Yleinen asumistuki hakemus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Opintotuki on minulla mennyt poikki, joten haen nyt tämän kuukauden alusta alkaen yleistä asumistukea opiskelija-asuntooni, josta minulla menee vuokra (luonnollisesti) kesälläkin. Minua vain hieman mietityttää se osoitetiedot kohta. Asun nyt kesäkuukaudet kotipaikkakunnallani (missä olen myös kirjoilla), niin pitääkö minun siihen osoitetietoihin laittaa kotipaikkakuntani asuntoni osoite vai se opiskelupaikkakuntani opiskelija-asuntoni osoite? Siinä kysyttiin asunnon sijaintikuntaa, johoin laitoin opiskelupaikkakuntani, mutta mitäs niihin muihin osoitetietoihin kuuluu laittaa?

kelassa sanovat etten ole oikeutettu yleiseen asumistukeen koska opinnot jatkuu syksyllä ja olen täten opintotuen asumislisän piirissä...

Onko ne sitten muuttunu että sitä saa nykyään?

[QUOTE="Aapee";23912126]Mutta kun minulta on mennyt opintotuki, niin en saa myöskään opintotuen asumislisää.[/QUOTE]

sitä saanu koska oli kesäloma mut sanovat et jos keskeytän opinnot niin sitten olisin saanu...
Aika outoa... Aika veemäistä olis kituuttaa kesä ku palkasta jääny käteen paljoa vuokran jälkeen...