YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Tuntuu että ovis oli varmaan tänään. semmosta nipistelyä koko päivän. Oiskohan tärpänny :whistle:
Kamalasti jännittää seuraavat pari viikkoa. :headwall:
Eilen laitettiin simpat matkaan..toivottavasti pysyivät hengissä tähän päivään saakka :LOL:
Musta tuntuu että noi oireet (raskaus) on yksilöllisiä..toisella tuntuu tollaselta ja toisella tällaselta. Sitte menee (ittellä ainakin) jo kuvittelun puolelle..
Lääkäri sano et jos raskauspahoinvointia niin istukka toimii hyvin =)
Mulla se on ollu aina ihan kamalaa!! :ashamed:
Sen yli kun sitte pääsee..elämä taas hymyilee. :)

Lapset tossa kattoo "yli aidan" leffaa..hauska :D Eivät tiedä mitä äipän mielessä ja masussa tapahtuu. :eek: ;)

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua :wave: :hug:
 
Elämässä on ollut viime aikoina sellaisia kiireitä, juhlia ja menoja, etten ole oikeasti ehtinyt täällä piipahtaa. Mutta kas kummaa, siitähän sain huonon omantunnon :eek: ! Päätin nyt sitten käväistä täällä, koska taas ollaan viikonlopuksi lähdössä reissuun, enkä koneelle pääse, enkä ehdi. Näissä juhlissa on se hyvä puoli, että ainakin työasiat unohtuu, eikä raskautumistakaan kamalasti ehdi stressata. Mutta muuten tietysti on aina kestostressi päällä :LOL:

Iästä täällä oli taas puhetta. Olen itsekin kehittänyt siitä itselleni paineita, mutta en silti vielä ajattele, että olisi vieläkään myöhäistä ajatella raskautumista. Myöhäistä ei ole niin kauan, kun vaihdevuodet pysyvät poissa. Joten gitte ja Minnihiiri: 39 ja 40-vee on vielä nuori nainen näissä kuvioissa :). Ehdit vielä vaikka mitä! Ei kai sitä ikää parane murehtia, eihän se murehtimalla muuksi muutu.


Itsekin tikuttelin ovista tuossa muutama päivä sitten, ja bongasinkin LH-huipun digimittarilla. Tuli myös mietittyä taas tuota, mitä Aurora72, että mikäs päivä se nyt otollisin olikaan. Pupuiltiin sitten LH-huippupäivänä. Mutta vasta noin 20 h. tästä tunsin aivan kamalaa munasolun irtoamisvihlontaa. Ajattelin, että nyt pitäis varmaan pupuilla, mutta mies oli niin ärtsy ja väsynyt, että ei olisi maksanut vaivaa yrittää. Tuo otollinen ajankohta tuntuu kyllä olevan varsinaista salatiedettä. Nettisivuilla on asiasta monenlaisia tulkintoja. Jostain luin, että pitäisi pupuilla LH-huipun havaitsemispäivänä ja seuraavana päivänä. Jossain taas kehotettiin pupuilemaan jo päivää ennen oletettua LH-huippua :eek:. Eli ota tosta selvää! Vielä kun asiaan vaikuttaa siimahäntien kestävyyskin. Semmoistakin olen lukenut, että siimahäntien matka kohti munasolua voi kestää jopa vuorokauden (?). Voiko se pitää paikkansa?!
Eli jos näin on, silloin optimaalisin päivä olisi LH-huippupäivä, koska tällöin siimahännät ehtisivät paikan päälle juuri siksi h-hetkeksi, kun munis aktivoituu. Vai HÄH?


Okkei. Siinä teoriaa. Oikeasti luulen, että ei näissä hommissa paljon teoriat auta. Henkimaailman juttuja nämä taitavat osittain olla!

Lumi-Marja - :hug: Mukavaa, että valoa näkyy jo :).

Rouva Pikkumyy - Nyt kyllä onnittelen menkoista, vaikka tässä ketjussa tällainen otettaisiin normaalisti kettuiluna :xmas:. Mukava, että olet täällä taas! isosti voimia toivotan sinulle ja Lumi-Marjalle kestää menetys!!!

Auringokukka Onnea ja jaksamisia hoitoihin! Kyllä olet kunnioitettavan reippaasti ja rohkeasti pistänyt asioihin vauhtia! Upeaa! Itse hidasliikkeisenä vasta suunnittelen noita juttuja, mihin olette päätyneet. Vaikka tiedän, ettei aikaa jahkailuun tosiaankaan olisi. :eek: Kerro, ovatko hormonit ruvenneet vaikuttamaan? Pelkään niitä. Syön itse Lugeja, ja poden kauhistuttavaa väsymystä! Sen sijaan Clomeista en ole juuri huomannut muuta, kuin ehkä mieliala-ailahteluita, joita on ihan ilman nappikuuriakin :LOL:

kanella - tervetuloa mukaan!!!

pikkukakkosen haaveilija - Ihana idea hankkia neitille skootteri rippilahjaksi! Täälläkin yksi 14-vee semmosesta haaveilee, mutta ei taida ensi kesäksi saada, kun täyttää 15 vasta syksyllä. Se olisi tuossa pihassa sitten kiusana vaan :whistle:

Mutta nyt täytyy lopetella, on vielä pakkaamatta matkalaukut... Laukkukaupalla vaihtovaatteita tarvitten, vaikka ei Helsinkiä kauempana käydä :D.

Ihan joka iikalle tähän ketjuun toivotan paljonpaljon plussia, ja mukavaa viikonloppua!
 
Moikka!
Nyt meni meillä kyllä jouluvauva sivu suun,kun mieheni meni lätkäotteluun ja sieltä kaverinsa kanssa jatkoille,niin huomenna kyllä pupuillaan,mutta se ei enään meille huomenna jouluvauvaa tuo,itkettää :'(
 
se on varmaan monen asian summa tuo raskautuminen.. :eek:
Jos osuu pupuilemaan oviksen aikoihin niin sitte voi olla ettei kiinnity kohtuun.. ja jos kiinnittyy nii sitte voi olla ettei pikkuisella oo kaikki hyvin jne..

Loputonta huolen aihetta..itsensä tarkkailua |O Mut niin helkutin jännittävää :D :D

Tänään kun olin töissä..aattelin että mullapa on salaisuus B) MULLAPA ON OVULAATIO TÄNÄÄN teki mieli huutaa :LOL: Olis siinä työkavereilla ollu ihmettelemistä ;)

Valkotakkiset olis tullu alta aikayksikön.. :D Varsinkin kun kaikki työkaverit melkein miehiä.



 
AURORA72: Olisin tehnyt niin,mutta kun meni suoraan työstä lätkämatsiin ja sieltä nyt sitten kaverinsa kanssa ottamaan muutaman kaljan ja tulee aamuyöllä,niin meni meillä nyt puihin jälleen kerran mieheni takia oviksen hyödyntäminen ja jo 5 kierto ovis jää hyödyntämättä mieheni takia,no tammivauvaa sitten yritämme huhtikuulla alulle,ei siinä muu nyt auta.Itkettää :'(
 
...tulin viel tekemään ennen sänkyyn menoa.
sain meinaan just hetki sitten lähetettyä s-postin liitteenä yhden opintotyöni jolla meinas tulla pikku hoppu. :headwall: :whistle: Piti meinaan olla palautetuna 14.03.08, mut minäpä viel ennätin vai mitä olette mieltä? ;) :p

No, joo se taas opinoista sillä täällä näyttää olevan gittellä kyyneltä simmussa, kun ei mies iltaa kotosalla vaan huitelee omilla menoillaan. Siispä monen monta :hug: :hug: :hug: lähettelen ja voimia toivottelen.

Kaikille muillekin voimia ja :hug: ihan joka tilanteeseen missä olettekin.

Nyt hyvää yötä kaikille toivottelen, nukkukaa hyvin.

-touhis- :wave: :wave: :wave:
 
Vaavit ovat lähteneet maailmalle ja talo tosi hiljainen. 9 viikoinen rumba on ohi ja koiraäiti ja koko muu perhe surullisia.
Tiesin että se oli unta , lainassa vaan niin kuin tytär sanoi silloin kun pennut olivat syntyneet.
"Äiti ei kai tämä vaan ole ihanaa unta"

Elämä jatkuu ja vaaveilla hommaa hoituu uuusissa perheissä. Tänä iltana ollaan annettu kaikki huomio ikiomiille koiriille :) kiitollisena siitä kokemuksesta minkä he yllätyksenä meille antoivat.

:attn: Hyvin tehty touhis :)))) Niin sitä pitää, Dead-line on aina dead-line.

Ihanat uutiset LUMI-MARJAlla. Tsemppiä haaveisiin.

Gitte. Ei se ole välttämättä sekunneista kiinni tuo raskautuminen. Joitenkin kirjojen mukaan sinulla on 36-48 h aikaa lh huipusta.


Uudet tervetuloa mukaan.

mm


 


Täällä alkaa olo olla taas enemmän normaalin puolella, siis tätönen alkaa pakata laukkujaan ja lähtee muualle, tähän osoitteeseen en sitten kaipaakkaan moneen kuukauteen!


Gitte: Pahoittelut, että mies hävisi maisemista juuri, kun kotosalla olisi pitänyt olla, toivottavasti tänään silti vielä ehtisi tulla tärppi!
ja jos ei tässä kierrossa ule, älä kerro ovulaatioaikaa miehelle uudessa kierrossa, jos miehelle siitä tulee paineita, paljon vaan touhuilua menkkojen jälkeen ovulaatiion saakka! Onhan rakastelu aina mukavaa, ei kannata satsata pelkkään ovulaatioon!

Mutta peukkuja pidän, että saatte jouluvauvan!


Sen verran meidän plussakierrostamme, olimme ennen ovulaatiota useamman kerran touhuilemassa ja vain sinä aamuna kun ovulaatiohuippu yhden kerran, meille ainakin näin toimien tuli "tärppi" siinä kierrossa marraskuussa!


Ennenvanhaan vauvat vaan tulivat, ilman ovulaation testauksia, olikohan sellaisia testejä edes? 3 lastani ovat kyllä saaneet ainakin alun ilman testailua ovulaation suhteen, tosin ihanaa se on nykyään testailla, ja nähdä kun se huippu tulee!


Jokos tänään testailua raskaustestejen suhteen? Nevi ja Tesulah? Onnea jos tänään testaatte! Tietenkin muillekkin,jos nyt testiaika,en muista keitä kaikkia onkaan, kiva,kun pino kasvanut suureksi!


Touhutenavalle Onnea ja jaksamista opintojen parissa!


mimmimammalle: On varmaan surullista kun kaikki pienet ihanat pennut muuttivat uusiin koteihinsa, nyt sitten omien koirien kanssa kaikkea mukavaa!


Auroralle ihanaa jännitystä, että onni olisi myötä ja pieni saisi alkunsa!Odottavan aika on pitkä:


Kaikille lopuksi oviksen hyödyntämis Onnea ja Onnea myös että saisimme monia,monia talvivauvoja pinoomme!
,
,
Näin toivoen ja samalla ihanaa vkloppua kaikille!


Meidän perheessäkin miehen tytär täyttää huhtikuussa 15v ja mopo on jo tallissa!

Rva pikkumyy :heart: :wave:

 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp14/28 ja olo on todella kurja.Laittelin eilen illalla kaikki ok ja sitten mieheni ilmoittaa,että menee lätkämatsiin suoraan työstä ja sieltä sitten raflaan.Kohta tikuttelen ovista,tulen sitten kertomaan mitä ovistesti näytti tänään,mutta epäilen,että nega tulee jo tänään tikkuun.

Mä en ole koskaan kertonut miehelleni koska mulla on ovis,ettei tule suorituspaineita hänelle,että pitää saada vauva alulle juuri silloin,vaan ollaan nautittu toisistamme,en tiedä sitten olenko tehnyt väärin siinä,kun en ole ovista miehelleni kertonut,pitäisikö kertoa,mitä mieltä olette?

Kiitos tuestanne teille kaikille,se hieman nostaa mun mielialaani.On muutenkin ankea viikonloppu,huomenna olisi rakkaan äitini syntymäpäivä,mutta kun hän kuoli viime syksynä,niin huomenna vien äitini haudalle kynttilän muistoksi syntymäpäivänsä kunniaksi.
Ensi kuulla tulee jo puoli vuotta rakkaan äitini kuolemasta,niin se aika rientää ja kovasti toivon saavani omaa vauvaa,kun äitiä ei enään ole.Saa nähdä saanko sen oman pienen lapsen,eilisen illan jälkeen tuntuu taas siltä,että ei tule vauvaa ollenkaan meille,vaan on tuo kissa meille vauvana.Nyt menen oviksen tikutteluun ja palaan kertomaan teille kohta mitä ovistestiin tuli.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!

AURORA72:peukkuja sulle vauvan yrityksiin,että saatte pienen vauvan masuun kasvamaan nyt oviksen aikana!
 
Gitte, minulla tuli kerran "tärppi" juuri silloin, kun ajattelin ettei se ainakaan ollut ns. mahdollista...-siis ei juuri ovulaation aikaan touhuiltu ollenkaan...Yllätys oli tosi suuri ja ihana :heart: eli sinuna en vielä luopuisi toivosta,,,on tämä ihmiskeho niin ovela ;)

Nevi, aiemmin meillä oli 4 koiraa, nyt 2 =) Terriereitä kun ovat, niin aina menossa mukana :p |O :D .

Ja Pikku myylle, olet aivan ihanan kannustava ja toiveita ylläpitävä ihminen. Kuvittele minäkin olen yli 2 vuotta kuumeillut ja välillä jo luovuttanut, mutta kun luen kirjoituksianne, niin aina nousee uusi toivo päälle ja kuume :heart: :heart: :heart:

Juu, ja MOPOISTA kun on täällä puhe, niin meidän vanhin lapsi on päättänyt että kun ajaa nyt sen mopo kortin niin haluaa sitten MÖNKIJÄN eikä mopoa :headwall: :D :kieh: . Kyllä pelottaa sellainen härveli, mutta nauroin, että lainaa sitä sitten aina ÄITILLE kauppareissulle =) =) =) JO OLISI NÄKY, kun semmoisella hyristelisin kypärä päässä...

Apua, kello on jo noin paljon,,,nyt koiria ulos viemään,,,ja tänään on vielä työpäivä edessä,,,eli kiirettä pitää...mutta mukavaa vaihtelua nämä "ylityötkin" ;) =)

PEUKKUJA KAIKILLE ++++++++++ ja PLUSSIA kanssa !!!!!!!!!!!

Ja mukavaa ja munarikasta pääsiäisen odotusta ;) ;) ;)
 
Moikka!
Ovis testi tehty ja siihen tuli kaksi viivaa,että se on siinä rajalla,joko on nega tai sitten on pikkuinen mahdollisuus saada vielä jouluvauva tänään masuun kasvamaan,mutta nuo kaksi viivaa olivat todella haaleita molemmat,mutta ilman mitään vauvan yritystä nautimme tänään toisistamme ja sen näkee sitten huhtikuulla tuloksen,että oliko nega tänään jo vai saammeko vauvan masuun kasvamaan,sen näkee sitten.Jotenkin tuntuu siltä,että ei tärpää,tunnen oman kehoni sen verran hyvin.

Peukkuja teille muille!
 
Nyt äkkiä pehkuihin sen miehen kanssa Gitte ja muutenkin kannattaa harjoitella sitä vauvan tekemistä pitkin kiertoa. Sitähän on ihan tutkittukin, että säännöllinen seksielämä vaikuttaa positiivisesti naisen koko hormonitoimintaan. Siksi ei kannata pupuilla vain oviksen aikoihin, hirveitä paineita vain tulee siitä, ainakin meilläpäin. Sitä paitsi mäkin olen kuullut useita tarinoita, joissa vauvan ei olisi pitänyt saada kierron mukaan alkunsa ollenkaan. Ihan niinkuin ebony tuolla kirjoitteli ja joku muukin... oliko rva Pikkumyy.

Mimmimammalle :hug: kun koiravauvat ovat maailmalle lähteneet. Hauskan näköisiä ovat ne kuvat olleet profiilissa. Hibiscukselle ja Minnihiirelle mukavia viikonloppureissuja.

Olen päättänyt toistaiseksi lakata miettimästä tuota ikäkysymystä, kun saan siitä vain karmean stressin. Yritän sen sijaan ajatella, että meille todellakin tulee se vauva, jos niin on tarkoitettu ja sillä sipuli. No juu, välillä se voi olla helpommin sanottu kuin tehty :saint: mutta niin se mun viimeisin lääkäri vaan tuumasi, että melkoista salatiedettä on tämä lapsien saaminen alkuun. Joskus sanoi ihmettelevänsä, että pitäisi olla kaikki parhaat edellytykset ja mittään ei tapahdu. Mutta sitten taas pienillä tieteellisillä todennäköisyyksillä raskaus saa alkunsa :attn: Niin että henkimaailman hommia oli tällaisen 'huippuasiantuntijankin' mielestä.

Mä en muista, mitä kaikille muille kuului, kun tekstiä oli niin mahottoman paljon. Tää sivusto on kelju, kun ei pääse välillä kurkistamaan noita aiempia sivuja. Touhikselle ainakin onnea tehtävien suhteen. Ja kaikille muille tasapuolisesti plussa :hug:

Hiiulihei lunta leijailee hiljokseen täällä etelärannikollakin. On vissiin talven lumikiintiö niin vajaa vielä. Eilen oli niin ihanan keväistä, kun illansuussa olin kävelyllä ja aamulla kyllä lumisateesta huolimatta linnut lauloi täysillä kevättä.

Mies on ihanassa rentoutuskylvyssä, tänne asti tuntuu nenään metsän tuoksu. Taidan lähteä kohta katsomaan, onko nukantanut ammeeseen ;) :p

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Auroralle mulla ei ole ollut kummankaan aikana pahoinvointia ja istukka oli viime raskaudessa täydellinen, kuten kätilö ilmaisi, ei se pahoinvointi ole suoraan yhteydessä istukan toimivuuteen, sitä ei tarkasti tiedetä, vaikuttaa syömisvälit ym. Äidilläni ei myökään ole ollut raskauspahoinvointia eikä juuri mitään oireita ja on 5 lasta synnyttänyt. Samoin tuo painon tai nesteen kertyminen, mulle ei ole tullut kun n. 6-8 kg painoa odotusaikana, nestettä ei ole kertynyt juuri yhtään, äidilläni samoin. Geeneissäkin taitaa mennä monet asiat.

Omaa napaa: Rouva Pikkumyy ja muutkin En aio vielä testata, odottelen tuleeko täti ensi viikolla ja sitten ehkä testaan, jos näyttää siltä ettei tuu.

Ebony Mönkijällä täällä maalla ajelee niin naiset kuin miehetkin, voisin hyvinkin ajella sillä tuohon lähikaupalle, tai skootterikin olisi ihan mukava, matkaa kaupalle n. 5 km. :D

Pikkuneiti nukkuu ja kerkesin tänne. Mies lähti Keravalle Fight Festivaaleille ja kaverinsa luo kyläilemään. Lasten kanssa menen tänään käymään äitini luona, täytti just vuosia ja viemme kukan mummalle. :heart:

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua! =)
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Olen ollut hieman taustalla, mutta toki käynyt välillä lukemassa teidän kirjoituksia. Jotenkin olen ollut niin saamaton viime aikoina, mutta yritän nyt muutaman rivin saada aikaiseksi =)

Minnihiiri68 oletkin varmaan parhaillaan risteilyllä. Toivottavasti on rentouttava ja mukava reissu :heart:

Lumi-Marja :hug: Onneksi saitte rohkaisevia tuloksia, hyvä että kromosomipoikkeama ei johtunut geenivirheestä. Sinulla kyllä aika lupaavia oireita, joten eihän sitä tiedä, vaikka salamatkustaja olisi tarttunut mukaan :heart:

gitte :hug: Nyt vaan ahkerasti peittoja heiluttelemaan ;) Vielä on mahdollisuuksia tässäkin kierrossa! Ja kannattaa varmaan yrittää löytää aikaa "säännölliseen" touhuiluun, kun ei sitä tosissaan tiedä milloin tärppää. Me ollaan nyt oltu ahkerina heti vuodon loppumisesta n. kp15 asti, että ei ainakaan siitä olisi kiinni, että liian harvoin seksiä harrastetaan :whistle: Ovista en ole tikutellut ollenkaan. Hurjasti tsemppiä sinulle ja voimia äitisi syntymäpäivänä. Kyllä sinulla on vielä vuosia aikaa saada lapsi ja toivottavasti tärppää pian :heart:



Auringokukka Teillä etenevät asiat tosi nopeasti, hienoa :heart: Kunpa munasolujen kasvattelu ja siirto onnistuisi. Saisitte sitten talvivauvan :heart:

Taryana Kyllä olisi ihana päästä etelän lämpöön, ihan kateellinen olen ;) Joko teillä on pian lähtö? Sinulla todella rankkaa ollut, kun niin paljon keskenmenoja olet joutunut kokemaan :hug: Itse olin viime marraskuussa aivan pohjamudissa rv. 20 tapahtuneen keskeytyneen keskenmenon jälkeen ja voin vain aavistella miten paljon surua elämässäsi on ollut :hug: Hienoa, että olet selvinnyt koettelemuksista ja jaksat katsoa tulevaisuuteen :heart:

Hibiscus Onnittelut ovisplussasta :flower: Jospa teillä nyt tässä kierrossa tärppäsi, ainakin on ollut yritystä oikeaan aikaan :heart:

TeSuLah Mikä on vointi? Onko oireita ja milloin aiot testata? Minulla ei ole juuri oireita suuntaan eikä toiseen. Rinnat tosin ovat kuumat ja niitä hieman pistelee. Mitään isompia kipuja ei ole alavatsalla, päätä vähän särkee. Kovasti jännitän, miten käy :eek: Ensi viikon alkupuolella testaan, jos on aihetta. Tänään kp 25/26 ja eilen ostetut raskaustestit tekisi mieli käyttää, mutta olen itselleni pyhästi luvannut, etten testaa ennen kuin kuukautiset ovat varmasti myöhässä :LOL:

Aurora72 Tervetuloa minunkin puolestani kuumeilemaan joukkoomme! Sinulle myös onnittelut oviksen bongaamisesta. Kunpa teillä nyt tärppäisi :heart:

Taikakuu Toivottavasti täsmäiskut tuovat teille toivotun plussatuloksen parin viikon päästä =)

Rouva Pikkumyy Hyvä, että täti jo alkaa pakata kamppeitaan, eikä enää pahemmin kiusaa sinua. Sinulla alkaakin sitten piakkoin kierron mukavin vaihe, kun pääsette tositoimiin :heart:

kanellalle Tervetulotoivotukset :wave:

Rouva Aniliini Olipa mukava lukea, että sinulla oli onnistunut lääkärikäynti. Varmasti kummasti piristää mieltä, kun saa hyvää ja asiantuntevaa kohtelua lääkäriltä. Nyt entistä suuremmalla innolla eteen päin :heart:

pikkukakkosen haaveilija Hienoa, että miehesi lomautus siirtyi :D Jospa vaikka peruuntuisi kokonaan. Minunkin miehelläni välillä oli aikaisemmassa töissä kausia, jolloin ollut lomautusuhka päällä. Kyllä olisi tiukkaa meilläkin, jos häneltä työt loppuisivat, kun itselläni ei ole töitä tällä hetkellä.

vilmavillelle :hug: Pahoitteluni, että täti löysi luoksesi. Kovasti onnea uuteen yritykseen!

nevi Tunnistan itsessäni samoja vaativia haaveita tulla raskaaksi. Minulla keskeytynyt keskenmeno taustalla, joka todettiin rv. 20 1.11. ja 2.11. synnytin pojan :'( Aikaisemmat raskauden menneet hyvin ja raskaaksitulemisessa ei ole ollut ongelmia. Keskenmennytkin tärppäsi heti ensimmäisestä yrityksestä. Nyt niin uutta tämä älyttömän suuri vauvakuume :eek: Ovista en vielä ole tikuttanut, mutta kaikenlaisia oireita kehittelen ja liian tarkkaan tulee omaa kehoa tarkkailtua. Meillä menee kierrot aika samoilla päivillä, joten saadaan jännätä porukassa :D

mimmimamma Teillä on varmaan hiljaista, kun pikkuiset ovat uusissa kodeissaan :hug: Suloisia kuvia on profiilissasi ollut :heart: Todella mahtavaa, että uusi työpaikkasi on entistä huomattavasti parempi. Kyllä se on niin, että hyvintehdystä työstä pitää saada arvostusta.

(.) Täällä siis kovasti jännäillään :D Alkuviikosta testailen, jos täti ei yllätä. Ainakaan tällä hetkellä ei tätioireita ole, mutta tietysti heti ilmaantuu, kun sen tähän totean :kieh: Nyt menossa kp 25/26 ja eilen ostin kaupasta viimeisen esilläolevan raskaustestipakkauksen. Onpahan sitten jo valmiiksi varalla seuraavaan kiertoon, jos nyt ei tärppää. Kuitenkin jotain pieniä raskausoireita on ilmassa, joten toivoa en menetä, ennen kuin täti kurvaa paikalle. Rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua teille upeat naiset ja plussatuulosia kaikille :heart:
 
Surusydän Tervetuloa taas linjoille. :D Kerroin tuossa edellä, etten aio vielä testailla, vasta ens viikolla, mikäli täti ei ole tullut.
Pahoinvointia ei ole ollut juurikaan "oikeissa" raskauksissa, jotain ohimenevää etovaa tunnetta vain. Nyt tuntuu, että saa yökkäillä aina ennen menkkojen alkua, ei oksentaa, mutta pahanolon tunnetta on. Outoa!?

Eilen söin pitsaa ja tuli tosi huono olo. Olen kokenut yhden varhaisen km:n ja silloin oksensin muutamia kertoja, se oli ennen kuopusta. Palelu jatkuu, lämmöt 36,9 eli ei mitään uutta niissä, loppukierrossa aina näin. :eek: Rinnat ovat arat, mutta en osaa sanoa muuta. Olemme lähes samoissa kiertopäivissä.

Mitä muille jännääjille kuuluu??
 
mimmimamma....................24/26-27
ebony................................24/28-30
surusydän.........................25/26
TeSuLah............................25/27-28........yk.6
nevi...................................26/26-27
Auringokukka....................29/26
keijukka............................29/29
Monta jännittäjää pinossamme, paljon,paljon plussasäteitä teille! Muillekkin kaikille myös! :flower: :heart:

Rva Pikkumyy
 
Tultiin just poikien painikisoista ja olipa jännittävää :D Vanhempi poika voitti kultaa ja yhden pisteen erolla!! Mammalla aivan kädet tärisi kun yritin kuvata sitä samalla. Huh,huh :LOL:
Nuoremmaista sitten otti heti ekassa ottelussa niskaan kipeetä ja itki samalla ja yritti vielä vääntää loppuun saakka :ashamed:
Kyllä mun kävi sääliksi poloista. :'( Itkien nyt pitää siellä painia..
Sai kyllä pokaalin kun oli sitte kolmas kuitenkin :D

On tämä elämä yhtä iloa ja surua..ja siltä väliltä :|

Kiitokset kaikille ovis onnitteluista :hug:
Se on nyt sitte yhtä odottelua.. eipä muuta kuin nipistelyä alavatsassa ajoittain.

Mullaki on ollut keskenmeno ekan ja tokan lapsen välissä. Ei vuotanu itsestään pois. Piti kaa
vintaan mennä :ashamed: Raskausviikkoja oli 12, mutta sikiö 8vko. Sydän oli lakannut lyömästä jostain syystä. Sitä ei sen kummemin tutkittu. 3 kk siitä tulin uudestaan raskaaksi =)

TeSaLu: Niin siitä raskauspahoinvoinnista..just kun lääkärillä kävin, mulle sellasta sanoi.
En sen tarkemmin tiedä. Tuli puheeksi kun kysyin onko saatavana mitään lääkitystä.
Itellä kun se on ihan mahdotonta oksentamista 8-13 viikoilla. Stressaan vaan kun töissä mut joutuu tekeen munkin työt ja lisäksi minun hommaani kuuluu mainosten ja esitteiden tekoa. Sitä ei osaa kukaan muu. :|
Eikä sitä sijaista viitti vielä ruveta ottaan heti kun ei tiedä pysyykö pikkuinen matkas. :eek:

Onnea kaikille ovis pongailuun ja toivottavasti saadaan jouluvauvoja rutkasti. :hug: :flower:

Mun esikoinen on syntynyt 15.12 ja olis se ihanaa aikaa..jotenkin niin juhlallista :D

Laskin että jos nyt tästä oviksesta tärppäs olis laskettuaika 6.12 :heart: :heart:

Meen nyt laittaan jotain syömistä..masu kurisee :wave:
 
surusydän :) kivahan sitä olis ajatella, että kaikki oireet jotuis salamatkustajasta, mutta ei vaan johdu. Kaappeja siivotes tuli vielä r-testi vastaan tein sen aamulla ja niin tyylipuhdas nega kuin olla voi. Olis jo näkyny jos jotain olis näkyäkseen, kun siitä pupuilusta josta olis saattanu jotain seurata on jo sentään 15 päivää aikaa. Noilla samoilla tikuilla sain 10 päivää oviksesta plussan, joten ei sitä salamatkustajaa mukana ole :|

Täällähän on monella mopojutut pinnalla. Meidän nuorimies on mopoillut pian vuoden ja likka tulee hyvää vauhtia perässä, kun täyttää syksyllä 15v. Eikä näille varmasti kelpaa sama mopo.

Ihanaa ajatella, että jouluplussia täs odotellaan. Meidän joulupäivänä syntynyt jouluplussa täutti jo 11v, eli tänä vuonna tulee 12v täyteen. Nuorimies ei kovasti ole onnellinen tästä syntymäpäivästään, mutta ei olis kuulemma muuttamassakaan, sillä se on ainoa asia mitä ei voi itte enää jälkeenpäin muuttaa :D Kerran hän kiukutteli, miksi on syntynyt jouluna ja sanoin vain, että olisit halunnut tulla oikeaan aikaan, niin olisit ollut melkein kaksi viikkoa kotona syntymän jälkeen. Poika vaan tuumas siihen, että taisi olla niin mukavuuden haluinen, ettei halunnut lämpimästä masusta kylmään talveen. Silloin olikin tosi kylmä ja paljon lunta, toisin kuin viimevuosien jouluina.

Nyt iltapala puuhiin :wave:
 
Lauantai iltaa kaikille!

pikkukakkosen haaveilija: Ei kuulosta yhtään tyhmältä tuo juttu että tyttösi soitti/soittaa sinulle,kun pääsee koululle jne.. Taidetaan ottaa sama käytäntö. Koska minä hermoilen pienemmästäki asiasta.. :ashamed: Onneksi tyttö on mummolassa harjoitellut vähän ajamaan..Että ei ihan kylmiltään lähe ajelemaan.. :( Samalla ajatteli suorittaa traktorikortin..

RouvaAniliini Oletko töissä jossain päiväkodissa vai oletko perhepäivähoitaja?? =)

nevi Meillä tyttö on kiinnostunut näyttelemisestä,laulamisesta ja soittaa myös pianoa.. Käy soittotunnilla.. On soittanut pianoa jo 6-7 vuotta.. Kävi myös laululeirillä parivuotta sitten Kaustisella.. yksi pitäjistä on tuttu idolista (Pauliina Kumpulainen) Joko olet testaillut..? ;) Täällä jännätään..Pidetään peukkuja.. :wave: :heart:

gitte :hug:

Lumi-Marja Voima :hug: ja kaikkea hyvää!!

touhu tenava: Itse valmistuin kotitalousyrittäjäksi vuonna -03 (hoiva-alapainotteinen linja) Kesti kolme vuotta.. Paljon oli työharjottelu jaksoja..Viimesenä vuonna piti tehdä opinnäytetyö..(aihe minulla oli sellainen kun kotitalousyrittäjä leikki-ikäisen lapsen leikinohjaajana) Ymmärrän kyllä kuinka rankkaa se opiskelu voi välillä olla.. Eli sinne kovasti voimia opiskelun parissa...Mikä sinusta tuleekaan isona.. B)

Minnihiiri68 Kiitos,pelkäsin jo että nyt jäi ovis tulematta,mutta tuli nyt vaan paripäivää myöhemmin..

Hibiscus Meillä näkyy olevan noin sama kp-kierto.. 18/27-31 ;)

surusydän Toivotaan... :eek: Mutta en tiedä miksi on sellainen tunne että ei se nytkään kun ei aikaisemminkaan ole raskautunut. :ashamed: Nyt ainakin sattui aika lähelle.. :saint:

Odotellaan taas.. :kieh:

Hyvää illanjatkoa kaikille!! :wave:
 
Voi kun mukavasti tulee teiltä tekstiä =) Juttua riittä ja palstamme on elinvoimainen.

Vai on teillä ebony terriereitä. Meilläkin oli (norfolkki) ennen tätä sprinkkua. Hänellä vaan valitettavasti oli jokin neurologinen vika, joka aiheutti silmitöntä agressiivisuutta :(

Meilläkin Rouva Aniliini oli yön aikana tullut talvi. Äsken kävimme kahden nuorimman tytön kanssa iltalenkillä ja maisema oli kuin postikortista.

Onpas sinulla TeSuLah mainiot geenit. Ainakin tuon painonnousuun vaikuttavan voisin lainata kunhan joskus raskaudun :ashamed: Ei sinulla sattuisi olemaan sitäkin joka ehkäisee raskausarpia ? ;)

Hienoa kuulla sinustakin surusydän Pidetäänkin toisillemme peukkuja vai mitä?
Minä yritän pitkittää testaamista alkuviikolle, jollei menkat sitten ala ennen sitä. Pikkuhiljaa alan kyllä taas mennä ihan sekaisin. Välillä olen jo niin varmaa, sitten en voisi uskoa millään. Pari päivää vielä...

Ovista en ole minäkään koskaan tikuttanut. Tähän kiertoon tosin tilasin elämäni ensimmäiset sellaiset, mutta saapuivatkin liian myöhään :/
Toivottavasti niille ei ole enää käyttöä ;)

Kiva lukea Aurora72 että joku muukin laskeskelee (mahdollisesti) tulevia laskettuja-aikoja :D Minä jos tulisin nyt raskaaksi, se olisi ensimmäinen talvivauvani. Kaikki muut ovat syntyneet touko-kesäkuussa. Keskenmennyt vauvanikin olisi syntynyt kesäkuussa.

Pahoittelut negasta Lumi-Marja :hug:
Kirjoitit että olet joskus testannut raskautta ovistestillä. Saako sillä luotettavan tuloksen? Keksisinköhän sittenkin noille ovistesteilleni käyttöä :whistle:

Kiitokset Taikakuu peukutuksesta =)
Ehtisitkö millään peukuttaa tuonne tiistaille/keskiviikolle asti ;)
Jos sillä syntyisi tulosta niin lupaan sitten peukuttaa sinulle kun ajankohta on oikea :wave:

Ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille :heart:
 

Yhteistyössä