Tärkeää asiaa(linkki)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksanut koko linkkiä lukea kun olen aiemminkin noita lukenut mutta TOTTA, naisten väkivaltaisuudesta vaietaan ja se ei ole tietenkään lasten eikä kenenkään etu! Ja jos joku nainen yrittää ottaa väkivaltaisuutensa puheeksi vaikka neuvolassa niin sitä kuulemma vähätellään! Siis sitä väkivaltaongelmaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
En jaksanut koko linkkiä lukea kun olen aiemminkin noita lukenut mutta TOTTA, naisten väkivaltaisuudesta vaietaan ja se ei ole tietenkään lasten eikä kenenkään etu! Ja jos joku nainen yrittää ottaa väkivaltaisuutensa puheeksi vaikka neuvolassa niin sitä kuulemma vähätellään! Siis sitä väkivaltaongelmaa!

Minusta tästä on hyvä puhua, koska aina puhutaan vain miesten väkivallasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
En jaksanut koko linkkiä lukea kun olen aiemminkin noita lukenut mutta TOTTA, naisten väkivaltaisuudesta vaietaan ja se ei ole tietenkään lasten eikä kenenkään etu! Ja jos joku nainen yrittää ottaa väkivaltaisuutensa puheeksi vaikka neuvolassa niin sitä kuulemma vähätellään! Siis sitä väkivaltaongelmaa!

Minusta tästä on hyvä puhua, koska aina puhutaan vain miesten väkivallasta.

Ilman muuta. Varmasti puhuminen helpottaa myös tilanteen tiedostamista ja avun hakemista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
En jaksanut koko linkkiä lukea kun olen aiemminkin noita lukenut mutta TOTTA, naisten väkivaltaisuudesta vaietaan ja se ei ole tietenkään lasten eikä kenenkään etu! Ja jos joku nainen yrittää ottaa väkivaltaisuutensa puheeksi vaikka neuvolassa niin sitä kuulemma vähätellään! Siis sitä väkivaltaongelmaa!

Minusta tästä on hyvä puhua, koska aina puhutaan vain miesten väkivallasta.

Ilman muuta. Varmasti puhuminen helpottaa myös tilanteen tiedostamista ja avun hakemista.

Niin. Itse en ole koskaan ollut väkivaltainen, eikä mieheni. Nostin tämän aiheen jälkimaininkeina tuolle Sofi Oksasen yksipuoliselle tulkinnalle.

Väkivallan tekijöissä on miehiä ja naisia, ei vain pelkkiä miehiä.
 

Yhteistyössä