MÄ haluun lapsen!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seniili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seniili

Vieras
Arghhh, biologinen kello kohta lopettaa tikittämästä ja haluaisin niiiin hirveästi kolmannen lapsen. Mies joi itsensä ulos liitosta ja nyt olen jo niin vanha etten uutta miestä kyllä ehdi tavata enkä tutustua sellaiseen, ehtii jo menopaussit yllättää enen kuin uutta miestä taloon otan. Mutta kun haluaisin niin kovasti kolmannen lapsen vielä...

Voi harmi :/ Vähän niinkuin pattitilanne, ei mahda mitään. Toivottavasti tunnekuohusi menee ohi ja tyydyt kahteen, onhan sitä niissäkin (mulla on vain yksi veli ja ihan riittävä) :)

Ymmärrän tuskasi, mutta mitä jos keskittäisit kaiken rakkautesi kahteen lapseesi? Hekin tarvitsevat jakamatonta rakkauttasi, elämä on tarpeeksi rankkaa ilman uutta raskautta ja vastasyntynyttäkin. Kaikkea hyvää Sinulle ja Onnea mitä tahansa sitten päätätkin..

Täällä ei ilmeisesti kukaan ikinä haaveile mistään, mitä ei voi saada?! Ei kai se tarkoita, ettei tyytyisi siihen mitä on? Vai itkettekö te arkeanne joka pvä, jos joskus haaveilette esim lottovoitosta, ja haluisitte matkustella yms?
Ap, ymmärrän täysin. Mulla samanmoinen tilanne. Pitää jotenkin käsitellä asia, että lapsiluku jää yhteen.
Mulla sairaus vei miehen mennessään, enkä itsekään "kerkeä" pariutumaan enää, joten näin kävi.

Minkä ikäinen olet? =)

Voithan joko riskeerata ja käydä jonkun 'känniläisen' nesteet hommaamassa baarista
tai
Steriilisti lapsettomuusklinikalta, ja maksaa siitä kalliisti.

:hug:
Ymmärrän jotenkin tuskasi.

Voi on tätä asiaa jahkailtu ja mietitty. Syitä on paljon, suurin varmaan se iänikuinen unelma useammasta lapsesta, itse kaipasin aina yhden siskon lisäksi useampaa sisarta, oman siskoni kanssa emme olleet koskaan oikein läheisiä ikäeron ja persoonallisuuserojen vuoksi. Tottakai kaksikin on riittävä, vanhempi lapsista on lievästi kehitysvammainen ja koska isä ei ole kuvioissa ja oma sukuni on pieni olisin halunnut useamman sisaruksen sitten joskus olemaan toistensa tukena (osaan jo odottaa jotain orja-kommentteja tähän). Ylipäänsä lasten kannalta pidän suuremmista perheistä, en puhu itsestäni vaan tapauksista joita olen nähnyt.
En usko että isä-asian selittely tulee koskaan olemaan suuri ongelma, perheitä on monenmuotoisia ja tärkeintä on se miten lasten kysymyksiin ja tarpeisiin vastataan, mielestäni.
Suurella todennäköisyydellä kolmatta lasta ei koskaan tule, kuten ei neljättäkään, mutta toivossa on hyvä elää sen lapamadon kanssa.

[QUOTE="essi";22110536]Täällä ei ilmeisesti kukaan ikinä haaveile mistään, mitä ei voi saada?! Ei kai se tarkoita, ettei tyytyisi siihen mitä on? Vai itkettekö te arkeanne joka pvä, jos joskus haaveilette esim lottovoitosta, ja haluisitte matkustella yms?
Ap, ymmärrän täysin. Mulla samanmoinen tilanne. Pitää jotenkin käsitellä asia, että lapsiluku jää yhteen.
Mulla sairaus vei miehen mennessään, enkä itsekään "kerkeä" pariutumaan enää, joten näin kävi.[/QUOTE]

Essille suuri halaus. Unelmoidaan me kaikenlaisesta noiden muidenkin puolesta.

Täällä palstalla kyllä varmaan notkuu tämän maan turhautuneimmat ja kyynisimmät ihmiset. Ei tarvi kuin kysyä jotain lastenvaatteista tai mistä vaan niin jo on fiksut asialla.
Varmaan aika moni unelmoi eri määrästä lapsia kuin mitä on, eikä siinä ole mitään väärää. Ymmärrän aloittajaa täysin. Miten niissä perheissä selitetään asiat ja sukulaissuhteet jossa on omia muksuja ja niillä eri isät ja äidit ja sitten vielä muiden lapsia? Eiköhän niissäkin pärjätä?
Tiedän erään neuvolan jossa ainakin enne oli slogan yksi lapsi on kidutusta. Tuo nyt on hieman yliampuvaa, mutta varmasti useamman lapsen perheessä kukin saa enemmän tilaa. Tsemppiä!

Aina saa haaveilla. Onko eksäsi ihan deeku? entäs jos pyytäisit sitä siitämään sinuelle lapsen, olis ainakin sama isä? Tai sitten etsit jonkun lapsettoman miehen tai kavrinjoka luovuttais kutit. Tietty olis parasta jos joku lapseton mies joka haluaa jatkaa sukuaan olis tuttavapiirissä. Eihän teidän tarvi parisuhteessa olla muta olishan se lähtökohtaisesti paras jos lapsella olisi myös isä.

Tietty jos eksäsi on niin juoppo ettei ole lastesi kanssa tekemisissä niin siinä tapauksessa hakeutuisin luovutushoitoihin, siinä tapauksessa syntyvällä vauvalla olisi samat lähtökohdat kun vanhemilla lapsilla, periaatteessa, eli ei isää kenelläkään.

Elämä ei ole mitään suklaajokia ja piparkakkutaloja ,mutta kyllä sie saat haaveilla ja toteuttaa elämääsi niinkuin haluat. Pitää vaan miettiä harkita miten sen tekee .

Tiedän miltä tuntuu.. Itsellä yksi lapsi ja haluaisin niin kovasti toisen lapsen!!!! Ei ole rahaa hoitoihin joten lapsiluku jää luultavammin yhteen :(. Olisin niin tahtonut lapselleni edes yhden sisaruksen, ei olisi aikuisenakaan niin yksinäinen, kun olisi sisarus tukena...

Lapsettomana tiedän, ettei mikään korvaa sitä, että saisi lapsia ydinperheeseen seksillä oman miehen kanssa, mutta onhan noita vaihtoehtoja kuitenkin. Hoidot, sijaislapsi, tukilapsi... Halaus. Koita kuitenkin nauttia elämästä ja niistä asioista, joita olet jo saanut.

Yhteistyössä