YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Kaikille tädin yllättämille tsemppiä :hug: :hug:

Mulla oli eilen ja tänään jo viiva ovistestissä, ei vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta eiköhän sekin sieltä huomenna tai viimeistään maanantaina sitten tule :) Alavatsaa jomottelee jonkin verran eli kaipa siellä jotain kypsyy ;)
 


Maanantai 25.1.2010
pimpula74.....................................3/30+.....yk 3
Annemaarit..................................3/24-26
Rosmariini -74.............................3/28-31.....yk 19
Mahdotontako.............................4/29-30 .....yk 6
Helvi-10 .....................................5/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................6/27-28... yk2
tääl taas........................................7/20-26....yk 4
Barbarella.....................................8/27-28...yk 2
Minnihiiri68..................................14/28...yk 2
onlydream...................................17/26-28.....yk 7
happihyppy..................................19/28....yk 4 (24)
kevät71..........................................22/25.....yk 14

Puskajussi...................................27/18-29.....yk 3
elli72...............................................30/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

********
Long time no see: Päivitin listan ja meillä siis ovulaation induktio+inssi NKL:lla eivät tuottaneet tulosta. Seuraavana taitaa olla IVF-jono, joka menee elokuulle.

Tsemppiä kaikille!

P.S. Onnittelut Ponille plussasta!

 
Pahoittelut tädin vierailun yllättämille. :hug:

Täällä täti pakkasi kimpsunsa ja häipyi, toivottavasti ei nähdä toisiamme vähään aikaan! Aloitin ovistikuttelun jo eilen, tänään näkyi jo kaksi viivaa, testiviiva tosin hyvin haalea vielä. Elän toiveissa että ovis tässä kierrossa tulisi vähän aikaisemmin ja tulisi myös kunnon luteaalivaihe. No, nähtäväksi jää.

Plussatuulia kaikille! =)
 
Menin pöljä mittaamaan lämpöjä (kainalosta vaan tosin). Eilen oli lupaava 36,9, mutta tänään vain 36,4 :ashamed:. Nyt meni sitte toivo siihen, että olis tässä kierrossa tärpännyt. Menossa on dpo 8. Ankeeta :ashamed: Tää on siis oikeesti ihan peestä vaan koko ajan odotella jotain (ovista, menkkoja, mahd. testauspäivää, menkkoja, niiden loppumista...).
 
happihyppy täällä toinen pöljä,rupesin testailemaan jo eilen ja negaa olen katsellut :saint:
ja yhtä odottamista tämä on,viimeviikko meni sitä ovista metsästäessä ja nyt sit r.tikkujen kanssa rapisten..mulla lämmöt laskee vuodon alkamis päivänä eli äläs vielä hätäile ;)
 
Olen mieheni kanssa vuoden verran yrittänyt tulla raskaaksi. Syyskuussa tärppäsi, mutta lokakuun lopulla tuli keskenmeno viikolla 8. Keskenmeno oli yllättävän rankka kokemus. Alkaa mietityttämään olenko liian vanha äidiksi. Onko meillä enää toivoa? Meissä ei kummassakaan tutkimusten perusteella mitää vikaa. Mietin tässä, että olisko mistään hoidoista meille mitään hyötyä. Nuorennuspilleriä ei ole tyitääkseni vielä keksitty.
 
Tervetuloa mukaan eva71 =) . Olen pahoillani keskenmenostasi :hug: . Sellaisen on moni meistäkin kokenut :ashamed: . Minä olen vuosimallia -70. onneksi kuitenkin vasta loppuvuodesta syntynyt, niin en tunne itseäni ihan vielä ikälopuksi :LOL: . Vaikka kai tässä jo jonkinlainen ikäkriisi on, kun liityin 40+ listallekin tunteakseni itseni nuoreksi. Siellä kun olen peräti alaikäinen :LOL: . Laitahan kiertopäiväsi ja halutessasi yrityskuukausien määrä, niin laitetaan sut listalle mukaan.

Mietin, että pitäiskö alkaa laittaan nuo dpo:tkin, niin on helpompi seurata, milloin voi aikasintaan testata, ettei käy niinkuin onlydreamille, että testaa liian aikaisin ;) .

Voi ku kevät oliski kiinnittymisdippi. Oisin niiiiiin onnellinen :D . Jatkan täällä rintojen puristelua, josko ne olis edes yhtään kipeet. Pikkuhiljaa kai ne alkaa tästä puristelusta kipeytyyn :LOL:
 
Kiitos happihyppy. Ihan itkettää kun ei tarvii olla niin yksin tän jutun kanssa.
Mulla kiertopäivä on 5/26-28 ja nyt dpo 19. Yritystä meillä on ollut 13 kuukautta, keskenmenon jälkeen 3 kuukautta. Ehkä sitä toivoa vielä on. Katse kohti kevättä!
:)
 
Eva71, tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta. Olen samaa vuosimallia kuin sinä ja ehdottomasti sitä mieltä, että ei tässä liian vanhoja olla lasten tekoon mitenkään päin! Toivoa on aivan varmasti ja täältä saa aina vertaistukea. :hug:

happihyppy ja onlydream, toivottavasti teillä on pian positiivisia uutisia! =)

Mä olen yrittänyt noita lämpöjä tässä mittailla aamuisin, ovat pysyneet nyt tasan 36 asteessa jo neljä päivää. Ovistikuissa yhä kaksi viivaa, joista testiviiva pysyy sinnikkäästi haaleana. Ei siis mitään uutta, tulis jo se ovis!!!!

happihyppy, musta olisi ihan kiva idea laittaa listaan myös dpo:t.

 
eva71 tervetuloa mukaan ja pahoitteluni myös keskenmenosta :hug: tukea ja kannustusta täältä ihanasti saa,mulla ei kaveri piirissä ketään joka kuumeilisi niin eipä tästä normaali elämässä tule edes puhuttua.

happihyppy voisihyvin laittaa sen dpo listan lisäksi jos sul aikaa niin naputtele mulla taas kiireisempi viikko.Mites sinun testailu?

barbella toivotaan että se ovis löytäsi tiensä teille.

on. eli eilinen testi myös nega ja tämän päivän taidan jättää väliin jos huomen aamulla sitten paremmalla onnella vaikka haamua saisi kun tuo dpo tulee 12 pv:seksi
 
Eva71, tervetuloa :wave:

Kaikille tädin piinamille tsemppiä :hug:

Ei me todellakaan olla vielä liian vanhoja saamaan lapsia! Mullekin lääkäri sanoi synnytyksen jälkitarkastuksessa, että mitään estettä toisen lapsen hankkimiseen ei ole ja riskitkin on pienemmät, kun on jo synnyttänyt yhden eli kaipa se kroppa on sitten jo sopeutunut raskauteen :)

Mulla tuli plussa ovistestiin eilen, eli tänään dpo0. Yritys on ollut kova, katsotaan sitten mitkä ovat tulokset :LOL:
 
Heippahei kaikille!
Täältä oikeen itku-iita tulee nopeelle käynnille ilmottaan, että tein aamusella raskaustestin ja hittolainen.. Siihen tuli kaksi viivaa =) =) Onneksi on vapaapäivä, niin saa rauhassa vollottaa ja tuijottaa tuota testiä vähän väliä. Tosin aloin heti siivoomaan hullun lailla, kun muuten Tästä päivästä ei ois tullu mitään..
Kattelin eilen salilla, kun on tullu ratsarit ja aamulla oli selkee pömppis ennen aamupalaa ja sit aloin vasta uskoon, että tästä tuliskin jotain. Viime viikonlopun väsyt ja pahatolot ja metallinhajut ei vakuuttanu tarpeeks.
Voi ihanat ihmiset, kumpa kaikki päättyis hyvin. Elämä on niiin ihanaa just nyt :heart: :heart:
:wave: ++++++++++ :whistle:
 


torstai 28.1.2010
pimpula74.....................................6/30+.....yk 3
Annemaarit..................................6/24-26
Rosmariini -74.............................6/28-31.....yk 19
eva71.............................................6/26-28...yk 13...................... dpo 20
Mahdotontako.............................7/29-30 .....yk 6
Helvi-10 .....................................8/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................9/27-28... yk2
tääl taas........................................10/20-26....yk 4
Barbarella.....................................11/27-28...yk 2
Minnihiiri68..................................17/28...yk 2 .............................dpo 1
onlydream...................................20/26-28.....yk 7.......................dpo 12
happihyppy..................................22/28....yk 4 (24)....................dpo 10
kevät71..........................................25/25.....yk 14
elli72...............................................33/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983



 
Kyllä se ovisplussa kohta Barbarella pläjähtää.

Täällä kans yks yli-innokas testaaja. Testasin eilen dpo 9 ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli, ei ois voinu valkosempi olla. En usko, että se plussaksi muuttuu, kun ei oo mitään oireisiin viittaavaakaan. Nyt pidän kyllä näppini erossa testeistä ainakin siihen asti, kun menkkojen pitäis alkaa :p . Hyvässä lykyssä ehtii testata ennen kuin hanat aukeaa. Onko onlydream testannut tänään?

Muoks. Huomasinkin tuolta toisesta pinosta, että onlydream on saanut haamun =) Onnea :flower:
 

Yhteistyössä