Mulla on siis ihana poika jo, mutta oon jo pari vuotta kaivannu ja halunnu toista lasta. Välillä on ihan kamala vauvakuume ja lapsen kaipuu.. Mutta minkäs teet, kun ei oo löytynyt uutta miestä. Niin surullista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:Mulla on siis ihana poika jo, mutta oon jo pari vuotta kaivannu ja halunnu toista lasta. Välillä on ihan kamala vauvakuume ja lapsen kaipuu.. Mutta minkäs teet, kun ei oo löytynyt uutta miestä. Niin surullista...
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuisenPyöreäHauskajaEiNiinKamalanVälkky:Kaksi ihanaa poikaa. Ihana mies. Onnellinen avioliitto. Kaunis omakotitalo. Ja kaikki tää ylipainoisella ihmisellä.
Alkuperäinen kirjoittaja nomutta:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuisenPyöreäHauskajaEiNiinKamalanVälkky:Kaksi ihanaa poikaa. Ihana mies. Onnellinen avioliitto. Kaunis omakotitalo. Ja kaikki tää ylipainoisella ihmisellä.
Mutta sulla on miinuksena se ylipaino.. Se voi lyhentaa sun ja lastesi ikää jopa 20 vuotta. Jos siis lapset syövät samaa kuin sinä. Myös vanhuutesi tulee todennäköisemmin olemaan raihnaista ja kipeää.
Muuten kuulosti kyllä kivalle!!!