Meidän piti ensin olla kotona pojan ja miehen kanssa kolmistaan. Eilen meidät kutsuttiin miehen siskon luokse juhliin, poika olisi päässyt mummin luokse. No tänään selvisi, että "juhliin" onkin menossa vain pari mun miehen rekkakuskikaveria eikä juuri muita. Miehen siskon kanssa ei olla oltu ikinä väleissä (ei siedä minua), eikä sitten oikein kuulostanutkaan kivalta vaihtoehdolta nuo ryyppäjäiset.
Sanoin, että jään mieluummin pojan kanssa kotiin. Olisin halunnut, että oltaisiin kaikki jääty. Piti laittaa hyvää ruokaa ja saunoa. Mutta mies sanoi, että poikaa odotetaan isovanhemmilla ja sinne ne sitten lähtivät samalle kylänraitille molemmat. Toinen muumipullon ja toinen kossupullon kanssa :xmas:
Mä istun kynttilöiden keskellä ja luukutan Raphael Saadiqia, kun kerrankin saa rauhassa kuunnella. Pian korkkaan jotain alkoholipitoista. Tämä se vasta on hienoa B)
(Onkohan mun parisuhteessa jotain pahasti vialla?)
Sanoin, että jään mieluummin pojan kanssa kotiin. Olisin halunnut, että oltaisiin kaikki jääty. Piti laittaa hyvää ruokaa ja saunoa. Mutta mies sanoi, että poikaa odotetaan isovanhemmilla ja sinne ne sitten lähtivät samalle kylänraitille molemmat. Toinen muumipullon ja toinen kossupullon kanssa :xmas:
Mä istun kynttilöiden keskellä ja luukutan Raphael Saadiqia, kun kerrankin saa rauhassa kuunnella. Pian korkkaan jotain alkoholipitoista. Tämä se vasta on hienoa B)
(Onkohan mun parisuhteessa jotain pahasti vialla?)