Yksi ja ensimmäinen kokonaan nukuttu yö takana! Siis maanantain jälkeen, olipa ihana herätä vasta kellon soittoon! :heart:
Lumi-Marjalle vielä paljon jaksamista vaikean, surullisen asian kanssa! :hug:
Voi harmi Mantana, että ensin haalea plussa ja sitten alkoikin menkat, mutta jos kuitenkin vuoto erilaista kuin ennen ota huomioon, että voit kuitenkin olla raskaana! :hug: :heart: Ja jos ei tästä kierrosta niin usein käy että seuraavasta kierrosta tärppää, kun edellä haamukierros! :heart:
Kaikille meille Onnea toivottaneille suuret kiitokset myötäelämisessä! :hug: :flower:
Hei Maxine , sinullahan on kivan niminen tyttö :heart: Nimijä olemme miettineet, vaikeaa se on Pinja nimi oli meillä mielessä, mutta Minjahan on kaunis nimi! :heart: Pojan nimiäkin jonkun verran maistelleet, mutta vielä ei ole ihan mieleistä löytynyt! Toivoa emme heitä, nimiä ja kaikkia mietitään! :heart:
Ja edes se että jo ennen raskautta ostimme vauvan vaatteita ja alkuraskaudenkin aika, nyt emme joulun jälkeen ole yhtäkään ostaneet, kun ajattelimme, että pian tiedämme , kumpi sieltä tulee, siinä vaiheessa ajatuksissa siis lapsivesipunktio, mutta elämä heittelee ja nyt istukkanäytteen metsästystä, ke oli eka kerta, ei saatu, viikon päästä ke uusi yritys ja tietty samalla vaavin tilanteen ultraus ja siitä vielä seuraava ma uusi yritys, sitten ei enää istukkanäytettä oteta vaan siirrytään, lapsivesipunktioon , se ilm 17.2.-08, ellei istukkanäytettä ole saatu ennen! Kaikki siis TYKS:ssä! :heart: Minulla siis kohtu vielä hyvin syvällä, ja suoli menee istukan läheltä vaarallisesti, eli ke lääkäri sanoi, että minut saatetaan menettää, jos hän väkisin sitä ottaa, minulle tulisi hengenvaarallinen tulehdus! :/ Ei siis edes yrittänyt ottaa! :heart: Lääkäri TYKS:ssä on mies ja ihanan empaattinen, hänestä oikein näkee kuinka hän rakastaa lapsia ja toivoo, että kaikki muuttuisi hyväksi! Sitä tietenkin toivomme! :heart: Tiuhti-Viuhti muuten moikkasi meitä ultrassa TYKS:ssä jospa hän sanoi, kyllä täältä selvitään! :heart:
Niin niistä vaatteista vielä
, että vaikka nyt asiat tälleen epäselviä, ei harmita, että niitätulimme ostaneeksi!
"Tuttava perheellämme" on pieni poika joka heti synnyttyäään leikattiin , siis sydän ja toistamiseen myöhemmin ja nyt hän on alle 2 v niin kolmas leikkaus, pienikokoinen , mutta kehittynyt pikkuhiljaa kuitenkin! :heart:
Sikiöt/vauvat ja lapset kyllä ovat vahvoja!
En muista mainitsinko jossain vaiheessa, mutta minulla tosiaan on supistuksia joskus, TYKS:ssä ultratessa huomasivat yhden kun menin edestakaisin vessaan ja taas takas ja taas vessaan, kun yritimme rakkoa tyhjentämällä saada muutosta istukan näkyvyyteen :heart:
Mantana raudanmaku suussa kyllä on hyvä merrki, samoin tuo lämpösi, minulla siis edelleenkin varsinkin iltaisin 36,9-37,1 astetta! :heart: *pitää* peukkuja mantanalle! :heart:
Anteeksi tämä omanapaisuuteni, mutta oli niin iloinen olo, kun olin nukkunut jne! :heart: Mieskin uskaltaa taas pitää lähellään ja valaa uskoa meihin molempiin! :heart: Hänellä kesti tämän viikon järjestellä asioita päässään! :heart:
Lapset toivovat parasta, tytär lähti avopuolisonsa kanssa Teneriffalle yöllä, hänelle lupasin laittaa viestin keskiviikkona, saatiinko näyte! :heart:
Ps istukkanäytteen tulokset tulevat 48 tunnin pästä jo jos kromosomipoikkeama löydetty, että jo ensi perjantaina voin olla vähän viisaampi! :heart:
Heippa teille kaikille, olette kyllä ihania ihmisiä, parhaita näissä pinoissa olevista! :hug: :flower: :heart:
Rva Pikkumyy ja