Heippa melkein sama stoori täällä. 39v. 1v3kk yritystä takana. Viides lapsi yrityksen alla ja kuopus ekalla luokalla, esikoinen ens kuussa 18vTäällä tänä vuonna täyttänyt 39v ,yritystä takana 1,5 v.Yhtään plussaa ei ole tullut tämän yrityksen aikana. Tämä olisi viides lapsi mitä kuumeillaan Esikoinen melkein täysi-ikäinen,kuopus toisella luokalla
Testasitko ihan tikuilla ovulaation vai tunsitko sen?Mäkin olen 36v ja mulle tämä toiveena oleva olisi kolmas, miehelleni ensimmäinen. Mun esikoinen täyttää 18v loppuvuonna...
Multa otettiin hormonikierukka pois kesäkuussa, oli 15v (kolme) ja ilman menkkoja (ihan mahtavaa), eka tuli pieni vuoto n.4 päivää poistosta ja sen jälkeen kaks kiertoa oli 30pv, ovulaatio n.kp 16 tienoilla. Tokasta kierrosta tulin raskaaksi mutta se meni kesken ja nyt ollut kaksi kiertoa sen jälkeen myös 30pv pituisia.
Minulla poistettiin kierukka 14.10 ja tein positiivisen raskaustestin 14.11. Se kuitenkin meni kesken ja kaavinnasta nyt reipas viikko. Mulla ehti olla kierukka melkein 9 vuotta ilman vuotoja. Yksi kierukkaraskaus välissä pari vuotta sitten, kun olin juuri menossa vaihtamaan uutta, kun eka oli jo ollut melkein 7 vuotta.Heippa kaikille!
Täällä kohta 38v jos oikein laskin Kierukka poistetaan reilun viikon päästä ja sitten lähdetäänkin toivomaan pienokaista. Meillä on ennestään kolme lasta, nuorin 8v
Ovulaatiotestit ja raskaustestit odottaa valmiina.
Täällä sivustolla en ole käynyt varmaan 10v ja paljon kaikkia lyhenteitä tullut mistä en tajuu Osaisko joku kertoa?
Lisäks, onko muilla tässä ketjussa kokemustahormonikierukan poistoon jälkeen, koskas ne kk mahdollisesti alkaa? Mulla siis jäin pois enkä tiedä mikä kierronvaihe meneillään kun ei ole menkkoja ollut vuoden 2018 jälkeen.
Sekä että.Testasitko ihan tikuilla ovulaation vai tunsitko sen?
Onpas sulla jännät paikat. Toivotaan kovasti että piste alkaa sykkimäänHei kaikille! Täällä 35-v ensiyrittäjä, nyt muutaman kuukauden ollaan oltu ilman ehkäisyä. Mä en myöskään osaa mitään lyhenteitä, joita täällä käytetään, joten pahoittelen vanhuuttani
Kierto on ollu 35pv ja nyt menossa kp40, testit negatiivisia. Koska tilanne mulle ihan uusi, panikoin jo heti myöhästymisestä ja varasin ajan mielenrauhani vuoksi erikoislääkärille, että tutkii paikkani.
Tänään siis siellä käyty, ultrassa näkyi pieni musta piste, lääkärin mukaan raskaustestejä kannattaa vielä pari viikkoa tehdä. Nyt siis jännittää kun ei haluaisi liikaa toivoja pitää yllä mutta ei voi olla asiaa ajattelemattakaan! Sain kuitenkin reseptin Terolutille.
Täällä vaihtui nimimerkki eli nykyään Fazeriina82.Täällä tänä vuonna täyttänyt 39v ,yritystä takana 1,5 v.Yhtään plussaa ei ole tullut tämän yrityksen aikana. Tämä olisi viides lapsi mitä kuumeillaan Esikoinen melkein täysi-ikäinen,kuopus toisella luokalla