YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Taikakuu :hug: :hug:

Täällä aika haukottelevainen olo. Eilen illalla oli vieraita..mukavaa oli ja nukkumaanmeno venähti. Olen niin huono nukkumaan aamuisin, että yö jäi hiukan lyhyeksi |O

Täällä on harmaa keli, mutta ei taida sataa ainakaan vielä. Voi kun tulis kivat ulkoilukelit. Tekisi tälle nuutuneelle olemukselle hyvää pieni reippailu.

Ei ole oma kiertopäiväkään ihan tarkkaan selvillä - koko kuumeilu on nyt hiukan taustalla ja mietin viitsinkö edes tikutella ovista tulevalla viikolla kun reissukin on tiedossa. Tuo on tyypillistä tälle vaiheelle kiertoa. Kummasti kuume sitten aina nousee piinapäivien kuluessa :ashamed:

Mutta leppoisaa sunnuntaipäivää kaikille!

Pinkkis :wave:
 
Pitkästä aikaa tervehdys rouvat! Kursorisesti lueskelin viestejänne, mutta täytyy myöntää, että olen taas totaalisesti kelkasta tippunut :kieh: Omanapaa sen verran, että mökkeily (ilman nettiyhteyksiä ) ja reissaaminen on pitänyt aika tehokkaasti irti virtuaalimaailmasta. Nyt pikkuhiljaa koputtelen taas ovea... Työnnän oveen väliin näin aluksi varvasta...:)

Pikkumyy :flower: Onnea! Toivon, että meistä mahd. moni seuraisi perässäsi pikajuoksua! Tosi hieno juttu! Annat mullekin toivoa, koska saman ikäinen olen!
:heart:

Lumi-Marja - Poikasi kirjoittama runo osoittaa nuorelta mieheltä melkoista herkkyyttä, ymmärrystä ja kypsyyttä. Todella hieno, kaunis runo. Kuten mimmimammakin sanoi, juuri noin minäkin asioista olen ajatellut... lapsi odottaa parempaa aikaa tulla... Se on toivoa antava, lämmin ajatus! :heart:

Pinkki69
- Meilläpäin taivas ihan sininen, aurinkoista... Puhallan pilvet pois teiltäkin! Yöllä on kyllä tainnut sataa, ainakin ilmassa tuntuu kosteus, maakin on kostea. Sama tunne meikäläisellä - kuumeilu on jotenkin taustalla, reissut antavat muuta ajateltavaa, mikä on varmaan ihan hyvästä tälle niin kutsutulle psyykelle :kieh:. Minäkään en ole tikutellut koko kesänä, mutta aina sitä on piinapäivinä silti toivonut, että ihme olisi tapahtunut. No, eipä ole. :ashamed: Mutta kyllä se vielä joku kerta paistaa päivä risukasaankin, uskon niin. :xmas:

Taikakuu Mukava, kun sait tytön takaisin kotiin! Meillä neiti oli mennyt pakkaamaan kameransa matkalaukkuun, ja se oli tietysti hajonnut riepotuksessa. Eli nyt ei ole kuvia mitä katsella. :( Mutta muistot on niin mukavia, että nyt tyttö hinkuu muuttavansa isona Englantiin. :heart:

Omanapaa... Ei mitään uutta "sillä rintamalla". Tutkimuksiin ollaan miehen kanssa menossa ensi viikolla. Kyllä se nyt meidän kohdalla on korkea aika. Miestä ei ole koskaan tutkittu, ja sekin jotenkin vaivaa, kun hänellä nyt kumminkin on puolet kannettavanaan tästäkin projektista :D. Tosin viime aikoina on tuntunut, että mulle tämä asia tuntuu olevan tärkeämpi. :headwall: Kun sitä yhteistä ei ole... Kiertopäiviä sen verran olen laskenut, että nyt on menossa kp. 10. Eilen tuntui tuttua munasarjajomotusta, mutta pupuilut jäi sikseen, koska mies oli pitkässä työvuorossa :headwall:

Mutta nyt ei muuta, kuin kaikille hyvää sunnuntaipäivää!!! :flower: :flower: :flower:
 
AnniSofii Siskosi elämä päättyi aivan liian aikaisin. Pahoittelen! :hug: Itselläni todettiin joskus nuorena kohdunkaulan syövän esiaste. Se oli hirveä järkytys. Pillitin vastaanotolla, kun luulin, että minulla on syöpä. Esiaste poltettiin pois laserhoidolla muistaakseni. Nyt vuosittaiset papa-kontrollit tuonkin menneisyyden takia. Anteeksi, että sekaan tähän omia juttujani, mutta tuli vain mieleen... :ashamed:

mimmimamma - Pahoittelut äitisi vuoksi! :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! :heart: Sinulle ja perheellesi voin vain toivoa kovasti voimavaroja tilanteen kantamiseen!
 
Huomenia tai päivää!! :heart: :saint:

Hibiscus: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa! :hug: :flower: Ja kiitos onnitteluistasi! Niin se on se plussa tuli, kun sitä vähiten odotin! :heart: Edes tämän ikäisenä näemmä, en tunne kroppaani, milloin on ovis? :D

Pinkki: täällä satoi eilen kaatamalla, mutta pakko oli ulos päästävä kävelin kaatosateessa tunnin sauvakävelylenkin! :D Vain 1 odottava äiti käveli vastaani, masu jo isona. Se on kun joka arkipv olen ulkona asiakkaiden luona kulkiessani/välimatkat ulkona, en osaa olla yhtään pvää sisällä kokonaan! :headwall:

Onnea ovisjahtiin Hibiscukselle ja pinkille ja tietenkin myös muille yhtä lailla! :heart:

Hibiscus: Tulethan kertomaan gyne kuulumisasi! :heart:

AnniSofii: Pahoittelut siskosi poisnukkumisesta varhain!

Voimia myös mimmimammalle ja äidillesi raskaan sairastelun yhteydessä!

Minä ja Pirpana :heart:
 
Erittäin mukavaa sunnuntaipäivää kaikille. Tänään ei taida sataa yhtään niin paljon kuin eilen :)

Mä olen aivan totaalisesti unohtanut laskea kp:tä, mutta onneksi täältä voi käydä sen tarkastamassa.

Eli ei kauheasti kommentoitavaa, paitsi tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin.
 
Nyt sapettaa :headwall: Kirjoitin tuossa jokaiselle jotakin, mutta niin vain katos bittiavaruuteen koko teksti :headwall:

TeSuLah, hain niitä bafucineja, olivatkon kotoa loppu. Jonkin verran tutuu auttavan. On tämä sellaista kurkkukipua, ettei aikoihin ole ollut. Yskäkin nostaa päätään. Aamulla sellainen puuska, että yökkimiseksi meni.

AnniSofii :hug: pahoittelut siskosi poismenosta. Vaikka siitä on jo aikaa, niin ei se asiaa muuksi muuta :hug:

mimmimamma Paljon jaksamista sinulle edelleen toivon vaikean elämäntilanteen keskellä :hug:

Taikakuu :hug: Suuren suuret tätipahoittelut :hug:

Pinkki harmaan kelin sijalle toivon minäkin aurinkoisempaa. Tekis todellakin hyvää tälle nuuntuneelle ololle.

Hibiscus lykkää vaan koko jalka, eikä vaan varvasta :D Kakkukaffet odottaa lomaltapalaajaa :flower: Paljon onnea hoitojen alkamiseen ja koko sydämestäni toivon, että ne tuottavat myös toivotun tuloksen :hug: Lisäsin sinun kp:t tuonne ja nostelin takaisin listalle.

SiiriSisilisko osaisipa itsekkin unohtaa noin kp:t samoin kuin sinä. Vähentäisi stressiä oleellisesti.

Rouva Pikkumyy ja Pirpana, niin mukava on seurata tuota masumatkan janaa :heart: Päivä päivältä viikot lisääntyvät ja pian onkin varhaisultra. Toivon niin kovin kuulevani hyviä uutisia. Enkä muuta usko edes tulevankaan. Kaikkea hyvää edelleenkin oodtukseen toivon ja Pirpanalle, kasva nyt isoksi ja reippaaksi, mitään kiirettä ei veilä tänne ole, joten ihan rauhassa vaan siellä masussa neutiskele :heart:

(.) Mielialojen pyörteisessä sekamelskassa mennään päivä kerralaan kohti uutta yritystä. Nappasin tuolta isännän tilaamasta testipaketista yhden r-testin ja ihan puhdas nega sieltä tuli. Ei mitään valoa vastenkaan näkynyt niin minkäänlaista raitaa. Ne oli niitä babyplussan herkimpiä testejä mitä on. Kunnon kokoisen säkillisen niitä sitten tilannutkin. Ei muuten lopu heti kesken. Noita herkimpiä r-testejä testipakettien lisäksi. No, ainakin nyt rauhoitti mieltä, että kaikki varmaan ok, kun ei mitään enää näy. Tuhruvuotokin loppu. Ens viikolla gynelle ja katotaan nyt, missä aikataulussa aletaan sen jälkeen hommaa viemään eteenpäin.

Lumi-Marja
 
Heissan ja Kiitokset Lumi-Marja kauniista viestistäsi minulle ja Pirpanalle! :hug: :heart: :flower:

Olen nukkunut kahdet päikkärit jo tänään ja nyt odotan, että pääsen yöunille! :xmas:

Lumi-Marjalle myös paljon Onnea ja Toivoa lääkärireissulle mukaan! :heart: Kyllä se vielä plussa kantaa loppuun asti kun jaksaa uskoa, kuten te teette! Nostan hattua sinulle, nouset ylös, vaikka vaikeata on! Mutta mitä muuta sitä ihminen voi, olla kiitollinen siitä mitä jo on ja haaveilla ja uskoa haaveisiin tulevasta!! :heart: Plussia siis! :heart: :flower:


Nyt hetkeksi kauhukeittiön pariin ja sitten , ihanaa omaan rakkaaseen sänkyyn taas nukkumaan! :heart:

Minä ja Pirpana pienoinen :heart:
 
Moikka!
Mä pääsin kuntoutukseen reumasäätiön sairaalaan ja lähden sinne tiistaina joten tulee nettikatkos mulle,toivottavasti se tekisi hyvää mulle ja saisin vauvan alulle tauon aikana.

Menen siis jalkani kuntouttamaan borrelioosi kivun takia kuntoon reumasäätiön sairaalaan.

Peukkuja teille kaikille!

Tulen joulukuulla kertomaan kuulumiset!
 
Moikka!
Voitte poistaa mut listalta,mä tulen sitten joulukuulla kertomaan kuulumiset.Mula on nyt tärkeää saada jalat kuntoon borrelioosi kivun takia,etten joudu uudestaan rullatuoliin.

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Pikainen pyrähdys vaan täällä.

Lumi-Marja ikävä kyllä vaikuttaa aivan samalta virustaudilta mikä mulla oli, ellet ole nieluviljelyssä käynyt ja saanut muuta tietoa. Suosittelen käymään. Yökkäilin kans kun yskänpuuskat niin hakkaavia, vaavi raukka! :eek: ja kurkkukipu kesti 4 vkoa, kipulääkkeiden avulla pärjäsin jotenkin ja lisäksi oli nuha. Hyvin kuitenkin menny ja vaavi ilmoittelee jatkuvasti itsestään treenin muodossa. Aika kovia iskuja jo satelee. :heart: :D Tästä ne vain voimistuvat.

Kaikkea hyvää teille mammat, missä tilanteessa sitten olettekin.

Mies tulossa yhden mais yöllä kotia.

Hyvää Yötä teille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 25+5 :heart: :wave:
 
TeSuLah en vielä ole käyny, olisi varmaan aiheellista. Tämä tuntuu vain pahenevan. Yöllä heräsin yskimään ja astmaatikkona tämä alkaa todella ottaa jo hengityksen päälle. Oikein kunnolla ei mitään limaa tule, yskittää vain. Mut kurkussa tuntuu kuin olisi joku limapallo, joka ei liiku minnekkään. Taidampa käväistä aamuvastaanotolla hetimmiten, kun väki liukenee kouluun. Saapi samalla kattoo tytön korvat, kun on niitä tuossa hinkannut pitkin aamua. Jos hyvä säkä käy, voidaan päästä lääkrille kans. Tällä viikolla kait kaksi lääkäriä paikalla, luksusta :D Ihanalta kuulostaa nuo Pikkukolmosen potkunyrkkeily kuvaukset :heart:Kumpa sen saisi vielä itekkin joskus kokea....

Vaikka olis millainen lentsu, niin tänään on otettava herneet puskista, muuten ne itää tuonne ja saa kyntää takas maahan. Sato tai paisto, niin tuonne pihalle on mentävä. Oli muuten eilen illalla raju ukkonen täällä. Pamautti suoraan päällä useamman kerran ja iski tuonne pellon keskelle kivikasaan niin jotta rämähti vaan. Hetken aikaa savu nous sieltä, mutta ei ainakaan sen kummempaa sattunut. Onneks oli ehditty vetää kaikki piuhat seinästä irti. En nyt ole tuonne märkään kaurapeltoon lähteny kurkkimaan, miltä kivikasa näyttää, mutta eiköhän sen puidessa aikanaan näe. En usko sen kummempaa ihmettä siellä olevan. Pajupuska korkeintaan vähän savus. Sen verran, että haisi, ei muuta. Onneks ei taloon lyöny, eikä noihin ympärillä oleviin puihin. Harvon tähän kohtaan tulee ukkonen noin rajuna päälle. Kaiken kaikkiaan ukkonen jyris kolmisen tuntia. Kierrellen kaarrellen ja lopuks tuli päälle.

Nyt alan vamistautua lähtöön tuonne aamuvastaanotolle :wave:
 
Aamuvastaanotolla käyty ja lekurillekkin pääsin. No eihän tuo mitään osannu sanoo, tavallista lenssua vaan. Vähän kuulemma kurkussa peitettä ja punoitusta, mutta kyllä se siitä menee. Eo ottanut nieluviljelyä, vaikka sitä pyysin. Ei kuulemma tarvetta, kun ei näytä siltä. Tytttö sai kuurin, kun korva punotti. No, katellaan nyt ja kärvistellään. Panadoli vähän tasoittaa kipua ja bafucinit. Mustaherukkamehua lämpimänä juon ja se vähän helpottaa kans.

Nyt takas herneitä kerään :wave:
 
Hei Lumi-Marja Ihmetyttää moinen, ettei nieluviljelyyn pääse, mulla ei ollu peitettä, vaan punoitti ja kun oli jatkunu pitkään, niin heti laitettiin labraan. Peitehän meinaa usein angiinaa ja se on mielestäni bakteeripeitettä muodostavaa.

Tietty kun sanoin olevani raskaana, se vauhditti asiaa. No siihen virustautiin ei lääkettä olekaan, jos sitä niinku mulla. Oloa voi yrittää helpottaa, höyryhengityskin helpottaa oloa. Paranemisia! :hug: Samoin tytölle.

Mulla ei se limaisuus ole oikeastaan parantunu, aamuisin vieläkin nuhaa ja voihan tuo limakalvojen herkkyys ja tukkoisuus johtua raskaudestakin.

Olen varovasti yrittänyt pikkuneidin kanssa pottatreeniä, mutta ei ainakaan vielä osaa sanoa, jos hätä on. Äskenkin oli ilman vaippaa hetken ja kävi potalla. Ei tehny mitään. Pyysi vaipan ja ei menny kauan kun vaippaan teki isomman hädän. :ashamed:

Esikoisella oli heti valmiutta ja kävi alle vuoden ikäisenä jo, oli jotenkin kiinnostuneempikin asiasta ja vähän yli 2-vuotiaana kävi jo lähes joka aamu ja teki pottaan muutenkin tarpeensa. Tytön syntymän aikoihin, poika oli lähes päiväkuiva. mutta alkoi tehdä vauvan syntymän jälkeen uudestaan vaippaan ja kesti aikansa. 3 v 3 kk iässä sitten jätti kokonaan vaipat pois, päivä- ja yövaipan sai jättää kummankin ja poika oli kuiva.

Olen yrittänyt etten painosta tyttöä, ettei ala vieroksua koko asiaa, mutta toivoisin, että osaisi jo käydä ennen vauvan syntymää. :hug: No, eiköhän tuokin asia aikanaan hänellekin valkene. :)

Meillä pikkuneidillä on korvakipu parantunut. :heart: Heti muutaman päivän jälkeen kuurista, olo helpotti hänellä. Nuhaakaan ei juuri enää ole. Tuo Amoxin-kuuri ei ole sekoittanut mahaakaan, kuten joku toinen kuuri tehnyt.

Tuoreherneet on mun herkkua, voin syödä niitä vaikka kuinka paljon. Nam! Olivat vaan kaupassa heinäkuulla 5 euroa/litra, en malttanut ostaa kuin 2 l.

Oikein mukavaa päivänjatkoa teille! :heart:
 
TeSuLah, ei noi täällä päässä kaupunkia oikein ole kiinnostuneita labraa kuormittamaan millään, ellei ole viimeinen pakko. Ellei tämä ala hellittään muutamassa päivässä tai äkistään pahenee, menen tuonne keskustan tk:een päivystykseen. Istun siellä sitten vaikka maaliman tappiin, mutta haluan sen viljelyn otettavaksi. Angiina mulla ollut riesana muutamaan otteeseen ja sen haluaisin sulkea pois tästä lentsusta. Tyttöön lääke puree hyvin. Ei enää yhtään ole haronut korvaansa. Touhuaa kovasti vaikka nenä valuu koko ajan. Osaa hienosti itte niistää ja kylvää samalla niitä papereita ympäri huushollia :) Amoxinia meilläkin tytöllä.

Herneet kerätty vaihtelevassa sateessa. Sumusta kaatosateeseen, kaikkea siltä väliltä. Pahimmat kuurohetket pidin kyllä taukoa ja väänsin kotisivua, joka ollut hautumassa reippaan kauan aikaa, kun ei muka ole ollut aikaa sitä laittaa kuntoon. Entisen sivun sössin oikein kunnolla, kun yritin sitä parannella, joten uusi yritys. Vielä herneistä, niitä tulikin mukavan paljon. Jätesäkillinen :D Nyt vain levittelin ne tuonne terassille vähän kuivumaan ja osa syödään heti, osa ryöpätään pakkaseen ja osan kuivaan.

Mukavaa illan jatkoa :wave:
 
Sataa kuin saavista kaatamalla. Minä kyllä pidän sateesta, mutta rajansa kaikella.

Ovistikussa "varjojen varjo" :)

Tällaisia olen kyllä testannut aikaisemminkin, ehkäpä vuonna 2003 -ja jopa vahvempiakin viivoja- mutten koskaan kahta täysin yhtä vahvaa viivaa.
Tänään muuten samanikäiselle työtoverille tunnustin vauvahaaveemme, kun hän sitä kysyi. Itsellään on vanhin jo täysi-ikäinen ja joskus aina toittottaa sitä, että on se hyvä kun on lapset tehty ajoissa... Otti kyllä asian ihmeen asiallisesti ja toivotti vaan onnea yritykseen: "Sun täytyy pestä useammin ukkos kalsareita"... :LOL:
 
Iltaa :flower: :flower:

Täällä ollaan oltu ihan hermona koko viikonloppu, tulevat huomiset menkat ottaa jo valmiiksi päähän. Mitään raskausoireita ei ole eikä kuulu, joten huomenna koittaa taasen kuukauden synkin päivä tiedän sen etukäteen. Muutenkin huono päivä tämä maanantai aina kun pitää töihinkin vääntäytyä. huoh.. Mulla on aina muutama päivä ennen menkkoja olo aivan kamala, tympii kaikki! Lapset ja ukko kärsii meikäläisen "raivonpuuskista".
No, en ole onneksi varmaankaan ainoa, jolla tämä maanantai pännii :)
Kaipa tämä tästä taasen. Palataan huomenna asiaan!!
 
kun jäännäilee aivan tosissaan...epäluloinen olo,
mutta tänään ilmestyi kunnon vanhan ajan finni kuulaseen ihooni, keskelle nenää ja toinen alkava finni tuohon nenän viereen. Aivan niin kuin teininä tätiä odotellessani. Rinnat aristaa, joten taitaa nega kierto iskeä, vaikka ovis testit plussaa pukkaa päivä päivältä hieman voimakkaammin. Tuskin niihin on luottamista.

Äitini leikattiin tänään, kiitos voimahaleista ; ja leikkauksessa oli komplakaatiota yllättävän verenvuodon takia. En vieläkään tiedä tilannetta , kun osastolla ei sen enempää pystytty sanomaan. MInun pitäisi soitta uudestaan 22 jälkeen. Niin saisin tietää että onko tilanne vakaa. Kuulema hurjasti lisä verta ja kirkasta nestetystä mennyt tänä päivän. Leikkaus aloitettiin 12 ja loppui 15 maissa. Positiivista oli,että vatsa avattiin ja naisjutut ainaskin poistettiin, jos informaatio omahoitajaalla oli oikea. Edellisellä kerralla talvella kun ei pystytty mitään tekemään ennen sytostaatti hoitoja.....

Oma napaista toimintaa
:headwall: :headwall:

mimmimamma
 
mimmimamma :hug:

Taitaapi se vanha kierron pituus 28pv pitää sittenkin paikkaansa, kun ei vielä menkat tulleet. Yleensä mulla on ollut tasan 28 päivää, mutta nyt pari kiertoa oli 27. Joten tässä rauhassa (onneksi fiilikset ovat tosiaan rauhoittuneet :saint: ) tätiä odotellaan.
 
mimmimamma olet mielessäni koko ajan :hug: Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin. Kaikella on jokin tarkoitus, niin hyvällä kuin kaikella muullakin. Aina emme vain ymmärrä, miksi vastoinkäymisiä annetaan. Ne kuuluvat elämään, mutta niiden taakka on vaikea kantaa :hug: Olin 14, kun istuin isäni vierellä ja katsoin, miten hän lähti pois. Nuorena, vasta 39 vuotiaana. 2003 seurasin anoppini viimeisiä hetkiä, hänen syöpänsä oli sellaista laatua, ettei voitu kuin helpottaa oloa, hänkin vain 49 vuotias. Mummoni selvisi niin rivtasyövästä kuin munasarjasyövästäkin, jotka hän sairasti 50 ikävauoden kahtapuolen. On nyt liki 80v ja elämänsä kunnossa. Vähän muisti pettää, mutta terveydessä ei muuten ole ikään nähden poikkeavaa. Paljon myös tiedän ihmisiä, jotka selvinneet näistä naisten syövistä ja se antaa jotenkin voimia kestää ajatus, että syövänkin voi voittaa. Meillä on suvussa paljon näitä ollut ja kyllä se aina hirvittää, että omalle kohdalle iskee kans. Paljon jaksamista edelleen :hug:

AnniSofii toivotaanhan nyt, ettei se täti löydä teille ollenkaan :)

SiiriSisilisko nyt vain hurjat liputukset ovisviivan vahvistumiselle :flower:

Lentsu jatkuu ja jatkuu. Kurkkukipu ei ainakaan jlkeen eilisen yhtään helpottanut. Yö meni yskiessä. Alamaha kipeytyny uudelleen aika pahaksi. En tiedä, onko ärtynyt yskimisestä vai mistä. No, kipeä nyt on kuitenkin. Nyt pitää kiirehtiä muihin juttuihin :wave:
 
.. nyt vain...

Lumi-Marja - Kyllä nyt varmaan kannattaa marssia sinne päivystykseen. Tuntuu kyllä, että näiden terveysjuttujen kanssa meitä jallitetaan jatkuvasti. Oikein on ruvennut pelottamaan, että mitä jos sairastuu johonkin vakavampaan, eikä sitten mistään saa apuja. Työterveyshuollossa lääkärin vastaanotolle ei aina edes pääse, täytyy tyytyä työterveyshoitajaan, tk:ssa taas vastassa saattaa olla yleislääkäri, jolla ei ole a. aikaa, eikä b. aavistustakaan siitä, mikä on vaivan nimi. Olen nämä molemmat tilanteet kokenut hiljattain omalla kohdalla. Esim. työterveyshuollossa terveydenhoitaja oli sitä mieltä, ettei angiina anna aihetta mennä lääkärille, joten lääkäri kirjoitti antibioottireseptin puhelimitse. Ilmeisesti sain väärät lääkkeet, ainakaan ne eivät angiinaan purreet. Yksityispuolella (jonka apuun oli pakko turvautua ) vaihdettiin lääkkeet toisiin, ja olihan siellä vähän muutakin kuin angiinaa... Niin, että kyllä näissä omaa ja lasten terveyttä koskevissa asioissa täytyy vaan itse puolensa pitää, ei sitä kukaan muu välttämättä tee. :headwall:

Pikkumyy - kiitos onnentoivotuksista ovisjahtiin :). Huomenna meillä on se eka käynti liittyen "lapsettomuushoitoihin" (voi ei, kun huono sana ), se pelottaa järjettömästi. Vanhaa akkaa :LOL: ! Toki tuun raportoimaan mitä siellä puhuttiin... Sinulle voimia ja jaksamisia ihanaan raskausaikaan, tai toivotanko makeita unia! =) TeSuLahille myös toivotan jaksamisia, ja energiaa!!! :)

SiiriSisilisko Pisti silmään tuo, mitä kerroit työkaverisi "on se hyvä että tuli lapset ajoissa tehtyä" -puheista. Noita kyllä tosiaan kuulee. Nousee aina villat pystyyn tuon tyyppisistä jutuista. Ikään kuin tämä elämä olisi jokin jana, jolla voi edetä juuri niin kuin itse suunnittelee ja haluaa, tietyssä järjestyksessä. Voi, kun se aina menisikin niin! Mulla taustalla se tavallinen tarina: ero kolmikymppisenä, uusi mies löytyi vasta nelikymppisenä. Siitä ensimmäisestä liitosta on yksi teini-ikäinen. Kyllä minä niitä lapsia "suunnittelin" silloin nuorempana vähintään kolme, mutta kun ei ollut, kenen kanssa... Eikä sellaista ihan äkkiä sitten löytynytkään... :ashamed: Mutta onneksi kuitenkin löytyi :heart: Eihän munkaan työpaikalla moni varmaan ikipäivänä voisi uskoa, että tässä vielä vauvasta haaveiltaisiin. Olen joskus aiemmin tälläkin palstalla kertonut, että kerran firman pikkujoulussa yksi kuusikymppinen nainen virnisti minulle kuin kohtalotoverille, että "hyvä, että ollaan jo niin vanhoja, ettei enää voida lapsia tehdä". Minä pöljä kun olin henkäissyt ihastuksissani nuoremman kollegani vauvauutisista. :LOL:

mimmimamma Toivotan taas voimia äidillesi, sinulle, perheellesi niiden rankkojen asioiden läpikäymiseen, joita teillä nyt elämässänne on! :heart: :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Nyt takaisin kotipuuhiin. Meneillään on niinkin turhanpäiväinen askare kuin satavuotiaan pakastimen sulatus. Isännälle sanoin, että tuo rakkine lähtee tästä talosta tällä viikolla. Ei pistänyt yhtään hanttiin. |O
 
Kiitos Hibiscus. Toivottavasti Lumi-Marja olet saanut jotain apua.

mimmimammalle jaksamisia ja voimia äidillesi ja koko perheellenne. Meillä on kans vatsasyöpää äidin puolella. Äidin äiti kuoli syöpään n. 40 v, samoin hänen molemmat siskonsa melko nuorena. Äidin veli kuoli 46-vuotiaana. Hyvä ystäväni 3 lapsen äiti, vähän yli 40 v, kuoli paksusuolen syöpään kun odotin esikoistamme.

Toivotaan että mimmimamman äiti voittaa kyseisen taudin. :hug:

Tuosta vauva-asiasta vielä, mieheni tänään kans ihmetellen ja ihastellen sanoi, ajatella meille tulossa jo kolmas lapsi ja oli niin alussa vaikea saada lasta. Elämä on ihmeellistä. :heart:

 
Lämittää mieläni nuo teidän kirjoitukset. Vertaistukea ja ihana tunne.

Äidin ja minun välit ovat lämpeneet tämän sirauden myötä. Rinta syöpä 7 v sitten ei auttanut asiaan. Inhosin omalla tasolla äitiä, nyt oikeastaan rakastan. Hänen elämänsä on jatkoajalla toistamiseen. Isäni kuoli 15 v sitten, ja nyt rupesin pillittämään......apua. Onko tämä niin vaikeata pukea sanoiksi kun yrittää olla kovis. Kaikella on siis merkityksensä.

Soitin sairaalaan tänään ja äitini oli positiivinen ja voimissaan eilisen verenmenetyksen jälkeen. Kuulema joku huonekaveri yritti koko ajan karata ja äiti soittii summeria , jotta hoitohenkilökunta pääsisi apuun. Ei hänellä hätää. Suurin osa syöpnystyrlistä saatiin poistettua mutta joitain nystyröitä jäi kylkikaareen, joten uusi sytostaatti hoitosarja aloitetaan. 8 kertaa ennen leikkausta ja uudet neljä heti kun kehon tilanne sallii. Joten elämä jatkoajalla ja jokaisesta hetkestä nautin.

mimmimamma
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa.... :heart:

Täällä taustalla kuumeillaan edelleen ;) Nyt on menossa kp. 11/28-30

En ehtinyt kaikkia viestejä käymään läpi, mutta :hug: kaikille tädin yllättämille....ja :flower: :hug: plussanneille !!! Ja Lumi-Marja, rukoilen voimia perheellesi ja toivon kaikkea hyvää tulevalle :heart: . Meillä lähestyy enkeli-prinsessamme kuolin päivä kohta ja mieli on aika maassa ollut jo pari viikkoa...-vaikka asiasta on kulunut "jo" viisi vuotta, niin välillä tuntuu, että kaikki tapahtui eilen... :ashamed:

No elämän on jatkuttava, vaikka se niin kliseeltä välillä kuulostaakin. Meidänkin nuorin "vaavi" täyttää jo 4 v. ja on alkanut kovasti puhuu että haluaa meille OIKEAN VAUVAN =) Sellaisen kuulemma, jota hän voi pitää sylissä ja hoitaa...Ehdotin että onhan hänellä vauva-nukke, mutta hän KOROSTI sitten jyrkästi, että haluaa että meillä olisi OIKEA vauva :saint: . Miestä nauratti kovasti autossa, kun takapenkiltä kuului niin määrätietoinen pulina. Nauroin takaisin, että on tainnut saada joku tarha-kaveri siskon tai veljen :D -että jostain tuo kimmoke on tullut. Minä kun niin luulin, että lapset kinuavat koiran pentua meille...No,,,elämme salaisen haaveen kanssa myös mieheni kanssa ;) .

Oikein paljon PLUSSA tuulia kaikille !

Niin ja vielä Pikkumyylle....JÄTTI :hug: :heart: Sinullekkin ja ONNEA !!!!

T: Ebony

P.s. -ajattelin tässä pitkästä aikaa minäkin testailla sitä ovista....jos se vaikka toisi lisää "toivoa". :heart:
 
Mimmimammalle vielä lämmin :hug: täältäkin suunnasta ja jaksamista koko perheelle. Minäkin menetin isäni pari vuotta sitten syövälle..kuusikymppinen hänkin vain oli. Olisi isälle ollut vielä kovasti tarvetta, mutta kyllähän ne viimeiset kuukaudet sentään yhdessä saimme viettää.

Lumi-Marjalle kans paranemisajatuksia...jos ei lekurit auta niin kokeillaan tän meidän pinon parannussäteitä, telepatiaa tai ties mitä voimia :D

Omalle navalle ei kuulu kummempia. Aloitin tänään oviksen tikuttelun ja mietityttää saanko tälläkään kertaa osumaa aikaiseksi. Tänään tuli aivan hailakka viiiva (kp11??)..saa nähdä vahvistuuko yhtään huomiseksi. Sitten olenkin pari päivää työreissussa ja siellä voi tikuttelu olla kyllä tuskien takana. Ja hiukan nolottaa pakata digitesteri ja tikut matkalaukkuun jonka otan käsimatkatavaraksi...minun tuurillani turvatarkastuksen pikkupojat päättää kiinnostua niistä ja siinä sitten posket punaisena selitellään :LOL:

No jos ovis tuleekin bongattua niin mahdollisuudet hyödyntämiseen ovat heikot kun työreissun perään on sitten taas menojen täyteinen viikonloppu eli saa nähdä ehditäänkö samojen vällyjen alle ukkokullan kanssa ollenkaan :kieh:

Mutta plussia kaikille hirmuisesti ainaskin ovistesteihin...ja sit pian niitä OIKEITAKIN PLUSSIA!!

Pinkkis :wave:
 

Yhteistyössä