Katsoin eilistä jaksoa aika järkyttyneenä. Yksi pariskunta (naisella blondatut hiukset ja silmissä mustat rajaukset) poltti tupakkaa ihan surutta. Kannattaisi heidänkin ehkä miettiä onko sillä röökaamisella ja lapsettomuudella jokin yhteys...
Olen tuota sarjaa katsonut aikaisemmin, ja se ei anna kovin positiivista vaikutelmaa. Ehkä lapsettomuushoidoissa itse käyvät/käyneet saavat siitä jotain vertaistukea. Jos oikein muistan vain yksi naisista oli sarjan lopussa (edelleen) raskaana. Ihan hyvä ja uskoakseni melko realistinen kuvaus siitä mitä lapsettomuushoidot ovat, miltä jatkuvat epäonnistumiset tuntuvat jne.