Yksinäisen tuska - haluaisin niin lapsen... kohtalotovereita?

Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:
Mulla on siis ihana poika jo, mutta oon jo pari vuotta kaivannu ja halunnu toista lasta. Välillä on ihan kamala vauvakuume ja lapsen kaipuu.. Mutta minkäs teet, kun ei oo löytynyt uutta miestä. Niin surullista...

samassa jamassa oon mäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuisenPyöreäHauskajaEiNiinKamalanVälkky:
Kaksi ihanaa poikaa. Ihana mies. Onnellinen avioliitto. Kaunis omakotitalo. Ja kaikki tää ylipainoisella ihmisellä ;).

Mutta sulla on miinuksena se ylipaino.. Se voi lyhentaa sun ja lastesi ikää jopa 20 vuotta. Jos siis lapset syövät samaa kuin sinä. Myös vanhuutesi tulee todennäköisemmin olemaan raihnaista ja kipeää.
Muuten kuulosti kyllä kivalle :) !!!

Täällä myös kohtalotoveri.. minulla tosin ei ole sitä ensimmäistäkään pienokaista.. ja yksin kun olen, niin mietityttää kovin että haaveiksiko nää vain jää... joku voisi sanoa että kyllä sinä vielä kerkeät, olethan noin nuori.. (ikää vajaa kolmekymmentä) mutta en vain luota siihen ajatukseen.. koko pienen ikäni olen luottanut, uskonut, toivonut, että kyllä se oikea sieltä tulee ja minäkin ehkä kukaties saan perheen, josta haaveilen... mutta aina olen niin pahoin pettynyt... Ajanmittaan huomaan olevani yhä enemmän kyynistynyt ja katkeroitunut. Uskoni siihen että löytäisin jonkun horjuu ja pahoin, miksi löytäisin, kun en ole tähänkään mennessä löytänyt...?
Kuitenkin haaveilen omasta pienokaisesta, ehkäpä olen jo jollain tapaa luopunut toivosta löytää elämänkumppania, mutta toive omasta lapsesta elää vahvana. Itseasiassa ajatus siitä etten lapsia tulisi saamaan koskaan tuntuu kaikinpuolin mahdottomalta ja käsittämättömältä. Erilaisia vaihtoehtoja pyörii mielessäni, adoptiosta keinohedelmöitykseen.. hankalilta tuntuvat... kummassakin huonot puolensa.. heikkona hetkenä mietin että menenkö ja pokaan baarista yhdenillanjutun.. ja kohta huomaan ettei minusta koskaan olisi siihenkään.. jotenkin tuntuu että liian usein nämä ajatukset vain kiertää ja kiertää ympyrää.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja nomutta:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuisenPyöreäHauskajaEiNiinKamalanVälkky:
Kaksi ihanaa poikaa. Ihana mies. Onnellinen avioliitto. Kaunis omakotitalo. Ja kaikki tää ylipainoisella ihmisellä ;).

Mutta sulla on miinuksena se ylipaino.. Se voi lyhentaa sun ja lastesi ikää jopa 20 vuotta. Jos siis lapset syövät samaa kuin sinä. Myös vanhuutesi tulee todennäköisemmin olemaan raihnaista ja kipeää.
Muuten kuulosti kyllä kivalle :) !!!

jos on pikkuisen pyöree niin se ei varmaan mitään vuosia vähennä!

Yhteistyössä