yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Tänne kuuluu pahinta mahdollista surua, mun rakas isä kuoli tänä aamuna:cry::cry: Olen aivan rikki, voimaton...en löydä sanoja.
En tiedä miten käy tämän kuukauden yrityksen, tällä hetkellä mikään ei tunnu miltään, enkä jaksa yhtään mitään:cry::cry::cry:
 
Mä niin en jaksa enkä malta tätä piinailua. Tää on toinen kierto kun teen ovistestejä myös tässä piinaillessa että näkisin kuinka se plussa/negakierrossa käyttäytyy...tai että onko ylipäätään eroa.
Tosta en kyllä miehelle ole kertonut:whistle: se on muutenkin sitä mieltä että mun täytyy vähän relatao_O
 
@Momon mun miestä kanssa hymyilyttää tää mun höyryäminen. Mun mies sanoi, että kyllä se vauva tulee vaikka en kokoajan niin kovin mieti.
Kusasin tänä aamuna tikkuun Siis raskaustesti :geek: koska mä halusin... No nega se oli... Tiedän, että hyvässä lykyssä tänään voisi olla kiinnittymine ellei se sitten jo tapahtunut . No mutta tulipa kusastua :whistle:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019





Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 4/27 yk 2
LaTiLa kp 9/32
Bebek15 kp 33/26-30
Momon kp 23/27-29 ya 1/18
Tiialiina83 kp 17/
Teac kp 22/27-30
Amanda82 kp 18/34-36 yk 2
Äippis Kp 15/28
Fayrouz
~Madre~ kp 20 yk 1



PIINAILIJAT


Tiialiina83 Dpo 7
Momon Dpo 6
Teac Dpo?


PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
@äippis tuo on tosi inhottava fiilis. Pidän peukkuja. Nuo fiiliksethän eivät vielä totuutta kerro.
Kivaa jännäillä muidenkin puolesta:love:

Mulla nipisti tänään kovasti jostain kohdun alueelta. Tietenkin ajattelen sen olevan kiinnittyminen. Muistan joskus lukeneeni että joku epäili sen tuntevan nipistyksenä. Tai voi olla toiveajatteluakin, sattui vaan ajallisesti sopivasti dpo 6.
 
@äippis tuo on tosi inhottava fiilis. Pidän peukkuja. Nuo fiiliksethän eivät vielä totuutta kerro.
Kivaa jännäillä muidenkin puolesta:love:

Mulla nipisti tänään kovasti jostain kohdun alueelta. Tietenkin ajattelen sen olevan kiinnittyminen. Muistan joskus lukeneeni että joku epäili sen tuntevan nipistyksenä. Tai voi olla toiveajatteluakin, sattui vaan ajallisesti sopivasti dpo 6.
Mulla ekassa raskaudessa tuli sama nipistys kohdussa. Se oli kiinnittyminen varmaankin. Ihan hyvin vois olla sullakin :). Pidetään peukkuja :love:
 
Mä oon ollut nyt jotenkin sen pienen vuodon jälkeen niin varma, että nyt on plussakierto. Yli ensiviikon pitää kuitenkin vielä jaksaa odottaa. Koska jos testit ei näytä vielä mitään, niin menkathan sen totuuden kertoo. Menkat pitäisi alkaa noin 24päivä.

Mulla on ollut jossain alavatsalla vihlontaa ja menkkamaisia kipuja. Sinä päivänä kun tuli se pieni vuoto oli oikealla alavatsalla kohtalaisen kova kipu aamulla herätessä. Kipua kesti noin 15min.
Mitään muita tuntemuksia ei ole ollut. Katsotaan mite Käy. Totuuden päivät ovat edessäpäin. Toivottavasti ei tarvitse tulla rytinällä alas.
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
@Momon pissin aamulla ja nega oli:cautious:.
Mulla kun ei oo aavistusta siitä oviksesta niin menkat joko alkaa ensviikolla tai sitä seuraavalla. Taisit ei. Kierrosta ei oo hajua kun vasta lopetin ehkäisyn ja sen jälkeen ollu vasta yhdet menkat 21pvän kierrolla. :)
 
Kiitos kaikille:love:

Äippis, pahoittelut negasta, voi vielä hyvin muuttua plussaksi.

Momon, toivotaan että on kiinnittymisestä johtuvaa, dpo täsmää ainakin:love:

Tiialiina83, Nega masentaa aina.. oon niin varma että plussaat.


Nämä päivät on mennyt aivan sumussa. Muisti pätkii, ajatus ei kulje. Niin suunnaton ikävä isää, hän menehtyi äkillisesti keuhkoveritulppaan. Aiemmin viime keväällä taisteli syövän kanssa ja kaiken piti olla hyvin, sädehoidot olivat tehonneet, mutta näin sitten kävi:cry: Ei tätä voi käsittää.

Miehen kanssa juttelimme vauvelin yrityksestä kun tämä minulle nyt raskasta aikaa. Päätimme kuitenkin että jatkamme yrittämistä, vuoto loppui eilen ja tikuttelu alkaa torstaina tai perjantaina:love: olisi ihana saada isänpäiväksi ne kaksi viivaa raskaustestiin.
Onhan tässä surun keskellä saatava jotakin iloakin aikaiseksi.
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019





Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 5/27 yk 2
LaTiLa kp 10/32
Bebek15 kp 34/26-30
Momon kp 24/27-29 ya 1/18
Tiialiina83 kp 18/
Teac kp 23/27-30
Amanda82 kp 19/34-36 yk 2
Äippis Kp 16/28
Fayrouz
~Madre~ kp 21 yk 1



PIINAILIJAT

Äippis Dpo 11
Tiialiina83 Dpo 8
Momon Dpo 7
Teac Dpo?



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Mulla ei ole oireita. Paitsi, että vituttaa ihan armottomasti. Tosin eikö se ole ihan normaalia ihmisenä ja naisena :D Tavallisesti en hertsaa ihan näin tunteella. Eilen tuli vedettyä hiilet miehelle ja jos syytä kysyt, niin ihan vaan siksi, että hän oli niin hiton ärsyttävä. :D:D Pyysin sitten kyllä anteeksi. Tunteet olleet jotenkin pinnassa. Niin ja sitten päivän päätteeksi itketti. Mene ja tiedä mitä tämä on.
tietysti herää toivo, että jos ne hormoonit viskoisi, mutta luulisi, että alkaisi jo testeissä näkymään. DPO 8 ja negaa pukkaa.
 
@Tiialiina83 Eihän vielä noilla dpo ole mitään hätää vaikkei näy. Mullakin vasta dpo 11 näkynyt ja sekin on jo ajoissa.

Muakin vituttaa. Mulla se on ihan normi pms oire ennen menkkoja. Tissit oli tosi kipeät toissapäivänä mutta ei niinkään enää. Se on kyllä varma merkki menkoista kun tissikipu häviää. Ja se taas vituttaa ja surettaa vielä enemmän.
Tää alkaa olemaan jo ihan :poop:. Kuukaudesta toiseen pettyä. Ikääkin tulee vastaan ja käy yhä mahdottomammaksi.:cry::cry::cry:
 
@Momon voihan:(
Mua on myös vituttanu tässä. Sit muistin et hei jos PMS ni vituttaa. Sit ei muka olekaan vituttanut:LOL:.. mut joo. Nyt ei ole pariin päivään kyllä enää ketuttanut kamalasti. Tissit on vähän kipeet. Huomenna pitäis alkaa 21 pvä kierron mukaan menkat. Mulla on ollu aika seesteinen olo. Mutta eiköhän ne menkat sieltä tule.. mulla on yks tosi herkkä testi kaapissa. Mietin et pitäiskö testata huomenna aamulla mikäli menkat ei ala... tää on tosi rasittavaa kyllä. Mua ahdistaa myös tää ikä. Ja mulla on ylimäärästä painoakin.. pitäis varmaan vaan unohtaa yrittäminen. Peuhata vaan usein ja koittaa elää tosi terveellisesti. En tiedä. Mukavaa viikkoa kuitenkin kaikille ja plussia, plussia :love:
 

Yhteistyössä