YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Teillähän on ihan säilömissysteemit. Minä kaivelen niitä vanhoja testejä vessan roskiksesta vertailuun :D . Mittaan lisäksi mieheltä salaa aamulämpöjä ja oviksen jälkeen alkaa se rintojen tarkkailu ja rutistelu :LOL:

Eikö sulla ollu viimeksiki onlydream ovis aika aikaseen. Pitäiskö sun varalta kellistää ukko jo tänään...
 
Kiitos happihypp linkistä. En olekaan maailmassa ainoa joka moista itsestään epäilee.

Minä täällä käyn taistelua tehdäkö testi vai eikö tehdä. Kun tuo kierto on niin älyttömän epäsäännöllinen ja pitkä tai joskus lyhyt ja mitä nyt ikinä keksii ja ovista en kunnolla bongannut, niin nyt se sitten kostautuu. Tuntemukset on mitä sattuu, enkä luota itseeni pätkääkään niissä kun toiveet on niin korkealla. Ja se vasta ärsyttää kun tekee negan testin ja sitten vartoo viikon ja kun täti ei tule, niin tekee toisen... vartoo ja tekee jne. Ja aina pettyy.

Mies sanoi, että pidetään tauko. Kai sitä tarttis. Minä en tiedä.
 
Happihyppy juu viime kierrossa oli aikainen ovis,miehellekin eilen mainitisn asiasta että tartteis tässä seuraavan viikon aikana "ammuksia" ladata vastaus oli jaa :headwall: on taas joku hälläväliä kausi menossa ja sekös mua nyppii,tänään on PAKKO saada lasti uimahommiin tai muuten tämä menee aivan reisillke koko juttu.
...hmm.. miehltä aamulämmön mittaus salaa,miten se tehdään? :saint: :D

taavi harmi jos sun kierto epäsäännöllinen ja sen takia vaikea tulkita oireista mitään,oottele vielä hetki ja tee sit testi,voi se toisaalta rauhoittaa mieltä vaikka olisikin nega ettei tarvitse pähkäillä että mikä tilanne,mutta eihän se nega ole kiva katsoa,tiedän, toivon sydämmestäni sinulle sen plussan.

Eilen sattui kaupassa ihme juttu,siellä hyllyjen välissä ollessani tuli nainen vastaan jota en tuntenut ja heti tuli tunne että RASKAANA,siis en siinä vaiheessä nähnyt hänestä kuin kasvot, kun näin hänet ja kun tuli kokonaan käytävällä raskaanahan se oli, tälläisiä vastaavia etiäisiä on sattunut ennenkin,onkohan mulla piileviä kykyjä ennustamiseen :LOL: :LOL:

Juu tänään odottelen noita ovis testejä saapuvaksi ja sit tikku hommiin.


Mukavaa päivää kaikille tasapuolisesti ja ++++++ :whistle: :whistle: :heart:
 


Tiistai 9.2.2010
Minnihiiri68..................................5/28...yk 3 .....dpo
happihyppy................................7/28....yk 5 (25).....dpo onlydream...................................8/25-29
kevät71........................................11/25.....yk 15
Rosmariini -74..............................17/28-31.....yk 19 pimpula74....................................18/30+.....yk 3
Annemaarit..................................18/24-26
eva71..........................................18/26-28...yk 13.....dpo 3
Mahdotontako.............................19/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................20/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................21/27-28... yk2
tääl taas......................................21/20-26....yk 4
Barbarella....................................23/27-28...yk 2.......... dpo 5.....dpo2?
taavi166.......................................31/28-42....yk 10
elli72............................................45/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

[/quote]

 
Taavi166 tervetuloa myös minun puolesta :wave:

Helvi voi harmitus :hug: Toivottavasti pääset pikaisesti tutkimuksiin ja asian hoidettua.

ON: täällä on jo kp5/28 ja ajatuksen on suunnattu uuteen yritykseen :) Ajattelin aloittaa oviksen tikuttamisen jo kp10, kun tämä edellinen kierto oli normaalia lyhyempi. Parempi pelata varman päälle, ettei ovis vaan mene huomaamatta ohi :LOL:

Kaikille hurjasti +++++++++ :heart:
 
Minä kun hehkutin että kaavinnan jälkeen ei oo ollut juuri ollenkaan vuotoa niin viime yönä lapsen pottaillessa huomasin et mun housut kastus ihan märäksi ja vessassa totesin että ihan punaista verta valuu siis kirkasta uutta verta kun aikaisemmmin oli vain pyyhkiessä tullut aavistus ruskeaa limaista. Tämän kirkkkaan joukossa oli pieniä hyytymiäkin. Soitin sitten lääkärille (sairaalaan) että siteen täydeltä yhtäkkiä tullut verta mut sairaalan polilla olivat "yllättäen" sitä mieltä eet oo kotona vaan ja seuraile....tyypillistä. ohjeissakin luki et jos vuoto yhtäkkiä yltyy niiin soittoa sairaalaan. No nyt ei enää valumalla valu berta ja on vähän ruskeempaa mut outoa. Ensin luulin et kuukautiset tulee mut ei oo kuulemma vielä mahdollista. Limakalvot saattaavt kuulemma kaavinnan jäljiltä olla niin ohuet et vuotavat ohuuttaan . Ja kuukautiskipuja mulle kans yöllä tuli ja on edelleen mut kuulemma kohtu saattaa supistella. Kattellaan nyt sitten
 
Nonni. Huomenna tulee kp32 täyteen. Perinteisesti olen tehnyt ekan r-testin ko. päivänä. Aattelin kyllä tässä kierrossa varrota pitempään, mutta nyt täytyy omien rientojen takia tietää tuleeko täti mukaan matkalle. Itkettää tai harmittaa jo etukäteen kun en usko plussaa tulevan. Huoh. Mutta katottava se nyt on.



 
taavipidetään peukut pystyssä että plussan testiin saisit huomenna,tulehan kertoman kuulumiset!

Eka ovis testi tuhottu ja nega, oikeastaan hyvä niin saa tuota miestä rauhassa viekotella eikä painostaa pakko seksiin kun hällä nytjoku talviuni vaihe päällä |O
 
taavi166, tsemppiä täältäkin testaukseen. =)

Minnihiiri, mä aloitin ovistestailun tässä kierrossa myös jo hyvissä ajoin, jotain kp 6 tai 8. Jotenkin oman mielenrauhan vuoksi tykkään aloittaa ajoissa, ettei tosiaan mene ovis sivu suun. Tässä kierrossa ovisplussa tosin tuli kp 16 ekan kerran ja jatkoin vielä viitisen päivää senkin jälkeen testailua (onneksi, koska silloin bongasin myös sen toisen oviksen) ja tikutin välillä jopa kaksi kertaa päivässä joten ovistestiteollisuudella menee tämän mun testihulluuden takia kyllä todella pulskasti! :LOL:

ON: mulla on rinnat NIIN kipeinä! Tuolta sivuilta lähinnä, kauhea pakotus. Nännit ovat myös aranoloiset. Tänään on myös ollut ihmeellista viiltelyä tuolla alakerrassa sisällä. Mitähän lie sekin. :/

 
:LOL: :LOL: :LOL: Huomasin vasta, mitä sitä tuli kirjoitettua. Mieheltä aamulämpöä :LOL: reps. :LOL:

Pidä vaan taavi taukoa, jos testistä tulee negaa. Sehän on yks keino raskautua :saint: . Kalenteri kiinni ja testipuikot kauimmaiseen kaappiin ja palstailutaukoa, ettei tuu nähtyä kiertopäiviä. Mulla on ainaki tauot tehny hyvää ja oon jopa raskautunut sellaisen aikana.
 
happihyppy kyllä sinä ihan oikein kirjoitit mut minä vaan tajusin väärin sen viestisi. Sen voi periaatteessa ymmärtää kahdella tavalla ja nyt kun luin uudestaan niin ymmärsin mitä olit tarkoittanut. Lueskelen usein iltaisin silmät ristissä palstaa ja silloin voi tulla tahatonta komiikkaa kun ymmärtää asiat väärin :D ja siksi laitoin niitä nauruhymiöitä vinon pinon. Mulla ei tähän kellonaikaan aivot aina raksuta :D
 
erka mulle kävi kans pari viikkoa kaavinnan jälkeen. Paitsi että mulla hulahti pöksyt ihan täyteen verta ja hyytymiä. Vuoto kuitenkin loppui siihen. Siihen asti oli tuhrutellut. Uskon, että sinne oli jäänyt vielä jotain, joka sitten tuli pois. Se vaan oli aika kaamee tilanne, kun olin just silloin ravintolassa lopettelemassa työillallista. :/
 
Moikka! Mahtuiskohan tänne mukaan vielä yksi kuumeilijatar? Olen 35 vuotias reilun vuoden ikäisen suloisen pikkupojan äiti ja nyt on alkanut poltella mielessä pikkukakkonen kovasti ja paljon... Lueskelin ketjuanne ja totesin että olisi kiva liittyä höyryilemään veikeään porukkaanne :D

Meillä on kakkosen haaveilussa menossa vasta eka yrityskierto, kp on tänään 29/32?. Esikoinen tärppäsi hämmentävän nopeasti, mutta eipä siitä voi mitään välttämättä päätellä seuraavilla yrityskerroilla. Toiveet ovat tietysti korkealla ja oirettakin pukkaa , mutta sitä en sitten tiedä ovatko ihan Syystä vai mielikuvituksesta ja isoista toiveista ;) Ens la olen ajatellut testata tilannetta, kun näkyi tuo ensimmäinenkin vahvana viivana testissä jo niillä main. Mikäli ei siis menkat ala sitä ennen.

Tuli muuten elävästi mieleen odotusajan ruokaneuroottisuus tänään, kun menin vetäisemään tuossa äsken jotain epämääräistä saksalaista jugurttia ja sitten kelailin että jos olenkin raskaana, niin sainkohan mä siitä nyt listerian. Nim. ei vielä edes raskaana :ashamed: Joo. Onko täällä muita yhtä häröjä?

Mutta nyt ulos aurinkoon! B)
 
Barbarella sä taidat olla raskaana... ei se ovis varmaankaa tullu 5: päivän päästä uudelleen vaan ku sulla oli ovulaatio keltarauhanen alkaa toimiin ja se samainen rauhanen ylläpitää raskautta alkutaipaleen niin silloin on sitä samaa hormoonia vielä viidenkin päivän päästä.... Jos raskaus ei ala niin keltarauhanen surkastuu mutta sulla ei ookaan käyny niin...luultavasti... Pidän peukkuja mutta mä oon sitä miltä että pieni on matkassa :saint:
 
Tervetuloa viivi. Pahoittelut negasta taavi :ashamed:



Torstai 11.2.2010
Minnihiiri68..................................7/28...yk 3 .....dpo
happihyppy................................9/28....yk 5 (25).....dpo
onlydream...................................10/25-29
kevät71........................................13/25.....yk 15
Rosmariini -74..............................19/28-31.....yk 19 pimpula74....................................20/30+.....yk 3
Annemaarit..................................20/24-26
eva71..........................................20/26-28...yk 13.....dpo 5
Mahdotontako.............................21/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................22/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................23/27-28... yk2
tääl taas......................................23/20-26....yk 4
Barbarella....................................25/27-28...yk 2.......... dpo 7.....dpo4?
viivi74...........................................30/32.....yk1
taavi166.......................................33/28-42....yk 10
elli72............................................47/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

 
:wave: :wave: :wave: MISSÄS KAIKKI LYMYÄÄ???? no osa ainakin löytyy tuolta +40 pinosta :D

Oilia metsästetty mutta nega tuloksin,jos kierto pysyy yhtään normaalissa rytmissä pitäisi viivan tulla joko huomenna tai viim sunnuntaina,sikäli ei haittaa vaikka ei vieläkään tullu + koska on tuo miehen lämmittely vielä vaiheessa,mokomakin jörrikkä :saint:
 




Perjantai 12.2.2010
Minnihiiri68.................................8/28...yk 3 .....dpo
happihyppy...............................10/28....yk 5 (25).....dpo
onlydream...................................11/25-29
kevät71........................................14/25.....yk 15
Rosmariini -74..............................20/28-31.....yk 19 pimpula74....................................21/30+.....yk 3
Annemaarit..................................21/24-26
eva71..........................................21/26-28...yk 13.....dpo 5
Mahdotontako.............................22/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................23/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................24/27-28... yk2
tääl taas......................................24/20-26....yk 4
Barbarella....................................26/27-28...yk 2.......... dpo 7.....dpo4?
viivi74...........................................31/32.....yk1
taavi166.......................................34/28-42....yk 10
elli72............................................48/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

[/quote]

 
hello ladies!

viivi74 Tervetuloa mukaan! Välillä käy mielessä ruoka- ja juomahäröily, mutta olen luvannut itselleni ajatella noita vasta, kun plussa on pamahtanut näkyviin.
taavi :hug:

on: kp 24. Posket hehkuu ja on lämpöä vähän. Sen takia hedari. En kyllä tunne olevani kipeä muuten. En kyllä ainakaan usko, että oisin raskaana. Tässä ois vielä muutama päivä piinattavaa kuitenkin.
Musta tuntuu, että näen raskaana olevia naisia joka puolella. Onkohan nyt joku mieletön vauvabuumi vai tekeekö mun oma vauvakuume tepposet.
 




Lauantai 13.2.2010
Minnihiiri68................................9/28...yk 3 .....dpo
happihyppy...............................11/28....yk 5 (25).....dpo
onlydream...................................12/25-29
kevät71........................................15/25.....yk 15
Rosmariini -74..............................21/28-31.....yk 19 pimpula74....................................22/30+.....yk 3
Annemaarit..................................22/24-26
eva71..........................................22/26-28...yk 13.....dpo 5
Mahdotontako.............................23/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................24/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................25/27-28... yk2
tääl taas......................................25/20-26....yk 4
Barbarella....................................27/27-28...yk 2.......... dpo 7.....dpo4?
viivi74...........................................32/32.....yk1
taavi166.......................................35/28-42....yk 10
elli72............................................49/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

[/quote]

[/quote]

 
Lauantaita!!

Viivin kierto täysi,jokos olet testiä rapistellut?

chilipapu se on totta että raskaan olevia näkee puolella jos toisellakin jotenkin sitä kiinnittää niihin ihan eritavalla huomioita.
Eikös se sanonta mene että posket punaiset ja sisukset täynnä siemeniä ja toivotaan että itäviä sellaisia :D

 
No rapistelinpa hyvinkin ja ruutuun tuli plussa!! :eek: Haaleahko mutta ihan selkeä silti. Täytyy testata huomenna uudelleen, onko vahvistunut. Ounou =) =)

Samanlaisia rapisteluita muillekin täältä toivottelen!!!!
 

Yhteistyössä