Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hei!

Olen vasta aloittamassa hoidot. Ensikäynti aika on varattu.
Löysin tämän keskustelun etsiessäni tietoa yksinäisille naisille annettavasta hedelmöityshoidosta. Olen lukenut koko ketjun läpi ja saanut täältä paljon hyödyllistä informaatiota. Oli hienoa löytää muita samassa tilanteessa olevia. Olen kertonut muutamalle läheiselle ystävälleni aikeistani aloittaa hoidot ja onnekseni saanut ihan positiivista kannustusta. Vertaistukea kaipaisin kuitenkin myös, joten pääsisinkö mukaan kerhoonne?
 
Heippa juulianna, tervetuloa mukaan! =) Kiva saada uusia kasvoja tai siis nimimerkkejä mukaan.

Jennuli laittanee sulle jossain vaiheessa yksäriä, kunhan kerkiää. Jennuli on siis kerhon perustaja ja moderaattori.
 
*nosto*

Tervetuloa uudet jäsenet. :flower: Muistakaahan käydä esittäytymässä, jos liitytte kerhoon.. Siellä puolella nimittäin edellytetään jäseniltä aktiivisuutta. =) Jos haluaa vaan lurkkia ja lukea muiden juttuja, tämä julkinen puoli lienee sopivampi vaihtoehto.
 
jeps, eli nyt on muutamia uusi hyväksytty kerhoon lähipäivinä, ja toivon myös että esittäydytte ja olette aktiivisesti siellä mukana.. mulla la. lähenee ja evenstar toimii silloin kerhon modena, jennuli

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Kiitos jennuli salasanasta.Valitettavasti en itse omista tietokonetta joten käyntini rajoittuvat noin 1-2 krt/vk tänne mutta toivottavasti tämä ei muita haittaa.
Olen 26.v pohjois-pohjanmaalta ja minulla on 1,5v tytär.Nyt toinen lapsi haaveessa ja ensikäyntikin yksityisellä käytynä.Olen ovumiassa sillä siellä oli mielestäni edullisimmat hinnat.Nyt odotellaan menkkoja(jotka tietysti myöhässä johtuen jännitys ja stressi).Mutta jahka ne alkavat niin clomit ovat mukana kuvioissa kiertopv:t 3-7.Ja jos kaikki ok niin inseminaatio sitten seur. oviksella.Tässä hieman esitietoja omasta tilanteestani.
Mukava päästä vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia muidenkin samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa. :)
 
Hei!

Olen käynyt täällä lukemassa keskusteluanne jo jonkin aikaa. Olen kypsytellyt ajatusta lapsen alkuun saattamisesta hedelmöityshoitojen avulla, kun sopivaa miestäkään ei ole löytynyt. Pääsisikö mukaan teidän kerhoon? Keskustelu näyttää siirtyneen kokonaan sinne. :)
 
Moi DaisyMay, tervetuloa mukaan! =) Jennuli varmaan lähettää sulle kerhoonliittymistietoja yksärillä, hää kun on meidän kerhon perustaja ja mode. =) Jos nyt kuitenkin kävis niin, että et muutamaan päivään ole saanut Jennulilta postia, mä voin varamoden ominaisuudessa lähettää tarvittavat tiedot.

Kiva saada uusia ihmisiä mukaan porukkaan. B)
 
Hei kaikille rohkeille naisille,
Olen kohta 34 v. täyttävä lapseton sinkkunainen Tampereelta ja haaveillut omasta lapsesta jo 10 vuotta. Parisuhteita on ehtinyt olla muutama, joukossa pitkiäkin ja naimisissakin olen ollut. Kuitenkaan kenenkään kanssa parisuhteen tilanne ei ole ollut sellainen, että olisin uskaltanut lasta edes alkaa yrittämään, kun olen pelännyt sitä mahdollisen eron jälkeistä hankalaa yhteisvanhemmuutta. Nyt olen taas sinkkuna ja alkaa tuntua siltä etten enää halua käyttää aikaa sen isän etsimiseen vaan teen sen lapsen sitten mieluummin yksin. Oikeastaan haluaisin mielelläni ainakin kaksi lasta, joten enää ei liene järkevää kovin kauaa odotella, mutta jos nyt alkajaisiksi saisi edes yhden. Ehkä sen "isän" niille lapsille sitten löytää paremmin myöhemmin kun ei ole niin kova "paniikki" enää siitä kellon tikityksestä.

Onneksi löysin epätoivossani kieriskellessäni tämän teidän palstanne ja olen nyt lukenut koko tämän ketjun läpi ja entisestään varmistunut siitä, että tämä on juuri sitä mitä haluan ja mikä sopii minun elämäntilanteeseeni. En pelkää olla erilainen äiti, olen muutenkin elämässäni tehnyt välillä epätavanomaisia ratkaisuja, joten uskon lähipiirini suhtautuvan tähän ajatukseen ihan hyvin. Siskoni ovat myös minua tähän ihan aktiivisesti kannustaneet, joten tukiverkkoakin löytyy.
Eli jos sopii, niin liittyisin mielelläni mukaan kerhoonne!

Terveisin, AnnaBelle
 

Yhteistyössä