YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Nyt kyllä piti hilata itsensä ihan tänne palstan puolelle... Wohoo!!! Onnea tuhannesti WcAnkka ja Oodikas! Tarrasukkia matkaan! Olkaa onnellisia ja iloitkaa, murehditaan sitten vasta jos murehdittavaa tulee. :heart:

Nytkähtihän se juna vihdoin liikkeelle, joko seuraava junan kyytiin hyppääjä on Blancita?! Toivon viivojen vahvistumista!

Olen ahkerasti käynyt lukemassa kuulumisianne, vaikka tuolla taustalla hääräilenkin. Zuzan pikkuiselle toivon pikaista paranemista! Voi kun tuntuu kurjalta kun pikku neiti on niin kipeenä. :|

Itse olen täällä taustalla keskittynyt siihen painon pudotukseen, mihin määräys tuli klinikan lääkäriltä, painokontrolli on noin kuukauden päästä ja toukokuun alkuun mennessä pitäisi olla se 10 kiloa tiputettuna. Täytyy sanoa, että motivaatio on kova ja tuloksiakin on tullut, nyt jo -6,5 kiloa :) Jee! Jos hyvin käy olen saanut sen kympin pois jo kontrolliin mennessä... Kenties hoidot päästään aloittamaan aikaisemmin...

Mukavaa kevään odotusta kaikille! Leppeitä plussatuulia täältä puhaltelen tähän ketjuun :heart:.
 
  • Tykkää
Reactions: Blancita
Ihanaa, Oodikas, onnea! :flower: Voi miten mahtavaa, nyt tehdään joukkoryntäys odotuspuolelle, jookos - muut perässä plussaamaan!

Emppis, tuohan on mahtava suoritus! Helposti se kymppi on pois siihen mennessä :flower:

Täällä on nuoremman kanssa vietetty yö päivystyksessä, sikainfluenssaepäily päällä mutta molempien (pika)näytteet oli negat. Mulla ei ole tauti vieläkään parantunut, keuhkoja ahdistaa ja kipu on hirveä. Tytöllä nousi yöllä kuume melkein 40 asteeseen, oksensi ja aivan järkyttävä yskä ja hengenahdistus myös :| Kotona ollaan nyt, sai siellä hengitellä spiraa ja se auttoi.
Eilen saatiin oman plussan lisäksi erittäin odotettu uutinen rakkaalle sukulaiselle syntyneestä erittäin odotetusta vauvasta :heart: Melkoista tunteiden vuoristorataa on ollut siis eilinen päivä.

Toivon täällä nyt kovasti lisää plussia tänne! :heart: Olis niin hienoa siirtyä porukalla kertaheitolla odotuspuolelle :D
 
Torstai 27.2.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............26/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............27/xx........................................
Kaneli-78.............35.............18/32....................4...............2
Takkutukka-76......37..............14/30...................13...............3
Blancita...............35............27/25-33.................4.................2
Ei-no/ja...............35..............16/29.....................................2
Xienna.................37..............24/28....................2.............2/3
Syystuuli74..........39..............29/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............26/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............3/28.......................................2
Emotar.................35..............10/28-32.................6..............6
Muovikulho............36..............33/31.........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............28/28......................2.............7
Tolleri77..............................................................................
Tombatar...............38..............27/25....................................6
Voila.....................37..............24/27-33................................4


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Chokomom


:heart:PLUSSANNEET:heart:
Wc Ankka 2/2
Oodikas 2/2

2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
IHANAA PLUSSIA !!
Kannattipa hissuksiin päivitellä niin saatiin jotain odotettua ;)
WcAnkka ja Oodikas siirretty plussanneisiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WcAnkka ensin hurjasti onnea ja tarrasukkia !!
Meillä tuon pienen kanssa myös spiiralla hengittelyt usein käsissä ja kaikenmaailman näytteitä otettu nenästä ja tuo viimeisin oli rs-positiivinen. Vihuliainen tauti kun ei oo lääkkeitä. Yritetään sinnitellä kotona. Astmalääkettä 3h välein, yskä-ja särkylääke ja antibioottia ja taudit suhaa ees taas. Tsemppiä sinne, ei todella oo mukavaa!!

Oodikas mahtavasti onnea ja tarrasukkia sinne ;)

Emppis hienoa!!! Pian pääsette asiassa eteenpäin.

Tsemppiä ihan jokaiselle, nyt se lussajuna lähti, hypätkää matkaan! Päätepysäkki: SYNNYTYSSAIRAALA!!

ON nauratti kun päivittelin listaa. Tässähän pitäis tädin tulla, mut kierto on kyllä pidentynyt. Oili oli alle 2 vk sitten vkl, joten päivittelen uuden kierron kunhan jaksan innostua sitä miettimään. Nyt menty pienen ehdoilla ja vkl pitäis rempassa saada loppurutistus, että saadaan kamat takas sisälle. Sit lemmitäänkin takan edessä ja nautitaan elämästä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
onnea plussanneille!
täällä edelleen ootellaan tätiä kurvaamaan ferrarilla paikalle. olo ei vieläkään menkkamainen. huomenna ostan ja testaan uudelleen jos ei oo alannu siihen mennessä!!!

Emppis,täällä kans painon pudotus käynnissä. 10-raja jo saavutettu ja jos ees 5 sais vielä tiputettua nii oisin onnellinen. ihanne olis toinen 10kg mut työn/harrastuksen takia noita lihaksia on sen verran,et taitaa jäähä haaveeksi.
 
Mulla on menossa vasta kp 26

Oodikas mahtavaa!!!!!!! Mikä olo, siis vointi? Ihanaa, että sua onnisti.

ON: mulla on kuumia aaltoja :confused: tissit ihan pussit edelleen ja menkkajuilinnat päällä. Työkaveri ehdotti kun hikoilua ja palelua valitin, että vaihdevuodet (sellanen 25v. kundi) :O
 
Viimeksi muokattu:
Blancita: Tissipussit tai pussitissit on nyt siis plussaoire :LOL: Mulla ne on muuttuneet painavammiksi, mutta ei oo samalla lailla turvoksissa kuin viime kuussa.

Ja kiva kuulla, että joku muukin vaihtelee lämpöä! Mulla helottaa välillä posket, välillä puskee kämmenistä(!) lämpö ulos niin, että ne on ihan punaiset ja tuntuu, että jos pistäis ne ne lumeen, niin sihinä kuuluis. Muutenkin palelen ja hikoilen vuoron perään eli vaatteita alkaa olla ripoteltuna siellä täällä. On tää naisen elämä hormonien kanssa ihmeellistä :confused:
 
Toivottavasti Zuzan ja Wc Ankan pikkuiset paranevat pian!

Emppis Hienosti alkanut painon pudotus, onnea siitä!

Blancita Joko olet testannut uudelleen? Sitähän kaiketi kannattaisi odottaa se 48-72 tuntia ennen kuin testaa uudelleen, mutta kuka hullu sitä noin pitkään jaksaa odottaa?! :D Pidän peukkuja viivojen vahvistumisen puolesta!


Kiitos onnitteluista. :heart: Mie olen vieläkin ihan äimänä täällä enkä osaa päättää pitäisikö tässä tunteitaan vielä pidätellä vai ei... Toisaalta tosiaan km tulee, jos on tullakseen eikä se muuksi muutu siitä iloitsenko tästä jo nyt vai en. Suuri pettymyshän se on aina. Että ehkä nyt rohkenen olla onnellinen tästä tärpistä ja luotan siihen, että hyvin menee eikä täti tule huomenna.

Raskausoloja ei vieläkään oikein ole... Tai no olen ollut nyt muutaman päivän tooodella väsynyt siitäkin huolimatta, että nukun hyvin yöt. Pissahätä on suht tiuhaan ja rintaan on ilmestynyt pari päivää sitten liuta pieniä finnejä. Alavatsaa juilii aina välillä, mutta ei vielä ainakaan samanlaista kipuilua kuin syksyllä. Toivon, että tämä raskaus menisikin toisin, kun se syksyinen oli aika hankala alusta asti ja meni kesken. Aika näyttää...

Jospa se plussajuna tästä lähti... Kyytiin vain ja pian, naiset!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja Xienna
Valtavasti onnea ja tarrasukkia Oodikas ja Wc Ankka :flower:!

Ihan pakko kertoa noihin tissioireiseen mun tilanne (joka siis osoittautui ihan oikeaksi raskausoireeksi, toisin kuin ne joka kiertoiset kipuilut). Huomasin silloin pari päivää ennen oletettua tädin tuloa, että mun rinnat on aivan tulikuumat. Siis ihan hehkuvan kuumat ja niin ne on edelleen. Välillä oikeasti mietityttää, että hehkuukohan ne punaisina paidan läpi :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna
Lilliputti -> kiitoksia tiedoista :)
Wc-ankka ja oodikas -> hurjasti onnea molemmille plussista <3

Sitten ON...
Minä tulen hulluksi tän odottamisen kanssa. Kolmatta viikkoa ilman pillereitä. Kaikenmaailman oireita ja sitä limaa koko ajan :-o. Onko se täti mut tulossa vai mitä hittoa täällä tapahtuu :-/
 
Oiii onnea Oodikas ja Wc Ankka! <3 Ihanaa lukea plussauutisia täältä. Ihan kylmät väreet männöö ko lukkee nuin ihania uutissii. :)

Ommaa nappaa vähäsen...
Mä oon hörppiny greippimehua kp3 alkaen, pahaahan se on, mutta menee ku ei turhia maistele, nykäsee vaa huiviin. :D

Mulla ois nyt kierto puolivälissä, kp14. Limailut käynnissä, mutta testiin en kyllä oo saanu kovin vahvaa viivaa. Pregcheck tummui päivittäin, kunnes eilen lähti jo haaleneen. Rfsu näytti vielä haaleempaa viivaa. Saapa nähä. Ollaan me kuitenki limailut hyödynnetty päivittäin kp11, 12 ja 13. Tänäänki ois aikomus. :D Ja ehkä sitä lauantainaki joutuu ku mennää hotelliin yöks. ;) Ovis mulla saattaa kyllä viivästyäkki. Syksyllä ku raskauduin (ja sain tikutettua oviksen) oli ovis kp18. Mut toisaalta ne otolliset kananmunaliejut on just nyt. :D

Lämpöjä oon mittaillu. Nehän ne sitte kertonee oviksen tapahtuneen.
R-testejä miul on 3 kpl jemmassa, testaan aikasintaan ens viikon sunnuntaina.
Onneks on töitä ja muita aktiviteetteja/reissuja nii ei jouva pähkäileen raskautumista liikoja.

Tsemppiä piinailijoille! Plussatuulia ihan jokkaiselle! <3

<3 Emotar kp14/28
 
Täälläkin varmuuden välttämiseksi testattu oletettu dpo 11 pc:n liuskalla putipuhdas nega eli nyt voi sitten rauhassa ootella tiistaita ja tätiä. Ellei sitten tuu jo aikaisemmin - iho ja hiukset on olleet rasvaiset jo viime viikonlopusta, ällöä.

Mutta nyt kun plussaputki on auki, me kaikki tiputaan sinne peräkanaa, eikös vaan :D
 
Voi ei!! Mä aamu-unissani klo 5.30 tein vessakäynnin ja samalla jostain syystä muistin kaivaa testin esiin. Ootin 3min, ei näkynyt mitään. Jätin testin pöydälle.
Heräsin sitten tunnin päästä ja siinä näkyi silmin erotettava viiva, ei tarvinnut edes tihrustella!
Davidin testiaika onkin näköjään 5minuuttia :O käyttöohje sanoo ettei saa lukea 10minsan jälkeen ja käyttökokemus "Testit saattavat antaa valkoisia viivanpaikkoja tai “haamuja” (jotka saattavat tummua myöhemmin), joita ei pidä tulkita positiiviseksi. Seuraa siis käyttöohjeita"
Mitä mä nyt teen??? Pitäis odottaa sunnuntaihin?? Mulla on kaksi Davidia ja yksi digitesti kotona. Maanantaina teen digin, jollei odotetusti ole kp1. Mutta uskallanko huomenna käyttää ton davidin, vai pitääkö ostaa joku muu?? Pakko tonne hätähousut himotestaajat-ketjuunkin kirjottaa jos joku osais auttaa.

Mä toivon EDES kemiallista, niin tietäisin että munasolu pääsee kohtuun--> sehän minun pulma niiden kiinnikkeiden vuoksi olis.

SORRY omanapa :ashamed:
 
Oiiii, täällä on saatu ihania plussia :heart: Paaaaljon, paljon onnea Ooodikas ja Wc Ankka! =)

Meillä ootellaan tätiä saapuvaksi, varmaankin alkuviikosta. Merkkejä on jo hyvin ilmassa, menkkajuilintaa masulla ja tänään napsahdus teinille lähes tyhjästä :whistle:

Aloittelin tällä viikolla raskausvitamiinit ja tänään hain pari purkkia greippimehua jääkaappiin odottelemaan uuden kierron alkua. Vaikka mulla ovislimat on normaalistikin runsaamman puoleiset ja hyvin bongattavissa, mut meinasin että otetaan nyt koko arsenaali vaan heti käyttöön :LOL: Ei kai siitä haittaakaan ole...

Tars varmaan lueskella koko ketju läpi joku päivä, kun ehtii, niin tietäis vähän enemmän teistä muistakin :)

Odotuksen odotusta odotellen Voila :D kp 25/27-
 
Blancita Kyllä mä nyt varovasti suakin kävisin onnittelemaan sillä en kyllä koskaan ole Davideihin turhia haamuja saanut! Päinvastoin! Tuntuu että ne näyttää sen plussan sit ihan vikana! Peukut täällä pystyssä sullekin! Uusi testausyritys huomisaamuna?
 
Blancita Joko olet uudelleen testannut?! Siis niin, että odotat testin vieressä loppuun asti etkä lähde kesken kaiken nukkumaan... ;) :D Sieltähän voisi vielä plussa pärähtää enkä kyllä tajua, miten maltat, jos et ole vielä testiä uusinut. Pidän niiiin peukkuja, että viiva pukkaisi edelleen!

tombatar Uutta tikkua vain kehiin, jos haamu oli ilmestynyt... Eihän sitä koskaan tiedä. Toivotaan, toivotaan!


ON. En malttanut odottaa testaamisen kanssa tähän päivään, vaan testasin jo illalla. Viiva oli vahvistunut huomattavasti torstaista. Silloinkin viivan toki näki ilman tihrustamista, mutta nyt tuli jo liki tasavahva. Vielä silti testaan ensi viikolla yhden liuskan ja digin, mutta ehkä tässä uskaltaa jo uskoa, ettei täti ole ihan just tulossa kylään...

Tsemppiä piinailijoille ja muillekin! Niin ja kiitos kaikille onnitteluista.
 
Olisko se siinä? Aamupissasta, iiiiiiikkkk!!!



Naurattaa kun suureen ääneen kehuin, että tunnen kyllä kroppani, enkä VARMASTI ole raskaana.. Oireita ei ole alavatsanippailua lukuunottamatta. Tissien sivuun vähän jomottaa, mutta ne on edelleen ihan tyhjät :O Siksikin vähän epäuskoinen olo..

Mies reissussaa, tulee vasta torstaina! En halua kertoa puhelimessa,, joten pakko odotella sinne saakka. Haluan kyllä vielä digillä varmistaa!!

Oodikas maltoin koska olin niin pelkuri: parempi olla testaamatta niin ei ainakaan negaa tule :D

Enkä muuten aio siirtyä pois teidän joukosta ennen kun oon käynyt varhaisultrassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Blancita Kylläpä se siinä taitaa olla! Onnea! :heart: Miekään en ole halunnut kertoa miehelle puhelimessa... Olen laittanut kummallakin kerralla tekstarilla kuvan testistä ja sen jälkeen pelännyt, että ukkorukka ajaa bussin ojaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Blancita
Onnea Blancitallekin :heart: Entä Tombatar: uusia testejä tehty..?

Täällä täti kolkuttelee ovella, päänsärky selvästi alkamassa ja pientä tuhrua näkyvissä. No, positiivinen ajattelu kunniaan - eipähän ainakaan mahdollinen pahoinvointi ja väsymys ole haittaamassa maaliskuun rutistusta eli uuteen kotiin siirtymistä.

Omanapayhteenvetona on tuumattava, että kaksi kiertoa arpoen riitti ja nyt haen ovistikut kaupasta. Ja huhtikuulle aattelin varata lipun plussajunaan :D Muita samaan kyytiin lähtijöitä..?

Ihanan keväistä viikonloppua ja hyvää mieltä ihan jokaiselle!
 

Yhteistyössä