YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Tartun molemmin käsin kiinni plussiin mimmimamma :flower:

Olenkin nyt kipeenä vatsa kuin ilmapallo ja vesiripulia ja kovia poltteita!Kauheaa ääntä vatsa pittää toivottavasti ei kuulu joka puolella Suomen nää äänet! :ashamed:

Kaikille toivon plussia ja mimmimamma toivottavasti saat pian antaa miehellesi kyytiä! :heart: :D



Nyt sänkyyn takasin, heippati!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!



Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa



TeSuLah................2/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 3/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............4/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................?/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...6/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................8/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............10/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................11/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......20/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............20/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........20/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................26/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............39/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska



 
kiitos ja niitä oireita.
kiukku ja se öklötys.
muutama nipitys.
ei tullu kuinkaan menkka turvotusta ja painonnuosua.
tänään tuli mummolassa tosi öklö olo ruuan jälkeen ja on jatkunut tähän asti et rakas mieheni kävi testin ostaa kun sieltä lähdettiin.
myös otti aikaa siihen heti ku päästiin kotiin
:laug
 
Senjuska: Upeeta, ihanaa! Nyt tähän pinoon paukkuu plussia niin mukavasti, että tää nostattaa mielialaa :D
Onneksi olkoon! Kiva, kun kerroit oireista, niitä varsinkin tulee luettua aina ahmimalla :).

mimmimamma: Juu, kyllä siitä mun viikonlopusta kuluu iso osa töissä näppylät hiiren päällä :kieh: Kyllähän tuo hiiri taisi toki vähän 2-mielinen olla


pikkumyy42: Voi rähmä. Koetahan parannella itseäsi! Eiköhän tuo levolla ohi mene!


Nyt vaan mukavaa viikonvaihdetta kaikille! Pitäkää lippu korkealla!!
 
Senjuskalle onnittelut plussasta :flower: :flower: YEAH

Itse äsken lopetin työn teon. kello 2.47 ja niskaa jummittaa, kun olen tuon hiiren ja näppäimistöjen kanssa painiskellu. Nyt olen sitten siirtänyt kahden vuosikurssien opintooppaat/kurssimanuaalit uuden työpaikan systeemeihin. Ei saannut virheitä tehdä, kun minulla ei ole oikeutta muokata niitä manuaaleja. Viikko sitten pyysin oikeuksia korjaamiseen, mutta eipä minulle vielä vastausta ole tullut :headwall: :headwall: hullun hommaa. Työpäivä alkoi 9.30 ja yhteen putkeen töitä tehnnyt, pizzat kävin hakemassa kotiin että aika riittäisi töihin eikä tarvitsisi tehdä ruokaa. Nyt väsyttää aika makoisasti.

Niin tämä työ siis on minulta silkkaa hyväntekeväisyyttä. Ei tarvitsi minun tehdä vielä tai ollenkaan, mutta en tykkää jättä asioita viime tippaan, vaan teen ne sitten niin nopeasti valmiiksi, kun mahdollista.
Ihmisillä on niin eri luonne tietyissä asioissa. Toisalta minä olen täysi boheemi ja vihdyn omassa kodissani, vaikka se ei olisi tiptop. Minulla ei ole kiirettä siivota kotiani.
Tällä viikolla on ollut keskimäärin 10-15 tuntisia työpäiviä, ja sitten tämä maratooni perjantai joka oli 17 h pitkä. Onneksi mies on poissa ,muuten hän saisi hepulit. :headwall: :headwall: Onko teillä muilla myös niin , että mies tarvitsee kädestä pitäjää, jos istuu tv:een vieressä. En saisi hetkeäkään olla tietokoneella...eikä varsinkaan näillä sivustoilla. Mutta avot, jos miehellä työhommiakotona , niin sitten minua ei vaadita seuraneidiksi, vaan silloin minä voin puhata mitä tahansa. Aika söpöä!!!

Nyt minä menen nukkumaan ennen kuin saan pikku-myyyn taudin puheripuli muodossa. Paranemisia pikku- myylle.

:flower: +++++ :flower: ++++ :flower: +++ :flower: + :flower:

plussia jaossa, ottakaa omanne pois.

:flower: mimmamma :flower:
 

jokohan nyt onnistas.
oireista vielä mua oviksen jälkeen illalla paleli ja sälkää myös särki välillä.
hajut rupes tökkii tällä viikolla.
nyt söin ku oli kaamee nälkä niin taas paha olo.
paino putoaa :p
eli tässä suhteessa mennään eri linjalla kun saran aikaan,jolloin paino nousi heti ja syömä himo.
kiitos tarrasukista :D
taidan ottaa parit aamupalaksi :whistle:
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa
Larissa 36 vuotta, tytär 3 vuotias
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

TeSuLah................3/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 4/27-29........................2. haaveissa
Larissa..................5/30-35............yk 3...............2.toiveissa
Lumi-Marja............5/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................6/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...7/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................9/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............11/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................12/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......21/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............21/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........21/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................27/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............40/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 

Täällä söin juuri aamupuuron, kun eilisaamuinen puuro oli vaan se mikä eilen oli pysynyt sisällä, ei edes jaffa pysynyt.Yöhön saakka ravasin vessassa. Nyt syötyäni maha aloitti taas konserttinsa, toiv pysyy sisällä nyt tuo puuroannos! :heart:

Senjuskalle vielä myös tarrasukkia, että pikkainen kunnolla kiinnittyy pitkään matkaansa! :heart: Kiitos myös oireiden kertomisesta! :flower:

Mantanalle edelleen onnea,että siellä se pikkainen, pitää sinua jännityksessä, kyllä se nyt varmaan näyttäisi jo kunnon plussaa sinullakin,testi nimittäin! :heart:

Mie meen takasin lepäileen, voikaa hyvin ja lissää plussaonnea pinoomme toivottelenkin! :heart: ++++++++++++++++ :heart:


 
Pikkumyylle pikaista paranemista :hug:

Ja tervehdys vain pikkuisen tauon jälkeen kaikille. En aio antaa periks vaan elämä ja yritys jatkuu. Miehen olkapäätä vasten olen itkuni nyt itkeny ja toisinpäin. Eilen oli pikkutyttöni kuolinpäivä, josta tuli kahdeksan vuotta täyteen. Ulisin siellä haudalla ja vaikka paleli, niin juteltiin miehen kans siellä pari tuntia. Oli todella mieltä puhdistava keskustelu. Tuli samalla laitettua pikkuisen enkelin hauta kuntoon. Pikkuinen syntyi liian varhain, eikä häntä voitu tähän maailmaan pelastaa.

Nyt kuitenkin matka jatkuu ja uusi kierto ja uusi yritys. Eilen ei vielä ollut merkkiäkään tädin poistumisesta, mutta tänään enää tuhruttaa. Kaksi kiloa olen saanut muutamassa päviässä painoa pois. Eli siitä päivästä, kun täti tuli ryminällä. Oliskohan syy pudotukseen siinäkin, kun ei ole oikein ruoka maistunut. Olen liikkunut enemmän ja olen alkanu kattoon, mitä suusta alas menee.

Nyt puhaltaa Lumi-Marjan elämässä uudet tuulet. Meille tulee vaavi, kun on siihen oikea aika, ei sitä väkisin tekemällä saa aikaiseksi. Jos sitä ei koskaan tapahdu, niin sitten on niin, mutta sen ajatteluun en nyt keskity. Terveellisempi elämä ja liikunnan lisääminen on nyt yksi elämän suunnista. Turhat huolet ja stressi pois tai ainakin vähemmälle ja hymyä elämään

Mennyttä ei saa takaisin, niin jospa yrittäis rakentaa tulevaisuudesta sellaisen, että siinä on koko perheen hyvä elää Jospa saisin vaikka painoakin pois, kun sitä kerran on kertyny aivan liikaa.

Lähetän plussakeijuja matkaan jokaisen luo :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Minä myös tahtoisin tänne. Kauan olen seurannut taustalla, mutta yrityksemme alkaa olla siinä pisteessä, että ajatuksia olisi mukava jakaa toisten kanssa. Toista lasta kuumeillaan. Tyttäremme on kolme vuotias, joten sisarus olisi tervetullut. Olen 36-vuotias.

Osaisinkohan oman rivini listaanne tehdä.
Larissa...........kp5/30-35............yk 3...............2.toiveissa
 
Tervetuloa mukaan, meihin Keijukka ja Larissa! :heart: + :heart:
Mikä kp keijukalla on meneillään?

Kaikille tasapuolisesti plussatuulahduksia!

:flower: ++ :flower: :flower: ++ :flower: + :flower: :flower: ++ :flower:

Plussakimput myös, heippa ja ihanaa tätä iltaa jokaiselle! :heart:



-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Työpäivä takana, ja hengissä edelleen :D. Mimmimamma: sulla tuo työtahti kyllä kuulostaa ihan järkyttävältä! Toivottavasti kyse oli poikkeustilanteesta! Mullakin tulee näin viikonloppuisin helposti ylitöitä, kun talossa on vähän väkeä, ja ne, jotka päivystää, joutuu tekemään KAIKEN. Normipäiviin verrattuna se tarkoittaa yleensä kaksinkertaista työmäärää ja kiristettyä työtahtia, jotta selviää ulos talosta edes kohtuuajassa.


Miehesi käytöksestä kirjoittelit :). Kuulostaa aika tutulta. Mun mies on heti huikkimassa, jos olen "liian kauan" (lue=puoli tuntia) koneella. Sitä kiinnostaa hirveästi, mitä tässä puuhaan. Jos vietän saman ajan esim. pyykkiä silittämässä tai keittiössä, niin silloin sitä ei kyllä yhtään puuhani kiinnosta


Mutta ylitöistä se ei tupise, koska on samalla alalla ja tietää, että niitä joutuu välillä tekemään. Ex-miehelle oli turha tätä selittää...

Lumi-Marja: Pahoittelut, en tiennyt että teidän elämäänne on noin suuri suru kohdannut! :hug: Tosi surullista! Mutta sulla on hyvin myönteinen ja valoisa perusasenne elämään. Kyllä sen voimin kestää paljon, ja pääsee jaloilleen vastoinkäymisten jälkeen aika nopeasti. Ehkä voisi sanoa, että positiivisuus lisää vastustuskykyä
Kiva, kun palailit tänne ilmoittelemaan itsestäsi! Mutta oikeassa olet, eihän niitä raskautumisasioita pidä koko aikaa aktiivisesti ajatellakaan. Myönnän, että itsekin suon ajatuksia näille haaveille enimmäkseen vain silloin kun käyn täällä. Tämä paikka on ihana henkireikä, pakopaikka työn täyttämästä arjesta!


Keijukka ja Larissa: tervetuloa mukaan ajatustenvaihtoon! Kyllä täällä tilaa on :)!

Ja kaikille mukavat lauantai-illat vaan!!


 
keijukka ja larissa.

Kohta Keijukka saat ottaa minun roolini kuumeilijoiden vanhimpana, mutta vielä muutaman päivän kuumeilu on sallittua minulle.

Minulla viedään sitten viimeisintä viikkoa tässä ketjussa, ja jos vielä palaan, niin häätäkää minut pois!

Lumi-Marja. Minua kosketti tuo sinun kertomasi enkeli viesti. Enpä muuta pysty sanomaan.

Hibiscus minulla on nyt 3 vuotta ollut tällaista" väliaikaista työtempoa", meillä kun on liian vähän henkilökuntaa ja minä kilttinä tyttönä hoidan aina asiat kuntoon velvollisuuden tunteesta opiskelijoita kohtaan. Onneksi viime keväänä sain uuden kollegan, joka auttaa minua ja muita kollegoita työsuman purkaamisessa. Meillä edelleen tilanne tulevaisuuden kannalta avoin ja vuoden vaihteessa tai 1.8 vaihtuu virallinen palkan maksaja. 1.1 tulee kuitenkin uusi työnjohto, joka on p.....seestä. Eli työmotivaatio varmaan keväällä nolla, joten parempi tehdä pois kaikki pakolliset tehtävät nyt vielä, kun viitsi innostua.
Uudella työpaikalla käyn pitämässä sitten keväällä tunnit ja istun loppu ajan kahvihuoneessa lipittämässä kahvia, ohjaan lopputöitä kirjastossa tai olen kenttäharjottelua valvomassa jossain kaukana koulurakennuksesta. En aio istua pöytäni takana hetkeäkään..... :LOL: :LOL:
Uhma mieltä?????

Tänä iltana en tehnyt töitä, vaan vietettiin 18 v tyttären kanssa laatu-aikaa. Mentiin ravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan ( 3,5 h) juotiin lasillinen punaviiniä ja muita juomia jotka kuuluvat asiaan. Ruoka oli äärettömän laadukasta ja vaivalla tehty ja palvelu erinomaista. Tuntui ihanalle viedä tytär ulos syömään ,kun muut "muksut" 19 v ja 11 v oli isän luona.
Keskusteltiin tulevaisuuden suunnitelmista ja kevään yo kirjoituksista. Syksyn kirjoitukset menivät putkeen ja tulee todennäköisesti 2 e:tä ja 1 l:ä. Tytär on sellainen, joka vaatii itseltään liian paljon, lukion keskiarvo lukuaineissa 9.5. Hän pystyi myöntämään että oikeasti syksyn hyvät arvosanat (jos pysyvät sellaisina) vähentää hänen tarvettaan onnistua keväällä.
Puhuttiin myös hänen lapsuudestaan ja minun erosta ex:ästä, sekä miten se muokkasi heitä ihmisinä. Hänen mielestään meillä on ollut turvallinen ja rakkaudellinen koti, vaikka olen yksin heitä hoitanut jo kohta 15 vuotta. Perhe käsitteenä voi olla myös äiti ja lapset, niin kuin heillä on ollut.

Minun sisin itkee, kun kirjoitin tuon yllä olevan. Olen kaikkeni antanut noille pienille ihmisen aluille, omasta selkänahastani ja he tietävät sen ja kiitollisuutta osoittavat omilla käyttäytymisillään.
En hetkeäkään raadollisesta elämästäni vaihtaisi pois, koska lapset ovat sen elämän rikkaus. Lapsia ei hankita vaan ne saadan lahjana. Lahja, joita meidän kaikkien tulisi oikealla tavalla vaalia sekä antaa itsenäistyä omiksi yksilöiksi. Kunnioittaa heitä, jotta he pystyisi kunnioittamaan itseään. Lähtökohtanahan edelliseen on, että äiti pystyisi yksinäisessä elämässään myös kunniottamaan itseään.

UUps! taisi tulla hieman syvällistä tekstiä, mutta viimeisillä metreillä ei ole niin väliksi vaikka näyttää netissä oikeata minuutta .

:flower: +++++++++++++ :flower: plussia kaikille niitä janoville!!!

:flower: mimmimamma :flower:

ps pikkumyy voisitko ystävällisesti poimia minut jo pois tuosta ylätekstistä. Kp:ssa voin vielä hengailla
sama
 
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa
Larissa 36 vuotta, tytär 3 vuotias

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mantana ..............1/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................4/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 5/27-29........................2. haaveissa
Larissa..................6/30-35............yk 3...............2.toiveissa
Lumi-Marja............6/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................7/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...8/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................10/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............12/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................13/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......22/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............22/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........22/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................28/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 

Yhteistyössä