J
joopajoo
Vieras
Heissan! Vaikka elän parisuhteessa,tunnen monesti kuin olisin yksin sillä mieheni tekee pitkiä työpäiviä.Kun hän tulee töistä kotiin,olen valmistanut hänelle ruoan,siivonnut ja hoitanut kaikkia kodin muitakin töitä;esim.maalannut melkein kokonaan talomme ja autotallin ulkoseinät,perustanut puutarhan ym.ns.miesten töitä.Nämä kaikki siis oman työpäiväni jälkeen(ansiotyöni on raskasta niin henk.kuin fys.). Kun hän sitten on syönyt,tulee hän usein pelaan korttia koneelle(rentoutuakseen muka).Olen sanonut asiasta,mutta hän tuhahtelee ärtyneenä.Minä kuulemma rasitan häntä tekemisillä.En todellakaan ole painostanut asioissa vaan teen mielummin itse koska ei ole kivaa mainita asioista aikuiselle miehelle. No,seksikin tässä menee päin -----. Viikot menee töitä tehden(väsyttää)ja viikonloppuisin kun muuten olisi aikaa ja haluja niin miehen kaljanjuonnin takia hän ei kykene.Hän tumputtelee yksin päivittäin. Rakastelu olisi ainoa läheisyyden muoto meillä,mutta sekin on mennyt onnettomaksi.Mies ei koskaan edes puhu helliä sanoja tms. Nyt mietittekin,miksi elän moisen kanssa,mutta hänessä on joskus hyviäkin puolia.Emme koskaan tappele.Elomme on rauhallista ja tasaista. Yksinäisyys ja läheisyyden puute tässä karmii.Mitä voisin tehdä ? En halua mitään vieraisiin menoa.