YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Kiitos nevi ja muut onnitteluista! Kaikki eivät aina ymmärrä, että vauvoja hankitaan vielä tällä iällä. No, enpä niitä ennemminkään saanut. Joskus aina kuulee kaikenlaista, mutta eipä sen väliä mitä muut ajattelee. Älkää tekään antako periksi, toivon teille koko sydämestäni ihania kääröjä. :heart:

Tilasin pikkuneidille ihania Mansikka Marja-vaatteita netistä kirppispalstalta ja tänään tulivat, kyllä ovatkin söpöjä. Laitettiin tänään heti kylään uudet farkut, pusero ja farkkutakki ja tyttö oli kuin mansikka itsekin. :D

Oikein mukavaa tätä viikkoa teille kaikille ja plussatuulia! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 16+1 :heart:
 
:hug: gitte ja mimuli :hug: Plussaonnea uuteen kiertoon :flower:

Mihinkäs Rouva Pikkumyy on karkaamassa, kun tarjoaa päivittäjän pestiä?

Kyselit gitte juhannuksen vietosta.
Me lähdetään viikoksi mökille. Aattona ajellaan n.300km, auto lastattuna kahdella aikuisella, kolmella murkulla ja yhdellä 2-VUOTIAALLA :flower: :flower: (piti ihan tuulettaa, kun on synttärit tänään meidän kullannupulla :heart: ) Siihen vielä kyytiin petivaatteet, pyyhkeet, ruoat, vaatteet, lelut yms, yms... Mökkiin pääsee vasta alkuillasta, joten pitää vielä miettiä kylmäelintarvikkeiden hankinta ja kuljetus :/
Sitten kun tullaan mökiltä, pestään vähän pyykkejä ja lähdetään viettämään päivää Särkänniemessä (sinne otetaan yksi murkku lisää mukaan).
Muita kesän suunnitelmia on keittiön remontti, sukulaisvierailu Itä-Suomeen, Aulanko, Korkeasaari, patikointi ja kaikki lähiseudun uimarannat :D

Vanhin tyttö sairastui flunssaan :( Lääkäri sanoi että täällä on kuulemma yhtä paljon flunssatapauksia nyt kuin talven 'parhaaseen' flunssa-aikaan :/ Minullakin vähän kurkkua kutittelee ja lämpöä yrittää nostella, toivottavasti säästyn mokomalta. Lainalapsemmekin piti tulla eilen kesän viettoon, mutta nyt odotellaankin ja katsotaan ensin miten tarttuvaa tuo tauti on.



Mukavaa torstaita :wave:



Nevi ja Vilttitossu rv 12+2
 
Pahoittelut tädin vieraaksi saaneille :hug:

Hurjan paljon onnea kaikille isoille ja pienille synttärisankareille :heart: :wave:

Juhannuksen vietosta, no töissäpä taitaa sekin mennä. Jos on kuivaa ja aurinkoista, päivä kuluu kurpitsoja kastellen ja hoivaillen, illat sit ajetaan taas...niin ja varmaan yökin perään. Mietin vain, missä hiiskatin välissä sitä nukkuis. Kaikki sellaiset ajat, kun ihmiset yleensä heittää vapaalle ja pitää hauskaa, me pakerretaan töitä.

Rouva Pikkumyy, minä myös mietin, minne meinaat livahtaa, kun päivittäjää kyselet? Vai ihan muutenko vain antaisit pestin jollekulle toiselle. Kyllähän minä muuten voisin, mutta en ole niin varma tästä ajan riittävyydestä. Joka päivä en kuitenkaan koneelle ehdi.

Ihan pakko hehkuttaa :D :D En ole käynyt puntarilla pitkään aikaan ja hupsista. Olin kyllä silmäni pudottaa. Lähtöpainosta olen tiputtanut ihan huomaamattani ja sen enempää asian eteen tekemättä 8kg tässä huhtikuun puolestavälistä lähtien. Pitkään junnasi paino paikallaan, mutta nyt on humpsahtanut kivasti alaspäin. Taitaa tuo lisääntynyt liikkuminen tehdä tehtäväänsä sittenkin, vaikka jo osittain menetin toivon koko hommasta. Oli ihan pakko juosta varastoon, kaivaa "kaapissa kutistuneet" farkut jalkaan ja ne meni :D jäi vielä tilaakin. Muutama muukin vaate tuntui taas hyvältä päällä. Nyt taas on mieli korkealla ja motivaatio liikkumiseenn ihan toinen.

Itsekseen täällä ilakoiva Lumi-Marja lähtee nyt kauppareissulle ja koiran kans lenkille. No joo, sataa vähän, mutta vähät siitä. En mä sokerista ole ja tuo koiruus kaipaa nyt liikuntaa, ettei aivan itteensä kiinaan kaiva :D

Ciao :wave:
 
Moi!

Ilmoittaudun hengissä olevaksi. Kotona on laajakaista sökönä ja täällä töissä en oikein pääse palstailemaan.

Täällä ollaan jonkinmoisen ahdistuksen vallassa...täti oikuttelee eli on jo muutaman päivän myöhässä, mutta raskaana en valitettavasti ole. Parit herkät clearbluet tehty ja puhdasta negaa näyttävät... :(

Mutta mimuli taisi painiskella saman ongelman kanssa ja täti sitten vihdoin saapui. Hyvä niin ja samaa toivon täälläkin tapahtuvaksi ettei tarvitsisi asiaa lähteä selvittelemään.

Pinkkis
 
Pinkkis: joo jouduin odottelemaan menkkoja viikon ja testit näytti kyllä negaa koko ajan, vaikka joskus olin jotakin haamua näkevinäni. Mulla olis ovis viikon myöhässä ja siitä sitten koko kierto. Nyt sitten tuleekin ihan kiitettävästi, mutta hyvä siis näin, että toimii kuitenkin. Sinulle tietenkin toivon vielä, että plussa vielä tulisi, joskushan jos oviskin on myöhässä, plussakin näkyy myöhemmin.

Lumimarja: hienoa, että painosi on pudonnut. Eikös olekin kesää kohti kiva löytää oma kevyempi minä ja raskauttakin ajatellen, on kiva, jos lähtöpainoa on hieman vähemmän. Minultakin pari kiloo voisi vielä karista, mutta taidan taas olla niin perso makealle, jotta juosta saa kieli vyön alla.

mimuli
 
[bRva Pikkumyy Minut voi poistaa listalta. Yritän rauhoittaa kesän kuumeilulta. Palailen varmasti syksyllä takaisin. Keskenmeno otti sittenkin niin koville, että on pakko nollata tilanne ja
keskittyä muihin juttuihin.

:heart: Plussatuulia kaikille :heart:
 
Heissan! :flower:

En ole karkaamassa mihinkään, mutta joka pv ei päivityksiä tule, niin ajattelin, josko joku muu olisi kiinnostunut tehtävästä? :D

A-alisalle, tervetuloa takaisin, kun siltä taas tuntuu! :hug: :flower:

Neville: Onnea uuteen ultraukseen!, Koskas se olikaan? :ashamed:

Pahoittelut menkoista mimulille, gittelle ja olikohan joku muukin?

Pinkki, toiv menkat alkavat, jos testi näyttää negaa, tai kun et löytänyt ovista, olikohan se niin, jos se olikin myöhemmin?

TeSulahinkin raskaus jo aika pitkällä! :heart:

Oma napa, gyne maanantaina ultrauksineen, katsotaan munasolutilanne ja mietitään irroituspiikkihoitoa. Maanantaina olen viisaampi ja tosiaan muita ovistestejä, ei tässä kierrossa ole kuin claerbluen. :heart:

Kertokaahan taas kaikki kuulumisianne! :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Lumi-Marja hyvä saavutus painonpudotuksessa. Onnea!

Olemme kans miettineet kesälomareissuja, mutta kyllä tuo autoilu on vaan kallista ja kaikki muu päälle. Ei ehkä tehdä kun muutama reissu. Lapset haluaisivat kovasti Korkeasaareen, jospa sinne ainakin lähtisimme ja Power Parkkiin, joka on tuossa aivan lähellä. =)

Rouva Pikkumyy tässä havahduin itsekin, että 17. vko jo menossa ja alkaa jo tuntua oikein raskaana olevalta olo. Kohdunkannattimien venymisestä tulee kaikenlaisia tuntemuksia, nivuskipuja ja paineen tunnetta mahassa ja kiristelyä vatsanahkassa. :heart: Raskaus etenee vauhdilla. :heart:

nevin 2-vuotiaalle oikein lämpimät onnittelut! Niinkö se oli? Meidän pikkuneiti täyttää ensi kuun 27.pvä 2 v. :)

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille ja plussia niitä toivoville! :heart:

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 16+2 :heart:
 
Aurinkoisempaa huomenta täältä Hämeestä :)
Josko tänään olisi päivä ilman sadetta?

-8kg ! Upeaa Lumi-Marja Sitten synnytyksen jälkeen minullekin tuollaisia painonlaskupyrähdyksiä. Synnytyksen jälkeen olisi nimittäin viisi kk aikaa vanhimman tytön lakkiaisiin :whistle:

Kiitos, kiitos, onnitteluista pienen neidin puolesta. Hän ei vaan raukka tiedä että synttärit olivat jo :/ Juhlat on tarkoitus järjestää vasta kun flunssat ovat ohi ja lainatyttömme (pikkuneidin sylikummi) täällä. Toivottavasti jo sunnuntaina päästäisiin kakun ja lahjojen kimppuun :D

Rouva Pikkumyy Toinen np-ultra on maanantaina päivällä. Saankin sopivasti nukutettua tuon nuorimman päiväunille ja jätän nämä isommat muksut sitten häntä vahtimaan.

Eilen sain kuulla, että mieheni veljentyttö odottaa kaksosia :heart: Heillä ennestään yksi lapsi, hän jo yläkouluun kohta menossa. Pikkasen oli meidän 12v tyttö kade, kun en minä kaksosia odota. Kovasti mietti, että ehkä lääkäri ei vaan toista vauvaa ultrassa huomannut :D

Ihanan rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua teille kaikille :wave:



Nevi ja Vilttitossu rv 12+3
 
Moikka!

Nyt on sitten np-ultrassa käyty ja onneksi sain hyviä uutisia :D Siellä ipana köllötteli ja heilutteli käsiä ja jalkoja :heart: Kaiken pitäisi olla tällähetkellä kunnossa. Raskaus on hieman pidemmällä, joten la muuttui muutamaa päivää aikaisemmaksi 18.12. ja pääsin "hyppäämään" jo rv 13+1! Ihanaa, vähemmän pahoinvointi- ja piikityspäiviä jäljellä :LOL: Nyt kun vaan päästäisiin kaikella kunnialla rakenneultraan ja siitä eteenpäin niin alkaisi pikkuhiljaa uskoa tulevaisuuteen.

Lumi-Marjalle onnittelut mahtavasta painonpudotuksesta :flower: Hieno saavutus!

a-alisalle :hug: ja voimia! Keskenmenosta toipuminen vie oman aikansa, itsekin jouduin menetyksen kokemaan viime syksynä.

Rva Pikkumyy tsemppiä maanantaiseen ultraan :heart:

gitte ja mimuli pahoitteluni tädin saapumisesta :hug: Onnea uuteen kiertoon!

nevi ja TeSuLah oikein hyviä vointeja teille molemmille ja pikkuisille :heart:

Kaikille tasapuolisesti plussausonnea!

Terkuin, surusydän ja ipana 13+1

P.S. nevi laitoin sinulle viestiä!
 
Kiitos vain kovasti kaikille painonpudotusonnitteluista :flower: Vielä on matkaa ihannepainoon, mutta jokainen kilo alaspäin vie kohti päämärää. Ihan siihen ihanteeseen tuskin pääsen, sillä en yläkouluikäisen mittoihin voi edes kuvitella pääseväni. Mut jos edes puoleenmatkaan tavoitteesta, niin johan olis upeata. Puolimatkan tavoitteeseen on vielä 12 kg jäljellä, joten siitäpä voipi vain päätellä, mitä se kokonaismäärä olis :ashamed:

surusydän miten ihania ja huojentavia uutisia :heart: Se vaan on jotenkin aina niin sykähdyttävää nähdä sen pieni ihana ihme masussa...ja kuulla hyviä uutisia :heart:

Rouva Pikkumyy, onnea ultrareissulle ja eiköhän sieltä hyviä uutisia tule. Tekis mieli käydä itekkin gynellä tarkistuttamassa, että toimiihan tämä kroppa varmasti, mutta ei vain tahdo tohtia.

Pinkki :hug: Eipä ole mukavia noi tädin oikuttelut. Ne on kans mulle niin kovin tuttuja. Nyt on ollut jonkin aikaa kierto ok, mutta muistampa ajan, kun ilman lääkkeitä ei vuoto alkanu aikä loppunu. Toivottavasti sulla kierto palaa pian normaaliksi.

mimuli :hug: se hiiskatin punaluuska sit tuli. Uutta yritystä vaan ja paljon onnea matkaan :hug:

Ovistikut tuli ja pitihän sitä heti malttamattomana tikutella ja kylläpä siihen jo selvä viiva tuli, joten jatkan tikutusta. Nyt kutsuu maantie ja pitkä pitkä yö edessä, joka kääntyy aamuksi ennen kuin edes huomaa. Noh, ei kun menoksi vaan ja rokkikansaa kuskaamaan B)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

 
..............Käännös kotona, pyykin pesua, pihan kunnostusta ja sen sellaista viikon lopun ajan ja sitten taasen reissun päälle maanantaina> auton nokka pois päin pihalta suunnataan kohti pk-seutua.

Siis pika kurvaus kotona ja tietty piti tulla lukemaan mitä tänne kuuluu. :LOL:

Parasta aikaa taitaa olla oviksen viettelyt meneillään ja tänään jo tuon ukon kellistin, mut hällä kunto kesken loppui. :kieh: :headwall: Joten saatate vain kuvitella kuin suututti, harmitti, petyin jne. :/
No, jospas sitä viel koht kokeiltais kuin fysiikka ukolla toimii > niin siis JOS saan tuon nuorison unten maille ja pyykit kuivumaan ajoissa. HUPS siis täh kello on jo puol yhdeksän! :whistle: Käääk nyt äkkiä nuorisoa sänkyihin patistelemaan.
Joten heippa mä meen taas. :wave: :wave: :wave: :wave:

Ai niin viel kaikille :hug: :hug: :hug: ja +++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave:

-touhis-
 
Rouva Pikkumyy
mimmimamma
Lumi-Marja
vilmaville
AnniSofii
touhu tenava Onnea kaikille em ovulaatioiden löytymiseksi!

kuumetta
Taikakuu
Hibiscus
Aurora72
Sukulaku
AinoEmilia
ebony
Pinkki69
keijukka
syklaaminkukka
kikkara
tiiu64
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija
Lopuille Onnea Raskaustesti plussiin!
:flower:

mimuli
gitte
Tädinhäätö Kampanjat teille ja sitten plussia, plussia! :flower:

Surusydän, Ihana, että kaikki hyvin ultrassa! :flower: :heart:

Neville edelleen onnea ultraan!

Lumi-Marja: Anteeksi jos unohdin onnitella hyvistä painonpudotussaavutuksistasi! :ashamed: Onnea paljon! :heart: :flower: :flower:

Kaikille ihanaa lauantaipäivää! B) :flower: :heart:
Touhikselle Onnea miehen kaatoon! :heart: :D :flower:

Rva Pikkumyy :wave:
 
Rouva Pikkumyy no ei mitään pahoitteluja, ei haittaa, vaikka ei nyt jokaista juttua heti kommentoi ja vaikka unohtaiskin :D Sinulle minä kiitoksen kyllä annan siitä, kun keväällä kerroit reippaista lenkeistäsi, pyöräilystä ja muusta liikkumisestasi. Se tuntui antavan sinule niin paljon voimaa ja energiaa, että minäkin sen siivin lähdin kolostani ja innostui lenkkeilemään. Joten KIITOS :hug: :flower: *ojentaa ripakopallisen plussakimppuja, herkkuja ja kupin kuumaa kahvia/teetä/kaakaota, rouva on hyvä ja valitsee vain :) *

Nukuin pari tuntia kotiin tultua ja heräsin julmettuun tappeluun. Pojat ottavat yhteen pleikkavuoroista, kun ei yhdessä tunnu sopivan pelaaminen. Tulin kahdeksan maissa kotiin. Nyt on silmät ristissä ja leuat repee. Passitin poikajoukon pihalle ja isäntä lähtee ihan mukisematta tytön kans käuppaan, joten jospa vielä hetkeksi menis maate. Mulla menee sit päivärytmi ihan varmasti sekaisin, kun yön valvoo. Vanhempi neitokainen lähti eilen riparille. Niin ne "vauvat" kasvaa :)

Nyt meen maate, muuten nukahdan tähän :wave:
 
Ihania ultra-uutisia surusydän =)

Lumi-Marjalle voimia rokkikansan kuskaukseen.
Taitaa tuo pleikkari ja ylipäätänsä pelaaminen olla nykypoikien suosikkiharrastus. Meillä ainoa poika on siinä onnekkaassa asemassa että tyttöjä ei kovin kiinnosta hänen pelit. Tosin tyttö 12v:kin on aika kova koneella istumaan (minun tietenkin). Tuntuukin välillä, että suurimmat perheneuvottelut käydään peliajoista :eek:

Toivottavasti touhu tenavalla oli eilen illalla 'onnekas ilta' ja ehditte peittoja pöllytellä ;)

Nyt pikkuista sänkyyn laittamaan ja sitten kullan kainaloon. Pikkuhiljaa alkaa iltaisin jaksamaan muutakin kuin tyynyn syleilyä :whistle:



Nevi ja Vilttitossu rv 12+4
 
Huh, ensimmäinen työviikko takana.
Kiitos Rva Pikkumyy. minnihiiri68 ja Nevi kannustuksesta. Kyllähän se varmaan tästä vaikka aikansa ottaakin et saa tämän työn ja kodin väliset hommat yhteensovitettua.
Meidän isommat neidit ovat pärjänneet todella hyvin pikkuneidin kanssa et enemmän taitaa äipällä olla ikävä pikkaista ja sopeutumisvaikeuksia kuin toisin päin.
Olen jo "törmännyt" liian moneen asiaan mitä en voi ns. sulattaa miten "sijaiseni" toimii mut ehkäpä johtunee et onkin munat tuol jalkovälis ja osaa puhua niin ravintolapäällikkö kattoo läpi sormien :eek: Anteeks, taas tuli tällainen typerä vuodatus :ashamed:

Ensivkon olenkin sit jo kesälomalla, tiistaiaamuna olisi tarkoitus suunnata kohti Tamperetta ja viettää siellä neitien kanssa tuo kaksi päivää. Varasin Hämeenpuiston Cululuksesta huoneen kun saamme sen edullisesti henkilökuntahinnoin. Isommat neidit saavat sit viettää tuon 2 päivää särkkiksessä kun mun pääni ei kestä mitään härveleitä niin minä kiertelen sit kaupunkia ja kauppoja ristiin rastiin. Saapi nähdä miten pikkuneiti jaksaa.

Juhannuksen vietämme suht kotosalla. Katsotaan jos siskon perhe tulee, mitään ei ole vielä ollut puhetta. Hirviskällä tietty käymme kokkoa katsomassa, ollaan käyty jo muutamana vuotena. Siellä aina tapaa tuttuja ja kiva vaihtaa kuulumisia kun ei ole kiire minnekkään :)

Nevi Onnea uuteen ultraan ja ihanaa että teilläkin nuo isommat katsovat pienintä ettei tarvitse järjestää "hoitajaa" jne.

Rva Pikkumyylle myös Onnea ultraan! Pidän peukkuja et kaikki kunnossa.

Lumi-Marja Onnea painonpudotuksesta, mahtava saavutus. Kokemuksesta tiedän että helppoa se ei ole (edellisvuonna -13kg 9kk ja tänävuonna vaik en olekkaan pudottamalla pudottanut niin -6kg, imetys vaikuttaa vielä) Tsemppiä kovasti :flower:

Surusydän hienoa että ultrassa pikkaisella kaikki hyvin.

Tädin piinaamille :hug: :hug:

Kaikille raskautuneille kovasti jaksuja =)
Lähipäivien jännäilijöille :whistle: kovasti plussatuuulia niin ovis kuin raskaustesteihinkin.


Mukavaa päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Tuunpas tänne taas kurkkimaan. Kiitossurusydän =) Hienoa että vaavilla kaikki hyvin.

Eilen olimme mieheni mumman 75-v juhlilla ja näinpä taas miehen sukulaisia pitkästä aikaa, oli oikein mukava tavata. Asumme niin eri puolella Suomea, ettei kovin usein näe, paitsi joissain juhlissa. Monilla on leikki-ikäsiä lapsia. Yksi odotti ja oli nyt viikolla 31.

Lapset saivat vapaasti leikkiä, paikka oli kylätalo ja oli patjoja, jossa saivat pomppia ja renkaissa keinua ja heitellä palloja ja touhuta ja kyllä meidänkin muksut viihtyivät hyvin. :heart: Hyvä kun lopulta pois malttoivat lähteä. Varsinkin isompi. Koko päivä siellä meni. Mies oli niin kovassa flunssassa, ettei jaksanut lähteä. Harmi kyllä.

Muuten olotila täällä suht hyvä, pukamat ja kohjut vaivaa, mutta eiköhän se tästä. Vatsa usein kovalla ja varsinkin silloin, kun lenkki jäänyt välistä useampana päivänä. Täytyy vain muistaa juoda tarpeeksi ja syödä kuitupitoista ruokaa ja hyväksi olen havainnut lasten luumusoseen. :D Pikkuneiti usein vieressä kerjää, kun syön luumusosetta ja tykkää kans kovasti.

Meilllä taas kerran flunssaa kaikilla ja pienemmällä on aika kova nuha ja isommallakin jonkin verran, kun ei vaan äityisi korvatulehdukseksi asti. Mies jäi keslomalla ja heti sairastui flunssaan ja me muut tietty perässä. :( Itsellä kurkkukin vähän kipeä.

Onnea Rouva Pikkumyylle ultraan, en enää muista koska se onkaan. Plussia puhaltelen kaikille halukkaille. ++++ :whistle: :whistle:

pikkukakkosen haaveilija hienoa kun isommat pystyy hoitaa pienempää. Mieheni siskot ovat 14 ja 16-v, eli anoppi saanut toisen sarjansa eli heidät ollessaan 39v ja 41v, eli samanikäisenä nyt odottelen vauvaa. Nuorempi varsinkin lupasi hoitaa joskus lapsia, kun olemme hoitajaa vailla. Nyt on kyllä menossa piakkoin ratsastusleirille, mutta katsotaan sitten kun ehtii. :heart:

Mukavaa sunnuntaipäivää! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 16+5 :heart: :wave:
 
kiitos kaikille tervetulotoivotuksista pinoon :wave: Nämä pinot ovat mulle uusi juttu, mutta harjoitellaan...
Piinaa: yleensä kiertoni on "tosi" säännöllinen eli ollut 26-29 päivää. Nyt oli perjantaina se 26, eilen se 27, tänään se 28 ja tätiä ei näy! Olin perjantaina jo ihan varma, että juu, juu, mutta pah! Ehkä jokin viiru paperiin, mutta siinä se... Jos ei huomenna eli maanantaina ala näkyä... Sittenhän se täti on jo myöhässä :eek:
Ja minä tietysti jo perjantaina otin pari lasia viiniä ja lauantaina vähän lisää, kun olin niin varma. Huh! Saapi nähdä, miten tässä eukon käy.
Plussatuulia kaikille!
 

Yhteistyössä