Yksinkertainen kysymys: Miksi te lihavat ette laihduta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grabbula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä en vaan pysty. Jaksan pari päivää sellaisella terveellisellä ja normaalilla ruokavaliolla, sitten iskee himo johonkin (yleensä makeaan). Eli en syö koko aikaa vaan kerran päivässä jotain hyvää, tyyliin suklaalevyn, muu päivä normaalia ruokaa.

Olen kyllä pari kertaa onnistunut pudottamaan painoa ihan reilustikin, normaalipainoiseksi mutta AINA palaan takaisiin tuohon herkutteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
No mä en vaan pysty. Jaksan pari päivää sellaisella terveellisellä ja normaalilla ruokavaliolla, sitten iskee himo johonkin (yleensä makeaan). Eli en syö koko aikaa vaan kerran päivässä jotain hyvää, tyyliin suklaalevyn, muu päivä normaalia ruokaa.

Olen kyllä pari kertaa onnistunut pudottamaan painoa ihan reilustikin, normaalipainoiseksi mutta AINA palaan takaisiin tuohon herkutteluun.

Lisään vielä että jojoilukaan ei ole terveellistä, joten nykyisin en oikein jaksa edes yrittää painon pudotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Miks aina ajatellaan, että ylipainoiset syö koko ajan? Voihan ylipainoinen painaa ne samat 110kg vaikka 20 vuoden ajan, aivan kuten joku painaa aina esim. 55kg.

Ei mulla muuta.

Niinpä! En mä ainakaan voisi koko aikaa syödä. Ihmeellinen ja typerä harhaluulo tuo, että kaikki ylipainooset syö koko ajan.

Ei kuulu sulle mut voin kertoo vain itsestä. Mä laihdutan mut se ei tapahdu viikossa tai kahdessa. tuu kysymään samaa vuoden päästä niin voin heittää sulle ap kilomäärän paljon on lähtenyt ;)

Alkuperäinen kirjoittaja I:
Ruoka on hyvää, hyvää. Laihdutin 35 kg ja kaikki tuli takas kun herkut tuli taas mieleen

Mä laihdutin "vaan" 15 kg, sitten raskauden aikana tuli se + 5 kg jotka nyt edelleen päällä.

Ja kyllä mä aika tiheään syön, jos nyt en koko ajan niin melkein.

T. Se jonka mielestä laihdutus on työlästä ja tympeää

Onpas ärhäkkää porukka. Mistäs tiedätte olenko minä ahdistunut vai en, teidän ylimääräisistä kiloista?Enhän siitä olen puhunut!ja mistäs tiedätte olenko itse vaikka 200 kiloinen?

syön normiruoka amutta liikaa..ja teen päivät ruumillista duunia enkä istu pullakahvilla kkoko aikaa..silti ylipainoa 40 kg ..tullut aikoinaan kovan herkuttelu/syömisongelman seurauksena eikä lähde pois kuin todella kovalla kurilla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja I:
Ruoka on hyvää, hyvää. Laihdutin 35 kg ja kaikki tuli takas kun herkut tuli taas mieleen

Mä laihdutin "vaan" 15 kg, sitten raskauden aikana tuli se + 5 kg jotka nyt edelleen päällä.

Ja kyllä mä aika tiheään syön, jos nyt en koko ajan niin melkein.

T. Se jonka mielestä laihdutus on työlästä ja tympeää

Niimpä, mut otan taas niskasta itteeni kiinni. Kesät vituttaa. Talvet ja syksyt ei. Onneks ny en rantavalas oo vaikka noin paljon ylipainoa kun olen pitkä.

jos mä tietäisin vastauksen kysymykseesi, en varmaan olisi lihava.
Mä olen miettinyt että kai mä sitten jostain syystä tahdon olla tällainen kun laihduttamiseen ei löydy motivaatiota.

Samahan se on kysyä , miksi sinä tupakoitsija et lopeta, tia miksi sinä himoliikkuja et lopeta tai miksi alkoholisti ei lopeta yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
En mä syö koko aikaa vaikka olenkin lihava. En vaan saa kiloja lähtemään, ei oo sitä will poweria :snotty:

jep.tiimspiritistä puhumattakaan ku panonvartijatkin vähentää henkilöstöä.

No mä sain taas tsemppiä tosta jenkkien suurimmasta pudottajasta. Mä en kertakaikkiaan tajua miten voin olla jopa jonkun kilon niitä naisia (osaa) painavampi mutta en kyllä tasan näytä niin pahalle kuin ne.... tai sit mulla on tosi paha sokeus peilin edessä

Yhteistyössä