Yksityinen äitiysneuvola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikukas84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oikukas84

Jäsen
02.03.2005
542
0
16
Heips!

Olen kovasti ajatellut meneväni yksityseen äitiysneuvolaan kunnallisen sijaan. Selailin ja etsin ja löysin pk-seudulta vain kaksi yksityistä, toinen toimii ilmeisesti Femedan tiloissa (ihan Helsingin yksityinen äitiysneuvola nimellä ) ja maksaa 660e ja toinen oli Tapiolassa Espoossa mutta siellä sivuilla ei ollut hintaa eikä sähköpostiini ole vielä vastattu.

Elikkäs kokemuksia yksityisestä neuvolasta kaipailisin, varsinkin pk-seudulla. Missä kävit, millainen lääkäri?

Kiitokset :)

heissan vaan!

Itse varasin tänään tuonne tapiolan yksityiselle ekan neuvola-ajan... kertahinta tais olla reilun 40 e luokkaa...oon aiemmassa raskaudessa käyny siel ultrassa ja ollu tyytyväinen... ja mun ymmärtääkseni siellä se neuvolantäti on kätilö...

OT: Hyvä, että tällaisesta palvelusta ollaan kiinnostuneita :) Valmistun jouluna terveydenhoitajaksi ja unelmissa olisi yksityinen terveydenhoitajan vastaanoton pitäminen, johon sisältyy myös aromaterapiapalveluita.

Heip! Itse ehdin pari kertaa käydä Femedan yhteydessä olevassa äippäneuvolassa ja olin kyllä tyytyväinen mutta eipä se juurikaan eronnut perinteisestäkään neuvolasta.Ehkä hieman yksilöllismpää, mutta odotukseni olivat silti korkeammalla mennessäni sinne mutta tällä kertaa aion tyytyä perinteiseen(4km takana).Niin ja homma toimii siten, että sen perushinnan lisäks tulee ne lääkärikulut erikseen, mutta sen voi valita käyttääkö julkista palvelua vai ei eli esim.ottaako ultrat julkisella puolella jonne kätilö laittaa lähetteen vai käyttääkä esim.sen Femedan palveluja.

Yhteistyössä