A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 21:57 Aniir70 kirjoitti:tuli joo ja huh huh. Oliko se IVF joka tehtiin nukutuksessa?
Nyt kakkosella keskustellaan lähinnä siitä saako homot ja lesbot saada lapsia hedelmöityshoidoilla
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 21:11 Vieras kirjoitti:..hei,en löytänyt ohjelmistosta tuota kyseistä ohjelmaa,itse asiassa muistin vasta nyt.Tuliko se?Kakkosella keskustellaan ainakin nyt vanhemmuudesta,hedelmöityshoidoista jne.
...No ei ole ihme että ei löytynyt,meillä ei se yle-teema näykään.Pitää yrittää saada joku kellä näkyy niin nauhottamaan se!Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 21:11 Vieras kirjoitti:..hei,en löytänyt ohjelmistosta tuota kyseistä ohjelmaa,itse asiassa muistin vasta nyt.Tuliko se?Kakkosella keskustellaan ainakin nyt vanhemmuudesta,hedelmöityshoidoista jne.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 22:18 CarnevalGirl kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 21:57 Aniir70 kirjoitti:tuli joo ja huh huh. Oliko se IVF joka tehtiin nukutuksessa?
Nyt kakkosella keskustellaan lähinnä siitä saako homot ja lesbot saada lapsia hedelmöityshoidoilla
Joo siis se punktio. Mua hieman nauratti kun se lukija sanoi, että punktio on erittäin kivulias toimenpide. No miten kukin sen ottaa mut ei se nyt niin kivulias ole, et nukuttaa tarttis.
mua ei ole kyllä nukutettu, mutta mulla myös punktion loppuvaiheessa kivut lisääntyi ja olivat todella kovat. Sit kivut hellitti(n.1 1/2 vrk) mutta vuorokausi siirrosta jouduin 5 vrk sairaalahoitoon kun kivut tuli takas(munasarjat turpos). Mulle tehty vaan yksi punktio.Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 06:03 Nereidi kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 22:18 CarnevalGirl kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 21:57 Aniir70 kirjoitti:tuli joo ja huh huh. Oliko se IVF joka tehtiin nukutuksessa?
Joo siis se punktio. Mua hieman nauratti kun se lukija sanoi, että punktio on erittäin kivulias toimenpide. No miten kukin sen ottaa mut ei se nyt niin kivulias ole, et nukuttaa tarttis.
Mulla on punktiot (5) tehty pääasiassa nukutuksessa koska se oikeesti oli järjettömän kivulias toimenpide mulle vaikka kipulääkitys oli suuri.
Mikäli munasarja/munasarjat eivät ole siinä paikassa, jossa ne yleisimmin sijaitsevat on voi toi punktio todella olla äärimmäisen kivulias.