Yksinäinen uusivuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä en ymmärrä, miksi suomalaiset naiset antaa itseään kohdella noin ja on lapsellisten ikuista teini-ikää elävien "miesten" kanssa.

Enpä ymmärrä itsekkään mut voi kun elämä ois niin helppoo ja ratkaisut vois tehdä tosta vaan...

Mä olin eilen illalla hetken aikaa yksin kun tyttö ja mies olivat ampumassa raketteja toisella puolella tätä kylää missä mies asuu. Sitten tulivat takasin ja yhessä mentiin ampumaan raketteja ennen puolta yötä, mä olin siellä reilun puolen tunnin kun jalkoja rupesi särkemään kun seisoin siellä kentällä katsomassa kun noi ampui niitä. Mies on nyt töissä, on vielä päivystystä jälellä perjantaihin, sitten hällä on 2 vapaata viikonloppua ja mä pääsen nauttimaan tytön kanssa kotona kaksin olemisesta paitsi että lupasin tytölle että saa perjantai-illaksi kutsua kaverin kylään jos siivotaan yhdessä hänen huoneensa torstaina koulun jälkeen. Hiukan kiristin neitiä, heh heh. :kieh:

Yritin miestä saada lähtemään kavereitten kanssa baariin mutta ei halunnut...Mies käy niin harvoin ulkona,että mulle on kyllä ihan sama käykö jouluna vai juhannuksena. Ja aina hiprakassa aivan huippuihana!!!

niin, onhan meitä. mun mieheni oli eilen keikalla, on siis muusikko. jäivät sit yöksi sinne keikkapaikalle, joten ei ole vielä kotiutunut. tää on ammatin-(miehen-) valintakysymys.

Yhteistyössä