
Mä luulen et toi mun rakas ei ole ihan perillä näistä ovisajoista jne.Pitäisi vissiin selittää mut etten sit taas lisäisi niitä suorituspaineita..

No juu,minä yritän nyt relata..ja hermoilen sit syksyllä jos tämä kesä ei tuota tulosta.
Eli :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Selina76
Voi Piipakaa miten kamalaa :'(. Varmaan kannattaa lääkärin ohjeilla alkaa yrittää uudelleen.

Vähän kadehdin teitä kaikkia joilla ovis on järkevässä kohtaa kiertoa :D. Mulla on tässä tod näk melkein kolme viikkoa odotettavaa ennen kuin mitään on havaittavissa (yleensä kp16-17, mutta viimeksi luultavasti vasta kp 22??)
 
tinttu76,tosiaan kun nyt mainitsit niin pitäisi kyllä olla iloinen siitäkin että ovuloi ja suht järkevään aikaan...tää nyt on tämmöistä"hetimullekaikkitänne ja sassiin"-meininkiä,ainakin mulla :D

Sulla siis luteaali vaihe lyhyt? Onko pitempään ollut taipumusta semmoiseen?
Mistäköhän johtuu?

*muoks* mikäs dpo mulla nyt sit olisi kun lh-huippu oli sunnuntaina ja eilen kovat oviskivut?
Oon kysynyt joskus ennenkin,sori :whistle:

*muoks2* tulin siihen tulokseen että meneillään on siis DPO1,että voipi päivittää mulle semmoisen..laskeskellaan nyt sit vaikka niitä piinailun riemuksi..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Selina76
*Pinkku* sulla on tänään siis dpo1. Lh-huippu on dpo-1, ovis dpo0. Ja mun käsittääkseni tintulla on ihan normaali luteaalivaihe, kierto vaan on pidempi eli oviskin myöhemmin?

Joskus oon kyl kironnut tätä suht lyhyttä kiertoa kun menkat tulee reilun kolmen viikon välein, mut nyt yrittäessä tässä on kyllä puolensa! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*

Yhteistyössä