YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Puskajussi hirmuisesti onnea plussasta :heart: :flower:

Onlydream tulehan tänne meillekin kertomaan ihanat uutiset =)

Eva71 tervetuloa ja pahoittelut km:sta :hug: Itse olen samaa vuosikertaa ja takana km 08/08 ja sen jälkeen yksi plussa inssin tuloksena viime marraskuussa, mutta vuoto alkoi viikko plussan jälkeen, joten pitkä on täällä yritys takana. Kovasti meinaa ikäkriisi vaivata, mutta onneksi täällä on ihania ihmisiä, jotka aina muistuttaa ettei me vielä liian vanhoja olla =)

kevät toivottavasti ei ole tätiä näkynyt...

happihyppy harmittelut negasta, mutta eipä se yleensä muuta vielä noilla päivillä näyttäskään, joten koitahan malttaa muutama päivä.

ON: täti häippäissyt vihdoin ja ensi viikolla olis taas inssi.
 
Morosta moro!!

Juu eli eilinen testi hyvin haaleasti haamu,tänään ne kerennyt vielä tekemään oli aamu sen verta hässäkkää lasten kanssa, en kyllä sitä haamua vielä miksikään tulkitse oli se sen verta pienoinen :/
ja kun peräkkäisissä kierroissa ollut noita haamuja ja vuoto kuitenkin alkanut niin aika varovaisella mieleelä nyt.
Maha on pömppö turvoksissa,kellari kosteana ja tänää eka kerran ennen lounasta meinasi tulla öllö olo, no katsellaan mitä tuleman pitää...

++++ testi onnea kaikille :heart: :heart: :wave: :wave:
 
annemaarit toivottavasti inssi tuo toivotun tuloksen.. onlydream vakoilu toimii täälläkin :saint: voisit kyllä tännekin kertoilla :D happihyppy hyvin kerkee vielä plussaks muuttua ;) tätiä ei oo vielä näkyny mut kolkutellu on jo useemman päivän.
 
En malttanut olla testaamatta kun tuli uusia testejä ja mammaksi liuskaan ei ole koskaan tullut haamuja tai plussaakaan mutta nyt siinä komeilee haamu :wave:
Aamulla uutta testiä,nyt ulos reippailemaan tytön kanssa!

Mukavaa perjantaita kaikille!! :wave: :wave:
 
Ihanaa onlydream! Käytähän koko testiarsenaali, kun kerrankin tulee kahta viivaa :D .

).( Mullei oo kyllä mitään oireita... Vein lapset just junalle. Ne meni mummolle viikonlopuksi. Meinas varpaat jäätyä junaa odotellessa. Se kun oli tietty myöhässä.
 
Varovaiset onnittelut onlydream mentiin muutama kierto samaa matkaa ja hienoa jos teiilekin plussa nyt suodaan :)

Muillekin plussatuulia oikein myrskyn kera :whistle: :whistle:

Täällä kärsitään pahoinvoinnista ja väsystä, mutta kuitenkin kaikki on edelleen ihanaa. Ensi viikolla eka neuvola ja ultra.
-poni 7+2
 
Onlydream, onnittelut!!!!! Toottakai se viiva vielä vahvistuu :heart:

Happihyppy, jospa sulla oli vaan liian aikaset päivät menossa. Siksi mä päätin etten testaa oikeesti ennenkun menkat on myöhässä, vaikka millasta oiretta pukkais. Ekassa yk:ssa oireilin niin pahasti, että oli varma raskaudesta ja testailinkin pariin otteeseen... :/

Annemaaritille tsemppiä inssiin

Poni toivotaan että ei kauheen paljon pahemmaks noi oirees muutu, mutta eipä niillä väliä kun se on tieto tulevasta ihanasta..

ON: Täällä edelleenkin ihmeellinen olo tuosta plussauksesta, haluis huutaa koko maailmalle, mutta parempi olla hiljaa ainakin ekaan ultraan.
Kiusasin vähän miestä ja soitin sillon hälle töihin ja sanoin, että meidän pitää jutella vakavasti. Se sit heti et oonko raskaana, vastasin että jutellaan sit illalla, kun ne mun uutiset vaikuttaa meiän tulevaisuuteen. Sit se jo kysy, et onko mulla joku toinen..olin hiljaa ja sanoin taas et puhutaan illalla
Sittenkun se tuli kotiin, ni kysyi heti että mikä on, sanoin et se oli oikeessa siitä toisesta. On tullu kuvioihin kolmas pyörä.. Toinen meni vakavaks ja kysy oonko mä rakastunu siihen. Sanoin sitten että oon ihan palavasti ja et se kolmas pyörä on masuasukki nelonen. Sit mieskulta sekos ihan, pussas ja suukotti ja varmisteli et ihan totta.. Loppuilta, kuten eilinenkin oli sitten pelkkää palvelua. No nyt saa kyllä luvan tasottua, tuon palvelun meinaan, ettei ihan piloille hemmotella
:heart: :heart: :heart: :heart:
Mullei kyllä oikeen mitään oireiluja oo vielä pahemmin, ajoittain lievää pahaa oloa ja nännit arat. Sitten vihloi alavatsaa toissapäivänä ja vähän eilen amulla, kun taitaa kohtu vähän kääntyä kohilleen. Ilmankos se pikku kumpu tulikin siihen näkyviin. Niin ja väsymys on sanoinkuvaamatonta..

:wave: ++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Oot sää puskajussi aika metka. Mulla ei olis pokka pitäny :LOL: .

).( Edelleenkään ei mitään oireita. Rinnat on niin paljon mielessä, että näin yöllä unta, että olin käynyt kohotuttaan rintani ja ne oli tosi timmissä kunnossa :D . Ei roikkuneet yhtään :D

Onko onlydream tehnyt tälle aamulle uusintatestiä? Haluaa jo nähä testikuvaa...
 


lauantai 30.1.2010
kevät71..........................................1/25.....yk 15
pimpula74.....................................8/30+.....yk 3
Annemaarit..................................8/24-26
Rosmariini -74.............................8/28-31.....yk 19
eva71.............................................8/26-28...yk 13...................... dpo 22
Mahdotontako.............................9/29-30 .....yk 6
Helvi-10 .....................................10/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................11/27-28... yk2
tääl taas........................................12/20-26....yk 4
Barbarella.....................................13/27-28...yk 2
Minnihiiri68..................................20/28...yk 2 .............................dpo 3
onlydream...................................22/26-28.....yk 7......................dpo 13
happihyppy..................................24/28....yk 4 (24)....................dpo 12
elli72...............................................35/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983



Joko onlydream pitäis siirtää plussanneisiin :D
 
onlydream, hurjan paljon onnea!!!! :hug: :flower: Tosi ihanaa että näitä plussia on nyt meidän pinoon ilmaantunut, toivottavasti me muutkin seurataan perässä ja pian! :D

puskajussi, toi oli tosi hauska juttu! :LOL:

ON: ei mitään uutta... ovistesti negaa ja lämmöt aina 36 astetta. Eilen oli vähän alavatsan nippailuja ja limaakin tuli mutta siihen se sitten jäikin. :headwall:

Kävin eilen katsomassa ystävän 2 kk vauvaa ja voi että oli suloinen. Tämä kuumeilu nousi kyllä ihan uusiin ulottuvuuksiin taas! :LOL:
 
Ei vielä tarvitse siirtää minnekkään,en tiedä oliko noi testi jotai valuvikaisia kun aamuiseen testiin tuli kontrolli viiva ja kaikki muu oli sit täysin vaaleanpunaista eikä siitä juuri erottanut oliko siinä haamua mukana ja se eilien testi oli myös yön aikana muuttunut vp:seksi no tein samaisesta lähetys erästä myös ovis testin niin sekin meni vp:seksi mutta siinä testi viiva näkyi mutta hyvin paksuna.kärsikö nuo eilen kun olivat laatikossa useamman tunnin pakkasesta,nyt ottaa päähän sen verta että annan olla testit suosiolla kaukana minusta :headwall: :headwall:

Noita testejä jotka ei ole pakkasesta kärsineet on kaksi ja ne säästän ensiviikolle.

Viimeyönä näin unta jossa plussasin monta monitusta kertaa,on tainnut alitajunnan vallata tämä kuumeilu aivan totaalisesti..

puskajussi vautsi mikä vedätys,ei itsellä olisi pokka moisessa pitänyt :D

poni lykkyä ekaan neuvolaan :wave:

happihyppy olit noita dpo:t laitellut eli mun taitaa olla 13,olitkos sinä testejä jo kaivellut?
 
Ootko onlydream varma dpo:sta? Sulla on tuolla 40+ -pinossa eiliselle 13.

Mulla olis yks testi kaapissa, mutta koska oireita ei oo ollenkaan, niin en testaa - ainakaan muutamaan päivään :LOL: Onkohan ne sun testit tosiaan kärsiny kylmästä? Mutta väriähän siinä oli, joten eiköhän se plussaa ole =)
 
kevät71 :hug: Viidestoista kerta toden sanoo, eiks vaan...
onlydream Älä vielä menetä toivoa! Pidetään peukut pystyssä.

puskajussi Aika paha. Joo en mä pystyis kanssa tommoseen. :LOL:

Mä en testaa ovista tässä kierrossa, mutta ehkä on nyt viikonloppuna tai sitten heti alkuviikosta.
 
kevät71 :hug:

onlydream uskotaan nyt tuohon haamuun, tulehan heti kertomaan kun saat testattua uudestaan :hug:

puskajussi kylläpä onnistuit säikäyttämään mies-parkaa :LOL:

Tänään taidan aloittaa oviksen tikuttamisen vaikka vasta kp 9 (ovisplussa tullut aikaisintaan kp 10). Ihme oviksen kaltaista voimakasta kipuilua ollut pari päivää toisella puolella... no,huomenna ultra ja siellä selviää missä mennään.
 
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut joille täti tullut käymään.

Täällä ollaan taas toivoa täynnä, että tärppäis tähän kiertoon. En saanut aikaiseksi vielä hankkia niitä ovulaatiotestejä. Täytyy seuraavaan kiertoon niitä hankkia, jos ei tärppää.

Kävin viime viikolla genellä ja sain noita teroja kierron pidentämiseen. Vielä en tähän kiertoon niitä ota mukaan. Onko teillä kellään kokemusta noista? Itselle sanottiin, että voi käyttää lyhyen kierron pidentämiseen, mutta ei välttämätöntä. Itse rupesin kotona epäileen noita teroja ja niiden vaikutusta keskenmenoon. Voikohan ne aiheuttaa keskenmenoa?
 
Luulis tääl taas, että teroja ei annettais, jos ne aiheuttais keskenmenoja. Tässä jotain keskustelua aiheesta http://kaksplus.fi/keskustelu/t759126 . Eiks se kuitenkin ole keltarauhashormonia, jota tarvitaan raskauden alussa; ja terothan aloitetaan vasta oviksen jälkeen, että ei vaikuttais ovikseen.

Tässä joku kysyy vähän vastaavaa asiaa lääkäriltä: http://www.helistin.fi/verkkolaakarit/kysymys/7088436

muoks. ).( Mulla hyvin ristiriitaiset tunteet: ei oireita (paitsi menkkakipuja) mutku tein o-testin "raskaustestinä" (kun en raski tehä vielä r-testiä ), niin siihen tullut testiviiva oli vaan ihan pikkasen vaaleempi kuin kontrolliviiva. Oon joskus ennenki tehny ovistestejä raskaustesteinä ja kun oon ollu raskaana, niin siihen on heti piirtyny vahva viiva (nyt ei piirtyny heti) ja kun en oo ollu raskaana, niin ei oo tullu viivaa ollenkaan tai hyvin hyvin haalee haamu. Raskaustestin tein jo dpo 9 ja se oli silloin ihan tyylipuhdas nega.

Listaanpa tähän omien ajatusten tueksi plussat ja miinukset:

En oo raskaana:
-Mittasin kainalosta lämmön ja se oli vaan 36.2!!!
-rinnat ei oo kipeet, eikä nännipihat erinäköiset kuin ennen
- selkä on kipee niinku ennen menkkoja (alaselkää polttelee)
-menkkakipuja
-pissa ei haise hikiselle
-siivousinto

Voisin olla raskaana:
+menkkakipuja (voi olla oikeestiki menkkakipuja)
+aamusin on pitäny nousta pissalle (voi olla kyllä ihan normaaliaki)
+ovistestin melko vahva viiva

Miinuksia enemmän :ashamed: , joista lämpö ja rinnat suurimmat miinukset
 


sunnuntai 31.1.2010
kevät71..........................................2/25.....yk 15
pimpula74.....................................9/30+.....yk 3
Annemaarit..................................9/24-26
Rosmariini -74............................9/28-31.....yk 19
eva71.............................................9/26-28...yk 13...................... dpo 23
Mahdotontako.............................10/29-30 .....yk 6
Helvi-10 .....................................11/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................12/27-28... yk2
tääl taas........................................13/20-26....yk 4
Barbarella.....................................14/27-28...yk 2
Minnihiiri68..................................21/28...yk 2 .............................dpo 4
onlydream...................................23/26-28.....yk 7......................dpo 14
happihyppy..................................25/28....yk 4 (24)....................dpo 13
elli72...............................................36/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983



Mitä ellille ja onlydreamille kuuluu????
 
Onlydream haamuilee, ihanaa :) Toivottavasti viiva vahvistuu :heart:

Kevät71, pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

ON: kp 21/28, lämmöt oli hiukkasen koholla tänä aamuna (36,9, normaalisti 36,4 tms.). Mutta eipä tässä vielä uskalla toiveita nostatella, oviksen perustella olis about kiinnittymisen aika jos tärppi olis sattunut käymään ;)
 
Kevät :hug: pahoittelut kutsumattoman vieraan vierailusta.

Happis hyvä vertailla oireita molemmilta kantilta mutta o.testi melkein plus,voi toivotaan ettei sen tiimoilta olisi väärä hälytys vaan vahvistuisi oikeaksi plussaksi,peukut pystyyn.

minnihiiri sinulla alkoi piinaviikko,tiedän se on pitkä ja odotukset kovat,toivotaan+++ tulosta.

ON:eli on niitä haamuja ollut parikin ja eilen o.testi saman tyyppinen tulos kuin happihypyllä,tänä aamuna herkkä puikko nega ja tuhruakin rupesi tulemaan,että tässä tämä kierto kiltisti vaan tätiä odottamaan :ashamed:
Mulla nyt toista kiertoa terot käytössä ja nimenomaan sain ne tukemaan kiertoa olen ottanut niitä kp:llä 15-24 eli oviksen jälkeen,no ainakin sen verta toimivat että PMS oireet lähes olemattomat jotka mulla yleensä hirveät,toisaalta mietityttää että vaikka terot nyt käytössä ja tänä aamuna otin viimeisen siitä huolimatta tuota tuhrua tuli, koska käsittääkseni teroilla olisi tarkoitus kohdallani pidentää kiertoa sinne 28-29 päiville, tuhrut on ilman teroja tulleet näillä kp:llä no niin tai näin ajatus jo uuteen kiertoon,sitä vaan niin toivoi pienen ihmeen alkua nyt jostain syystä vielä enemmän kuin aikaisemmin.
:ashamed:
 

Yhteistyössä