Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Olen ollut hieman taustalla, mutta toki käynyt välillä lukemassa teidän kirjoituksia. Jotenkin olen ollut niin saamaton viime aikoina, mutta yritän nyt muutaman rivin saada aikaiseksi =)
Minnihiiri68 oletkin varmaan parhaillaan risteilyllä. Toivottavasti on rentouttava ja mukava reissu :heart:
Lumi-Marja :hug: Onneksi saitte rohkaisevia tuloksia, hyvä että kromosomipoikkeama ei johtunut geenivirheestä. Sinulla kyllä aika lupaavia oireita, joten eihän sitä tiedä, vaikka salamatkustaja olisi tarttunut mukaan :heart:
gitte :hug: Nyt vaan ahkerasti peittoja heiluttelemaan
Vielä on mahdollisuuksia tässäkin kierrossa! Ja kannattaa varmaan yrittää löytää aikaa "säännölliseen" touhuiluun, kun ei sitä tosissaan tiedä milloin tärppää. Me ollaan nyt oltu ahkerina heti vuodon loppumisesta n. kp15 asti, että ei ainakaan siitä olisi kiinni, että liian harvoin seksiä harrastetaan
Ovista en ole tikutellut ollenkaan. Hurjasti tsemppiä sinulle ja voimia äitisi syntymäpäivänä. Kyllä sinulla on vielä vuosia aikaa saada lapsi ja toivottavasti tärppää pian :heart:
Auringokukka Teillä etenevät asiat tosi nopeasti, hienoa :heart: Kunpa munasolujen kasvattelu ja siirto onnistuisi. Saisitte sitten talvivauvan :heart:
Taryana Kyllä olisi ihana päästä etelän lämpöön, ihan kateellinen olen
Joko teillä on pian lähtö? Sinulla todella rankkaa ollut, kun niin paljon keskenmenoja olet joutunut kokemaan :hug: Itse olin viime marraskuussa aivan pohjamudissa rv. 20 tapahtuneen keskeytyneen keskenmenon jälkeen ja voin vain aavistella miten paljon surua elämässäsi on ollut :hug: Hienoa, että olet selvinnyt koettelemuksista ja jaksat katsoa tulevaisuuteen :heart:
Hibiscus Onnittelut ovisplussasta :flower: Jospa teillä nyt tässä kierrossa tärppäsi, ainakin on ollut yritystä oikeaan aikaan :heart:
TeSuLah Mikä on vointi? Onko oireita ja milloin aiot testata? Minulla ei ole juuri oireita suuntaan eikä toiseen. Rinnat tosin ovat kuumat ja niitä hieman pistelee. Mitään isompia kipuja ei ole alavatsalla, päätä vähän särkee. Kovasti jännitän, miten käy
Ensi viikon alkupuolella testaan, jos on aihetta. Tänään kp 25/26 ja eilen ostetut raskaustestit tekisi mieli käyttää, mutta olen itselleni pyhästi luvannut, etten testaa ennen kuin kuukautiset ovat varmasti myöhässä
Aurora72 Tervetuloa minunkin puolestani kuumeilemaan joukkoomme! Sinulle myös onnittelut oviksen bongaamisesta. Kunpa teillä nyt tärppäisi :heart:
Taikakuu Toivottavasti täsmäiskut tuovat teille toivotun plussatuloksen parin viikon päästä =)
Rouva Pikkumyy Hyvä, että täti jo alkaa pakata kamppeitaan, eikä enää pahemmin kiusaa sinua. Sinulla alkaakin sitten piakkoin kierron mukavin vaihe, kun pääsette tositoimiin :heart:
kanellalle Tervetulotoivotukset :wave:
Rouva Aniliini Olipa mukava lukea, että sinulla oli onnistunut lääkärikäynti. Varmasti kummasti piristää mieltä, kun saa hyvää ja asiantuntevaa kohtelua lääkäriltä. Nyt entistä suuremmalla innolla eteen päin :heart:
pikkukakkosen haaveilija Hienoa, että miehesi lomautus siirtyi
Jospa vaikka peruuntuisi kokonaan. Minunkin miehelläni välillä oli aikaisemmassa töissä kausia, jolloin ollut lomautusuhka päällä. Kyllä olisi tiukkaa meilläkin, jos häneltä työt loppuisivat, kun itselläni ei ole töitä tällä hetkellä.
vilmavillelle :hug: Pahoitteluni, että täti löysi luoksesi. Kovasti onnea uuteen yritykseen!
nevi Tunnistan itsessäni samoja vaativia haaveita tulla raskaaksi. Minulla keskeytynyt keskenmeno taustalla, joka todettiin rv. 20 1.11. ja 2.11. synnytin pojan :'( Aikaisemmat raskauden menneet hyvin ja raskaaksitulemisessa ei ole ollut ongelmia. Keskenmennytkin tärppäsi heti ensimmäisestä yrityksestä. Nyt niin uutta tämä älyttömän suuri vauvakuume
Ovista en vielä ole tikuttanut, mutta kaikenlaisia oireita kehittelen ja liian tarkkaan tulee omaa kehoa tarkkailtua. Meillä menee kierrot aika samoilla päivillä, joten saadaan jännätä porukassa
mimmimamma Teillä on varmaan hiljaista, kun pikkuiset ovat uusissa kodeissaan :hug: Suloisia kuvia on profiilissasi ollut :heart: Todella mahtavaa, että uusi työpaikkasi on entistä huomattavasti parempi. Kyllä se on niin, että hyvintehdystä työstä pitää saada arvostusta.
(.) Täällä siis kovasti jännäillään
Alkuviikosta testailen, jos täti ei yllätä. Ainakaan tällä hetkellä ei tätioireita ole, mutta tietysti heti ilmaantuu, kun sen tähän totean :kieh: Nyt menossa kp 25/26 ja eilen ostin kaupasta viimeisen esilläolevan raskaustestipakkauksen. Onpahan sitten jo valmiiksi varalla seuraavaan kiertoon, jos nyt ei tärppää. Kuitenkin jotain pieniä raskausoireita on ilmassa, joten toivoa en menetä, ennen kuin täti kurvaa paikalle. Rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua teille upeat naiset ja plussatuulosia kaikille :heart: