Yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bali"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Bali"

Vieras
Olen todella yksinäinen ja mieheni on jatkuvasti ilkeä mulle. Hän ei halua mua fyysisesti eikä ole halunnut olla mun kanssa viimeiset vuodet. Tuntuu todella pahalta. Sain tietää syksyllä että miehellä on salainen naispuolinen "kaveri" töissä jonka kanssa viestittelee. Itse olen kotona lasten kanssa enkä pääse juuri mihinkään. Mieheni mielestä olen tyhmä ja päässäni on vikaa, koska suutuin hänelle kuin hän ei ollut kertonut tästä ystävästä koskaan minulle. Hän valehtelee mulle jatkuvasti eri asioista. Mitä teen? Jäänkö odottamaan että hän pyytäisi anteeksi käytöstään vai erotakko? Miten te muut olette tehneet jos mies valehtelee eikä halua sexiä kanssanne?

[QUOTE="Bali";30583559]Olen todella yksinäinen ja mieheni on jatkuvasti ilkeä mulle. Hän ei halua mua fyysisesti eikä ole halunnut olla mun kanssa viimeiset vuodet. Tuntuu todella pahalta. Sain tietää syksyllä että miehellä on salainen naispuolinen "kaveri" töissä jonka kanssa viestittelee. Itse olen kotona lasten kanssa enkä pääse juuri mihinkään. Mieheni mielestä olen tyhmä ja päässäni on vikaa, koska suutuin hänelle kuin hän ei ollut kertonut tästä ystävästä koskaan minulle. Hän valehtelee mulle jatkuvasti eri asioista. Mitä teen? Jäänkö odottamaan että hän pyytäisi anteeksi käytöstään vai erotakko? Miten te muut olette tehneet jos mies valehtelee eikä halua sexiä kanssanne?[/QUOTE]

että on ei varmaan koskaan tunnusta että on. Eli miks ei tunnusta?