Yksin uuden vuoden aattona. Muita?

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Meidän piti ensin olla kotona pojan ja miehen kanssa kolmistaan. Eilen meidät kutsuttiin miehen siskon luokse juhliin, poika olisi päässyt mummin luokse. No tänään selvisi, että "juhliin" onkin menossa vain pari mun miehen rekkakuskikaveria eikä juuri muita. Miehen siskon kanssa ei olla oltu ikinä väleissä (ei siedä minua), eikä sitten oikein kuulostanutkaan kivalta vaihtoehdolta nuo ryyppäjäiset.

Sanoin, että jään mieluummin pojan kanssa kotiin. Olisin halunnut, että oltaisiin kaikki jääty. Piti laittaa hyvää ruokaa ja saunoa. Mutta mies sanoi, että poikaa odotetaan isovanhemmilla ja sinne ne sitten lähtivät samalle kylänraitille molemmat. Toinen muumipullon ja toinen kossupullon kanssa :xmas:

Mä istun kynttilöiden keskellä ja luukutan Raphael Saadiqia, kun kerrankin saa rauhassa kuunnella. Pian korkkaan jotain alkoholipitoista. Tämä se vasta on hienoa B)

(Onkohan mun parisuhteessa jotain pahasti vialla?)

Alkuperäinen kirjoittaja itku:
mä olen yksin 1,5vuotiaan tytön kanssa ja vielä RV38 , kun mies lähtee aikuisten bileisiin ryyppäämään...

Mä vietin pojan kanssa 4 ekaa uutta vuotta myös kaksin. Ihan kivaa meillä oli. Kurja silti, että sun viimeisilläsi pitää olla kaksin, jos miehelle ei ole töitä, vaan on ihan juhlissa :(

Koita viettää kiva ilta kaikesta huolimatta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, yksin olen 2 päivää. Luksusta! Mies lähti anopille lasten kanssa.

:wave: sama. Olisin menny mukaan mut piti töihin.

sama homma myös täällä. Mies lapsen kanssa anoppilassa ja itse töissä aamuvuoroissa. Juhlin uutta vuotta sitten lauantaina

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:

sama homma myös täällä. Mies lapsen kanssa anoppilassa ja itse töissä aamuvuoroissa. Juhlin uutta vuotta sitten lauantaina

Mulla on huominen vp mut sit la ja su töitä. No saapahan laatuaikaa itseni kans ja nukkua pitkään
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:

Mulla on huominen vp mut sit la ja su töitä. No saapahan laatuaikaa itseni kans ja nukkua pitkään
:heart:

Mulla on kans noin. La ja su töitä.

Mä oon yksin. 16 vuoden yhteiselo loppui. Avioliiton aikana olin tosi yksinäinen juhlapyhinä. Nyt olen fyysisesti yksin,mutta paljon kivempaa kuin olla ukon kanssa, mutta henkisesti yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

HIh, jos tolla luokitellaan että parisuhteessa on jotain vikana niin voin oikeasti miettiä mitä nykyisessäni teen.
Mies viettänyt nyt 2uuden vuoden vaihdetta toisaalla kuin minä.
Viime vuonna olin kuumeinen joten sanoin että antaa mennä vaan, pärjään kotona yksinkin ja tänä vuonna oon töissä. Ei tosin työvuorot estä pientä juhlintaa.

Mies kaverillaan ja mä itse varmaan piipahdan toisilla kavereilla jotka on tässä "lähempänä".

Ja näin toistuu useinmiten juhannuksena ja pääsiäisenä jos ei olla molemmat samaa mieltä minne mennään ja mitä tehdään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

HIh, jos tolla luokitellaan että parisuhteessa on jotain vikana niin voin oikeasti miettiä mitä nykyisessäni teen.
Mies viettänyt nyt 2uuden vuoden vaihdetta toisaalla kuin minä.
Viime vuonna olin kuumeinen joten sanoin että antaa mennä vaan, pärjään kotona yksinkin ja tänä vuonna oon töissä. Ei tosin työvuorot estä pientä juhlintaa.

Mies kaverillaan ja mä itse varmaan piipahdan toisilla kavereilla jotka on tässä "lähempänä".

Ja näin toistuu useinmiten juhannuksena ja pääsiäisenä jos ei olla molemmat samaa mieltä minne mennään ja mitä tehdään :)

Kiva kuulla ettei olla ainoita :) Meilläkin menee miltei kaikki juhlapyhät eri osoitteissa.

Yhteistyössä