toiveessa lapsi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

C81

Vieras
Huomasin että teemalta tulee tällä viikolla muutaman osan dokkari 'toiveena lapsi' http://www.yle.fi/teema/id11546.html

JOs muitakin vaavahaaveilijoita sattuu kiinnostamaan..
 
Katsoin eilistä jaksoa aika järkyttyneenä. Yksi pariskunta (naisella blondatut hiukset ja silmissä mustat rajaukset) poltti tupakkaa ihan surutta. Kannattaisi heidänkin ehkä miettiä onko sillä röökaamisella ja lapsettomuudella jokin yhteys...

Olen tuota sarjaa katsonut aikaisemmin, ja se ei anna kovin positiivista vaikutelmaa. Ehkä lapsettomuushoidoissa itse käyvät/käyneet saavat siitä jotain vertaistukea. Jos oikein muistan vain yksi naisista oli sarjan lopussa (edelleen) raskaana. Ihan hyvä ja uskoakseni melko realistinen kuvaus siitä mitä lapsettomuushoidot ovat, miltä jatkuvat epäonnistumiset tuntuvat jne.
 
Mulla meni digiboxille 'nauhalle' tuo dokkari, en flunssasena jaksanut keskittyä.. mutat ei sitten ollut hyvä :S No, pitää k urkata. Siellä tulee myös sen viime viikkosen maikkarin vauvan kehittymis dokkarin tyyppinen juttu nyt joku päivä..
Lieneekö heillä joku maankansoitus vauvakuumeen lisäys buumi päällä..
 

Yhteistyössä