Yksi tuttu kävi kylässä eikä sen jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oisikohan tällä naisella vähän samaa kuin mulla.. Mulla on netissä useita tuttuja, hyviäkin sellaisa, joiden kanssa kirjoitellaan paljon ja kerrotaan ihan yksityisasioitakin toisillemme.. Kuitenkaan en halua kaikkia tavata irl, koska olen pohjimmiltani vähän erakkoluonne (vaikka kaikki luulee ihan muuta) ja haluan pitää oman elämäni omanani, enkä päästää sinne kuin harvoja ja valittuja.. Muutaman kerran olen ollut niin innoissani "uudesta" ystävyydestä, että olemme sopineet tapaamisen, kaikki on mennyt tapaamisessa hyvin, mutta jotain on kuitenkin sen jälkeen minun puoleltani "kadonnut".. Enää ei huvittanut pitää niin paljon yhteyttä, kertoa omista asioistaan jne.. En osaa sanoa, mistä tämä johtuu.. Nykyisin olenkin pitänyt nettiystävät nettiystävinä, koska pelkään itsekin, että se jokin katoaa taas, jos tavataan.. Mulla on toki ns oikeita ystäviä, joita tapaan, mutta he ovat olleet elämässäni niin kauan, että heidän kanssaan se jokin ei katoa, vaikka tapaillaankin =).. Ystävälläsi ei siis välttämättä ole mitään sinua tai perhettäsi vastaan, mutta voipa olla, että on samaa sorttia kuin minä..

Minulla on ihan sama juttu, nettituissani ei ole kertaakaan oikeasti tavatessame ollut mitään vikaa, ei ole ollut pettymyksiä tai outoja tyyppejä tai mitään muutakaan sellaista. Minä itse en vain osaa/jaksa pitää yhteyksiä. Se on ikävää ja noloa jossain määrin, mutten ole vielä osannut tässä asiassa itseäni "parantaa"

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
sanotaan että kaikenlaisia meitä maa päällää kantaa.
muistan kun minun vanhempani ja minä kävimme minun setälläni kylässä matkakin oli joten yötä piti olla ja aina luvattiin yökylään ottaa,vaan minun vanhemmille patja kuten ruokakin omat lapset he kyllä ruokkivat 'salaa' mutta minua ei,vahnhempani sitten kysyi miksi kutsui 'meidät perheenä' niin olisi kuulemma ollut loukkaavaa kutsua vain vahempiani:( niin kivahan se nälissän oli olla 2päivää:(
No nyt taannoin menin naimisiin niin mummoni otti nokkiinsa kun en kutsunut tuota setääni minun häihin,no sanoin että toki voi tulla katselemaan kun me muut syömme :D mutta mummoni ei tajunnut miksi näin katkera olinhan sillon vasta lapsi(..niin lapsi joka sai nähdä nälkää jonka vanhemmat ruokkivat 'salaa' läheisellä huoltsikalla)

siis täh? eikö sinun vanhemmat sitten antanut sulle ruokaa? Ja siis muut söi ruokapöydässä ja sinä katsoit vieressä? Et siis saanut yhtään mitään? Missäs sinä nukuit? Ja miksi et saanut ruokaa? eikö niillä ollu?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ehkä kemiat eivät vaan pelanneet oikeassa elämässä, vaikka netissä tulitte hyvin toimeen.

Sellaista sattuu, väittäisin että aika useinkin. Turha jäädä liian pitkäksi aikaa miettimään.

Just tuon vuoksi en nettituttujani halua edes tavata. Voi olla kiva jonkun kanssa vaikka puhelimessa mutta jokin vain nokakkain ärsyttää. Ystävät on erikseen joihin ihan livenä tavannutkin. Eihän kaikkien kanssa vain aleta olla vaikka voidaankin jotain turista.

oho, paljon on tullut vastauksia, kiitos niistä! tosiaan ehkä tuntuu sekin pahalta kun majoitimme heidät kolmeksi päiväksi ja nyt olen vain "ilmaa", en ymmärrä. ehkä rohkaistun vielä jossain vaiheesa kysymään häneltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oho, paljon on tullut vastauksia, kiitos niistä! tosiaan ehkä tuntuu sekin pahalta kun majoitimme heidät kolmeksi päiväksi ja nyt olen vain "ilmaa", en ymmärrä. ehkä rohkaistun vielä jossain vaiheesa kysymään häneltä.

Tuo on kyllä vähän epäkohteliasta, ettei voi ns. kiittää viimeisestä. :/ Jopa minä epäsosiaalinen erakko alan osata sen.

ei se varmastikaan sinusta johdu. Mä olen huomannut, että nettiystävistä harvoin saa irl-ystäviä. Itsekin olen harrastanut jonkun verran kirjoittelua netin kautta, mutta se vaatii aika paljon, että jaksaa aikuisena rakentaa vahvan ystävyyden "vieraan" ihmisen kanssa. Mä olen itse tavannut pari kivaa ihmistä ja en ole sen jälkeen juuri kuulumisia kummempia vaihtanut. Ei vain natsannut. Ja samoin minulle on tehty, ensin viestitellään kohteliaasti ja sitten unohdetaan. Taitaa olla hyvin tyypillistä netissä vastauksista päätellen. ja mä en kyllä kolmeksi päiväksi myöskään majoittuisi /majoittaisi näitä nettituttuja. huh!

netissä on tullut kyllä jo jonkin aikaa koluttua ja täältä olen löytänyt _yhden_ tosiystävän (asui samalla paikkakunnalla kuin minä). Tapaamisia on ollut varmaan kymmenkunta. :)

Yhteistyössä