Ö
ölö
Vieras
no eihän ne ulkoiset puitteet mitään todista. se vierailu on voinut nostattaa jotain tunteita, eikä tämä ihminen välttämättä huomaa edes sinua välttelevänsä tms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en vain usko tuohon alemmuuskompleksiinkaan? meillä molemmilla on osallistuvat isät ja parisuhde ihan kunnossa, molemmilla terveet ihanat lapset jne.. aika samanlaisia ollaan ainakin ns. ulkoisilta puitteilta. en ymmärrä! siksi kai sitä täältä kyselenkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en vain usko tuohon alemmuuskompleksiinkaan? meillä molemmilla on osallistuvat isät ja parisuhde ihan kunnossa, molemmilla terveet ihanat lapset jne.. aika samanlaisia ollaan ainakin ns. ulkoisilta puitteilta. en ymmärrä! siksi kai sitä täältä kyselenkin
mutta olette kuiten olleet nyt yhteyksissä,mutta vähempi kuin ennen? miten susta tuntuu että siitä jokin "lämpö" pois? kertooko kuiten arjestaan jne vai eikö laita enään edes sähköpostia tai tekstaria mitä kuuluu jne tavallista?
Alkuperäinen kirjoittaja arvailua vaan:Yksi vaihtoehto olisi, että tuo tuttusi olisi loukkaantunut jostain. Olisiko tapahtunut jotain esim. lasten kesken tai olisiko loukkaantunut jostain sinun tai miehesti sanomasta asiasta (jota te itse ette ole ollenkaan loukkaukseksi tarkoittaneet tai tajunneet)?
Meitä on niin moneen junaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja arvailua vaan:Yksi vaihtoehto olisi, että tuo tuttusi olisi loukkaantunut jostain. Olisiko tapahtunut jotain esim. lasten kesken tai olisiko loukkaantunut jostain sinun tai miehesti sanomasta asiasta (jota te itse ette ole ollenkaan loukkaukseksi tarkoittaneet tai tajunneet)?
Meitä on niin moneen junaan...
No en tiedä, ei kyllä miehen kanssa olla mitään "törkyturpia"... mutta onhan tämä mahdollista.. voiko joku tosiaan loukkaantua sellaisesta mitä ei ole itse edes tajunnut? emme ole sellaisia että lauotaan mitä sattuu.. en sitten tiedä miten herkkä tuo kaveri on? Toki puhuttiin lapsista paljon ja muusta elämästä, ei olla kyllä heitä koskaan arvosteltu tai sanottu mitään ilkeää. Voi harmi, jos tosiaan on jostain ottanut itseensä (en kyllä keksi mitä) .
toisaalta kun tuo tuttu tuli niin heti ekana päivänä hän arvosteli jotain kaveriaan ja tuon kaverin käytöstä, jotenkin puhui "ettei pitänyt sen kaverin käytöksestä yhtään", johon tuon kaverin mies sanoi, ettei hän ainakaan huomannut siinä käytöksessä mitään, ihan normaalisti käyttytyi. siinä vaan tuli mieleen että josko tuo kaverini on jotenkin "tarkka"?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Varmaan nainen ei kokenut reissun olevan yhtä mukava kuin sinä koit.
niin no, mutta en keksi mitään mitä olisimme tehneet "väärin" tai että mikä mättää. tuo nainen vielä itse halusi tulla kylään ja siis ehdotti tuollaista kyläreissua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras nainen:Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:Ne on halunnu ilmasen loma/kyläpaikan ja kun reissu on ohi niin bye bye :/
peesaan
tai sitten nainen on luonteeltaan kokeilunhaluinen ihminen joka haluu tutustua uusiin ihmisiin. Ja nyt kun ole jo tuut ja kaikki on nähty sinussa ja perheessäsi niin kiinnostus lopahti.
Tai sitten hän ajattelee tyyliin; olet ihan kiva mutta et ehkä sielunsisko jota lopulta etsin.
Tai sitten hänellä on monia netin kautta tai muuten tapahtuneita kaveri virityksiä ja nyt hänellä on niin kiire ettei ehdikään pitää sinuun yhteyttä kun on jo nähnyt sinut ja saanut uteliaisuuden janon sammutettua. Uudemmat ihmiset kiinnostaa enemmän ja siksi hän on niiden kanssa enenmmän yhteyksissä.
Ja näistä useakin voi olla mahdollisia. Sillä täytyy häpeillen tunnustaa että minä olen hiukan tämän tyylinen: utelias, uusiin ihmisiin tutustumista kaipaava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pelkää että menette heille kyläilemään ja kaikki ei olekkaan yhtä hyvin kuin teillä tms. Omassa tilanteessaan on jokin muuttunut mistä ei tohdi puhua.
Tällaisia syitä mäkin veikkailisin. Tuli jokin alemmuuskompleksi visiitistä, tai sitten on jotain surua/huolta omassa elämässä.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja hei:emäntänä ja tuttavana kysyä, että olenko tehnyt jotain väärin, kun tuntuu, että välttelet minua? Siis ei sillä, että tarvitsisi nöyristellä, mutta minusta tuollaisessa asiassa pitää olla avoin koska huomaan, että se sinua vaivaa (minuakin vaivaisi).
Ja netissä on kuitenkin helppo sanoa jos ei halua enää jatkaa tuttavuutta, eikö?
Nyt kissa pöydälle vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:että kaikki esim. korut on tallella.. outoa tuollainen tosiaan 3päivää nettituttavan luona, harva sukulainenkaan kehtaa itseään majoituttaa noin pitkään.