YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Ihanaa!!! Pidän peukut, varpaat pystyssä ja muistan teitä iltarukouksessa!!! Pidä Tiuhti-Viuhti lujasti kiinni ja kasva reippaasti! :hug: :wave:

P.s.Omaa.... Rouva Pikkumyy teitkö babyplussan testillä raskaustestin? Oliko siinä viivanpaikka? :wave:

Lumi-Marja :hug: ja paljon voimia!! Hengessä mukana ja peukut kaikki pystyssä! :wave:

Juu babyplussan raskaustesteillä tein , ei ollut viivanpaikkaa, ensin todella himmeä viiva, hyvä että näki olikohan 26/30 tehtynä, mutta siitä se vahvistui! :D :heart:

Onnea teille jokaiselle raskautumisen suhteen ja tietenkin Onnea muutenkin elämässä! :hug: :heart: :flower: :flower:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

Ultra takana ja itkulla ei mitään rajaa :'( Meidän pieni Helmi-Onni oli tarkoitettu vain käymään, vain hetkeksi lainaan. Saimme häntä rakastaa, kuvitella ensikesäksi syliimme. Saimme leikitellä nimiehdotuksilla, kertoa ilouutista raskaudesta. Sain tuntea pienen liikkeet, mutta en arvannut alkuun, että masussani kasvaa pieni enkeli.

Meidän rakkaalla vauvanalulla on anakefalia (kirjoitinkohan edes oikein). Ei mahdollisuuksia elämään. Pää oli painunut kokonaan kasaan, selkäydinkanava turvonnut, liikkeet vähentyneet, syke hidastunut.

Tämä raskaus saatetaan päätökseen noin viikon. puolentoista kuluttua, ellei luonto tule väliin ennemmin. Olo on musertunut, surulla ei tunnu olevan mitään rajaa. Lapsille kerrottu, lähimmille jotka asiasta tiesivät. Surutyön teko on alkanut. Saman mahdollisuus seuraavissa raskauksissa on noin 5%. Haluaisimme vielä yrittää, jos uskallamme. Ensin toivumme tästä.

Tulen ehkä vielä takaisin tänne. Kuumeilemaan. Nyt vain tuntuu vielä liian kipeältä ajatella niin pitkälle. Kiitos kaikille tuesta, myötäelämisestä, lohduttavista sanoista ja vain siitä, että se halikuva on siellä jossain. En tunne olevani niin yksin, mitä muuten saattaisin olla.

Teille kaikille toivon ihania kääröjä syliin asti ja plussausta onnellisten tähtien alla. Minä olen kohta viiden enkelin ja viiden lapsen äiti. Saatteemme myös Helmi-Onnin samaan uurnalehtoon, missä jo sisarukset häntä odottavat. Onhan heitä myös mieheni äiti ja minun isäni hoitamassa. Pakko ajatella asia tuolta kannalta, ei tätä muuten jaksa.

Sydän surusta painavana poistun miehen kainaloon, Lumi-Marja

Ja perheellenne, niin paljon toivoin, toivoimme teille parempia uutisia, mutta niin ei käynyt! :hug: :'(
Suuressa surussanne toivon teille jaksamista! :hug:
Helmi-Onnille paljon enkeleitä matkaan! :hug: :'(

Surullinen Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

:hug: :hug: voimahaleja. Sanaton ja surullinen teidän puolesta.:$

Pikku-myy sai sittenkin huojentavat tiedot :hug: :hug: hyvä niin.

Itselläni tänään kolmatta päivää 39.9 asteen kuume. Joten taitaa tämäkin kierto mennä nollakierroksi.

B) mm :'(

Voi miten tuntuu, ettei kyynelille ole loppua. :'( Olen aivan sanaton. Halauksen sinulle ja perheellesi annan :hug: Voimia paljon perheellesi ja pienelle Helmi-Onnille enkeleitä matkaan pehmoisille pumpulipilville. :heart:

Rouva Aniliini.....41v......
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v...........kahden tytön äiti................kolmas haaveissa

surusydän....................6/26.................3. haaveissa
TeSuLah.......................8/28................yk.5........3.s toiveissa
nevi..............................9/26-27.............5. haaveissa
mimmimamma..............10/26-27
vilmaville....................20/28?.................9.s haaveissa
touhu tenava............21/28.............6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Rouva Aniliini............22/26-30
gitte..........................22/28
kikkara....................27/33................4. toiveissa
mantana.................31/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................32/29.................1. yhteinen
ebony.....................37/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................44/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............82/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................90/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!

Lumi-Marja En löydä sanoja kertomaan kuinka pahoillani olen puolestanne. Liian paljon on annettu teille surua kannettavaksi :'( Kovasti voimia jaksaa jatkaa läpi tuskan ja murheen :hug:

Rouva Pikkumyy Toivon kaikesta sydämestäni, että teidän Tiuhti-Viuhti saa jatkaa masumatkaansa kaikessa rauhassa. Voimia teille odotteluun :hug:

Lumi-Marja paljon jaksamisia teille. Kyyneleet vain valuivat poskilleni, kun luin sinun ja perheesi raskaasta surusta. :hug:

Rouva-Pikkumyy toivottavasti teidän pieni vauvanne jatkaa masumatkaansa ja syntyy terveenä elokuussa. :hug:

Kirjoittelin tällä palstalla pari vuotta sitten. Olen käynyt lukemassa teidän kuulumisianne. Touhis varmaan muistaakin meikäläisen. Meillehän syntyi 2006 rakas elovauva. Hän on nyt reipas 1v 5kk vanha tyttönen. Influenssasta tässä toipuillaan. Influenssarokotusta en tytölle ottanut, kun häntä vielä kotona hoidan ja ajattelin, että otetaan sitten ensi syksynä, kun hän menee hoitoon. Eikä meillä ole aikaisemmin sairastettu influenssaa. Mutta koulustahan isommat lapset sen sitten bongasivat. Pikkuinen oli kyllä kovasti kipeä. Korkea kuume kesti 6 päivää ja vielä tänäänkin oli hiukan lämpöä. Hän on vissiin nukkunut varastoon, koska seisoo pinniksessä ja on riisunut unihaalarin tuohon vyötärölle. =) Kello on jo melkein 22.30.

En enää kuumeile vauvaa vaikka välillä on kovastikin tunne, että jos vielä neljännen saisi. Mutta meillä on jo viisi lasta, kun miehen 2 lasta edellisestä liitosta ottaa huomioon. Ja musta tuntuu, että nämä yöheräilyt käy koko ajan raskaammiksi. Miten te olette jaksaneet yöheräilyt näin vanhemmalla iällä? Olen saanut vanhemmat lapseni 25 ja 26 vuotiaana ja tämän nuorimman 34v. Sillon, kun pikkuinen oli vauva, jaksoin heräämiset paremmin kuin nyt.

Muoks. Piti kirjoittaa, että nuorempana jaksoin herätä paljon helpommin kuin nyt. Vaikka olin yh, kun toinen lapseni syntyi ja yksin hoidin heräämiset ja hoidot. Vaikka oli silloinkin välilllä raskasta.

Jaksamisia kaikille ja paljon plussia.

Toivottelee Maxine ja Minja 1v 5kk :wave:

Niin äitisi sinua keinuttaisi kultaisessa kehdossaan,
niin isäsi sinua heiluttaisi hopeisissa vaunuissaan.
Olet ollut rakkain unelma, kaunein uni.
Sadepisaran lento, perhosen siipi hento.
Suuren Luojan syliin sinut lasketaan,
avaruuden laulu sinut uneen rauhoittaa.

Olen niin pahoillani puolestanne Lumi-Marja. En voi lopettaa itkemistä, kun tätä kirjoitan. En tiedä mitä sanoisin, vain tuollainen pieni laulu syntyi sinulle ja Helmi-Onnille :hug: Olkoon enkelit teidän ja koko perheen kanssa.

Rva Pikkumyy, olet ajatuksissani. Voimia ja uskoa tulevaan :heart:

Rouva Aniliini.....41v......
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v...........kahden tytön äiti................kolmas haaveissa

mantana.......................1/31...yk.19.....2. toiveissa....Kanta-Häme
surusydän....................7/26.................3. haaveissa
TeSuLah.......................9/28................yk.5........3.s toiveissa
nevi..............................10/26-27.............5. haaveissa
mimmimamma..............11/26-27
vilmaville....................21/28?.................9.s haaveissa
touhu tenava............22/28.............6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Rouva Aniliini............23/26-30
gitte..........................23/28
kikkara....................28/33................4. toiveissa
Hibiscus..................33/29.................1. yhteinen
ebony.....................38/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................45/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............83/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................91/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!

Näin siis tänään perjantaina! :ashamed:
Turha edes yrittää tunne on nyt päällä. Babyplussan raskaustestiin sain selkeän haalean plussan kp30 tai onko sitten viivanpaikka. Täti saapui aamulla. Alamasulla painetta, metallinmakua suussa ollut muutaman päivän, pientä lämpöä +36,8C. Semmosta ja eteenpäin nyt sitten vaan! :headwall:

Yksi ja ensimmäinen kokonaan nukuttu yö takana! Siis maanantain jälkeen, olipa ihana herätä vasta kellon soittoon! :heart:

Lumi-Marjalle vielä paljon jaksamista vaikean, surullisen asian kanssa! :hug:

Voi harmi Mantana, että ensin haalea plussa ja sitten alkoikin menkat, mutta jos kuitenkin vuoto erilaista kuin ennen ota huomioon, että voit kuitenkin olla raskaana! :hug: :heart: Ja jos ei tästä kierrosta niin usein käy että seuraavasta kierrosta tärppää, kun edellä haamukierros! :heart:

Kaikille meille Onnea toivottaneille suuret kiitokset myötäelämisessä! :hug: :flower:

Hei Maxine , sinullahan on kivan niminen tyttö :heart: Nimijä olemme miettineet, vaikeaa se on Pinja nimi oli meillä mielessä, mutta Minjahan on kaunis nimi! :heart: Pojan nimiäkin jonkun verran maistelleet, mutta vielä ei ole ihan mieleistä löytynyt! Toivoa emme heitä, nimiä ja kaikkia mietitään! :heart:

Ja edes se että jo ennen raskautta ostimme vauvan vaatteita ja alkuraskaudenkin aika, nyt emme joulun jälkeen ole yhtäkään ostaneet, kun ajattelimme, että pian tiedämme , kumpi sieltä tulee, siinä vaiheessa ajatuksissa siis lapsivesipunktio, mutta elämä heittelee ja nyt istukkanäytteen metsästystä, ke oli eka kerta, ei saatu, viikon päästä ke uusi yritys ja tietty samalla vaavin tilanteen ultraus ja siitä vielä seuraava ma uusi yritys, sitten ei enää istukkanäytettä oteta vaan siirrytään, lapsivesipunktioon , se ilm 17.2.-08, ellei istukkanäytettä ole saatu ennen! Kaikki siis TYKS:ssä! :heart: Minulla siis kohtu vielä hyvin syvällä, ja suoli menee istukan läheltä vaarallisesti, eli ke lääkäri sanoi, että minut saatetaan menettää, jos hän väkisin sitä ottaa, minulle tulisi hengenvaarallinen tulehdus! :/ Ei siis edes yrittänyt ottaa! :heart: Lääkäri TYKS:ssä on mies ja ihanan empaattinen, hänestä oikein näkee kuinka hän rakastaa lapsia ja toivoo, että kaikki muuttuisi hyväksi! Sitä tietenkin toivomme! :heart: Tiuhti-Viuhti muuten moikkasi meitä ultrassa TYKS:ssä jospa hän sanoi, kyllä täältä selvitään! :heart:
Niin niistä vaatteista vielä :D , että vaikka nyt asiat tälleen epäselviä, ei harmita, että niitätulimme ostaneeksi! :D

"Tuttava perheellämme" on pieni poika joka heti synnyttyäään leikattiin , siis sydän ja toistamiseen myöhemmin ja nyt hän on alle 2 v niin kolmas leikkaus, pienikokoinen , mutta kehittynyt pikkuhiljaa kuitenkin! :heart:

Sikiöt/vauvat ja lapset kyllä ovat vahvoja!

En muista mainitsinko jossain vaiheessa, mutta minulla tosiaan on supistuksia joskus, TYKS:ssä ultratessa huomasivat yhden kun menin edestakaisin vessaan ja taas takas ja taas vessaan, kun yritimme rakkoa tyhjentämällä saada muutosta istukan näkyvyyteen :heart:

Mantana raudanmaku suussa kyllä on hyvä merrki, samoin tuo lämpösi, minulla siis edelleenkin varsinkin iltaisin 36,9-37,1 astetta! :heart: *pitää* peukkuja mantanalle! :heart:

Anteeksi tämä omanapaisuuteni, mutta oli niin iloinen olo, kun olin nukkunut jne! :heart: Mieskin uskaltaa taas pitää lähellään ja valaa uskoa meihin molempiin! :heart: Hänellä kesti tämän viikon järjestellä asioita päässään! :heart:

Lapset toivovat parasta, tytär lähti avopuolisonsa kanssa Teneriffalle yöllä, hänelle lupasin laittaa viestin keskiviikkona, saatiinko näyte! :heart:

Ps istukkanäytteen tulokset tulevat 48 tunnin pästä jo jos kromosomipoikkeama löydetty, että jo ensi perjantaina voin olla vähän viisaampi! :heart:

Heippa teille kaikille, olette kyllä ihania ihmisiä, parhaita näissä pinoissa olevista! :hug: :flower: :heart:

Rva Pikkumyy ja

Lumi-Marjalle jaksamisia!

Pikku Myylle kaikkea hyvää raskauteen. Toivotaan että kaikki asiat järjestyy.

Ittellä lisääntyny kaikenlaiset oireet, enkä niistä enää päättele mitään. Mistä te mittaatte lämmöt? Kainalosta tulee aina alhaisempi lämpö kuin suusta mitattuna, mutta niin kuulemma kuuluukin olla.

Juon Valion greippimehua, paljon vitamiinia ja flunssa ainakin pysyny loitolla ja limaa tulee mielestäni enemmän ja siitä ei enää voi päätellä selkeästi oviksen ajankohtaa, en kyllä viitsi jatkuvasti testaillakaan. Menkkavuoto oli ekan kerran ns. normaalia pitkästä aikaa. Lämmöt ovat suusta mitattuna jatkuvasti lähempänä 37 ja kai se on sit ok.

Neiti on Titi-nalle fani ja nytkin katsoo Titiä ja osaa leikkiä jo monta laululeikkiä ja kovasti osallistuu, muskarissa viihtyy, täytti 27.7. 1 v 6 kk.

Ystäväni, joka täyttää pian 40 v, on nyt sitten saanut esikoisensa, tyttövauvan ja on oikein onnellinen.

:heart: =)

Mantana toivottavasti vuoto vähäistä tai loppumas ja olisitkin raskaana. Olen edelleen sitä mieltä ettei kovin aikaisin kannata testailla, tulee vain turhaan haamuja, koska herkät testit näyttävät niin varhain kaikki hipaisutkin, jotka sitten tekevät surulliseksi, kun ei olekaan raskaana. Selkeä raskautuminen varmasti näkyy, kun täti myöhässä ja on oikeasti raskaana. Aconilla ainakin näkyy tosi varhaisetkin ja vuoto voi silti tulla. :(

Plussatuulia! :heart: TeSuLah :heart:

:hug: mantanalle, minäkin pidän peukkuja että olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotoa.

Mimmimammalle toivotan oikein pikaista paranemista, jotta ehditte =) :heart: =)

Tervehdys vaan Maxine :wave:
Me ei ollakaan 'tavattu' aikasemmin. Kyselit tuosta jaksamisesta. Minä itse yllätyin kovasti etten kokenut vauva-aikaa niin raskaaksi kuin olin etukäteen ajatellut. Toisaalta meidän nuorimmainen on nukkunut hyvin ihan pikkuisesta lähtien. Joitakin rikkinäisiä öitä on tietysti ollut, sairastumisia, hampaita jne. Mutta kaikenkaikkiaan olen ehkä suhtautunut näin vanhemmalla iällä rauhallisemmin erilaisiin 'kriisi'tilanteisiin. Nyt on paremmin tieto siitä, että kaikki on ohimenevää. Ihanista hetkistä yrittää nauttia moninkerroin ja ikävät hetket saa ohi sillä ajatuksella, että jo huomenna voi olla toisin.

TeSuLah minäkin mittaan lämmön kainalosta ja ihan 'väärään' aikaankin eli illalla. En yritäkään selvittää mitään tarkkaa kohtaa kierrossani, seuraan vain että lämpö nousee oman kiertoni mukaan ja sen olen pystynyt ihan hyvin havaitsemaan iltalämmöstäkin.

Mukavan leppoisaa viikonlopun alkua teille kaikille!

Slomaa nyt 17.2.-08 asti.

TYKS:n paperit tulleet lääkärille. Niiden mukaan on ilmeistä, ettei Downin syndoomaa vauvalla ole, mitään raajapuutoksia näillä tiedoin ei ole.

Lääkäri valoi vain uskoa ja toivoa, sitten biopsian jälkeen olemme viisaampia! Ihana oli tämäkin lääkäri, parasta siis toivoen! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-viuhti :heart:

Olen jo pidemmän aikaan lueskellut teidän kuulumisianne ja elänyt mukana niin iloissa kuin suruissanne :ashamed:

Rva Pikkumyy, toivon hartaasti että Tiuhti-viuhti pysyy matkassa mukana :heart:

Olen 37v (syyskuussa karttuu vuosi lisää) ja meillä on -92,-94, ja -07 syntyneet tytöt ja haluaisimme vielä kaverin tällä pikkuneidillemme.
Yritystä ollut vasta 2kk, mutta kun vauvammekin vasta 4kk ja täysimetyksellä mennään niin saammekin varmaan yrittää pitkään :ashamed:
Menkoista ei ole vielä ollut tietoakaan.

Kaikille kovasti plussatuulia, jotka niitä kaipaavat ;)
t.pikkukakkosen haaveilija

mantana pahoitteluni :hug:

Rouva Pikkumyy Ihanaa, että nyt näyttää jo valoisammalta :heart: Toivottavasti istukkanäytteen ottaminen onnistuu ensi viikolla ja kaikki sujuu hyvin. Hyvä juttu, että sait sairaslomaa, niin ei tarvitse töiden kanssa stressata, eikä nostella painavia. :heart:

TeSuLah meillä näköjään on piinapäivät suurinpiirtein samaan aikaan, joten päästään yhdessä jännittämään sitten loppukuusta =) Itse en ole lämpöjä mittaillut, kun on ollut niin säännöllinen kierto aikaisemmin ja nyt menossa vasta ensimmäinen yrityskerta keskenmenon jälkeen. Kovasti toiveissa olisi saada pikkuinen syliin vielä tänä vuonna, vaikka voihan olla, että nyt kestää pidempään, kun on kaavintakin takana :(

mimmimammalle pikaista paranemista :hug: Noin kova kuume vie varmasti voimat...

pikkukakkosen haaveilijalle tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan =) ! Sinulla onkin ihana nyytti kotona, onnittelut :heart: Kun itsekin saisi vielä sellaisen syliin :D

Meillä "harjoittelut" alkavat ja alkuviikosta olisi tarkoitus tehdä täsmäiskuja, että olisi sitten vihdoin jännitettävää muutaman viikon päästä ;) Jotenkin jännittää ihan kauheasti, kun on odottanut tätä, että pääsee edes yrittämään ja nyt otolliset päivät alkavat olla lähellä :eek: Rentouttavaa viikonloppua kaikille :heart:

Tulin katsomaan mitä tänne kuuluu. Kiitos kaikille myötäelämisestä. voimia nyt tarvitaankin.

Rva Pikkumyy teidän perheelle toivon parhainta mahdollista jatkoa ja suojelusenkeliä Tiuhti-viuhtille, joka antaisi voimia pienokaiselle jaksaa masumatkan ja vielä vuosikymmenet sen jälkeenkin. Toivon koko sydämestäni, että asiat teillä menis parhain päin ja saisitte oman pienen vuavanne pitää. Ei tätä tuskaa kenelekkään soisi, ei edes murusta siitä. Mieheltä kans terveisiä ja hänkin täällä toivoo teille kaikkea hyvää. Olette jajtuksissamme ihan koko perhe. :hug:

Olen tässä ollut aika kipeä eilisestä asti. Illalla supisteli tasaiseen tahtiin, mutta se loppui. Aamulla kävin näytillä ja kohdunsuu on auennut sisältäpäin parin sentin verrran. Lapsivesi on vähentynyt entisestään. Jos luonnollinen keskenmeno/synnytys ei käynnisty niin sitten loppuviikosta kuitenkin homma laitetaan käyntiin. Torstaina pitäis luvan tulla ja sit alkaa tämä prosessi lääkityksillä.

Ei tahdo vieläkään ymmärtää, jos koskaa, miksi näin piti käydä. Miksi minun pitää vielä viides pikkuenkeli saada. Jos vielä joskus pienen syliini asti saan, niin se oisikin jotain niin suurta ja ihanaa, ettei edes osaa sanoin kuvailla. Nyt on keskityttävä näihin lapsiin joita jo on, sillä he ovat lahjoja elämältä, ei heitäkään ole vain tehty, vaan saatu.

Tietenkin ymmärrän sen, ettei näin vaikeasti sairaallaa pienokaisella olisi mitään mahdollisuuksia selvitä, että parempi näin, muuta siltikin sydän tulee huutamaan ikävää. Hän on meidän omamme, oli sitten minkälainen tahansa.

Surutyö on jo alkanut ja se jatkuu vielä pitkään.

Onnea teidän kaikkien odotukseen.
Lumi-Marja ja vielä mukana oleva Helmi-Onni 14+4

Yhteistyössä