Yli 35v kuumeilijat 2021

  • Viestiketjun aloittaja saijuu85
  • Ensimmäinen viesti
Annabel86
Meillä yk 2 takana ja elokuussa täytin 35 vuotta. Nyt sitten viikko sitten oviksesta tuli vaaleanpunaista vuotoa 2 päivänä. Ennen sitä menkat oli. Ajattelin oisko voineet olla valemenkat eli siis kiinnittyminen tapahtua..
 
Hei nyt sain vanhan nimimerkin toimimaan, eli siis inkkuliina tuolta ylempää tällä nimellä jatkossa Mulla menossa kp 16/30-32, eka yrityskierto ja koitan myös ekaa kertaa tikuttaa ovista. Ihan siis mielenkiinnosta kun mietin että onko sitä välillä just ollenkaan ton PCO:n takia..
 
Täällä tänä vuonna täyttänyt 39v ,yritystä takana 1,5 v.Yhtään plussaa ei ole tullut tämän yrityksen aikana. Tämä olisi viides lapsi mitä kuumeillaan ❤ Esikoinen melkein täysi-ikäinen,kuopus toisella luokalla :)
 
Menossa dpo 13. Menkka tuntemuksia ollut jo useamman päivän, joten eiköhän ne sieltä tule parin päivän sisään. Meillä aktiivista yritystä keskenmenon jälkeen ollu vasta tämä kierto. Tiedän, että voi kestää kun ikää on ja ylipainoakin mutta vauva kaipuu ihan mahdoton😬.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Meillä yritys alkanut 8/20. Molemmat ollaan juuri täytetty 39. Lapsia kummallakin on joista nuorimmat 8v. Ekaa yhteistä yritetään ja toivutaan juuri parhaillaan keskiraskauden keskenmenosta.

Ostin ovistestejä jo kaappiin ja mieli suuntaa tulevaan yritykseen. Aiotaan tässä jatkaa yritystä heti kun vuoto on loppunut.
 
Voisin ilmoittautua mukaan. Ikää 37. Ensimmäisen yhteisen lapsen yritys aloitettu helmikuussa. Oma esikoinen jo 12 vuotias.

Harmillisesti hormonitoiminta meni sekaisin kierukasta. Ensimmäiset kierrot oli 65 päivää mutta nyt tasaantuneet 28-32 päivään. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta niin jotenkin hölmösti sitä ajatteli että nopeasti tulee uudelleenkin raskaaksi. Kovasti toivoisin tärppiä ennen kuin täytän maaliskuussa 38. Hoitoihin ei ole tarkoitus lähteä vaikka luomuna ei tärppäisikään.

Nyt menossa kiertopäivä 24. Flow ennustaa kuukautisia maanantailla. Yritän odotella sinne asti testaamista mutta katsotaan nyt maltanko.
 
Täällä tänä vuonna täyttänyt 39v ,yritystä takana 1,5 v.Yhtään plussaa ei ole tullut tämän yrityksen aikana. Tämä olisi viides lapsi mitä kuumeillaan Esikoinen melkein täysi-ikäinen,kuopus toisella luokalla
Heippa 😊 melkein sama stoori täällä. 39v. 1v3kk yritystä takana. Viides lapsi yrityksen alla ja kuopus ekalla luokalla, esikoinen ens kuussa 18v 😅
Saapa nähä noinkohan enää onnistuu yhdellä munasarjalla ja "näillä kymmenillä" 🙄
 
Minäkin voisin ilmoittautua tänne 😊 ikää minulla rapea 35 ja miehellä 39. Minulla 3 lasta edellisestä liitosta, jotka jo isoja ja miehellä sama homma. Nyt olisi haaveena yhteinen lapsi. Alkuun päästiin jo mutta tänään varmistui juuri keskenmeno. Seuraillaan nyt tovi sitten että hcg laskee ja päästään uuteen yritykseen.
 
Heippa kaikille!
Täällä kohta 38v jos oikein laskin 😉 Kierukka poistetaan reilun viikon päästä ja sitten lähdetäänkin toivomaan pienokaista. Meillä on ennestään kolme lasta, nuorin 8v ❤
Ovulaatiotestit ja raskaustestit odottaa valmiina.
Täällä sivustolla en ole käynyt varmaan 10v ja paljon kaikkia lyhenteitä tullut mistä en tajuu 😅 Osaisko joku kertoa?
Lisäks, onko muilla tässä ketjussa kokemustahormonikierukan poistoon jälkeen, koskas ne kk mahdollisesti alkaa? Mulla siis jäin pois enkä tiedä mikä kierronvaihe meneillään kun ei ole menkkoja ollut vuoden 2018 jälkeen.
 
Mäkin olen 36v ja mulle tämä toiveena oleva olisi kolmas, miehelleni ensimmäinen. Mun esikoinen täyttää 18v loppuvuonna...

Multa otettiin hormonikierukka pois kesäkuussa, oli 15v (kolme) ja ilman menkkoja (ihan mahtavaa), eka tuli pieni vuoto n.4 päivää poistosta ja sen jälkeen kaks kiertoa oli 30pv, ovulaatio n.kp 16 tienoilla. Tokasta kierrosta tulin raskaaksi mutta se meni kesken ja nyt ollut kaksi kiertoa sen jälkeen myös 30pv pituisia.
 
vierailija
Mäkin olen 36v ja mulle tämä toiveena oleva olisi kolmas, miehelleni ensimmäinen. Mun esikoinen täyttää 18v loppuvuonna...

Multa otettiin hormonikierukka pois kesäkuussa, oli 15v (kolme) ja ilman menkkoja (ihan mahtavaa), eka tuli pieni vuoto n.4 päivää poistosta ja sen jälkeen kaks kiertoa oli 30pv, ovulaatio n.kp 16 tienoilla. Tokasta kierrosta tulin raskaaksi mutta se meni kesken ja nyt ollut kaksi kiertoa sen jälkeen myös 30pv pituisia.
Testasitko ihan tikuilla ovulaation vai tunsitko sen?
 
Heippa kaikille!
Täällä kohta 38v jos oikein laskin Kierukka poistetaan reilun viikon päästä ja sitten lähdetäänkin toivomaan pienokaista. Meillä on ennestään kolme lasta, nuorin 8v
Ovulaatiotestit ja raskaustestit odottaa valmiina.
Täällä sivustolla en ole käynyt varmaan 10v ja paljon kaikkia lyhenteitä tullut mistä en tajuu Osaisko joku kertoa?
Lisäks, onko muilla tässä ketjussa kokemustahormonikierukan poistoon jälkeen, koskas ne kk mahdollisesti alkaa? Mulla siis jäin pois enkä tiedä mikä kierronvaihe meneillään kun ei ole menkkoja ollut vuoden 2018 jälkeen.
Minulla poistettiin kierukka 14.10 ja tein positiivisen raskaustestin 14.11. Se kuitenkin meni kesken ja kaavinnasta nyt reipas viikko. Mulla ehti olla kierukka melkein 9 vuotta ilman vuotoja. Yksi kierukkaraskaus välissä pari vuotta sitten, kun olin juuri menossa vaihtamaan uutta, kun eka oli jo ollut melkein 7 vuotta.

Nyt kierukan poiston jälkeen vuoto alkoi kahden päivän kuluttua poistosta, vuoteli vajaan viikon, oli neljä päivää taukoa ja taas muutama päivä vuotoa. Silti tosiaan plussasin kuukauden kuluttua poistosta. Saa nähdä miten käy nyt kun tästä keskenmenosta yli päästään. Mulla ikää kohta 38, ennestään kaksi lasta (pian 10 ja 12v), miehelle olisi ensimmäinen.
 
Ens maanantaina olis sitten kierukan poisto. Vähän jännittää. Miehelle aloitetaan helmikuun alussa pistohoidot hcg:llä, mutta yrittämään voi tietenkin aloittaa jo heti.
pelottaa tulevat kuukautiset, syy miksi kierukka on valikoitunut ehkäisyksi oli juurikin aivan kauheet menkat ja siitä kaksi päivää melkein petipotilaana.

mites muut kuumeilijat?
 
ruu86
Hei kaikille! Täällä 35-v ensiyrittäjä, nyt muutaman kuukauden ollaan oltu ilman ehkäisyä. Mä en myöskään osaa mitään lyhenteitä, joita täällä käytetään, joten pahoittelen vanhuuttani :D
Kierto on ollu 35pv ja nyt menossa kp40, testit negatiivisia. Koska tilanne mulle ihan uusi, panikoin jo heti myöhästymisestä ja varasin ajan mielenrauhani vuoksi erikoislääkärille, että tutkii paikkani.
Tänään siis siellä käyty, ultrassa näkyi pieni musta piste, lääkärin mukaan raskaustestejä kannattaa vielä pari viikkoa tehdä. Nyt siis jännittää kun ei haluaisi liikaa toivoja pitää yllä mutta ei voi olla asiaa ajattelemattakaan! Sain kuitenkin reseptin Terolutille.
 
Hei kaikille! Täällä 35-v ensiyrittäjä, nyt muutaman kuukauden ollaan oltu ilman ehkäisyä. Mä en myöskään osaa mitään lyhenteitä, joita täällä käytetään, joten pahoittelen vanhuuttani
Kierto on ollu 35pv ja nyt menossa kp40, testit negatiivisia. Koska tilanne mulle ihan uusi, panikoin jo heti myöhästymisestä ja varasin ajan mielenrauhani vuoksi erikoislääkärille, että tutkii paikkani.
Tänään siis siellä käyty, ultrassa näkyi pieni musta piste, lääkärin mukaan raskaustestejä kannattaa vielä pari viikkoa tehdä. Nyt siis jännittää kun ei haluaisi liikaa toivoja pitää yllä mutta ei voi olla asiaa ajattelemattakaan! Sain kuitenkin reseptin Terolutille.
Onpas sulla jännät paikat. Toivotaan kovasti että piste alkaa sykkimään ❤
Hieman alkaa itseä jännittää meneekö kauan yrityksessä. Nuorin on kuitenkin jo 8v 😊 Maanantaina tosiaan siis se kierukan poisto. Sit vaan toivotaan.
Paljon peukkuja sulle, tulehan kertoilee kun pääset testailee.
 
  • Tykkää
Reactions: ruu86
vierailija
Hei! Aika monella täällä kierukka. Niin millainen se on ehkäisynö? Onko kupari vai hormoni kierukka parempi? Onko kuukautisvuoto loppunut jommasta kummasta? Onko tullut oireita kierukasta? Kiitos vastauksista! Oon 40 v. Nainen ja vasta saanut vauvan ja lapsiluku täys.
 
Täällä tänä vuonna täyttänyt 39v ,yritystä takana 1,5 v.Yhtään plussaa ei ole tullut tämän yrityksen aikana. Tämä olisi viides lapsi mitä kuumeillaan ❤ Esikoinen melkein täysi-ikäinen,kuopus toisella luokalla :)
Täällä vaihtui nimimerkki eli nykyään Fazeriina82.
Tilanne edelleen sama, edelleen yritetään raskautta:( Nyt menossa kp5 ja pahin pettymys ohi.Viime kierrossa oli menkat päivän myöhässä ja toiveet jo nousi mutta pettymys oli vielä pahempi vuotojen alkaessa:(
 

Yhteistyössä