yks tuttu on laittanu mulle fb-viestiä, vaikkei ole siellä kaverinani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Rajaatteko kavereitanne mitenkään? MÄ en onn vielä pyytäny tätä mun kaveriksi, koska mielestäni hän on tuttava ja fb:hen olen pyytänyt lähisukulaisia ja selasia, joille on asiaa lähes päivittäin. Siispä en halua tuttavan näkevän juttujani joka päivä.

Tämä henkilö ilmeisesti oottaa mun pyyntöä, mut aikaisempi narsistituttavuus on tehnyt minut todella varovaiseksi selaisten kanssa, jotka hakeutuvat seuraani etsien tietoja minusta. Tämä entinen tuttavuus meni todella läheiseksi, koska hän tunko koko ajan elämääni ja lopulta piti laittaa välit poikki kokonaan. Nyt viestittelee lasteni kautta, mutta muuten pysynyt loitolla. Tämä nykyinen henkilö ilmeisesti melko yksinäinen, mutta sen verran takertuvaa sorttia, että jotkin kellot soi päässä, eikä niin tee mieli jakaa kaikkea hänen kanssaan, kun tosiaan tutustuimme muutaman viikon kurssilla kerran viikossa.

Sä voit sieltä asetuksista laittaa niin, että tämä ihminen ei näe sun olemista facebookissa. Esto siis päälle. Jos siis tuntuu, että et halua olla tekemisissä hänen kanssaan.

Mä itte olen laittanut kahdelle ihmiselle tuon eston ennenkuin ehtivät millään tavalla lähestyä mua facebookissa. Yhden poistin kavereistani ikävien juttujen takia ja laitoin samalla eston.

mä hyvksyn lähes kaikki kaverikseni mut sit blokkaan niitä näkemästä kaikkee ja niin et en itekään nää niitä uutissivullani... kaiken maailman entiset koulukaverit siä pyytelee kavereiks niin mikäs siinä...

Yhteistyössä