YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Onlydream :hug: Me kevään kans sovittiin, että plussataan tässä kuussa. Jos sun plussa nyt hiipui, niin tuu messiin. Plussataan sitte rytinällä. Rytinät vois aloittaa vaikka Minnihiiri...

).( Tein aamulla taas o-testin, kun niitä oli yks vielä kaapissa ja viiva oli haalistunu :ashamed: . Taidan säästää sen r-testin tähän seuraavaan kiertoon, joka olkoon plussakierto.
 
Helmikuun sopimuksessa olen mukana kevät ja happis

minnihiirijospa se oireettomuus olisikin enne plussasta,peukutetaan sen puolesta.Ei mullakaan kummassakaan raskaudessa ole ollut oireita kuin vasta myöhemmin n. rv. 6 ettenpäin.

En testejä enää tuhlaillut vaikka jo mielessä käväisikin ,taidan olla testiholisti :LOL: :LOL:
Eli tuhru jatkuu ei kovin isona mutta kuitenkin ja tämän päivää on koskenut vatsaan kiitettävän hyvin :$


+++++++++++++++ :whistle: tuulia
 
onlydream :hug:

ON: ovisplussa tänään, kp 16.

Oletteko juoneet greippimehua ja onko se teillä auttanut mitenkään? Itse olen nyt tämän kierron juonut ja mitään tehoa limoihin tai muutenkaan ei ole ollut havaittavissa. Pitäisiköhän sitä juoda useampi kierto, että alkaisi tehoamaan. :/
 
Onnea oviksesta barberella,toivotaan toista plussaa perään sitten parinviikon päähän.
Itse en ole tuota greippimehua juonut,mutta foolihappoa olen käyttänyt kesästä saakka sen pitäisi olla suodullinen myös limakalvoille.
 


Keskiviikko 3.2.2010

kevät71........................................5/25.....yk 15
pimpula74....................................12/30+.....yk 3
Annemaarit..................................12/24-26
Rosmariini -74..............................11/28-31.....yk 19
eva71..........................................12/26-28...yk 13.....dpo ?
Mahdotontako.............................13/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................14/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................15/27-28... yk2
tääl taas......................................16/20-26....yk 4
Barbarella....................................17/27-28...yk 2.....dpo 0
Minnihiiri68..................................24/28...yk 2 .....dpo 7
onlydream...................................26/26-28.....yk 7.....dpo 17
happihyppy..................................28/28....yk 4 (24).....dpo 14
elli72............................................39/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

****
Varovaiset onnittelut onlydreamille ja isot onnittelut puskajussille!

Meillä jonotetaan nyt NKL:n IVF-jonossa ja seuraavan kerran tapahtuu sitten elokuussa. Saattaa olla, että vetäydyn vähän takavasemmalle. Parempaa onnea teille ja pikaista tärppiä!

 
Tulin moikkaamaan! Keskenmenosta ei vielä ole toivuttu koska lääkkeellinen tyhjennbys epäonnistui ja huomenna kaavintaan :| . Toivottavasti se edes onnistuu. Normaalikuukautisia saa varmaan pitkäöän odotella koska tein huvikseni tänään r.testin ja heikko plussa näkyi edelleen (johtuu ilmeisesti palasta istukkaa joka jämähti kohtuun. Uutteen yritykseen pääsisi näillä näkymin joskus maalis-huhtikuussa...toivottavasti ei mene pidemmälle.
 


Keskiviikko 3.2.2010
onlydream....................................2/25-29
kevät71........................................5/25.....yk 15
pimpula74....................................12/30+.....yk 3
Annemaarit..................................12/24-26
Rosmariini -74..............................11/28-31.....yk 19
eva71..........................................12/26-28...yk 13.....dpo ?
Mahdotontako.............................13/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................14/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................15/27-28... yk2
tääl taas......................................16/20-26....yk 4
Barbarella....................................17/27-28...yk 2
Minnihiiri68..................................24/28...yk 2 .....dpo 7
happihyppy..................................28/28....yk 4 (24).....dpo 14
elli72............................................39/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

[/quote]

 
erka :hug:

Meikäläisellä kp 15. Maanantaina pissin intopiukalla ovistikkuun - nothing. Ei mulla ollu niitä enempää. Nyt kyllä tuntuu joka tapauksessa siltä, että eipä se ovis tullut tässä(kään) kierrossa. Kai se ois maanantaina näkyny haaleena, jos tyyliin tänään ois tärppipäivä?

 
onlydream ja happihyppy, pahoittelut tädistä. :hug:

Chilipapu, kuten happihyppy tuossa kirjoittikin, ovis ei tosiaan näy aina tikussa. Mulla oli tässä kierrossa käytössä kahta eri merkkistä ovistestiliuskaa ja CB:n digitesti (pieni testailumania päällä, tiedän... :ashamed: ). Eiliseen mennessä en ollut saanut toisen merkkiseen liuskaan mitään muuta kuin kontrolliviivan, toiseen hyvin haaleita haamuja. Eilen sitten tein myös CB:n digitestin ja plussa tuli siitä. Tein samasta pissasta testin myös molemmilla liuskilla, toiseen ei jälleenkään tullut kuin kontrolliviiva mutta toiseen tuli plussa. Joten, jos olisin käyttänyt vain noita ensimmäisiä liuskoja, en olisi ovista saanut kiinni ollenkaan.

ON: tänään taisi olla ovis sitten, mahaa on nippaillut siihen malliin. Peittoja on heiluteltu eilen ja tänään, toivottavasti ahkerointi tuottaa tulosta! :D
 
Onnittelut kaikille joille on plussatuulet puhaltanut =)
En ole oikein pysynyt perässä mitä kenellekkin kuuluu. Olen ollut kunnon räkätaudissa ja pää aivan jumissa, olen käynyt täällä lukemassa teidän kirjoituksia.

Ovista testailtu tällä viikolla ja viiva vahvistuu päivä päivältä, tänään varmaan paras päivä, täytyy yrittää jaksaa "panostaa", mieskin aamulla mainitsi flunssan alkamisesta. :|

Tämä viikonloppu pitäisi jaksaa muutenkin olla virkeä, meillä vietetään perheen syntymäpäiviä ja nyt olisi lastenkutsujen ja sukulaisten kahvittelut tarkoitus järjestää, mistäköhän saisi voimia ja aikaa :snotty:

Jaksamisia kaikille negatiivisten asioiden kanssa läpikäyville, toivotaan kevään tuovan plussatuulia meille kaikille :hug:
 
happis tää olkoon sit "se" kierto :hug: hienoo kun siirrytään kaikki tonne odotuspuolelle tässä kuussa :saint: täällä täti on jo häipynyt ja takas ei huolita :kieh: kovin vaan näin vanhemmiten tuntuu tuo vuoto vähenevän mut enpä valita paitti mietityttää et onko kohdun limis kenties liian ohut..
 
Tänään CB digitestillä ovisplussa. :)
Minäkään en viime kesänä saanut millään plussaa, mutta nyt saan sen aina 12 tai 13 kp joka kuukausi. En enää luota mihinkään muuhun kun CB digitestiin. Mitään limoja en yleensä kyllä huomaa, ehkä pari kertaa vuodessa.
Nyt vaan kovasti yrittämään vauvantekoa!

 
Minnihiiri :hug: :hug: ,taitaa sama kiireinen täti vierailla meillä molemmilla, mulla myös oli normaalia lyhempi tuo kierto,mutta uutta kohti ja kaikki peliin tässä kuussa,eiks vaan ;)

eva ovis plussa hyödyntämään peti jumpalla :D ;)

onnellinenx5toivotaan onnistunutta saikku reissua ja palaile taustalta kun sen aika =)

Täti sitkeä kylässä :x kipuilu ja vuoto normaalia pienempää mutta näyttää vuotoa riittävän usealle päivälle, huomenna lähdetään perheen kans kylpylään niin taistaa pitää käydä "tuppoja" ostamassa ettei värjää allasta punaiseksi :saint:

Väsyttää niin vietävästi,neiti 1.9v kömpi yöllä viereen ja pyöri kuin hyrrä ja heräsi sit aamulla 6den jälk. |O ja kaiken lisäksi hällä mahdoton itsenäistymisen vaihde,aamusta tuntuu ettei mikään mene oikein ja itsekään kun en ole aamu ihmisiä tuntuu että hermot on heti koetuksella :$
ärrin murrin olo molemmilla.... no aamupalan jälkeen rupeaa luistamaan aamu sitten normaalisti ja iloisesti.
 
Moi kaikille!!!
Looppi onnistui! Kohtu tyhjä ja arvatkaa mitä..OVULAATIO kaksi viikkoo kulunu ku otin cytotekit ja nyt loppu vuoto ja samantien molemmista munasarjoista irronnut munasolu ja isot rakkulat näkyi. Lääkäri oli tosi mukava ja sanoi että mulla on tosi vahvat hormoonit, seuraavat menkat ja sitten saa alkaa vauvapuuhiin eli vaan kaksi viikkoa, jeeeeee! Jos hyvin käy niin saatan kuukauden päästä olla raskaana.... Toivon kipinä joka oli ois niin leimati liekkiin.. saatiin kromosomivastauksetkin ja molemmilla täysin normalit kromosomit, eli keskenmenoille ei löytynyt syytä ja lääkäri sanoi että kaksi perättäistä ei edes vaadi tutkimuksia.
Anteeksi ku näin omaa napaa mutta viimeaikoina ei oo jaksanu paljoa muita ajatella.. Jatkossa varmaan tsemppaan kaikkia enemmän.
Ovuloikaa ja raskautukaa mä pidän peukkuja!!!
 
Hienoa onnellinenx5! Mullakin pitäisi nyt olla kohtu tyhjä eilisen kaavinnan ja ultrauksen jälkeen. Olo mahassa on nyt ihan erilainen kuin ennen kaavintaa. Vuotoa ei ole juuri ollenkaan. Mulla ei varmaan ovulaatiota vähään aikaan ole kun r. testin huvikseni tein juuri ennen kaavintaa ja kahta viivaa vielä näytti ja sehän johtui siitä istukan palasta joka lääkkeellisesssä ei irronnut kohdusta. Oon kanssa huomannut itsestäni et tässä tilanteessa ei oikein pysty kommentoimaan toisten juttuja puoleen eikä toiseen vaan kaikki mullakin pyrii oman navan ympärillä :ashamed: . Mutta kyllä kai se tästä! Ne mun "jämät" lähetettiin kaavinnasta patologille tutkittavaksi...
 

Yhteistyössä